Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410, +380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2022 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2022 15:22 |
Очікувана вартість: | 3 727 466,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 638,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA973223130000026009000052294 у центральному відділенні акціонерного товариства «ДЕРЖАВНИЙ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в м. Києві АТ «Укрексімбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: м. Київ, вул. Симиренка, 12-Б
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт до 23.12.2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Заходи з енергозбереження здійснюються з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року №590 (із змінами) «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс). Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2022 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2022 16:18 |
2 ТД- фасад Авіатор-9.pdf | |
30 вересня 2022 16:18 |
Проект договору.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000029 ● 3368aef7e0ff4d4d9eb89ae897f13520
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-09-30-006851-a 30.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 11:43:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Авіатор-9» м. Київ, вул. Симиренка, 12-Б», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2022-09-30-006851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 16:51:44
Пояснення ДАСУ
Відповідь (надання пояснень):
Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) наступну інформацію та документи:
Закупівля здійснюється: заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках».
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та погоджені з ЖБК «Авіатор-9». Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі
Розмір фінансування (бюджетного призначення) визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2022 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік затверджений наказом ДЖКІ від 21.09.2022 року № 7, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках», протокол засідання комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках № 1 від 28.01.2022 та № 2 від 11.02.2022 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті за посиланням: https://kyivesko.com.ua/?s=%D0%90%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-9 та на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Робочий проєкт
2. Експертний звіт
3. Обґрунтування очікуваної вартості
4. Лист ЖБК
5. Наказ ДЖКІ № 35-ОД
6. Лімітна довідка
7. Паспорт бюджетної програми (Наказ № 7)
8. План використання бюджетних коштів
9. Протокол №1
10. Протокол №2
11. Зведений кошторисний розрахунок на загальну суму
12. Зведений кошторисний розрахунок на суму призначень
13.Наказ № 52-ОД
- Протокол-пояснення ДАСУ.pdf
- 484 - лист ЖБК.pdf
- ЗКР на суму призначень.pdf
- Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі.pdf
- Робочий проект ТОМ 1_Авіатор 9-Симеренка 12.pdf
- Експертний звіт Авіатор-9.pdf
- ЗКР на загальну суму.pdf
- Наказ №52-ОД від 26.10.2022.pdf
- лімітна довідка 1216011.pdf
- Наказ_7 та паспорта.pdf
- Наказ_35.pdf
- План використання 1216011-70-30.pdf
- Протокол № 2 від 11.02.2022.pdf
- Протокол №1 від 28.01.2022.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-02 16:58:48
Пояснення ДАСУ
Відповідь (надання пояснень):
Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) наступну інформацію та документи:
Закупівля здійснюється: заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках».
Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та погоджені з ЖБК «Авіатор-9». Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі
Розмір фінансування (бюджетного призначення) визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2022 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік затверджений наказом ДЖКІ від 21.09.2022 року № 7, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2022 рік, наказу Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25.08.2022 року №35-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2021-2022 роках у конкурсах проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках», протокол засідання комісії для проведення конкурсу проектів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках № 1 від 28.01.2022 та № 2 від 11.02.2022 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті за посиланням: https://kyivesko.com.ua/?s=%D0%90%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-9 та на офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Робочий проєкт
2. Експертний звіт
3. Обґрунтування очікуваної вартості
4. Лист ЖБК
5. Наказ ДЖКІ № 35-ОД
6. Лімітна довідка
7. Паспорт бюджетної програми (Наказ № 7)
8. План використання бюджетних коштів
9. Протокол №1
10. Протокол №2
11. Зведений кошторисний розрахунок на загальну суму
12. Зведений кошторисний розрахунок на суму призначень
13.Наказ № 52-ОД
- лімітна довідка 1216011.pdf
- Наказ_7 та паспорта.pdf
- Наказ_35.pdf
- План використання 1216011-70-30.pdf
- Протокол № 2 від 11.02.2022.pdf
- Протокол №1 від 28.01.2022.pdf
- Експертний звіт Авіатор-9.pdf
- ЗКР на загальну суму.pdf
- Наказ №52-ОД від 26.10.2022.pdf
- 484 - лист ЖБК.pdf
- ЗКР на суму призначень.pdf
- Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі.pdf
- Робочий проект ТОМ 1_Авіатор 9-Симеренка 12.pdf
- Протокол-пояснення ДАСУ.pdf
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДСТАР" |
3 681 586,24
UAH з ПДВ
|
3 662 948,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
3 697 178,24
UAH з ПДВ
|
3 678 540,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДСТАР" #40999591 |
Переможець |
3 662 948,23
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2022 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:38
|
ДУ № 1 від 27.12.2022 зменшення ДЦ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 17:16
|
Договір № 88-Г-БМ-70х30 від 01.11.2022 фасад Авіатор-9.pdf | укладений |
01 листопада 2022 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виникненням об’єктивної обставини, а саме – по завершенню робіт з утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Авіатор-9» за адресою: вулиця Симиренка,12-Б, в результаті контрольних замірів було виявлено зменшення обсягів утеплення, а також під час виконання робіт не виникла необхідність у використанні коштів на покриття додаткових витрат Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» викладені у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 88-Г-БМ-70/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |