Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Вінницької міської ради за адресою:вул.Соборна,59,м.Вінниця
Очікувана вартість
1 424 766,00 UAH
UA-2021-02-25-004570-b ● 12f1fa6bac10422780c515c54651c56c
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | виконавчий комітет Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03084813 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59 |
Контактна особа: |
Заяц Наталя 380432595370 Zayats@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 11:58 |
Очікувана вартість: | 1 424 766,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження:м.Вінниця,вул.Соборна,59.Єдиний критерій оцінки пропозицій „Ціна – 100%”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Вінницької міської ради за адресою: вул. Соборна, 59, м. Вінниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 10 банківських днів після підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | протягом 10 банківських днів після виконання робіт з дати підписання акту приймання наданих послуг/виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 10:04 |
Перелік змін.docx | |
02 березня 2021 10:03 |
Оголошення. .docx | |
02 березня 2021 10:03 |
Додаток 2. (вимоги до кваліфікації).docx | |
25 лютого 2021 12:42 |
Додаток 4 (проект договору).docx | |
25 лютого 2021 12:42 |
Додаток 5(інша інформація).docx | |
25 лютого 2021 12:42 |
Додаток 3 (цінова пропозиція).docx | |
25 лютого 2021 12:41 |
Додаток 1(ТЗ).docx |
02 березня 2021 10:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 10:04 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 березня 2021 10:03 |
Оголошення. .docx
|
|||
02 березня 2021 10:03 |
Додаток 2. (вимоги до кваліфікації).docx
|
|||
25 лютого 2021 12:42 |
Додаток 4 (проект договору).docx
|
|||
25 лютого 2021 12:42 |
Додаток 5(інша інформація).docx
|
|||
25 лютого 2021 12:42 |
Додаток 3 (цінова пропозиція).docx
|
|||
25 лютого 2021 12:41 |
Додаток 1(ТЗ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 26 лютого 2021 09:49
Дата відповіді: 26 лютого 2021 10:39
Добрий день! Скажіть клас наслідків (відповідальності) даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Об'єкт капітального ремонту відноситься до класу наслідків СС1.
Щодо досвіду виконання аналогічних видів робіт
Дата подання: 02 березня 2021 00:14
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:38
Чи вважатиметься аналогічним договір із застосуванням ПВХ-мембрани при капітальному ремонті покрівлі?
Відповідь: Аналогічним договором вважається: договір, предмет якого відповідає предмету Закупівлі та у наданих скан-копіях актів виконаних робіт зазначено роботи, які відповідають роботам вказаним у Технічному завданні та Робочому проекту.
Аналогічний договір - договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- аналогічний предмет закупівлі;
- аналогічні види робіт;
- укладений між сторонами, та всі додатки до нього;
- акт виконаних робіт.
Аналогічний договір - договір, який повністю відповідає наступним вимогам:
- аналогічний предмет закупівлі;
- аналогічні види робіт;
- укладений між сторонами, та всі додатки до нього;
- акт виконаних робіт.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-004570-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПРЕДОМ, Код ЄДРПОУ:39177989
Дата подання: 02 березня 2021 16:10
Щодо застосування СОУ
Просимо надати роз’яснення щодо пункту 7 додатку №1 до оголошення в якому зазначено: «Використання непрямих та/або застосованих елементних кошторисних норм не допускається. В разі використання елементних кошторисних норм з індивідуальних норм та/або з Стандартів Організації України, надати копії документів, що підтверджують чинність цих норм, та документ, що підтверджує право використання від органу, що їх розробив (лист-згода, довіреність тощо). Надати підтвердження, що матеріали які застосовуватимуться, за своїми техніко-фізичними властивостями відповідають тим матеріалам, із застосуванням яких були розроблені та введені в дію елементні кошторисні норми з індивідуальних норм та/або з Стандартів Організації України».
Але в обсягах робіт (таблиця 1) замовником зазначені види робіт які не мають прямих розцінок ДСТУ, а взяті з СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», розробником якого є ТОВ «Ренобау». Застосування даних розцінок потребує згоди підприємства розробника даних норм, таку згоду вони надають тільки при умові використання їхніх матеріалів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо дану вимогу неправомірною та дискримінаційною.
Також. Звертаємо вашу увагу та просимо надати роз’яснення щодо пункту 9 додатку №1 оголошення, в якому чітко вказано використання матеріалу з посиланням на конкретну марку, колір, та навіть розмір рулону, що суперечить абзацу з (*) після таблиці «Обсяги робіт», де зазначено використання еквіваленту. (ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути
Згорнути
Але в обсягах робіт (таблиця 1) замовником зазначені види робіт які не мають прямих розцінок ДСТУ, а взяті з СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», розробником якого є ТОВ «Ренобау». Застосування даних розцінок потребує згоди підприємства розробника даних норм, таку згоду вони надають тільки при умові використання їхніх матеріалів. Враховуючи вищевикладене, вважаємо дану вимогу неправомірною та дискримінаційною.
Також. Звертаємо вашу увагу та просимо надати роз’яснення щодо пункту 9 додатку №1 оголошення, в якому чітко вказано використання матеріалу з посиланням на конкретну марку, колір, та навіть розмір рулону, що суперечить абзацу з (*) після таблиці «Обсяги робіт», де зазначено використання еквіваленту. (ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2021 11:30
Доброго дня!Вказані види робіт взяті не з СОУ Д.2.4-38470464-001:2013 «Улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран», а з Робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Вінницької міської ради за адресою: вул. Соборна, 59, м. Вінниця», з локального кошторису, який входить до складу Робочого проекту.
Також, повідомляємо Вам, що у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва п.4.3 визначає, що Кошторисні норми поділяються на такі види – державні стандарти України (державні кошторисні норми); стандарти організації України (СОУ) та індивідуальні ресурсні кошторисні норми (ІН). У п.4.3 вказано, що до стандартів організацій України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм, тобто у ДСТУ. Норми застосовуються в тій організації або галузі, для якої вони розроблені. Ці норми можуть застосовуватися іншими організаціями за умови, що технологія та організація робіт згідно з проектними рішеннями, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормах, передбачених стандартами організації України.Просимо Вас, офіційно звернутися до розробника розцінок, з метою отримання дозволу на їх використання.У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право надати аналог або еквівалент. Ви маєте надати документацію, яка підтвердить, що запропонована Вами технологія або матеріали є аналогічними або еквівалентними до тих, що містяться у Технічному завданні та не гіршими за них.Враховуючи вищевикладене,Вашу вимогу щодо застосування СОУ відхилено.
Також, повідомляємо Вам, що у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва п.4.3 визначає, що Кошторисні норми поділяються на такі види – державні стандарти України (державні кошторисні норми); стандарти організації України (СОУ) та індивідуальні ресурсні кошторисні норми (ІН). У п.4.3 вказано, що до стандартів організацій України (в тому числі до галузевих кошторисних норм) належать кошторисні норми, які розробляються на спеціальні види робіт за відсутності відповідних норм у чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм, тобто у ДСТУ. Норми застосовуються в тій організації або галузі, для якої вони розроблені. Ці норми можуть застосовуватися іншими організаціями за умови, що технологія та організація робіт згідно з проектними рішеннями, витрати трудових та матеріально-технічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у відповідних нормах, передбачених стандартами організації України.Просимо Вас, офіційно звернутися до розробника розцінок, з метою отримання дозволу на їх використання.У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право надати аналог або еквівалент. Ви маєте надати документацію, яка підтвердить, що запропонована Вами технологія або матеріали є аналогічними або еквівалентними до тих, що містяться у Технічному завданні та не гіршими за них.Враховуючи вищевикладене,Вашу вимогу щодо застосування СОУ відхилено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ"Будівельні Технологічні Рішення" |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПРЕДОМ |
997 273,73
UAH з ПДВ
|
997 273,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕНОБАУ" |
1 389 040,57
UAH з ПДВ
|
1 389 040,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Еко Ватер |
1 424 766,00
UAH з ПДВ
|
1 424 766,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"Будівельні Технологічні Рішення" #36150524 |
Відхилено |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:00
|
ТОВ СПРЕДОМ #39177989 |
Відхилено |
997 273,73
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:17
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕНОБАУ" #38470464 |
Відхилено |
1 389 040,57
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:19
|
ТОВ Еко Ватер #40170625 |
Відхилено |
1 424 766,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 14:25
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій