Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Городищенському, Драбівському, Золотоніському, Кам’янському, Канівському, Корсунь-Шевченківському, Смілянському, Черкаському, Чигиринському, Чорнобаївському районах, Черкаська область
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Horodyshche, Drabiv, Zolotonsky, Kamyansky, Kaniv, Korsun-Shevchenkivsky, Smilyansk, Cherkasy, Chyhyryn, Chernobaevsky regions
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Horodyshche, Drabiv, Zolotonsky, Kamyansky, Kaniv, Korsun-Shevchenkivsky, Smilyansk, Cherkasy, Chyhyryn, Chernobaevsky regions
Очікувана вартість
83 842 973,60 UAH
UA-2020-03-10-002786-b ● 12c6200530824f6892b6f3f01d301e31
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Фіалковський Артем Сергійович 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Fialkovskyj Artem Sergiyovych 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 21:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 83 842 973,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 670 743,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 830000 UAH |
Publication date: | 10 березня 2020 21:43 |
Enquiries until: | 04 квітня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 квітня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 83 842 974 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 670 744 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,80 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
According to the terms of reference. The source of funding for the purchase is local budget funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Городищенському, Драбівському, Золотоніському, Кам’янському, Канівському, Корсунь-Шевченківському, Смілянському, Черкаському, Чигиринському, Чорнобаївському районах, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення та штучні споруди на них, Городищенського, Драбівського, Золотоніського, Кам’янського, Канівського, Корсунь-Шевченківського, Смілянського, Черкаського, Чигиринського, Чорнобаївського районів
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Horodyshche, Drabiv, Zolotonsky, Kamyansky, Kaniv, Korsun-Shevchenkivsky, Smilyansk, Cherkasy, Chyhyryn, Chernobaevsky regions
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 20:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 20:18 |
ТД експлуатація нова редакція ЧЕРКАСИ.pdf | |
06 квітня 2020 20:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЧЕРКАСИ.pdf | |
06 квітня 2020 20:15 |
ТД експлуатація 10 районів зі змінами ЧЕРКАСИ.pdf |
06 квітня 2020 20:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 квітня 2020 20:18 |
ТД експлуатація нова редакція ЧЕРКАСИ.pdf
|
||||||
06 квітня 2020 20:17 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД ЧЕРКАСИ.pdf
|
||||||
06 квітня 2020 20:15 |
ТД експлуатація 10 районів зі змінами ЧЕРКАСИ.pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-10-002786-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР", Код ЄДРПОУ:41086739
Дата подання: 21 квітня 2020 17:45
Дата подання: 21 квітня 2020 17:45
Скарга
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ
АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Скарга
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-10-002786-b Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС - ВР» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Городищенському, Драбівському, Золотоніському, Кам’янському, Канівському, Корсунь-Шевченківському, Смілянському, Черкаському, Чигиринському, Чорнобаївському районах, Черкаська область
За результатами прекваліфікації, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. інформацією територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації було оголошено закупівлю ID 12c6200530824f6892b6f3f01d301e31, UA-2020-03-10-002786-b на Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Городищенському, Драбівському, Золотоніському, Кам’янському, Канівському, Корсунь-Шевченківському, Смілянському, Черкаському, Чигиринському, Чорнобаївському районах, Черкаська область.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У відповідності до кваліфікаційних вимог Тендерного завдання Учасник повинен надати Інформацію територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі). Так, у пункті 63.3. статті 63 Податкового кодексу України, яким встановлено, що «з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об'єктів оподаткування або об'єктів, які пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку)». Аналогічні вимоги викладені у Порядку обліку платників податків за неосновним місцем обліку в контролюючих органах регулюється розділом VII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, зі змінами (далі – Порядок). Так, у платника податків, крім обов'язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов'язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі. Таким чином, у разі, якщо підприємство-Учасник, місцезнаходження та виробничі потужності якого (транспортні засоби, нерухомість, офісні приміщення і т.п., як додаткові підстави для зміни місця податкового обліку), хоч і дозволяють виконувати роботи у повній відповідності до тендерного завдання на території Черкаської області, однак зареєстровані у іншій адміністративно-територіальній одиниці, аніж Черкаська область, - такий Учасник не має змоги пройти кваліфікацію та прийняти участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовником встановлено дискримінацію учасників за територіальною ознакою, а саме – за основним/неосновним місцем податкового обліку Учасника виключно в Черкаській області. Наголошуємо на тому, що у Учасника зареєстрованого у іншій області, аніж Черкаська область, при підготовці тендерної пропозиції, чи навіть за умови виконання договору в майбутньому, не виникне будь-яких податкових зобов’язань на території Черкаської області, що в свою чергу не може бути правовою підставою для постановки Учасника за неосновним місцем обліку у Черкаській області. Окрім того, Вами у відповіді на поставлене запитання щодо неосновного місця обліку учасника, не зазначено жодної правової підстави, яка б аргументувала встановлення даного кваліфікаційного критерію, щодо неосновного місця обліку Учасника саме в Черкаській області. Разом з тим, в тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (пункт 5 Розділ 1). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Враховуючи вищенаведені доводи, вважаємо, що встановлення положення про основне/неосновне місце обліку в Черкаській області, є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів, оскільки встановлення такої вимоги є дискримінацією Учасника за територіальним принципом для всіх учасників, у яких місце податкового обліку відмінне від Черкаської області. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки положення тендерної документації про неосновне місце обліку Учасника в Черкаській області не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та зважаючи на те, що наше підприємство – учасник не є платником податків на території Черкаської області та не має правових підстав для здійснення постановки за неосновним місцем обліку в Черкаській області, вважаємо вищевказане положення протиправним та дискримінаційним. Виходячи з вищевикладеного, просимо виключити дискримінаційне положення щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі), шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Учасником не надано чинний Сертифікат системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату).
Відповідно до абзацу 12 пункту 4 додатку 2 до тендерної документації до вищезазначеної закупівлі Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерної пропозиції копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей).
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
3.1. В складі пропозиції відсутнє рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу та
3.2. посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) одними з основних принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація. Поняття "недискримцнації учасників" закріплено у статті 5 Закону. Зокрема, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В свою чергу, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дане твердження кореспондується зі статтею 22 Закону, яка встановлює вимоги до тендерної документації.
Згідно підпунктів 1.13 та 1.14 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Місце розташування асфальтобетонного заводу, зазначене в атестаті виробництва повинно співпадати з місцем розташування, зазначеним у таблиці – транспортній схемі.
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці: «Таблиця - Транспортна схема».
Слід зазначити, що в атестатах на виробництво асфальтобетонних сумішей зазначається фактичне місце розташування заводу на момент проведення його атестації. Автор вимоги має у власності мобільний асфальтобетонний завод, конструкція якого дозволяє в короткі терміни провести його перебазування, в оптимальне для виконання робіт місце, яке буде визначене на етапі підготовки тендерної пропозиції. Проте отримання атестату на асфальтобетонне виробництво, що буде розташоване в безпосередній близькості до ділянки поточного середнього ремонту, можливе лише після встановлення заводу у вказаному місці, що, відповідно, виконується після перемоги учасника на відкритих торгах. Жодна дорожньо-будівельна організація не може встановлювати асфальтобетонне виробництво в певне місце на етапі проведення тендеру, адже це економічно не обґрунтовано.
Вказані пункти тендерної документації істотно обмежують коло учасників, у зв'язку з чим вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- викласти вимоги тендерної документації в новій редакції таким чином, щоб учасники, які мають у власності/оренді/лізингу мобільні (тимчасові) асфальтобетонні заводи мали б можливість приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах.
4. Відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ДЗ-122, реєстраційний номер 18257АІ (договір оренди №15-1 від 15.10.2019), JCB VMT 260-120, реєстраційний номер 24603АІ, JCB CT 260-120, реєстраційний номер 72221АА (договір оренди ET 0111/2019 від 01.11.2019).
Замість свідоцтва про реєстрацію ТЗ було подано акт з посиланням на державні номери.
5. Відсутній лист погодження щодо використання орендованої техніки на HOFMANN N 33-1, реєстраційний номер 16849 НІ (договір оренди №15-12/19 від 15.12.2019).
Надано лист про те, що власник орендованої техніки перебуває на карантині.
6. В складі пропозиції учасника відсутня копія таблиці 6, зареєстрованого у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", або Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету.
. Відсутні накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці.
Надано 79 документів в тому числі накази, у пропозиції учасника Документ № 34 Довідка працівник + документи.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про скасування закупівлі та викласти вимоги тендерної документації в новій редакції
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 24.04.2020 № 7878.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2020 15:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 квітня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
83 400 000,00
UAH з ПДВ
|
83 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» |
83 840 000,00
UAH з ПДВ
|
83 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" #33819662 |
Переможець |
83 400 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:30
|
ДУ № 3 до ДОГ № 21 ДОРСТРОЙ.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 20:33
|
ДУ №2 до ДОГ №21 10районів.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 20:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 10:25
|
д.у 1 до дог.21.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 11:39
|
2.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
1.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
10.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
11.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
12.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
4.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
7.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
9.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
6.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:51
|
5.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:50
|
13.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:50
|
8.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:50
|
3.PDF | укладений |
15 травня 2020 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скасування дії Додаткової угоди №2 від 22.12.2020 р. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |