Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Імуносупресивні лікарські засоби, 8 лотів
Immunosuppressive drugs, 8 lots
Очікувана вартість
23 180 802,40 UAH
UA-2020-03-30-001313-a 12c2081d12cd4c95b769507b0e3d155b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 березня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 23 180 802,40 UAH з ПДВ
Publication date: 30 березня 2020 15:07
Enquiries until: 20 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 26 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 23 180 802 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

08 квітня 2020 12:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 12:41
Внесення змін 1.pdf
08 квітня 2020 12:41
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
30 березня 2020 15:07
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
30 березня 2020 15:07
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
30 березня 2020 15:07
ТД імуносупресори.pdf
30 березня 2020 15:07
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
30 березня 2020 15:07
Додаток 4 (Проект договору).pdf
30 березня 2020 15:07
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
30 березня 2020 15:07
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін придатності
Дата подання: 30 березня 2020 22:54
Дата відповіді: 02 квітня 2020 18:24
Доброго дня! В медико-технічних вимогах (додаток 2), у пункті 3 зазначається, що Термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для розширення конкуренції просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% чи 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги тендерної документації на закупівлю без змін.
Термін придатності
Дата подання: 03 квітня 2020 11:07
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:01
Доброго дня шановний Замовнику! Ми є потенційним Учасником, що має намір приймати участь в процедурі закупівлі, оголошеної Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник), ідентифікатор закупівлі № UA-2020-03-30-001313-a, за лотом №2: Енварсус, або еквівалент, 0,75 мг, табл. пролонгованої дії - 1020 од. та Енварсус, або еквівалент, 1 мг, табл. пролонгованої дії - 13 200 од. Згідно п.3 Додатку №2 «Технічні вимоги» - строк придатності лікарських засобів на момент поставки повинен становити не менше, ніж 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження такої інформації Учасник надає гарантійний лист. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник на дату торгів не може надати гарантійний лист щодо підтвердження терміну придатності, запропонованого Замовником в Технічних вимогах, так як термін придатності лікарських засобів , який пропонує Учасник є меншим ніж 75 % від встановленого інструкцією терміну придатності. Просимо Замовника розглянути можливість участі нашої компанії в даній процедурі закупівлі з лікарськими засобами з терміном придатності менше 75 % від встановленого інструкцією. У випадку не використання вищезазначених лікарських засобів, поставлених Учасником, до сплину терміну придатності, меншого ніж 75% Учасник гарантує, що такі лікарські засоби будуть замінені на аналогічні з пізнішим терміном випуску та оптимальним терміном придатності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше питання, Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Щодо терміну придатності товару
Дата подання: 06 квітня 2020 16:12
Дата відповіді: 08 квітня 2020 11:10
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації в такій редакції: "термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% або не менше 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше питання, Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
щодо постачання товару
Дата подання: 08 квітня 2020 11:28
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:19
Просимо Вас розглянути можливість постачання товару частинами до кінця 2020 року
Відповідь: Відповідно до технічних вимог тендерної документації на закупівлю строк поставки лікарського засобу повинен становити не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки.
Документи переможця
Дата подання: 09 квітня 2020 10:27
Дата відповіді: 09 квітня 2020 13:27
Доброго дня! Відповідно до Додатку 3 тендерної документації учасник-переможець торгів має надати НАРУЧНО за адресою замовника документи, визначені Додатком 3 ТД, у т.ч. відповідно до п. 4 даного додатку - "оригінал або нотаріально завірена копія, або ЕЛЕКТРОННИЙ ОРИГІНАЛ ДОКУМЕНТА, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку". Якщо довідка в електронному вигляді, то неможливо надати її оригінал наручно у паперовому вигляді. Згідно з ч.1 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" "подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель". Крім того, враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи МВС, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання документів переможця (в електронному вигляді через електронну систему закупівель).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи терміни проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", вимоги Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю залишено без змін.
Уточнення до відповіді на запитання "Документи переможця"
Дата подання: 09 квітня 2020 14:06
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:24
Яким чином переможець торгів має надати наручно (абз. перший додатку 3) електронний оригінал документа (що допускається у п. 4 Додатку 3 тендерної документації), - на електронному носії? У роздрукованому вигляді це вже буде не оригінал.
Відповідь: Мається на увазі роздрукований електронний бланк документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, з датою видачі не більше місячної давнини до дати подання документа, завірений підписом керівника підприємства, організації, установи та скріплений печаткою (у разі наявності).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Адваграф, або еквівалент (Tacrolimus), - 3 найменування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 010 261,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50 051,31 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300300 UAH


Title: lot 1 - Advagraf, or the equivalent, - 3 names
Current status: Complete
Estimated total value: 10 010 261,50 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 051,31 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 13 травня 2020 12:26
Auction planned date: 13 травня 2020 12:26
Закінчення: 13 травня 2020 12:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

13150 од
найменування 1 - Адваграф, або еквівалент (Tacrolimus), 0,5 мг, капс. пролонгованої дії - 13150 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Tacrolimus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

name 1 - Advagraf, or the equivalent, 0.5 mg, caps. prolonged action - 13150 units
CPV: 33600000-6
126150 од
найменування 2 - Адваграф, або еквівалент (Tacrolimus), 1 мг, капс. пролонгованої дії - 126150 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Tacrolimus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

name 2 - Advagraf, or the equivalent, 1 mg, caps. prolonged action - 126150 units
CPV: 33600000-6
2850 од
найменування 3 - Адваграф, або еквівалент (Tacrolimus), 5 мг, капс. пролонгованої дії - 2850 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Tacrolimus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

name 3 - Advagraf, or the equivalent, 5 mg, caps. prolonged action - 2850 units
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 травня 2020
UA-2020-03-30-001313-a12c2081d12cd4c95b769507b0e3d155b
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 14:38
ТЧ_p115-228.pdf
30 квітня 2020 14:38
ТЧ_p001-114.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p262-348.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p175-261.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p088-174.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p001-087.pdf
30 квітня 2020 14:38
ГЛ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 7 514 665,50
UAH з ПДВ
7 358 677,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 7 370 014,00
UAH з ПДВ
7 319 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 14:38
ТЧ_p115-228.pdf
30 квітня 2020 14:38
ТЧ_p001-114.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p262-348.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p175-261.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p088-174.pdf
30 квітня 2020 14:38
КЧ_p001-087.pdf
30 квітня 2020 14:38
ГЛ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 7 319 542,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
7 319 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:06
Додаткова угода 1 до Договору _40.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 17:42
Договір 40 укладений
26 травня 2020 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 40 про закупівлю товарів за державні кошти від « 26 » травня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 319 542,00
UAH (в тому числі ПДВ 478 848,54 UAH)