Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщення 3 поверху пологового корпусу комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова, 10, в м. Тернопіль
Очікувана вартість
887 000,00 UAH
UA-2020-11-26-003727-c 12a78367262741ffbd563b7b10d1b44e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 16:00
Очікувана вартість: 887 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 435,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини приміщення 3 поверху пологового корпусу комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр «Мати і дитина» Тернопільської обласної ради по вул. Замкова, 10, в м. Тернопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Замкова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 18:26
Додаток_5_Проект_договору.docx
26 листопада 2020 18:26
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
26 листопада 2020 18:26
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
26 листопада 2020 18:26
Додаток_2_Технічне завдання.docx
26 листопада 2020 18:26
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
26 листопада 2020 18:26
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Пальмета-Буд» 867 576,00
UAH з ПДВ
867 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 15:21
Електронний підпис
07 грудня 2020 15:19
Реєстр.pdf
07 грудня 2020 15:19
Договір оксфорд .pdf
07 грудня 2020 15:19
Лист відгук.pdf
07 грудня 2020 15:19
Лист відгук Наливайка.pdf
07 грудня 2020 15:19
договір Скалат.pdf
07 грудня 2020 15:19
Договір Наливайка.pdf
07 грудня 2020 15:19
Наказ Мелимука.pdf
07 грудня 2020 15:19
Наказ Мартинюк.pdf
07 грудня 2020 15:19
Договір.pdf
07 грудня 2020 15:19
лист санкції.pdf
07 грудня 2020 15:19
Витяг.pdf
07 грудня 2020 15:19
Довідка про довкілля.pdf
07 грудня 2020 15:19
Статут.pdf
07 грудня 2020 15:19
Опис.pdf
07 грудня 2020 15:19
Зобов. по договорах.pdf
07 грудня 2020 15:19
довідка про податок 5_.pdf
07 грудня 2020 15:19
довідка з ДПІ.pdf
07 грудня 2020 15:19
Відсутність заборг..pdf
07 грудня 2020 15:19
фінансова звітність.pdf
07 грудня 2020 15:19
фін звіт 2019.pdf
07 грудня 2020 15:19
лист про звітність.pdf
07 грудня 2020 15:19
трудова Мартинюк.pdf
07 грудня 2020 15:19
Трудова Директор.pdf
07 грудня 2020 15:19
Таблиця робочих.pdf
07 грудня 2020 15:19
Лист згода прац.pdf
07 грудня 2020 15:19
диплом Мартинюк.pdf
07 грудня 2020 15:19
диплом Бобик.pdf
07 грудня 2020 15:19
диплом Барчук.pdf
07 грудня 2020 15:19
штатний розпис.pdf
07 грудня 2020 15:19
Довідка склад.pdf
07 грудня 2020 15:19
Акт.pdf
07 грудня 2020 15:19
Акт прийому-передачі.pdf
07 грудня 2020 15:19
тех. паспорта .pdf
07 грудня 2020 15:19
Договір техніка.pdf
07 грудня 2020 15:19
лист відхилення.pdf
07 грудня 2020 15:19
Календарний графік.pdf
07 грудня 2020 15:19
21 банк гарантія.zip
07 грудня 2020 15:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 грудня 2020 15:19
Довідка металопрофіль.pdf
07 грудня 2020 15:19
Гарантія на матеріали.pdf
07 грудня 2020 15:19
ліцензія АВК.pdf
07 грудня 2020 15:19
Договір АВК.pdf
07 грудня 2020 15:19
кошторис.pdf
07 грудня 2020 15:19
r_189_ДЦ_ДЦ.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ССР_9.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ССР_8.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ССР_7.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ССР_5.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ССР_4.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
07 грудня 2020 15:19
189_ДЦ_ДЦ_3.rtf
07 грудня 2020 15:19
189.imd
07 грудня 2020 15:19
Гарантійний лист ціна.pdf
07 грудня 2020 15:19
Достовірність інф.pdf
07 грудня 2020 15:19
Листи згоди ІТР.pdf
07 грудня 2020 15:19
Додаток_3_Лист_-_згода.pdf
07 грудня 2020 15:19
Протокол.pdf
07 грудня 2020 15:19
паспорт і код.pdf
07 грудня 2020 15:19
Рішення засновників.pdf
07 грудня 2020 15:19
Наказ на директора.pdf
07 грудня 2020 15:19
істотні умов.pdf
07 грудня 2020 15:19
Тех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Пальмета-Буд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Пальмета-Буд»
#39663645
Переможець 867 576,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:38

Документи

11 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Пальмета-Буд»
#39663645
867 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:07
ДУ _2.pdf зміни до договору
06 січня 2022 13:06
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:18
Додаткова угода 3 поверх.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 17:17
Договір укладений
17 грудня 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML