Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип С 4х4))
Очікувана вартість
107 800 000,00 UAH
UA-2021-08-20-011229-a ● 12847cc47f6e47df99db06358348345c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 серпня 2021 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 13:34 |
Очікувана вартість: | 107 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 539 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
На період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для спрощених закупівель. НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 штуки
Спеціалізований санітарний транспорт (Тип С 4х4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем призначення, визначеним відповідно до п. 2.3. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2021 19:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2021 19:22 |
Додаток 4 Проєкт Договору Авто ЕМД 2021.docx | |
20 серпня 2021 19:22 |
Додаток 1 Форма таблиці опису відповідності товару.docx | |
20 серпня 2021 19:22 |
АШМД С 4х4 Документація2 спрощеної закупівлі з додатками.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення тендерної документиції!
Дата подання: 25 серпня 2021 12:06
Дата відповіді: 25 серпня 2021 15:24
Добрий день.
В додатку № 1 до тендерної документації визначено наступне:
«На етапі розгляду пропозицій Замовник розглядає інформацію для підтвердження відповідності запропонованого Товару та усіх його складових заданим технічним характеристикам (у разі наявності в Учасника відповідних відомостей на момент подання такої пропозиції), а саме: каталог та/або буклет та/або копія інструкції із застосування та/або копія технічного паспорту та/або інший документ (або витяг з документа), тощо.
У випадку відсутності зазначених документів на момент подання пропозиції – Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист із зобов’язанням надати такі документи не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару».
Чи вірно ми розуміємо, що в таблиці відповідності ми маємо вказати відповідність вимогам МТВ (Фраза «Відповідає» або аналогічна) та надати гарантійний лист, що не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару нами будуть надані документи, які підтверджують відповідність (каталог та/або буклет та/або копія інструкції із застосування та/або копія технічного паспорту та/або інший документ (або витяг з документа), тощо)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У випадку відсутності в Учасника на момент подання пропозиції документа, який містить підтвердження відповідності запропонованого товару заданим МТВ (каталогу, буклету, інструкції із застосування, технічного паспорту, іншого технічного документу до конкретного медичного виробу, який планується до постачання в складі АШМД) – Учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист із зобов’язанням надати такі документи не пізніше, ніж за десять календарних днів до дати запланованої поставки Товару.
При цьому в таблиці відповідності рекомендується вказувати назву виробника та модель пропонованого обладнання/виробу, його характеристики, фразу, якою підтверджується його відповідність вимогам замовника ("Відповідає", "Наявна", тощо) А ТАКОЖ зазначати, що на підтвердження відповідності вимогам даного конкретного пункту документації закупівлі – в складі пропозиції надано гарантійний лист Учасника.
Звертаємо увагу, що в складі пропозиції, відповідно до п. 4.3 медико-технічних вимог, Учасник також має надати скан-копію оригіналу гарантійного листа виробника медичного обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника/імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником медичного обладнання, що підтверджує можливість постачання Учасником медичного обладнання, яке є невід’ємною частиною Товару, в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовником відповідно до Медико-технічних вимог документації закупівлі.
При цьому в таблиці відповідності рекомендується вказувати назву виробника та модель пропонованого обладнання/виробу, його характеристики, фразу, якою підтверджується його відповідність вимогам замовника ("Відповідає", "Наявна", тощо) А ТАКОЖ зазначати, що на підтвердження відповідності вимогам даного конкретного пункту документації закупівлі – в складі пропозиції надано гарантійний лист Учасника.
Звертаємо увагу, що в складі пропозиції, відповідно до п. 4.3 медико-технічних вимог, Учасник також має надати скан-копію оригіналу гарантійного листа виробника медичного обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника/імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником медичного обладнання, що підтверджує можливість постачання Учасником медичного обладнання, яке є невід’ємною частиною Товару, в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовником відповідно до Медико-технічних вимог документації закупівлі.
Роз'яснення тендерної документації!
Дата подання: 25 серпня 2021 16:54
Дата відповіді: 25 серпня 2021 17:46
Добрий день.
З огляду на вашу попередню відповідь, просимо пояснити, чи потрібно надавати скан-копію оригіналу гарантійного листа виробника медичного обладнання (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника/імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником медичного обладнання, що підтверджує можливість постачання Учасником медичного обладнання, яке є невід’ємною частиною Товару, в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовником відповідно до Медико-технічних вимог документації закупівлі, на наступне обладнання, сказане в таблиці 2 «Медична частина»:
1. п. 2.1. – Кисневий балон (+ редуктор)
2. п.2.2. – Портативний кисневий балон (+ редуктор)
3. п. 10.1 – Інструмент для розрізання ременів крісла
4. п. 10.2. – Прожектор
5. п. 10.3. – Попереджувальний трикутник/попереджувальні лампи
6. п. 10.4. – Вогнегасник
7. п. 11.1 – Система внутрішньої комунікації між водієм та медичним салоном
8. п. 11.2. – Автомобільний відео-реєстратор
9. п. 11.3. – Система супутникової навігації GPS
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на ваше питання інформуємо, що кисневі балони можуть бути як медичним обладнанням, так і не відноситись до медичного обладнання. Якщо кисневий балон є виробом медичного призначення, на нього має бути наданий гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника/імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником медичного обладнання.
Якщо виріб не є виробом медичного призначення, але є частиною медичного виробу (АШМД), рекомендуємо надати гарантійний лист від виробника АШМД, що підтверджує можливість постачання Учасником немедичного обладнання, яке є невід’ємною частиною медичного обладнання (АШМД), у необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовником відповідно до Медико-технічних вимог.
Якщо виріб не є виробом медичного призначення, але є частиною медичного виробу (АШМД), рекомендуємо надати гарантійний лист від виробника АШМД, що підтверджує можливість постачання Учасником немедичного обладнання, яке є невід’ємною частиною медичного обладнання (АШМД), у необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені замовником відповідно до Медико-технічних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-20-011229-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС", Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 28 серпня 2021 16:47
Строк поставки та передплата
Строк поставки та передплата
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2021 08:46
Добрий день! Інформуємо, що наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а, отже, здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Звертаємо увагу, що дана закупівля здійснюється за бюджетною програмою КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги та модернізація і оновлення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я».
Розуміючи імовірність виникнення ситуацій з обґрунтованими змінами строків поставки продукції, зокрема через тривалі строки виробництва великої кількості продукції, глобальні збої ланцюгів поставок тощо, та необхідності у зв’язку з цим перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період, проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати, умови якої передбачено в розділі 3 проєкту Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3, 3.4.2 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 передоплата може здійснюватись на строк не більше 12 місяців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
78 400 000,00
UAH
|
78 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" |
94 423 000,00
UAH
|
86 975 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КСЕНКО АВТО ПРОДАКШН" |
101 920 000,00
UAH
|
87 024 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
92 512 000,00
UAH
|
92 512 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕКВІПМЕД" |
102 900 000,00
UAH
|
97 902 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
78 400 000,00
UAH
|
13 вересня 2021 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 17:07
|
ДУ 8 09_254-09_2021.pdf | укладений |
27 січня 2023 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2022 20:24
|
ДУ 7 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2022 20:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2022 11:34
|
ДУ 6 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2022 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2022 19:28
|
ДУ 5 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 липня 2022 19:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2022 13:59
|
ДУ 4 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 14:53
|
ДУ 3 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 17:02
|
ДУ 2 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:51
|
ДУ 1 до 09_254-09_2021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 15:56
|
Договір 09_254-09_2021.pdf | укладений |
29 вересня 2021 15:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п.11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09|254-09|2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 вересня 2021 — 24 січня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ст. 631 ЦКУ, п. 15.7 Договору про закупівлю, з урахуванням листа Постачальника щодо неможливості поставки товару враховуючи форс-мажорні обставини, які склалися у зв'язку з військовою агресією з боку росії, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору з 24.01.2023 р. |