1. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації;. Згідно пункту 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі») – учасник має надати: 1.1. Довідка за встановленою формою на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі про виконання аналогічного договору за 2023 рік, не менше одного договору. Аналогічним буде вважатися договір: поставки (купівлі-продажу) солі технічної (солі для промислового переробляння) без пакування. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів) зі всіма додатками, вказаними в договорі. (при поданні копій аналогічного договору немає значення яким саме чином було доставлено товар: насипом, у бігбегах чи таблетована і чи була сіль з антизлежувальною (протизлежувальною) добавкою чи ні) 1.3. Учасник має надати копії видаткових накладних (накладних), які свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (договорів), зазначеного (-их) в довідці, для підтвердження виконання аналогічного договору. 1.4. Учасник має надати позитивний(і) лист-відгук(и) (відгук(и)) щодо виконання аналогічного (-их) договору (договорів), зазначеного (-их) у поданій учасником довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У листі-відгуку(-ах) (відгуку(-ах)) має бути чітко зазначено щодо якого (яких) договору (договорів) надається лист-відгук (відгук). Згідно пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»): - Учасник надає довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. – Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнанням, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства). – Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства. - Обов’язковим є наявність засобу (обладнання) вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів. Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію надає документ, що підтверджує право власності на таке обладнання або договір оренди або договір на надання цих послуг. В тому числі, Учасник повинен надати документ виданий відповідною сертифікаційною установою, що посвідчує повірку даного обладнання, який має бути чинним на момент надання пропозиції. Згідно пункту 3 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»): - Учасник надає довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 1 особи. – Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин. Також на підтвердження надати скан-копію водійського посвідчення. Учасник не надав жодної інформації та жодних документів передбачених (що вимагаються замовником) Додатком № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тому, Учаснику необхідно надати інформацію та документи передбачені (що вимагаються замовником) Додатком № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: «Учасник має надати: 1.1. Довідка за встановленою формою на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі про виконання аналогічного договору за 2023 рік, не менше одного договору. Аналогічним буде вважатися договір: поставки (купівлі-продажу) солі технічної (солі для промислового переробляння) без пакування. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів) зі всіма додатками, вказаними в договорі. (при поданні копій аналогічного договору немає значення яким саме чином було доставлено товар: насипом, у бігбегах чи таблетована і чи була сіль з антизлежувальною (протизлежувальною) добавкою чи ні) 1.3. Учасник має надати копії видаткових накладних (накладних), які свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (договорів), зазначеного (-их) в довідці, для підтвердження виконання аналогічного договору. 1.4. Учасник має надати позитивний(і) лист-відгук(и) (відгук(и)) щодо виконання аналогічного (-их) договору (договорів), зазначеного (-их) у поданій учасником довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У листі-відгуку(-ах) (відгуку(-ах)) має бути чітко зазначено щодо якого (яких) договору (договорів) надається лист-відгук (відгук). - Учасник надає довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. – Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнанням, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства). – Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства. - Обов’язковим є наявність засобу (обладнання) вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів. Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію надає документ, що підтверджує право власності на таке обладнання або договір оренди або договір на надання цих послуг. В тому числі, Учасник повинен надати документ виданий відповідною сертифікаційною установою, що посвідчує повірку даного обладнання, який має бути чинним на момент надання пропозиції. - Учасник надає довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 1 особи. – Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин. Також на підтвердження надати скан-копію водійського посвідчення.». 2. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, – згідно Додатку № 2 до цієї тендерної документації;. Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 – Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору). Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасник не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. Тому, Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. 3. У більшості документів тендерної пропозиції, у місці де міститься підпис уповноваженої особи Учасник, зазначається посада «керівник», хоча згідно наказу про вступ на посаду директора (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) посада керівника «директор», і згідно п. 7.3 Статуту Приватного підприємства «АВТОТРАНСЛАЙН» (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) оперативне керівництво діяльністю підприємства здійснюється його одноособовим виконавчим органом – Директором. Тому, Учаснику необхідно переробити та завантажити заново усі ті документи тендерної пропозиції у яких у місці де міститься підпис уповноваженої особи Учасник, зазначається посада «керівник», із зазначенням – Директор, оскільки згідно наказу про вступ на посаду директора (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) посада керівника «директор», і згідно п. 7.3 Статуту Приватного підприємства «АВТОТРАНСЛАЙН» (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) оперативне керівництво діяльністю підприємства здійснюється його одноособовим виконавчим органом – Директором. 4. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 до тендерної документації. Згідно Додатку № 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до Тендерної документації учасник повинен надати: - оригінал або належним чином засвідчену копію чинного сертифікату відповідності товару ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови». Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності. Сертифікат відповідності має бути виданий на виробника товару не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р.; - оригінал або належним чином засвідчену копію протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності.; - оригінал або належним чином засвідчену копію протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Учасником надано сертифікат відповідності серія БС, протокол випробувань № 659/2126 від 03.10.2023 р., протокол досліджень проб мінеральної сировини без зазначення чи сіль з антизлежувальною добавкою або протизлежувальною добавкою. Тому, Учаснику необхідно надати сертифікат відповідності, протокол випробувань, протокол досліджень проб мінеральної сировини, із чітким зазначенням у них того, що сіль запропонована Учасником є з антизлежувальною добавкою або протизлежувальною добавкою. Згідно Додатку № 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до Тендерної документації учасник повинен надати: - Оригінал або належним чином засвідчену копію паспорту якості та/або посвідчення якості, який підтверджує якість та безпеку товару заводом-виробником, виданий не раніше 2023 р., який повинен містити наступні дані: - назву підприємства-виробника; - його товарний знак і адресу; - назву продукції; - дані про наявність антизлежувальної (протизлежувальної) добавки; - результати проведених випробовувань або підтвердження про відповідність партії продукції вимогам ДСТУ 4246:2003 з позначенням цього стандарту; - номер партії; - масу нетто; - вид транспортної тари; - умови зберігання; - дату виготовлення. Учасником надано паспорт якості на сіль технічну кам’яну з антизлежувальною добавкою (№ 25 від 18.10.2023) у якому зазначено, що підприємством-виробником є Commer International LTD (Болгарія), а згідно сертифікат відповідності серія БС та протоколу випробувань № 659/2126 від 03.10.2023 р. виробником є EM SALT Group LTD (Єгипет). Тому, Учаснику необхідно надати оригінал або належним чином засвідчену копію паспорту якості та/або посвідчення якості, який підтверджує якість та безпеку товару заводом-виробником (підприємством-виробником, виробником) EM SALT Group LTD (Єгипет) (оскільки виробником товару згідно завантаженого Учасником сертифіката відповідності серія БС є саме EM SALT Group LTD (Єгипет), а не Commer International LTD (Болгарія)), виданий не раніше 2023 р., який повинен містити наступні дані: - назву підприємства-виробника; - його товарний знак і адресу; - назву продукції; - дані про наявність антизлежувальної (протизлежувальної) добавки; - результати проведених випробовувань або підтвердження про відповідність партії продукції вимогам ДСТУ 4246:2003 з позначенням цього стандарту; - номер партії; - масу нетто; - вид транспортної тари; - умови зберігання; - дату виготовлення. Згідно Додатку № 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до Тендерної документації учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати скан-копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі. У разі якщо учасник не є виробником товару на підтвердження можливості поставки товару надати у складі пропозиції договір укладений з виробником або офіційним представником/дилером/дистриб’ютором (з наданням документального підтвердження правовідносин з виробником) про постачання товару, що пропонується учасником, такий договір повинен бути чинним до кінця 2023 року. Учасник надав скан-копію оригіналу листа Commer International LTD (Болгарія) № 24 від 17.10.2023 (який не є виробником, згідно сертифіката відповідності серія БС (наданого Учасником), а виробником, згідно сертифіката відповідності серія БС (наданого Учасником), є EM SALT Group LTD (Єгипет), а Commer International LTD (Болгарія) є постачальником) виданого не на Учасника, а на ТОВ «УКРПРОФСЕРВІС». До того ж у листі не зазначено про можливість поставки товару саме Учасником, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицію учасника. В листі не міститься назви учасника, а також назви закупівлі згідно предмета закупівлі. Лист взагалі видано не від виробника (EM SALT Group LTD (Єгипет)), а від постачальника солі (Commer International LTD (Болгарія)). Також Учасник надав, як підтвердження можливості поставки товару договір укладений з ТОВ «УКРПРОФСЕРВІС» (сторона договору «Постачальник») та ПП «АвтоТрансЛайн» (сторона договору «Дилер»), хоча згідно поданих документів тендерної пропозиції він є аж ніяк не дилер. З усіх документів тендерної пропозиції Приватного підприємства «АВТОТРАНСЛАЙН» зрозуміло, що, ймовірно, дилером є ТОВ «УКРПРОФСЕРВІС», який не є виробником товару. Так як Учасник не є виробником товару, то він має надати у складі тендерної пропозиції договір укладений з виробником або офіційним представником/дилером/дистриб’ютором (з наданням документального підтвердження правовідносин з виробником) про поставку товару, що пропонується учасником, такий договір повинен бути чинним до кінця 2023 р. Тому, Учаснику необхідно підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати скан-копію оригіналу листа виробника (EM SALT Group LTD (Єгипет), який зазначений виробником у завантаженому Учасником сертифікаті відповідності серія БС), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі. Згідно Додатку № 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до Тендерної документації учасник повинен надати: - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної. - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної. - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної. Учасник надав зазначені вище три сертифікати ISO, однак надані сертифікати не посвідчують надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної. Тому, Учаснику необхідно надати: - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної; - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної; - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної;, ЯКІ ПОСВІДЧУЮТЬ надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної. Згідно Додатку № 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до Тендерної документації учасник повинен надати інформацію про підприємство-виробника Товару (найменування та його адреса), якщо він не є виробником або надати інформацію, що він є виробником. Учасник надав інформацію про підприємство-виробника товару (документ вих. № 03/31 від 19.10.2023 р.) щодо виробника товару, у якому зазначив, що виробником товару є Commer International LTD (Болгарія), а згідно сертифікат відповідності серія БС та протоколу випробувань № 659/2126 від 03.10.2023 р. (які надані Учасником у складі тендерної пропозиції) виробником товару є EM SALT Group LTD (Єгипет). Тому, Учаснику необхідно надати достовірну інформацію про підприємство-виробника Товару (найменування та його адреса) у відповідності із поданими ним документами тендерної пропозиції. 5. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, а саме у Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до п. 2 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації учасником надаються: Загальні відомості про Учасника у довільній формі або за зразком Додаток 3.1. Учасник надав загальні відомості про учасника, проте, у них зазначив розрахунковий рахунок, який складається із 27 символів, а формат банківського рахунку IBAN має складатися із 29 символів. Учасником не зазначено символи із кодом країни. Також посаду керівника зазначає «керівник», хоча згідно наказу про вступ на посаду директора (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) посада керівника «директор», і згідно п. 7.3 Статуту Приватного підприємства «АВТОТРАНСЛАЙН» (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) оперативне керівництво діяльністю підприємства здійснюється його одноособовим виконавчим органом – Директором. Тому, Учаснику необхідно переробити та подати (завантажити) Загальні відомості про Учасника із зазначенням у них формату банківського рахунку IBAN, що складається із 29 символів, із зазначенням символів із кодом країни, а також із зазначенням посади керівника «директор». Відповідно до п. 7 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації учасником надаються: Копія чинної ліцензії або чинного документа дозвільного характеру (або іншого документу, який посвідчує її видачу) (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо строк (термін) дії ліцензій, дозволів тощо, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення постачання товару Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання до моменту укладання договору (продовження терміну дії на весь період постачання товару, надання послуг, що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу або ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення про не отримання такого дозволу або ліцензії. Учасник не надав інформації/документів згідно п. 7 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації. Тому, Учаснику необхідно надати інформацію/документи згідно п. 7 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації. Відповідно до п. 8 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації учасником надаються: Гарантійний лист про не застосування санкцій. Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, Указу Президента України «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 15.05.2017 № 133/2017 учасник надає гарантійний лист про те, що закупівля товарів не буде здійснюватися у осіб, до яких застосовані санкції згідно із законодавством, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Замовник здійснює закупівлю з урахуванням обмежень, встановленими Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 №829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» Рішення РНБО від 21.06.2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України № 176/2018. Учасник не надав гарантійний лист про не застосування санкцій за змістом визначеним п. 8 Додатку № 3 до Тендерної документації. Тому, Учаснику необхідно надати Гарантійний лист про не застосування санкцій за змістом визначеним п. 8 Додатку № 3 до Тендерної документації. 6. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: лист-згода з проєктом договору викладеному у Додатку 6 до тендерної документації. Учасником не надано листа-згоди з проєктом договору викладеному у Додатку 6 до тендерної документації. Тому, Учаснику необхідно надати лист-згоду з проєктом договору викладеному у Додатку 6 до тендерної документації. 7. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: завантажити пропозицію згідно із Додатком № 5 при поданні документів на закупівлю. Учасник надав пропозицію згідно із Додатком № 5 до Тендерної документації, проте зазначив найменування товару не у відповідності до наданих Учасником документів до тендерної пропозиції. Тому, Учаснику необхідно переробити та надати пропозицію згідно із Додатком № 5 до Тендерної документації із зазначенням найменування товару у відповідності до наданих Учасником документів до тендерної пропозиції, а саме: протоколу випробувань № 659/2126 від 03.10.2023 р. та сертифікату відповідності серія БС (які надані Учасником у складі тендерної пропозиції). Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Приватним підприємством «АВТОТРАНСЛАЙН» невідповідностей, шляхом: 1) надання інформації та документів передбачених (що вимагаються замовником) Додатком № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: «Учасник має надати: 1.1. Довідка за встановленою формою на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі про виконання аналогічного договору за 2023 рік, не менше одного договору. Аналогічним буде вважатися договір: поставки (купівлі-продажу) солі технічної (солі для промислового переробляння) без пакування. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів) зі всіма додатками, вказаними в договорі. (при поданні копій аналогічного договору немає значення яким саме чином було доставлено товар: насипом, у бігбегах чи таблетована і чи була сіль з антизлежувальною (протизлежувальною) добавкою чи ні) 1.3. Учасник має надати копії видаткових накладних (накладних), які свідчать про повне виконання аналогічного (-их) договору (договорів), зазначеного (-их) в довідці, для підтвердження виконання аналогічного договору. 1.4. Учасник має надати позитивний(і) лист-відгук(и) (відгук(и)) щодо виконання аналогічного (-их) договору (договорів), зазначеного (-их) у поданій учасником довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У листі-відгуку(-ах) (відгуку(-ах)) має бути чітко зазначено щодо якого (яких) договору (договорів) надається лист-відгук (відгук). - Учасник надає довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. – Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнанням, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства). – Учасник повинен мати у власності чи користуванні майданчик для складування та зберігання товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності. Підтверджуючі документи повинні бути складені у відповідності до норм Цивільного та Господарського законодавства. - Обов’язковим є наявність засобу (обладнання) вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів. Учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію надає документ, що підтверджує право власності на таке обладнання або договір оренди або договір на надання цих послуг. В тому числі, Учасник повинен надати документ виданий відповідною сертифікаційною установою, що посвідчує повірку даного обладнання, який має бути чинним на момент надання пропозиції. - Учасник надає довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен мати в наявності водіїв, або експедиторів у кількості не менше 1 особи. – Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори або інший документ, що підтверджує використання праці чи трудових відносин. Також на підтвердження надати скан-копію водійського посвідчення.»; 2) надання довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (у відповідності із Додатком № 2 до Тендерної документації); 3) перероблення та завантаження заново усіх тих документів тендерної пропозиції у яких у місці де міститься підпис уповноваженої особи Учасник, зазначається посада «керівник», із зазначенням – Директор, оскільки згідно наказу про вступ на посаду директора (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) посада керівника «директор», і згідно п. 7.3 Статуту Приватного підприємства «АВТОТРАНСЛАЙН» (який завантажено Учасником у складі документів тендерної пропозиції) оперативне керівництво діяльністю підприємства здійснюється його одноособовим виконавчим органом – Директором; 4) надання сертифікату відповідності, протоколу випробувань, протоколу досліджень проб мінеральної сировини, із чітким зазначенням у них того, що сіль запропонована Учасником є з антизлежувальною добавкою або протизлежувальною добавкою; 5) надання оригіналу або належним чином засвідченої копії паспорту якості та/або посвідчення якості, який підтверджує якість та безпеку товару заводом-виробником (підприємством-виробником, виробником) EM SALT Group LTD (Єгипет) (оскільки виробником товару згідно завантаженого Учасником сертифіката відповідності серія БС є саме EM SALT Group LTD (Єгипет), а не Commer International LTD (Болгарія)), виданий не раніше 2023 р., який повинен містити наступні дані: - назву підприємства-виробника; - його товарний знак і адресу; - назву продукції; - дані про наявність антизлежувальної (протизлежувальної) добавки; - результати проведених випробовувань або підтвердження про відповідність партії продукції вимогам ДСТУ 4246:2003 з позначенням цього стандарту; - номер партії; - масу нетто; - вид транспортної тари; - умови зберігання; - дату виготовлення; 6) підтвердження можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати скан-копію оригіналу листа виробника (EM SALT Group LTD (Єгипет), який зазначений виробником у завантаженому Учасником сертифікаті відповідності серія БС), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі; 7) надати: - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної; - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) Система управління якістю, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної; - Оригінал або належним чином засвідчену копію сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Система управління охороною здоров’я та безпекою праці, який є чинним на момент надання послуг та виданий на ім’я Учасника, та посвідчує надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної;, ЯКІ ПОСВІДЧУЮТЬ надання послуг складування, зберігання солі для промислового перероблення кам’яної; 8) надання достовірної інформації про підприємство-виробника Товару (найменування та його адреса) у відповідності із поданими Учасником документами тендерної пропозиції; 9) перероблення та подання (завантаження) Загальні відомості про Учасника із зазначенням у них формату банківського рахунку IBAN, що складається із 29 символів, із зазначенням символів із кодом країни, а також із зазначенням посади керівника «директор»; 10) надання інформації/документів згідно п. 7 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації; 11) надання Гарантійного листа про не застосування санкцій за змістом визначеним п. 8 Додатку № 3 (Інша інформація (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)) до Тендерної документації; 12) надання листа-згоди з проєктом договору викладеному у Додатку 6 до тендерної документації; 13) перероблення та надання пропозиції згідно із Додатком № 5 до Тендерної документації із зазначенням найменування товару у відповідності до наданих Учасником документів до тендерної пропозиції, а саме: протоколу випробувань № 659/2126 від 03.10.2023 р. та сертифікату відповідності серія БС (які надані Учасником у складі тендерної пропозиції), в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.