Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Implementation of the software and hardware complex of the city integration platform
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Контактна особа: |
Буряк Ігор Петрович 380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise Informatics |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Buriak Ihor 380443668353 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 79 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 397 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 вересня 2021 19:20 |
Enquiries until: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 жовтня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 79 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 397 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня передачі Товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 19:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 19:17 |
ТД_ПАК_ ПЗ_АРМ_зі змінами від 05.10.2021 .doc | |
05 жовтня 2021 19:13 |
1Зміни_05.10.2021 ПАК ПЗ АРМ.docx | |
05 жовтня 2021 19:11 |
Оголошення англ_ПАК 79.5_зі змінами від 05.10.2021 .docx |
05 жовтня 2021 19:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 жовтня 2021 19:17 |
ТД_ПАК_ ПЗ_АРМ_зі змінами від 05.10.2021 .doc
|
||||||||||||
05 жовтня 2021 19:13 |
1Зміни_05.10.2021 ПАК ПЗ АРМ.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2021 19:11 |
Оголошення англ_ПАК 79.5_зі змінами від 05.10.2021 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інфраструктури міста та наявні його проблеми.
Планується у реальному часі отримувати зріз громадської думки про найбільш
проблемні питання міста та отримання оперативної інформації з
публічних відкритих джерел для збільшення ефективності роботи
комунальних підприємств, виявлення недоліків у комунальних системах
міста та швидкого і ефективного підвищення якості життя його
мешканців. У тексті тендерної документації немає суперечливих вимог
щодо тендерної документації. У пункті 2.2 вказано загальний
перелік вимог до ПЗ міської інтеграційної
платформи. У пункті 2.3 вказано перелік функціональних вимог до
функціональних можливостей ПЗ міської інтеграційної платформи, щодо
поєднання інформаційних масивів з ГІС. Вимоги до можливості
визначення географічних прив'язок, виявлених можливих проблем в міській
інфраструктурі, через OSINT тут вказані як бажані за можливістю, з
розумінням того, що це не завжди є можливим. У пункті 2.5.
перерахований функціонал та модулі, які не просто мають
підтримуватися ПЗ, а вже бути включеним у ПАКу поставки, наприклад,
через відповідні ліцензії, якщо вони вимагаються політикою
ліцензування виробника ПЗ або відповідні модулі, якщо ці модулі
поставляються окремо. У сучасному світі, де більшість питань і проблем
обговорюються суспільством у віртуальному просторі, присутність там для
надання якісних послуг, своєчасного вирішення проблем та покращення
рівня життя громадян є необхідною.
архітектури, як окремо взятих будівель, офісів та приміщень, так і
парків, скверів, тощо. Кабінет Міністрів України 17 лютого 2021 року,
підтримавши розроблену Мінрегіоном Концепцію впровадження технологій
будівельного інформаційного моделювання (ВІМ-технологій) в Україні, а
також план заходів з її реалізації, лише підтвердив шлях до
розвитку цієї галузі. Відповідне розпорядження було
прийнято. Застосування ВІМ-технологій буде приводити до розвитку й 3D
проектування також. ПАК повинен мати можливість працювати як з картами
міста, так і з картами окремо взятих будівель та зелених зон, а вони, у подальшому все
частіше будуть представлені у наглядному 3D вигляді, що може бути корисним в
екстрених ситуаціях. Тому, вважаємо необхідним
обирати ПЗ з відповідними можливостями для недопущення повторної
закупівлі у майбутньому.
підприємствах міської інфраструктури, комунальних підприємствах, а
також у інших юридичних осіб на території Києва і України та такими,
що використовуються майже всюди і можуть бути швидко прочитаними у
більшості Операційних Систем та майже всіх текстових переглядачах і
редакторах, що є важливим для швидкого і безпомилкового обміну
інформацією є наступні формати: Текстовий: Word (.doc, docx);
Табличний: Excel (.xls, .xlsx); Міжплатформовий відкритий формат
електронних документів: PDF (.pdf).
Підтримка, як мінімум, цих форматів є обов'язковою. Не заперечуємо проти можливості експорту даних в файли інших форматів.
конкретну календарну дату. При чому, це може бути як заплановані до
виконання функції, так і данні про події у місті, що можуть впливати
на стандартний перебіг подій і відповідно агреговані данні та система
реакцій на них має накладати відповідні шаблони змін на свої дії та
реакції.
двосторонньої інтеграції на основі різноманітних протоколів та
методів взаємодії. ПЗ повинно мати інструменти не тільки для
зберігання отриманих даних, а й для повноцінної двосторонньої
взаємодії. Також, повинно мати відповідні шаблони взаємодії, інтерфейс та
бути продуманим з урахуванням можливості підключення до
різноманітних систем подібного типу та швидкої взаємодії з
ними. Ядро системи повинно мати відповідну логіку роботи, при якій
до неї можна підключати різноманітні системи SCADA та BMS, а
також їх елементи, через відповідні протоколи взаємодії та
налаштовувати гнучку пріоритезацію даних від систем вказаного типу.
бізнес-аналітики повинні виконуватись внутрішніми компонентами без
необхідності створення нових взаємозв'язків між як внутрішніми
компонентами, так і зовнішніми. ПЗ повинно надавати одну уніфіковану
цілісну платформу управління. Інструменти бізнес-аналітики мають бути
інтегровані та керуватись з єдиного цілісного інтерфейсу системи.
Зміни та апгрейди системи мають одночасно враховувати і вимоги звітів
бізнес-аналітики, а також, одночасно з розширенням можливостей та гнучкості
системи, вносити відповідні коригування до модулів та елементів
відповідальних за процеси побудови звітів бізнес аналітики.
підключення мінімальну необхідну кількість пристроїв та користувачів
згідно тендерної документації. В подальшому платформа повинна
забезпечувати можливість розширення кількості периферійних пристроїв
інформація від яких отримується та обробляється платформою до не менш
як 1 000 000 шт. згідно вимог тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000045 ● 375ff9a335f34066af45584aa0fc74f1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-09-07-005839-b 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-04 13:01:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із впровадження програмно-апаратного комплексу міської інтеграційної платформи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-07-005839-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 15:19:59
Відповідь замовника на запит про надання пояснення
Комунальне підприємство «Інформатика» (далі – КП «Інформатика»), щодо вашого запиту на пояснення від 04.01.2022 р. при проведенні моніторингу (UA-M-2021-12-23-000045) повідомляє наступне.
КП «Інформатика», як співвиконавець Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, відповідно до заходу п. 19.2 «Створення ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві на вул. Дегтярівській, 37 у Шевченківському районі» (зі змінами) здійснює закупівлю обладнання та програмного забезпечення за вищезазначеним заходом, як замовник згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Технічні та якісні характеристики до закупівлі за предметом Впровадження програмно-апаратного комплексу міської інтеграційної платформи за ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи (оголошення UA-2021-09-07-005839-b) було визначено виходячи з потреби впровадження міського програмно-апаратного комплексу обробки даних для моніторингу, моделювання, прогнозування та недопущення можливих загроз, контролю усунення наслідків надзвичайних ситуацій та правопорушень з інтеграцією під його управління відповідних інформаційно-керуючих підсистем чергових, диспетчерів та служб для коригування та поліпшення їх оперативної взаємодії. Доцільність проведення закупівлі, її обсяги, якісні характеристики та очікувана вартість описано в Обгрунтуванні (додається).
Розмір бюджетного призначення на виконання заходів з впровадження програмно-апаратного комплексу міської інтеграційної платформи, які визначені п. 19.2 «Створення ситуаційного центру протидії загрозам у місті Києві на вул. Дегтярівській, 37 у Шевченківському районі» (зі змінами) згідно Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512, на 2021 рік становить 150 млн грн.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувану вартість було визначено КП «Інформатика» шляхом вивчення ринку та надсилання запитів на отримання комерційних пропозицій відповідно до технічного завдання. Вивчення ринку проводилося з травня 2021 року. На підставі отриманої та опрацьованої інформації було сформовано очікувану вартість закупівлі. Отримані комерційні пропозиції додаються.
Додатково надаємо протокол засідання тендерного комітету
КП «Інформатика» від 28.10.2021 № 283/21 щодо визначення переможця процедури закупівлі, в якому міститься інформація щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів. Також повідомляємо, що відповідно до Положення про тендерний комітет
КП «Інформатика», затвердженого наказом від 05.09.2016 № 02-ОД, розміщення інформації про публічні закупівлі забезпечує секретар комітету (копія додається).
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено Обгрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі – https://i.kyivcity.gov.ua/wp-content/uploads/2021/09/%D0%92%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%BE-%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%83-%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ обл., м. Київ, Левка Мацієвича, 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТЕЛЕКАРТ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" |
78 999 999,00
UAH з ПДВ
|
78 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ" |
79 450 000,00
UAH з ПДВ
|
79 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Українські Інфосистеми" #39210567 |
Переможець |
78 999 999,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2021 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 19:39
|
Додаткова угода 1 від 12.11.2021 до Договору 53_21_11 від 10.11.2021.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 19:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 17:08
|
Договір 53_21_11 від 10.11.2021 Впровадження програмно-апаратного комплексу міської інтеграційної платформи.pdf | укладений |
11 листопада 2021 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у п. 1.4, п. 2.5, п. 2.10, п. 2.11, п. 2.19, п. 6.2, п. 7.3 Договору, до Додатку №1 Договору, до Додатку №2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 53/21-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |