Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції)
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2019-11-22-001692-c ● 124cecb27442437b8d2f169f1fe0067f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Величко Юлія Олександрівна 380676325462 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2019 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 послуга
Послуги з виготовлення, розміщення та демонстрування інформаційної продукції. (Джерело фінансування -міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, б.75.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 липня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 15:57 |
ДОДАТОК_8__Форма_тендерноi_пропозицii Борди.docx | |
22 листопада 2019 15:55 |
ДОДАТОК_7_Довiренiст_ Борди.doc | |
22 листопада 2019 15:52 |
ДОДАТОК_6_Безумовна_згода_на_укладення_договору Борди.doc | |
22 листопада 2019 15:51 |
ДОДАТОК_5_Згода_на_використання_персонал_них_даних Борди.doc | |
22 листопада 2019 15:49 |
ДОДАТОК_4_Iстотнi_умови Борди.doc | |
22 листопада 2019 15:47 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору Борди.docx | |
22 листопада 2019 15:43 |
ДОДАТОК_2_Технiчнi_характеристики_предмета_закупiвлi Борди.docx | |
22 листопада 2019 15:43 |
ДОДАТОК_2_Технiчнi_характеристики_предмета_закупiвлi Борди.docx | |
22 листопада 2019 15:31 |
ДОДАТОК_1_Перелiк_квалiфiкацiйних_критерiiв_та_документiв Борди.docx | |
22 листопада 2019 15:27 |
Тендерна документація.docx |
22 листопада 2019 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2019 15:57 |
ДОДАТОК_8__Форма_тендерноi_пропозицii Борди.docx
|
|||
22 листопада 2019 15:55 |
ДОДАТОК_7_Довiренiст_ Борди.doc
|
|||
22 листопада 2019 15:52 |
ДОДАТОК_6_Безумовна_згода_на_укладення_договору Борди.doc
|
|||
22 листопада 2019 15:51 |
ДОДАТОК_5_Згода_на_використання_персонал_них_даних Борди.doc
|
|||
22 листопада 2019 15:49 |
ДОДАТОК_4_Iстотнi_умови Борди.doc
|
|||
22 листопада 2019 15:47 |
ДОДАТОК_3_Проект_договору Борди.docx
|
|||
22 листопада 2019 15:43 |
ДОДАТОК_2_Технiчнi_характеристики_предмета_закупiвлi Борди.docx
|
|||
22 листопада 2019 15:43 |
ДОДАТОК_2_Технiчнi_характеристики_предмета_закупiвлi Борди.docx
|
|||
22 листопада 2019 15:31 |
ДОДАТОК_1_Перелiк_квалiфiкацiйних_критерiiв_та_документiв Борди.docx
|
|||
22 листопада 2019 15:27 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
адресная программа
Дата подання: 22 листопада 2019 16:19
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:23
Здравствуйте уважаемая тендерная комиссия. Проанализировав требования к участникам тендерной закупки пункт 1 Додатка 1, необходимо предоставить подписанные договора с владельцами конструкций по конкретной адресной программе что приведена в Додаток 2 на период с 01.01.2020 по 31.07.2020, я правильно понимаю? Благодарю за ответ.
Відповідь: Добрий день! Відповідно до вашого запитання, повідомляємо наступне.
Необхідно надати не "договора с владельцами конструкций", а "або копії дозволів або оригінали
чи копії документів (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування оренди/
користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2" так як відповідно до статті 16 ЗУ "Про рекламу" розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами міських рад, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. При цьому, пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами (затверджені постановою КМУ від 29.12.2003 № 2067) право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці надає дозвіл, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Дякуємо за запитання!
Необхідно надати не "договора с владельцами конструкций", а "або копії дозволів або оригінали
чи копії документів (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування оренди/
користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2" так як відповідно до статті 16 ЗУ "Про рекламу" розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами міських рад, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. При цьому, пунктом 2 Типових правил розміщення зовнішньої реклами (затверджені постановою КМУ від 29.12.2003 № 2067) право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці надає дозвіл, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами.
Дякуємо за запитання!
Щодо кваліфікаційних критеріїв та адресної програми
Дата подання: 25 листопада 2019 16:02
Дата відповіді: 27 листопада 2019 16:25
Доброго дня, панове. Є 2 питання:
1. У кваліфікаційних вимогах зазначено, що наявність мат.-технічної бази також підтверджують "оригінали документів чи завірені належним чином їх копії (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2". Чи вірно ми розуміємо, що у, наприклад, гарантійному листі достатньо послатися на №№ прямих договорів із власниками конструкцій чи додати скан-копії договорів?
2. У разі, якщо певні рекламні конструкції, розташовані на зазначених в Адресній програмі місцях, зайняті на вказаний період іншими клієнтами, чи можлива їх заміна на умовах добору інших конструкцій на найближчих локаціях або таких, що досягають медійних показників (OTS, GRP) рівних або більших, ніж вказані Вами в Адресній програмі конструкції?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо кваліфікаційних критеріїв та адресної програми
Доброго дня! Відповідно до Ваших запитань:
1. У кваліфікаційних вимогах зазначено, що наявність мат.-технічної бази також підтверджують "оригінали документів чи завірені належним чином їх копії (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2". Чи вірно ми розуміємо, що у, наприклад, гарантійному листі достатньо послатися на №№ прямих договорів із власниками конструкцій чи додати скан-копії договорів?
Відповідь: В документах або їх копіях (договорах/угодах/гарантійних листах тощо) повинна міститися вичерпна інформація щодо оренди/користування/співробітництва Учасника з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2 до тендерної документації), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2 до тендерної документації.
2. У разі, якщо певні рекламні конструкції, розташовані на зазначених в Адресній програмі місцях, зайняті на вказаний період іншими клієнтами, чи можлива їх заміна на умовах добору інших конструкцій на найближчих локаціях або таких, що досягають медійних показників (OTS, GRP) рівних або більших, ніж вказані Вами в Адресній програмі конструкції?
Відповідь: В адресній програмі зазначені не рекламні конструкції з посиланням на конкретних фізичних або юридичних осіб, які мають дозволи на право розміщення зовнішньої реклами, а місця знаходження рекламних конструкцій, що використовуватимуться для демонстрування інформаційної продукції. Згідно з проектом договору за погодженням із Замовником можлива заміна рекламних конструкцій (рекламних засобів) з адресної програми, який залучені для надання Послуг, на аналогічні з такими ж характеристиками без додаткової плати в обсязі що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від загального об’єму площин зазначених в адресній програмі.
Доброго дня! Відповідно до Ваших запитань:
1. У кваліфікаційних вимогах зазначено, що наявність мат.-технічної бази також підтверджують "оригінали документів чи завірені належним чином їх копії (договори/угоди/гарантійні листи тощо) щодо оренди/користування/співробітництва з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2". Чи вірно ми розуміємо, що у, наприклад, гарантійному листі достатньо послатися на №№ прямих договорів із власниками конструкцій чи додати скан-копії договорів?
Відповідь: В документах або їх копіях (договорах/угодах/гарантійних листах тощо) повинна міститися вичерпна інформація щодо оренди/користування/співробітництва Учасника з фізичними/юридичними особами, які мають дозволи на право розміщення рекламних конструкцій за адресами, вказаними в технічних характеристиках (Додаток 2 до тендерної документації), стосовно можливості використання Учасником зазначених рекламних конструкцій на умовах та в строки, вказаних в Додатку 2 до тендерної документації.
2. У разі, якщо певні рекламні конструкції, розташовані на зазначених в Адресній програмі місцях, зайняті на вказаний період іншими клієнтами, чи можлива їх заміна на умовах добору інших конструкцій на найближчих локаціях або таких, що досягають медійних показників (OTS, GRP) рівних або більших, ніж вказані Вами в Адресній програмі конструкції?
Відповідь: В адресній програмі зазначені не рекламні конструкції з посиланням на конкретних фізичних або юридичних осіб, які мають дозволи на право розміщення зовнішньої реклами, а місця знаходження рекламних конструкцій, що використовуватимуться для демонстрування інформаційної продукції. Згідно з проектом договору за погодженням із Замовником можлива заміна рекламних конструкцій (рекламних засобів) з адресної програми, який залучені для надання Послуг, на аналогічні з такими ж характеристиками без додаткової плати в обсязі що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від загального об’єму площин зазначених в адресній програмі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" |
2 991 924,00
UAH з ПДВ
|
2 991 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АУТДОР МЕДІА СОЮЗ" |
3 095 100,00
UAH з ПДВ
|
3 026 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ ПЛАТОНОВ" |
3 093 960,00
UAH з ПДВ
|
3 093 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РТМ-УКРАЇНА" #31282375 |
Відхилено |
2 991 924,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 16:23
|
ТОВ "АУТДОР МЕДІА СОЮЗ" #42652811 |
Переможець |
3 026 460,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 10:39
|
ДУ 3 від 19.06.2020р.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 13:08
|
ДУ 2 від 18.05.2020.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 14:55
|
ДУ 1 від 14.01.2020.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:40
|
Договір 1 01 01.pdf | укладений |
02 січня 2020 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |