Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Письменний Сергій Володимирович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
15 грудня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 16:06 |
Експертний звіт.pdf | |
15 грудня 2023 16:06 |
ОБГРУНТУВАННЯ_ДОД РОБОТИ_ГОГОЛЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000081 ● 9d34bdcbf383446390f96e17692a3b15
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 Одеса № 5
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.01.2024 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
18 UA-2023-12-15-017959-a 15.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 16:08:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Скринник Олександр Олександрович з якою укладений договір підряду від 12.12.2023 № 25/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 14:00:53
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м.Черкаси (Коригування))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-017959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу-підприємця Скринник Олександр Олександрович з якою укладений договір підряду від 12.12.2023 № 25/23 без використання електронної системи закупівель?
На Ваш запит у межах проведення даного моніторингу повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної (кошторисної) документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м.Черкаси (Коригування)», а також даними експертного звіту (позитивного) № 24-0581/01-23 (24-0268/01-23) від 06.12.2023р. та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва.
По другому питанню:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
24.07.2023р. між Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради і ФОП Скринник Олександр Олександрович укладено договір на виконання робіт ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м. Черкаси». Водночас, під час виконання робіт, виявилась необхідність виконання додаткових робіт, що не було передбачено кошторисною документацією.
Відповідно до оновленої кошторисної документації на "Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м. Черкаси (коригування)" і експертного звіту (позитивного) № 24-0581/01-23 (24-0268/01-23) від 06.12.2023р. у Замовника постала потреба у здійсненні закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, а саме у ФОП Скринник Олександр Олександрович.
Враховуючи вищевикладене, закупівля додаткових робіт "Капітальний ремонт будівлі (заходи з термомодернізації) адміністративної будівлі департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за адресою: вул. Гоголя, 251 в м. Черкаси (коригування)" була здійснена згідно з підпунктом 8 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року без застосування процедури відкритих торгів, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з ФОП Скринник Олександр Олександрович з наступним обов'язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатками до пояснення надаємо наступні документи:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
2. Експертний звіт (позитивний) № 24-0581/01-23 (24-0268/01-23) від 06.12.2023р.;
3. Кошторисні розрахунки
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скринник Олександр Олександрович #3012416197 |
Переможець |
1 687 532,00
UAH
|
15 грудня 2023 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 10:29
|
Договір | укладений |
15 грудня 2023 16:34
|