Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ
Очікувана вартість
40 600 000,00 UAH
UA-2023-05-26-012038-a 122e519b7a8a4907a3941fbf95f77627
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драмарецька Світлана Михайлівна

380987818675 DSVETLANAM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Вебсайт: http://kokl.com.ua/
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Драмарецька Світлана Михайлівна
380987818675
DSVETLANAM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2023 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2023 17:00
Початок аукціону: 05 червня 2023 14:53
Початок аукціону: 05 червня 2023 14:53
Очікувана вартість: 40 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 175000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються Замовником шляхом перерахування коштів протягом 20 (двадцяти) банківських днів після виконання Робіт на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 травня 2023 16:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи.

Сума забезпечення: 175000 UAH
26 травня 2023 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 травня 2023 16:28
ТД Капремонт 17.05.2023.pdf
26 травня 2023 16:28
ТД Капремонт 17.05.2023.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання на виконання робіт
Дата подання: 29 травня 2023 12:06
Дата відповіді: 30 травня 2023 10:40
Прошу Замовника надати пояснення, а саме: -в технічному завданні відсутній перелік та характеристика обладнання, що є прямим порушенням предмету закупівлі. За відсутністю переліку та технічних характеристик обладнання, Учасник не матиме змоги скласти обґрунтовану ціну тендерної пропозиції. Так як, згідно тендерної документації на закупівлю робіт : «Ціна тендерної пропозиції складається з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт , згідно із законодавством»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту:
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо обладнання, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Технічне завдання додаток 5
Дата подання: 30 травня 2023 18:15
Дата відповіді: 31 травня 2023 11:36
Шановний замовник! Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт» містить тільки перелік робіт. Перелік матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик відсутній . Прошу переглянути вас додаток 5 ,відсутній перелік, кошториси на устаткування (наприклад : Локальний кошторис 02-01-07 на Обладнання систем (сторінка 79 додатку 5 ) та дали інші по технічному завданню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту:
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. Так в розділі "Обладнання систем" зазначено обладнання: радіатори сталеві, електроконвектори, інфрачервоні опалювальні прилади, теплові завіси та інше. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо обладнання, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 30 травня 2023 19:07
Дата відповіді: 31 травня 2023 11:37
Доброго дня, шановний Замовнику закупівлі. У Додатоку 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт» відсутня інформація стосовно матеріалів (найменування та кількість), що протирічить вимогам чинного законодавства, а саме: ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, Стаття 22. Тендерна документація, 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Також, у відповідності до Кошторисних норми України, Настанова з визначення вартості будівництва,V. Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни),5.1. ...Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. 3.10. При визначенні вартості окремих видів капітального ремонту відповідно до ДБН А.2.2-3 кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об'єми будівельних робіт та умови їх виконання. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 В окремих обґрунтованих випадках при виконанні будівельних робіт з капітального ремонту, пов'язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, введених в експлуатацію в установленому порядку об'єктів будівництва, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши повний перелік матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт за даною процедурою закупівлі, із зазначенням всіх необхідних параметрів та кількості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Додаток 5 до тендерної документації "Технічне завдання на виконання робіт по об'єкту:
Капітальний ремонт приміщень відділення екстренної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ" містить перелік робіт, матеріалів та обладнання із зазначенням кількості та основних (мінімально необхідних) технічних характеристик. При цьому, з метою недопущення дискримінації та порушень чинного законодавства, замовником не визначається конкретне обладнання та матеріали (марка, модель, конкретні технічні характеристики). У складі своєї тендерної пропозиції учасник має надати кошторис, який містить обладнання та матеріали, що пропонується саме учасником, характеристики цього обладнання мають бути не гіршими ніж ті, що встановлені замовником у технічному завданні. Наявна тендерна документація та додатки до неї містять всю необхідні інформацію, в тому числі і щодо видів та обсягів робіт, матеріалів, обладнання та інше, яка необхідна для підготовки тендерної пропозиції в повному обсязі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 травня 2023 19:32
Дата відповіді: 31 травня 2023 11:37
Шановний Замовнику! Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт приміщень відділення екстреної медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (Код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Надання інжинірингових послуг не передбачено в закупівлі, Договір про закупівлю не відноситься до інжинірингових Договір. Відповідно, вимога Тендерної документації щодо необхідності мати не менше одного інженера-консультанта з досвідом роботи не менше 4 років, що підтверджується датою видачі сертифікату (ISO/IEC 17024:2012), є неправомірною та необгрунтованою. Дана вимога є дискримінаційною, що обмежує коло потенційних учасників. Просимо прибрати з Тендерної документації дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з відповідним досвідом роботи.
Встановлюючи критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентносте, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників.
Залучення інженера-консультанта (будівництво) обумовлюється необхідністю забезпечення дотримання якості та графіку виконання робіт, своєчасного аналізу прийнятих рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт).
Трудові функції інженера-консультанта, визначені пунктом 6 Професійного стандарту, серед іншого передбачають забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва, управління ризиками, вирішення спорів, забезпечення інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, надання пропозицій щодо удосконалення проектної документації, координація проведення пуско-налагоджувальних робіт тощо.
Таким чином, інженер-консультант є важливим учасником будівництва, функції і компетентності якого необхідні для якісного і своєчасного виконання договору підряду, ефективного використання та заощадження бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що залучення інженера-консультанта учасниками реалізації проектів будівництва є поширеною практикою і відповідає міжнародно-визнаними принципам та умовам реалізації проектів будівництва, а також сприяє покращенню організаційних схем управління будівництвом.
Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності у складі виконавців інженерів-консультантів.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 30 травня 2023 20:13
Дата відповіді: 31 травня 2023 11:39
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників, а саме: - вимога про наявність сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво)** не нижче 2 категорії з сертифікацією, що суперечить вимогам Закону України "Про охорону праці", ст 13., осільки сертифікат не є обов’язковим, достатньо мати підтвердження проходження навчання інженера з охорони праці та всі необхідні посвідчення про перевірку знань; - вимога про наявність інженера-консультанта, що має бути з досвідом роботи не менше 4 років, та підтверджується датою видачі сертифікату (ISO/IEC 17024:2012), що не відноситься до даної процедури закупівлі (вимоги та потреби щодо наявності інженера-консультанта детально описано в «Настанові з визначення вартості будівництва» п. 4.32.). Звертаємося до Замовника закупівлі з вимогою, прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, що порушують закон України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінацію учасників та рівні конкурентні права, та навмисне зменшення кола потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дана закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям.
На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт, зокрема:
- Сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво) з відповідним досвідом роботи;
- Сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво).
Встановлюючи критерії відбору виконавців, зокрема критерій щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник виходить із структури робіт (послуг) та компетентносте, професійної спеціалізації, рівня кваліфікації та знань, необхідних для виконання функцій ключових працівників.
Залучення інженера-консультанта (будівництво) обумовлюється необхідністю забезпечення дотримання якості та графіку виконання робіт, своєчасного аналізу прийнятих рішень, адміністрування договірних відносин, та інших функцій визначених розділом 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій фахівців (зміна № 11, внесена наказом від 29.12.2017 р. № 350 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) та Професійним стандартом «Інженер-консультант (будівництво)» затвердженим наказом Міністерства економіки України від 13.01.2022 року №108-22 (надалі – Професійний стандарт).
Трудові функції інженера-консультанта, визначені пунктом 6 Професійного стандарту, серед іншого передбачають забезпечення організаційних заходів, спрямованих на створення умов реалізації проекту будівництва, управління ризиками, вирішення спорів, забезпечення інженерного контролю кількісних та якісних показників виконання будівельних робіт, організаційне і консультаційне супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, надання пропозицій щодо удосконалення проектної документації, координація проведення пуско-налагоджувальних робіт тощо.
Таким чином, інженер-консультант є важливим учасником будівництва, функції і компетентності якого необхідні для якісного і своєчасного виконання договору підряду, ефективного використання та заощадження бюджетних коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що залучення інженера-консультанта учасниками реалізації проектів будівництва є поширеною практикою і відповідає міжнародно-визнаними принципам та умовам реалізації проектів будівництва, а також сприяє покращенню організаційних схем управління будівництвом.
Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
З метою забезпечення охорони праці під час виконання робіт (надання послуг) учасник повинен мати сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво). Наявність цього спеціаліста передбачена Мінімальними вимогами з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, які затверджені наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050, які передбачають наявність координатора з питань охорони праці. При цьому, координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, зокрема, підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво).
Таким чином, наявність інженера – охорони праці (будівництво) передбачена вказаним нормативним актом, а його наявність необхідна для забезпечення охорони праці під час виконання робіт.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимоги щодо обов'язкової наявності інженера-консультанта та/або інженера з охорони праці в штаті учасника, тендерна документація дозволяє підтвердити залучення таких спеціалістів на підставі будь-яких форм відносин.
Щодо вимоги про надання кваліфікаційних сертифікатів інженерів-консультантів та інженерів з охорони праці, то вона також сформульована виключно відповідно до вимог чинного законодавства. Так, постановою КМУ від 23.05.2011 №554 затверджено перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять атестацію та затверджено порядок проведення такої атестації. Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, виконавці яких проходять атестацію містить пункт 5 " Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.", тобто діяльність інженерів-консультантів. Порядок проведення атестації передбачає наявність кваліфікаційного сертифікату - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1668).
Таким чином, інженери-консультанти та інженери з охорони праці (будівництво) повинні мати кваліфікаційні сертифікати, які підтверджують відповідність конкретного виконавця кваліфікаційним характеристикам професії.
З огляду на зазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині наявності у складі виконавців інженерів-консультантів та інженера з технічного нагляду.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-26-012038-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33", Код ЄДРПОУ:01269589
Технічне завдання на виконання робіт до тендеру
Прошу Замовника надати пояснення, а саме: -в технічному завданні відсутній перелік та характеристика обладнання, що є прямим порушенням предмету закупівлі. За відсутністю переліку та технічних характеристик обладнання, Учасник не матиме змоги скласти обґрунтовану ціну тендерну пропозицію. Так як, згідно тендерної документації на закупівлю робіт : «Ціна тендерної пропозиції складається з урахуванням вимог щодо енергоефективності матеріалів, обладнання та робіт , згідно із законодавством»
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

29 травня 2023 12:04
Запитання, вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-14-000009 ● a569ea2c60e0424599b98b72225ac607
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 серпня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2023 11:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.07.2023 № 219

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА





Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-05-26-012038-a 26.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-17 14:46:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-012038-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-18 14:36:07

Інформація з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 17.07.2023 року, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-012038-a) надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (посилання на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-13-012326-a).
За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з
ФОП Джигомон К.О. (2888107377), яка розробила проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (Експертний звіт (позитивний) №0121/04/2023 від 26 квітня 2023 року).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до затвердженого 28.04.2023 року зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, ґрунтуючись на висновку Експертного звіту (позитивний) (документи додаються).
Наказом Департаменту охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації «Про внесення змін до паспорту бюджетної програми на 2023 рік» №6 від 15 березня 2023 року затверджено паспорт бюджетної програми на 2023 рік КПКВК 0712152 "Інші програми та заходи у сфері охорони здоров'я". Зазначеною програмою передбачено в 2023 році фінансування капітального ремонту в обсязі 25 000 000,00 грн. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами , враховуючи наявну потребу, була запланована та проведена закупівля робіт з капітального ремонту приміщень відділення екстренної медичної допомоги КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» за адресою: вул. Багговутівська, 1, м. Київ. Відповідно до укладеного договору строк виконання робіт – до 01 липня 2024 року; фінансування робіт буде здійснено у 2023 році у обсязі – 25 000 000,00 грн, та у 2024 році – 15 200 000,00 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На висновок про наявність або відсутність порушень законодавства Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна клінічна лікарня" повідомляємо таке. Під час моніторингу процедури закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2023-05-26-012038-a було виявлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність сторінки номер 7 у договорі про закупівлю від 20.06.2023 № 180/06/23 (далі – Договір). З метою усунення порушення оприлюднюємо в електронній системі закупівель Договір в повному обсязі. Також інформуємо, що Договір не було розміщено у повному обсязі в наслідок технічної помилки при його скануванні. З 03.07.2023 року було визначено нову уповноважену особу за організацію та проведення процедур закупівлі. З метою недопущення таких випадків у подальшому, нова уповноважена особа пройшла навчання з питань проведення публічних закупівель. Додатки: Договір про закупівлю від 20.06.2023 № 180/06/23; Наказ КНП КОР «Киівська обласна клінічна лікарня» від 23.06.2023 №95-02-04.

2023-08-09 16:14:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

оприлюднюено в електронній системі закупівель Договір в повному обсязі.

2023-08-28 12:19:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2023 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДЕВЕЛОП ГРУП" 32 555 106,00
UAH з ПДВ
32 555 106,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ" 40 200 000,00
UAH з ПДВ
40 200 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 червня 2023 16:24
Електронний підпис
03 червня 2023 16:24
14) Тендерна Пропозиція.pdf
03 червня 2023 16:24
Кошторис 2.rar.p7s
03 червня 2023 16:24
1) Гарантійний лист п.44.pdf
03 червня 2023 16:24
Кошторис 2.rar
03 червня 2023 16:24
16) Технічне завдання.pdf.p7s
03 червня 2023 16:24
16) Технічне завдання.pdf
03 червня 2023 16:24
15) Проект договору.pdf.p7s
03 червня 2023 16:24
15) Проект договору.pdf
03 червня 2023 16:24
Кошторис 1.rar.p7s
03 червня 2023 16:24
Кошторис 3.rar.p7s
03 червня 2023 16:24
Кошторис 1.rar
03 червня 2023 16:24
Кошторис 3.rar

Публічні документи

12 червня 2023 15:34
Електронний підпис
12 червня 2023 15:33
12 антикор наказ.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
11 антикор програма.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
10 довідка засновник.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
9 Протокол провочин.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
7 Статут.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
6 наказ директор.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
5 Рішення №1.pdf.p7s
12 червня 2023 15:33
13 Лист ТОВ ФЕЛІКС КОМ.pdf
12 червня 2023 15:33
12 антикор наказ.pdf
12 червня 2023 15:33
11 антикор програма.pdf
12 червня 2023 15:33
10 довідка засновник.pdf
12 червня 2023 15:33
9 Протокол провочин.pdf
12 червня 2023 15:33
8 довідка повноваження.pdf
12 червня 2023 15:33
7 Статут.pdf
12 червня 2023 15:33
6 наказ директор.pdf
12 червня 2023 15:33
5 Рішення №1.pdf
12 червня 2023 15:33
3 Довідка МВС директор.rar
01 червня 2023 22:09
Електронний підпис
01 червня 2023 20:32
32 Ліцензія.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
11 наказ директор.pdf
01 червня 2023 20:32
11 наказ директор.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
26 Кошторис ч1.rar
01 червня 2023 20:32
22 наказ антикор.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
30 лабораторія.rar.p7s
01 червня 2023 20:32
27 Кошторис ч2.rar.p7s
01 червня 2023 20:32
22 наказ антикор.pdf
01 червня 2023 20:32
25 згода з техзавданням.pdf
01 червня 2023 20:32
29 Кошторис ч4.rar.p7s
01 червня 2023 20:32
9 Статут.pdf
01 червня 2023 20:32
20 лист довкілля.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
21 антикор програма.pdf
01 червня 2023 20:32
28 Кошторис ч3.rar.p7s
01 червня 2023 20:32
1 забезпечення.rar
01 червня 2023 20:32
28 Кошторис ч3.rar
01 червня 2023 20:32
32 Ліцензія.pdf
01 червня 2023 20:32
9 Статут.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
27 Кошторис ч2.rar
01 червня 2023 20:32
21 антикор програма.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
29 Кошторис ч4.rar
01 червня 2023 20:32
30 лабораторія.rar
01 червня 2023 20:32
7 Довідка субпідрядник.pdf
01 червня 2023 20:32
20 лист довкілля.pdf
01 червня 2023 20:32
10 Рішення №1.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
10 Рішення №1.pdf
01 червня 2023 20:32
31 згода з договором.pdf.p7s
01 червня 2023 20:32
26 Кошторис ч1.rar.p7s
01 червня 2023 20:32
31 згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДЕВЕЛОП ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ФЕЛІКС КОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДЕВЕЛОП ГРУП"
#44095505
Відхилено 32 555 106,00
UAH з ПДВ
07 червня 2023 17:31
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ"
#41890781
Переможець 40 200 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2023 15:23

Документи

07 червня 2023 17:31
Електронний підпис

Документи

09 червня 2023 15:23
Довідка НАЗК
09 червня 2023 15:23
Електронний підпис
09 червня 2023 15:23
протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2023 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЕЛІКС КОМ"
#41890781
40 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2023 15:23
Довідка НАЗК
09 червня 2023 15:23
Електронний підпис
09 червня 2023 15:23
протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2024 17:00
Додаткова угода про розірвання договору.pdf укладений
07 травня 2024 17:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:27
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:26
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 16:15
Додатки до ДУ 3_compressed (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2023 16:15
ДУ 3.PDF зміни до договору
20 грудня 2023 16:15
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2023 15:49
Додаткова угода 2).pdf зміни до договору
30 листопада 2023 15:49
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2023 12:16
Протокол 93.1.pdf зміни до договору
27 червня 2023 12:16
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2023 08:17
Додаткова угода (зміна рахунку).pdf зміни до договору
22 червня 2023 08:17
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2023 17:06
протокол.docx зміни до договору
21 червня 2023 17:06
ЛС2_02-01-019.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-02.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-03.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-04.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-05.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-06.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-08.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-09.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-010.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:06
02-01-011.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-013.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-015.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-017.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-018.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-020.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-021.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-022.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-023.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-024.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
ИВР.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
ЛС2_02-01-07.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
ЛС2_02-01-012.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
ЛС2_02-01-014.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
ЛС2_02-01-016.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
02-01-01.pdf зміни до договору
21 червня 2023 17:05
Електронний підпис укладений
20 червня 2023 13:32
Договір капбуд.pdf укладений
20 червня 2023 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 180/06/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 180/06/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті технічної помилки в електронній системі закупівель оприлюднено річний план Закупівлі з повним переліком кодів економічної класифікації видатків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 року «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету». Технічні можливості майданчика https://smarttender.biz/ не дозволяють коригування річного плану після його підписання. Тому, надається уточнююча інформація, а саме: вважати вірним КЕКВ 3210.
Номер договору про закупівлю: 180/06/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами фактичного фінансування, Сторони домовились викласти Додаток № 5 до Договору № 180/06/23 від «20» червня 2023 року (ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ) в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 180/06/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі змінами фактичного фінансування
Номер договору про закупівлю: 180/06/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлення технічної помилки у плані фінансувань
Номер договору про закупівлю: 180/06/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2023 — 01 липня 2024
Сума оплати за договором: 19 818 718,43
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до пункту 14.2 Договору