Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44114014 |
Місцезнаходження: | 64207, Україна , Харківська обл., Балаклія, вул. Жовтнева будинок 18 |
Контактна особа: |
Алла Лебєдєва 380955386394 balakliya.kh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 128 016 770,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 640 083,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 640083.85 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5 % вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перед початком робіт Замовник може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на підставі рахунку-фактури для придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів по Об'єкту у розмірі що не перевищує 30 (тридцять) відсотків від загального річного обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070. Попередня оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати наданого рахунку шляхом спрямування бюджетних коштів Генеральному підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Кінцеві розрахунки між Замовником та Генеральним підрядником здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту. Кінцеві розрахунки між Замовником та Генеральним підрядником здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2023 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2023 16:49 |
Тендерна_документація.docx | |
21 грудня 2023 16:49 |
Проєкт_договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-15-000003 ● 5e4049e4bd4c4ab290483a0599fd4347
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2024 № 23
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.02.2024 року
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2024 № 23
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2023-12-21-019920-a 21.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 12:50:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-019920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Умови підпункту 2 пункту 4.4 частини 4 розділу VI тендерної документації не відповідають предмету закупівлі, яким є закупівля робіт, та застосовуються згідно з підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, якщо предметом закупівлі є товар. Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
4. Вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Однак, в тендерній пропозиції учасника ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» не надано документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту - порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону 922.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 12:30:32
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14»
Пояснення
Стосовно зауважень проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-019920-a ), постала потреба в наступних поясненнях:
Питання №1 Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) розрахована відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва". Для визначення кошторисної вартості об’єкта була розроблена кошторисна документація, що складається з локальних кошторисів, локальних кошторисних розрахунків, об’єктних кошторисів, об’єктних кошторисних розрахунків, кошторисних розрахунків на окремі види витрат, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, розрахованої з обсягів робіт та відповідних поточних цін на дату розробки проектної документації. Експертний звіт за даною кошторисною проектною документацією в наявності.
Питання №2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: https://osvita-balakliya.gov.ua/
Питання №3. Умови підпункту 2 пункту 4.4 частини 4 розділу VI тендерної документації не відповідають предмету закупівлі, яким є закупівля робіт, та застосовуються згідно з підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, якщо предметом закупівлі є товар. Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Відповідь: Зміст підпункту 2 пункту 4.4 частини 4 розділу VI тендерної документації відповідає п.19 Особливостей та включений до тендерної документації відповідно до пункту 28 Особливостей та статті 22 Закону.
Питання № 4. Вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. Однак, в тендерній пропозиції учасника ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» не надано документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту - порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону 922
Відповідь: Вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Під час огляду проєктної документації представнику замовника були надані документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника.
Вимоги надання в тендерній пропозиції Учасникам вищезазначених документів не передбачено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 11:20:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-019920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних документів.
Вимогами пункту 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2024 Замовником 22.02.2024 оприлюднено відповідь, в якій зазначено: «Під час огляду проєктної документації представнику замовника були надані документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника.» - з метою підтвердження виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації необхідно надати документи: 1) документ, що посвідчує особу та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника; 2) акт від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 13:25:47
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14»
Стосовно зауважень проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-019920-a ), постала потреба в наступних поясненнях:
В тендерній документації зазначено, що з метою підтвердження виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації необхідно надати документи: 1) документ, що посвідчує особу та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника; 2) акт від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та
Відповідь 1: 26 грудня 2023 року на виконання пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації перед ознайомленням з проектною документацією представником ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" було пред'явлено представнику замовника Косоговій В.О. документ, що посвідчує особу, та диплом про вищу будівельну освіту. Надання копії диплома представнику замовника або у складі тендерної пропозиції не вимагалось Тендерною документацією.
Відповідь 2:. Акт від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника наданий учасником ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" в складі його тендерної пропозиції (файл "Акт ознайомлення з проектною документацією.pdf")
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-29 10:51:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-019920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Вимогами пункту 6 розділу VI тендерної документації обумовлено, що переможець процедури закупівлі повинен забезпечити внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують виконання вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації.
2. Замовником укладено договір з переможцем ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» (код ЄДРПОУ 24340261) від 19.01.2024 №1 на загальну суму 124 952 264,72 грн та додаткову угоду від 22.01.2024 №1.
Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили потребу в укладанні вищевказаної додаткової угоди.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 16:09:05
закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14»
Стосовно зауважень проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-21-019920-a ), постала потреба в наступних поясненнях:
Питання 1: Вимогами пункту 6 розділу VI тендерної документації обумовлено, що переможець процедури закупівлі повинен забезпечити внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують виконання вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Відповідь 1: Учасником закупівлі ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" в складі тендерної пропозиції було вкладено файл « Тендерна гарантія 640 Балаклія – zip”».
Скановані копії гарантії додаються .
Питання 2: Замовником укладено договір з переможцем ПП «Будівельна фірма «ПРОМТЕКС» (код ЄДРПОУ 24340261) від 19.01.2024 №1 на загальну суму 124 952 264,72 грн та додаткову угоду від 22.01.2024 №1. Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили потребу в укладанні вищевказаної додаткової угоди.
Відповідь 2:. Станом на дату укладання договору згідно Розпорядження Балаклійської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 12 січня 2024 року №155 передбачено фінансування 50 000,00 грн., з яких 30 000,00 грн. саме на реалізацію даного проекту. Це і було підставо для укладання додаткової угоди. Скановані копії Витягу із розпорядження та Витяг з Розподілу витрат додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" |
127 972 461,93
UAH з ПДВ
|
127 972 461,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" #24340261 |
Переможець |
127 972 461,93
UAH з ПДВ
|
05 січня 2024 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2024 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:55
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 10:49
|
ДУ 1-1.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2024 15:15
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 14:56
|
протокол 7.pdf | укладений |
23 січня 2024 14:55
|
Лист обгрунтування.pdf | укладений |
23 січня 2024 14:55
|
Д 1.pdf | укладений |
23 січня 2024 14:55
|
Гарантія.pdf | укладений |
23 січня 2024 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. пункт 14.1 розділу 14 «Строк дії договору», виклавши його в такій редакції: «14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2025 року, а в порядку розрахунків —до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. пункт 2.1 розділу 2 «Строки виконання робіт» виклавши його в такій редакції: «2.1. Строк (термін) виконання робіт: 25 грудня 2025 р.». 3. пункт 3.1 розділу 3 « Ціна договору», виклавши його в такій редакції: п.3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: сума без ПДВ 104 126 887,26 грн. (сто чотири мільйони сто двадцять шість тисяч вісімсот вісімдесят сім грн. 26 коп.) сума ПДВ 20 825 377,46 (двадцять мільйонів вісімсот двадцять п’ять тисяч триста сімдесят сім грн. 46 коп.) Разом 124 952 264,72 грн. сто двадцять чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі двісті шістдесят чотири грн. 72 коп.) частина з якої: у 2024 році: сума без ПДВ 25 000,00 грн. (двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) сума ПДВ 5 000,00 грн. (п’ять тисяч грн. 00 коп.) Разом 30 000,00 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.) у 2025 році сума без ПДВ 104 101 887,26 грн (сто чотири мільйони сто одна тисяча вісімсот вісімдесят сім грн. 26 коп. сума ПДВ 20 820 377,46 грн. (двадцять мільйонів вісімсот двадцять тисяч триста сімдесят сім грн. 46 коп. Разом 124 922 264,72 грн. (сто двадцять чотири мільйони дев’ятсот двадцять дві тисячі двісті шістдесят чотири грн. 72 коп.) 4. п.18.1 Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт» (Додаток №1 до Додаткової угоди №1 від 22.01.2024), Додаток 2 «План фінансування робіт» (Додаток №2 до Додаткової угоди №1 від 22.01.2024) виклавши в новій редакції . 5. пункт 17.3. розділу 17 «Інші умови» викласти в наступній редакції: 17.3. У разі руйнування або пошкодження Об'єкта внаслідок непереборної сили до прийняття його в цілому Замовником, Генеральний підрядник не має права вимагати від Замовника плату за роботу або оплату витрат, та повинен повернути Замовнику кошти, отримані за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни та викласти в новій редакції: п.3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: Разом 124 952 264,72 грн. (Сто двадцять чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят дві тисячі двісті шістдесят чотири грн. 72 коп.) у 2024 році: 65313655,00 грн. у 2025 році: 59 638 609,72 грн. 2. Розділ 18 - Додатки до Договору: - Додаток № 2 – Календарний графік виконання робіт ( Додаток №1 до додаткової угоди №2 від 09.05.2024, Додаток №2 - План фінансування робіт (Додаток №2 до додаткової угоди №2 від 09.05.2024) 3. п.19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни та викласти в новій редакції: п.3.1. Договірна ціна цього Договору визначена як динамічна на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" і складає: Разом 84 707 328,74 грн. У 2024 році: 40000000,00 грн. у 2025 році, 44 707 328, 74 грн. 2. Розділ 18 - Додатки до Договору: - Додаток № 1 – Календарний графік виконання робіт ( Додаток №1 до додаткової угоди №3 від 26.09.2024, Додаток №2 - План фінансування робіт (Додаток №2 до додаткової угоди №3 від 26.09.2024) . |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |