Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат (Виготовлення робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво мостового переходу на автомобільній дорозі О090701 Корнич-Завалля км 2+814 через річку Прут в селі Корнич, Коломийського району, Івано-Франківської області»)
Очікувана вартість
1 399 416,00 UAH
UA-2023-07-13-009363-a 122978bc0d804580af714bc8b1ad673a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення робочого проекту по об'єкту: «Нове будівництво мостового переходу на автомобільній дорозі О090701 Корнич-Завалля км 2+814 через річку Прут в селі Корнич, Коломийського району, Івано-Франківської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, пл. Відродження,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 липня 2023  —  30 червня 2024
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Тендерна документація

13 липня 2023 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РВС-ІФ"
#33426630
Переможець 1 399 416,00
UAH
13 липня 2023 15:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 13:55
Дод. угода 2.175 від 27.06.2024.pdf зміни до договору
28 червня 2024 13:51
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 14:51
Додаткова угода_1 до 175.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 14:47
Договір_175.pdf укладений
13 липня 2023 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнено Договір № 175 від 13.07.2023 р. пунктом: "10.3. Календарний план виконання та фінансування робіт"
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/175
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML