Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2023 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2023 16:06 |
Очікувана вартість: | 10 553 222,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 16:20 |
ТД.docx | |
14 червня 2023 16:20 |
Додаток 4.docx | |
14 червня 2023 16:20 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
14 червня 2023 16:20 |
Відомість ресурсів тротуари вул В Бердичівська.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-04-000015 ● a195898dc22a4134aea945290e4b2c16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2023 №42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.10.2023 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-14-013920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:33:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-14-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 15:25:01
Відповідь на звернення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) розглянувши запит на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 02161-23 від 29.05.2023, виданий ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі , а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2. Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» було оприлюднено 15.06.2023 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
3. Повідомляємо, що станом на 05.10.2023 сума коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, складає 4 943 739,54 грн.
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі затвердженої проектної документації;
- експертний звіт № 02161-23 від 29.05.2023, виданий ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» м. Київ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-13 10:32:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-14-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Додатка №1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що обов’язковою умовою є наявність в учасника виконавця робіт (виконроба) та кошторисника та визначено перелік документів, що підтверджуть кваліфікацію та наявність зазначених осіб.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі своєї пропозиції надав інформацію про залучення кошторисника Кузьмук Лілії Василівни на підставі укладеної цивільно-правової угоди від 01.02.2021 №1, копію диплому спеціаліста Кулачок Лілії Василівни, яка здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та кваліфікацію спеціаліста з обліку та аудиту.
Поясніть чому Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у зв"язку з тим, що учасником не надано копій дипломів про освіту відповідного напряму підготовки кошторисника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-18 16:28:29
Відповідь на запит
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради як замовник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-14-013920-a) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
Вимогами Тендерної документації (підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії дипломів про освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст, бакалавр, молодший спеціаліст) виконавця робіт, кошторисника.
Так, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника процедури закупівлі або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) учасник процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію та документи про залучення кошторисника Кузьмук Лілії Василівни.
Кошторисник на підприємстві-підрядній організації – це спеціаліст, який визначає вартість будівництва під час складання ціни пропозиції учасника конкурсних торгів відповідно до затвердженої проектної документації, а саме технічного завдання, на будівництво об'єктів; обґрунтовує розмір загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку, розмір коштів на покриття ризиків, пов'язаних з зовнішніми причинами та аварійними ситуаціями, комерційних ризиків, додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, коштів на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів; обґрунтовує в кошторисних розрахунках ціни матеріально-технічних ресурсів; аналізує ринкову вартість виконання будівельних робіт; складає у встановленому порядку акти приймання виконаних будівельних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та інші витрати.
Професійний кошторисник поєднує в собі якості, котрі притаманні будівельникам, економістам, бухгалтерам, менеджерам. Адже такий спеціаліст може вести та контролювати облік господарської діяльності, вести облік матеріально-технічних ресурсів (товарно-матеріальних цінностей), що використовуються в процесі будівництва, на підприємстві-підрядній організації.
Більше того, спеціалізовані комп'ютерні програми, які використовуються сьогодні для автоматизації визначення вартості будівництва, наприклад, програмний комплекс АВК-5, має модуль зв’язку з бухгалтерським програмним комплексом для ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку в комерційних організаціях. Під зв’язком програмного комплексу АВК-5 з бухгалтерським програмним комплексом мається на увазі встановлення предметної і кількісної відповідності між врахованими в Акті приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) ресурсами АВК-5 і між товарно-матеріальними цінностями, зафіксованими в бухгалтерії. Такий зв’язок необхідний для обліку фактичної вартості ресурсів (матеріалів, виробів і конструкцій, обладнання) в складі собівартості споруджуваного об’єкта, а також для обліку та контролю їх витрат. Отже, функції кошторисника суміжні з функціями спеціаліста з обліку.
Крім того, заклади вищої освіти України не проводять підготовку фахівців за спеціальністю «Кошторисна справа». А також законодавчо не встановлено визначення терміну «Відповідний напрям підготовки».
Так, в складі тендерної пропозиції окрім копії диплому про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Облік і аудит» та здобуття кваліфікації спеціаліста з обліку та аудиту Кузьмук Лілії Василівни (дівоче прізвище – Кулачок) учасником процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» було надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця робіт (послуг) серія АР № 016917 інженера-проектувальника Кузьмук Лілії Василівни, виданого 10.12.2020 атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» – саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до статей 161 та 17 Закону України “Про архітектурну діяльність” Наказом Мінрегіону від 28.04.2020 № 105 делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури. Кваліфікаційним сертифікатом визначено спроможність Кузьмук Лілії Василівни виконувати роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі – Порядок) (у редакції, яка діяла на момент видачі кваліфікаційного сертифікату Кузьмук Лілії Василівні), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554, до заяви про проведення професійної атестації виконавець додає зокрема засвідчені в установленому порядку копії документа (документів) про освіту та документів про трудову діяльність та стаж роботи за фахом. Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Відповідно за результатами розгляду заяви та доданих документів Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» Кузьмук Лілію Василівну було допущено до проведення професійної атестації. Факт допуску Кузьмук Лілії Василівни до професійної атестації дає замовнику підстави вважати, що вона має освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та стаж роботи за фахом не менше трьох років.
Крім того, згідно зі списком «Повідомлення про внесення в реєстр інженерів-проектувальників станом на 03.08.2023», опублікованим на сайті Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» за посиланням: http://vugip.org.ua/get-the-certificate/ (реєстраційний номер у списку 14677) Кузьмук Лілія Василівна 10.12.2020 пройшла курс підвищення кваліфікації за спеціалізацією КС (кошторисна справа) відповідно до програми підготовки до професійної атестації інженерів-проектувальників за напрямом: «Інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації» (програма додається).
Таким чином, у замовника є підстави вважати, що Кузьмук Лілія Василівна має освіту відповідного напряму та стаж роботи за фахом, які відповідають кваліфікаційним вимогам інженера-проектувальника, спроможного виконувати роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Крім того, згідно з Порядком рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката приймається у разі відповідності виконавця кваліфікаційним вимогам і підтвердження його професійної спеціалізації, рівня кваліфікації
і знань. Отже, факт одержання Кузьмук Лілією Василівною кваліфікаційного сертифіката серія АР № 016917 від 10.12.2020 дає замовнику підстави вважати, що вона підтвердила свою відповідність кваліфікаційним вимогам, професійну спеціалізацію та рівень кваліфікації за спеціалізацією кошторисна справа.
Інформація про проведення професійної атестації Кузьмук Лілії Василівни оприлюднена на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, чим підтверджується чинність наданого у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кваліфікаційного сертифікату (https://econstruction.gov.ua/certified_persons_detail/2616910973931357776?prof=4).
Отже, враховуючи, що заклади вищої освіти України не проводять підготовку фахівців за спеціальністю «Кошторисна справа», а учасник надав у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат Кузьмук Лілії Василівни, що підтверджує її спроможність виконувати роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, у замовника наявні підстави вважати, що учасник процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника процедури закупівлі або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення). Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у замовника відсутні. Крім того, у разі відхилення пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у зв’язку з тим, що учасником не надано копій дипломів про освіту відповідного напряму підготовки кошторисника, замовником було би звужено коло можливих учасників процедури закупівлі і порушено таким чином принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно рішенням від 30.06.2023 (протокол від 30.06.2023) уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ТОВ «УК «Комфорт-Буд» було визначено переможцем процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі», тендерна пропозиція якого відповідає вимогам Тендерної документації.
З огляду на вищенаведене в подальшому при складанні тендерної документації замовником будуть уточнені вимоги до кваліфікаційних критеріїв, а саме про надання копій дипломів про освіту відповідного напряму підготовки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про аргументовані заперечення
2023-10-24 17:39:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Номер відкриття провадження: | 240/31190/23/31377/23 |
Дата відкриття провадження: | 01 листопада 2023 |
Документи:
16 листопада 2023 15:44
|
Електронний підпис |
16 листопада 2023 15:39
|
Документ_2.html |
07 листопада 2023 08:45
|
Документ.html |
16 листопада 2023 15:44
|
Електронний підпис |
07 листопада 2023 08:50
|
Електронний підпис |
16 листопада 2023 15:39
|
Документ_2.html |
07 листопада 2023 08:45
|
Документ.html |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
10 372 532,10
UAH з ПДВ
|
10 372 532,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
10 372 532,10
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 16:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 17:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2024 11:44
|
Дод_угода_2_від_01_07_2024.pdf | зміни до договору |
01 липня 2024 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:37
|
Дод_угода_1_від_19_12_2023.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 16:53
|
Договір_68_від_11_07_2023.pdf | укладений |
11 липня 2023 16:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п.1.2., п. 2.1., п. 10.1., Додатки № 2 та № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1. та 1.2. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |