Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аніоніти, катіоніти
Очікувана вартість
29 690 308,00 UAH
UA-2023-10-20-009784-a ● 12087eab9cfa4feabaf0c364169e9cd1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" |
Код ЄДРПОУ: | 00131771 |
Вебсайт: | http://www.tec.ks.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Гриньова Ольга Леонідівна 380502030682 olhahrynova2023tec@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2023 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2023 12:50 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2023 12:50 |
Очікувана вартість: | 29 690 308,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 148 451,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24530000-8: Стиролові полімери у первинній формі
ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі»
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 метри кубічні
Аніоніт Purolite A400 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, Херсон, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі
15 метри кубічні
Аніоніт Purolite A100 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, Херсон, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі
31 метри кубічні
Катіоніт Purolite С100С (Na+) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, Херсон, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі
31 метри кубічні
Катіоніт Purolite С100 (Н+) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73036, Україна, Херсонська область, Херсон, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 24530000-8 — Стиролові полімери у первинній формі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Платника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової/их накладної/их на Товар, на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та передачі Платнику цих документів Покупцем. Платником виступає Гуманітарна організація | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2023 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2023 15:35 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx | |
23 жовтня 2023 15:35 |
Проєкт договору (нова редакція).docx | |
23 жовтня 2023 15:35 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
20 жовтня 2023 14:03 |
Тендерна документація.docx | |
20 жовтня 2023 14:03 |
Проєкт договору.docx |
23 жовтня 2023 15:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2023 15:35 |
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
|
|||
23 жовтня 2023 15:35 |
Проєкт договору (нова редакція).docx
|
|||
23 жовтня 2023 15:35 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
20 жовтня 2023 14:03 |
Тендерна документація.docx
|
|||
20 жовтня 2023 14:03 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-20-009784-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 21 жовтня 2023 17:24
term
Dear Olga,
From Sec. 4.4 of your TD (The delivery of the Goods is carried out in separate batches within 10 (ten) working days from the date of receipt of the Order for the corresponding batch of the Goods, but no later than 20.12.2023) the words "The delivery of the Goods is carried out in separate batches within 10 (ten) working days from the date of receipt of the Order for the corresponding batch of the Goods, but" shall be excluded. Otherwise it is discriminating foreign bidders. Tender deadline must be extended correspondingly to the time of your amendment.
BR
Розгорнути
Згорнути
From Sec. 4.4 of your TD (The delivery of the Goods is carried out in separate batches within 10 (ten) working days from the date of receipt of the Order for the corresponding batch of the Goods, but no later than 20.12.2023) the words "The delivery of the Goods is carried out in separate batches within 10 (ten) working days from the date of receipt of the Order for the corresponding batch of the Goods, but" shall be excluded. Otherwise it is discriminating foreign bidders. Tender deadline must be extended correspondingly to the time of your amendment.
BR
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2023 11:15
Шановний Учаснику.
Закупівля за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-20-009784-a) оголошена Замовником відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (надалі по тексту – Особливості) та згідно з наявною потребою у закупівлі на 2023 рік.
Відповідно до вимог Закону Замовником було визначено Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (Додаток 3 до Тендерної документації), які містять опис усіх необхідних характеристик Товару, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, та в тендерній документації встановлено інші вимоги до предмета закупівлі, в тому числі, строки поставки Товару, термін дії договору на поставку товару, умови оплати тощо.
Зазначаємо, що відповідно до проєкту договору на поставку товару (Додаток 5 до Тендерної документації) та умов оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, платником за Товар по цій закупівлі виступає Гуманітарна організація, яка встановила свої умови оплати: згідно з пунктом 11.1 проєкту договору на поставку Товару оплата здійснюється Платником не пізніше 10.01.2024 року. Вказані строки, насамперед, пов’язані з тим, що закупівлі Товару проводиться по річному плану закупівель 2023 року, і, відповідно, по плану фінансування та використання коштів, затверджених на 2023 рік.
Тому, враховуючи вищевикладене та встановлений кінцевий термін оплати за Товар Гуманітарною організацією, поставка Товару здійснюється протягом строку дії договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця, але не пізніше 20.12.2023, щоб було дотримано строки оплати, які визначено пунктом 4.1. проєкту договору на поставку Товару: оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Платника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової/их накладної/их на Товар, на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та передачі Платнику цих документів Покупцем.
Також, наголошуємо, що кожен учасник, який не має в наявності Товару, що є предметом закупівлі, може розпочинати роботу по замовленню такого товару ще з самого початку оголошення закупівлі та має на це час до моменту укладання договору про закупівлю, враховуючи встановлені терміни на його укладання: відповідно до пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Одночасно з цим, умовами до проєкту договору на поставку товару передбачено, що поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отриманого Замовлення на відповідну партію Товару, але не пізніше 20.12.2023. Після укладання договору взаємовідносини з Постачальником і Покупцем регулюються замовленнями, які враховують виробничу потребу Покупця, розмір партії відповідно до правил транспортних перевезень вантажів тощо.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує участь у закупівлі учасників, які дійсно зацікавлені в реалізації товару, що є предметом закупівлі, а АТ «Херсонська ТЕЦ» дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням».
Також нагадуємо, що відповідно пункту 7 Розділу 1 Тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-20-009784-a) встановлено, що усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою, тому Ваші звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, рекомендуємо готувати з автентичним перекладом на українську мову з метою дотримання вимог законодавства з публічних закупівель та уникнення різночитань, пов’язаних з перекладом.
Закупівля за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-20-009784-a) оголошена Замовником відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (надалі по тексту – Особливості) та згідно з наявною потребою у закупівлі на 2023 рік.
Відповідно до вимог Закону Замовником було визначено Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) (Додаток 3 до Тендерної документації), які містять опис усіх необхідних характеристик Товару, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, та в тендерній документації встановлено інші вимоги до предмета закупівлі, в тому числі, строки поставки Товару, термін дії договору на поставку товару, умови оплати тощо.
Зазначаємо, що відповідно до проєкту договору на поставку товару (Додаток 5 до Тендерної документації) та умов оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, платником за Товар по цій закупівлі виступає Гуманітарна організація, яка встановила свої умови оплати: згідно з пунктом 11.1 проєкту договору на поставку Товару оплата здійснюється Платником не пізніше 10.01.2024 року. Вказані строки, насамперед, пов’язані з тим, що закупівлі Товару проводиться по річному плану закупівель 2023 року, і, відповідно, по плану фінансування та використання коштів, затверджених на 2023 рік.
Тому, враховуючи вищевикладене та встановлений кінцевий термін оплати за Товар Гуманітарною організацією, поставка Товару здійснюється протягом строку дії договору окремими партіями на підставі Замовлення Покупця, але не пізніше 20.12.2023, щоб було дотримано строки оплати, які визначено пунктом 4.1. проєкту договору на поставку Товару: оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Платника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової/их накладної/их на Товар, на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника та передачі Платнику цих документів Покупцем.
Також, наголошуємо, що кожен учасник, який не має в наявності Товару, що є предметом закупівлі, може розпочинати роботу по замовленню такого товару ще з самого початку оголошення закупівлі та має на це час до моменту укладання договору про закупівлю, враховуючи встановлені терміни на його укладання: відповідно до пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Одночасно з цим, умовами до проєкту договору на поставку товару передбачено, що поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отриманого Замовлення на відповідну партію Товару, але не пізніше 20.12.2023. Після укладання договору взаємовідносини з Постачальником і Покупцем регулюються замовленнями, які враховують виробничу потребу Покупця, розмір партії відповідно до правил транспортних перевезень вантажів тощо.
Отже, Замовник жодним чином не обмежує участь у закупівлі учасників, які дійсно зацікавлені в реалізації товару, що є предметом закупівлі, а АТ «Херсонська ТЕЦ» дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням».
Також нагадуємо, що відповідно пункту 7 Розділу 1 Тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-20-009784-a) встановлено, що усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою, тому Ваші звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, рекомендуємо готувати з автентичним перекладом на українську мову з метою дотримання вимог законодавства з публічних закупівель та уникнення різночитань, пов’язаних з перекладом.
Номер вимоги: UA-2023-10-20-009784-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СМОЛИ", Код ЄДРПОУ:30168850
Дата подання: 24 жовтня 2023 11:00
З метою недопущення звуження кола учасників процедури закупівлі, з метою створення рівних та недискримінаційних умов для вітчизняної продукції, з метою надання можливості вітчизняному виробнику взяти участь у тендері, просимо внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) у частині виділення закупівлі аніоніту Purolite A400 (або еквіваленту) в окремий лот.
АТ «Херсонська теплоелектроцентраль» розміщено оголошення UA-2023-10-20-009784-a про проведення відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти).
Поточна редакція тендерної документації передбачає закупівлю наступних марок іонообмінних смол:
- аніоніт Purolite A400 (або еквівалент) – 15м3
- аніоніт Purolite А100 (або еквівалент) – 15м3
- катіоніт Purolite С100С (Na+) (або еквівалент) – 31м3
- катіоніт Purolite С100 (Н+) (або еквівалент) – 31м3
одним лотом.
Оскільки Акціонерне товариство «Смоли» є виробником інообмінних смол, у тому числі, і аніоніту марки АВ-17-8, який є еквівалентом аніоніту Purolite A400, що є предметом закупівлі, з метою надання можливості вітчизняному виробнику взяти участь у тендері, замовником якого є АТ «Херсонська теплоелектроцентраль», просимо розглянути можливість здійснення закупівлі аніоніту Purolite A400 (або еквіваленту) окремим лотом і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Перевагами внесення таких змін до тендерної документації є:
•
• можливість закупівлі товару у єдиного вітчизняного виробника іонообмінних смол;
• стислі строки постачання продукції з огляду на відсутність необхідності її ввезення з поза меж України, зазвичай, з Китаю (наявна на складі у виробника);
• в обговоренні питань якості продукції, технічних консультацій щодо особливостей застосування тощо будуть безпосередньо приймати участь фахівці заводу-виробника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до положень п.2 Розділу ІІ тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти), Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення звуження кола учасників процедури закупівлі, з метою створення рівних та недискримінаційних умов для вітчизняної продукції, просимо внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) у частині виділення закупівлі аніоніту Purolite A400 (або еквіваленту) в окремий лот.
Сайт АТ «Смоли» за посиланням: http://smoly.com.ua
З повагою,
в.о. генерального директора АТ «Смоли» Олександр ЄВСЄЄВ
Розгорнути
Згорнути
Поточна редакція тендерної документації передбачає закупівлю наступних марок іонообмінних смол:
- аніоніт Purolite A400 (або еквівалент) – 15м3
- аніоніт Purolite А100 (або еквівалент) – 15м3
- катіоніт Purolite С100С (Na+) (або еквівалент) – 31м3
- катіоніт Purolite С100 (Н+) (або еквівалент) – 31м3
одним лотом.
Оскільки Акціонерне товариство «Смоли» є виробником інообмінних смол, у тому числі, і аніоніту марки АВ-17-8, який є еквівалентом аніоніту Purolite A400, що є предметом закупівлі, з метою надання можливості вітчизняному виробнику взяти участь у тендері, замовником якого є АТ «Херсонська теплоелектроцентраль», просимо розглянути можливість здійснення закупівлі аніоніту Purolite A400 (або еквіваленту) окремим лотом і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Перевагами внесення таких змін до тендерної документації є:
•
• можливість закупівлі товару у єдиного вітчизняного виробника іонообмінних смол;
• стислі строки постачання продукції з огляду на відсутність необхідності її ввезення з поза меж України, зазвичай, з Китаю (наявна на складі у виробника);
• в обговоренні питань якості продукції, технічних консультацій щодо особливостей застосування тощо будуть безпосередньо приймати участь фахівці заводу-виробника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до положень п.2 Розділу ІІ тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти), Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення звуження кола учасників процедури закупівлі, з метою створення рівних та недискримінаційних умов для вітчизняної продукції, просимо внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) у частині виділення закупівлі аніоніту Purolite A400 (або еквіваленту) в окремий лот.
Сайт АТ «Смоли» за посиланням: http://smoly.com.ua
З повагою,
в.о. генерального директора АТ «Смоли» Олександр ЄВСЄЄВ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2023 12:07
Шановний Учаснику.
Закупівля за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-20-009784-a) оголошена Замовником відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (надалі по тексту – Особливості) та згідно з наявною потребою у закупівлі на 2023 рік.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягу, номенклатури, місця поставки товарів, виконання робіт або надання послуг в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, та є правом, а не обов’язком замовника.
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей виділення окремих лотів або розділення предмету закупівлі на окремі закупівлі потребує змін умов тендерної документації, в тому числі внесення інформації щодо лотів, зміни предмета закупівлі у зв’язку з тим, що згідно з частиною 2 статті 4 Закону у річному плані міститься інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
На жаль, враховуючи обмежені строки проведення закупівлі, які, насамперед, пов’язані з тим, що закупівля проводиться по річному плану закупівель 2023 року, і, відповідно, по плану фінансування та використання коштів, затверджених на 2023 рік, зазначені зміни технічно призведуть до затягування процедури закупівлі (відміна закупівлі, оголошення нової) та неможливості взагалі придбати необхідний товар за предметом закупівлі.
Отже, Замовником не будуть вноситися зміни у зазначену процедуру закупівлі з наведених вище причин та обставин, але врахуємо Вашу вимогу при формуванні подібних закупівель у подальшому.
Закупівля за кодом ДК 021:2015: 24530000-8 «Стиролові полімери у первинній формі» (Аніоніти, катіоніти) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-20-009784-a) оголошена Замовником відповідно до вимог Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (із змінами) (надалі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (надалі по тексту – Особливості) та згідно з наявною потребою у закупівлі на 2023 рік.
Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягу, номенклатури, місця поставки товарів, виконання робіт або надання послуг в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, та є правом, а не обов’язком замовника.
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей виділення окремих лотів або розділення предмету закупівлі на окремі закупівлі потребує змін умов тендерної документації, в тому числі внесення інформації щодо лотів, зміни предмета закупівлі у зв’язку з тим, що згідно з частиною 2 статті 4 Закону у річному плані міститься інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
На жаль, враховуючи обмежені строки проведення закупівлі, які, насамперед, пов’язані з тим, що закупівля проводиться по річному плану закупівель 2023 року, і, відповідно, по плану фінансування та використання коштів, затверджених на 2023 рік, зазначені зміни технічно призведуть до затягування процедури закупівлі (відміна закупівлі, оголошення нової) та неможливості взагалі придбати необхідний товар за предметом закупівлі.
Отже, Замовником не будуть вноситися зміни у зазначену процедуру закупівлі з наведених вище причин та обставин, але врахуємо Вашу вимогу при формуванні подібних закупівель у подальшому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2023 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" |
8 900 000,00
UAH
|
8 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Градиєнт СВ" |
27 612 000,00
UAH
|
27 612 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" |
29 393 404,00
UAH
|
29 393 404,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА" #33221885 |
Відхилено |
8 900 000,00
UAH
|
02 листопада 2023 14:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 листопада 2023 00:00
|
ТОВ "Градиєнт СВ" #39812044 |
Відхилено |
27 612 000,00
UAH
|
02 листопада 2023 14:34
|
|
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" #38622372 |
Переможець |
29 393 404,00
UAH
|
03 листопада 2023 09:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:03
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2023 16:29
|
Договір № 320 від 13.11.2023.pdf | укладений |
13 листопада 2023 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору на поставку товарів № 320 від 13.11.2023 в частині продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, які не суперечать вимогам підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) |
Номер договору про закупівлю: | 320 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |