Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зв'язку
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2021-12-21-008654-b 11d239638d2a4db4839a1257529d4227
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратенко Оксана Володимирівна

dpsr@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468472
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26
Контактна особа: Кондратенко Оксана Володимирівна
dpsr@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для забезпечення належної організації та безперебійної роботи Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (надалі - Департамент) здійснює закупівлю відповідно до ДК 021:2015 код 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» (послуги зв’язку) телекомунікаційних послуг, а саме послуги фіксованого телефонного зв’язку з індексами 7250ххх-7258ххх, 7607ххх, в тому числі міні-АТС.
Згідно з розпорядженням Харківського міського голови від 19.06.2006 №1413 «Про провадження системи телефонного зв`язку на базі IP-телефонії» комунальним підприємством «МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР» (КП «МІЦ») забезпечено впровадження системи телефонного зв’язку на базі ІР-телефонії у міській раді та її виконавчих органах.
Послуги фіксованого телефонного зв’язку з індексами 7250ххх-7258ххх, 7607ххх, в тому числі міні-АТС, в приміщеннях Департаменту та одинадцяти його структурних підрозділів надає Комунальне підприємство «МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР».
КП «Міський інформаційний центр» включено до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій за № 955 на підставі рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації від 30.03.2020.
КП «МІЦ» має власну територіально розгалужену телекомунікаційну мережу та сервісно-технічну інфраструктуру, забезпечує можливість отримати повний спектр телекомунікаційних послуг як місцевого, міжміського, міжнародного зв’язку, так і послуги міні-АТС, та послуг сервісних інженерів для ліквідації позаштатних ситуацій, тощо.
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі згідно з пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон), а саме, відсутність конкуренції з технічних причин, є:
- Дозвіл Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації № НР100431 від 01.10.2020 на використання номерного ресурсу ємністю 10000 номерів з індексами 7250ххх-7258ххх, 7607ххх у м. Харків, наданий КП «МІЦ».

- Висновок експертів № 19712 від 28.12.2020 Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С.Бокаріуса», згідно з яким відсутня конкуренція з технічних причин у КП «МІЦ», як надавача інформаційно-телекомунікаційних послуг Харківській міській раді, її виконавчим органам.
- Атестат відповідності № 20307 від 03.10.2019, Атестат відповідності № 20987 від 24.12.2019, Атестат відповідності № 20777 від 06.12.2019 зареєстровані в Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, які засвідчують, що комплексна система захисту інформації інформаційно-телекомунікаційних систем КП «МІЦ» відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації.
Надання послуги, що є предметом закупівлі, здійснюється в цілодобовому режимі і не допускає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання послуг зв’язку з індексами 7250ххх-7258ххх, 7607ххх, в тому числі міні-АТС. При цьому, зміна оператора призведе до зміни номерного поля та до необхідності побудови нових каналів зв’язку, що в свою чергу буде вимагати додаткових значних фінансових витрат бюджетних коштів.
У разі зміни оператора телекомунікацій для отримання послуг зв’язку з індексами 7250ххх-7258ххх, 7607ххх виникнуть негативні наслідки, які пов’язані з видатками на підключення, повній заміні існуючих телефонних номерів, що в свою чергу призведе до тимчасового призупинення отримання послуг та зашкодить оперативному зв’язку з органами місцевого самоврядування, органами державної влади та іншими установами та організаціями, а також до додаткових видатків і втрат раніше витрачених коштів.
Керуючись статтею 3, частиною 2 статті 13, пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону, враховуючи висновок експертів № 19712 від 28.12.2020 Національного наукового центру «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С.Бокаріуса» (Додаток 1), дозвіл Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації № НР100431 від 01.10.2020 (Додаток 2), розпорядження Харківського міського голови від 19.06.2006 №1413 «Про провадження системи телефонного зв`язку на базі IP-телефонії» (Додаток 3), рішення виконавчого комітету Харківської міської ради №1201 від 03.12.2003 (Додаток 5), Атестат відповідності № 20307 від 03.10.2019, Атестат відповідності № 20987 від 24.12.2019, Атестат відповідності № 20777 від 06.12.2019 зареєстровані в Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України (Додаток 4), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, тендерним комітетом Департаменту прийнято рішення провести процедуру закупівлі відповідно до ДК 021:2015 код 64210000-1 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» (послуги зв’язку) із застосуванням переговорної процедури з Комунальним підприємством «МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2021 16:18
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зв'язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Чернишевська, будинок 26 (Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку та його структурні підрозділи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2021 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2021 16:12
Додаток 5.docx
21 грудня 2021 16:11
Додаток 4.docx
21 грудня 2021 16:11
Додаток 3.docx
21 грудня 2021 16:11
Додаток 2.docx
21 грудня 2021 16:11
Додаток 1.docx
21 грудня 2021 16:10
ПОВIДОМЛЕННЯ_про_намiр_зв'язок_2022.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР»
#32135675
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 16:18

Документи

21 грудня 2021 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «МІСЬКИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР»
#32135675
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 11:15
Додаткова угода 4 до Договору И22115.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2022 12:02
Додаткова угода 3 до Договору И22115.pdf зміни до договору
01 грудня 2022 11:59
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 11:26
Додаткова угода 2 до Договору И22115.pdf зміни до договору
26 липня 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 16:30
Додаткова угода 1 до Договору И22115.pdf зміни до договору
17 січня 2022 16:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:32
И22115.pdf укладений
29 грудня 2021 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розділу 2 Договору п.2.8 та п. 2.9 та викладення розділу 14 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: И22115
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення розділу 11 "Інші умови" Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: И22115
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: И22115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: И22115
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 16 015,89
UAH (в тому числі ПДВ 2 669,31 UAH)