Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44250562 |
Місцезнаходження: | 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Шевченка, будинок 45 |
Контактна особа: |
Гордієвський Сергій Іванович 380362266626 dep_t2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2023 08:04 |
Очікувана вартість: | 98 070 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 490 351,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5% від очікуваної вартості та становить 490 351,65 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 490351.65 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2023 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2023 16:18 |
Проєкт договору про закупівлю.docx | |
03 травня 2023 16:18 |
Тендерна документація_Чорновола.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати:
4) скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) до кожного з аналогічних об’єктів.
Дана вимога встановлена для документального підтвердження категорії складності аналогічних робіт не нижче СС2, що відповідає даному предмету закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000029 ● 3e578bc6da7548bcbbb99f85fa71de84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-05-03-012282-a 03.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 15:17:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-03-012282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-07 14:51:05
Відповідь на запит
07.07.2023 №452-08 На №____________від ________________
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
У відповідь на запит по моніторингу UA-M-2023-07-03-000029 повідомляємо наступне:
Обгрунтування розміру витрат очікуваної вартості робіт, технічних та якісних характеристик закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» відбувалось на підставі розробленої фізичною особою-підприємцем Семенюком Романом Віталійовичем проектно-кошторисної документації.
На вищезазначену проектну документацію було отримано позитивний експертний звіт № Т127-1 від 28 квітня 2023, зареєстрований в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва за номером EX01:1070-4725-2413-7773, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом, складений Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» (ЄДРПОУ 42431096 , Тернопільська область, м. Тернопіль, Майдан Волі, 4, офіс 40).
Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному затверджена наказом Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради №141/01 від 02.05.2023 року.
На основі проектної документації було складено технічне завдання для оголошення процедури закупівлі. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» додаємо. Зі змістом експертного звіту № Т127-1 від 28 квітня 2023, щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» Ви маєте можливість ознайомитись в Єдиній Державній електронній системі у сфері будівництва.
https://econstruction.gov.ua/document_detail/doc_id=3121153493759428046/optype=6
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту Рівненської міської ради, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі:
https://rivnerada.gov.ua/portal/view-content/16826
Директор Руслан ГУДИМА
Гордієвський
0362 266626
Надання інформації про усунення порушення замовником
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ вул.Шевченка,45, м.Рівне, 33013, тел. (0362)26-66-26, факс(0362)633-557, e-mail: ditb.zag@gmail.com, код ЄДРПОУ 44250562 25.07.2023 №488-08 На №____________від ________________ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ У відповідь на висновок від 20.07.2023р. по моніторингу UA-M-2023-07-03-000029 закупівлі «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» повідомляємо, що при розгляді пропозиції Замовник взяв до відома, що Учасник надав наказ на прийом на роботу від 23.05.2017 №56/к та останній наказ про присвоєння розряду від 29.05.2020 №371/К. Разом з тим, Замовник зобов»язується уважно і якісно проводити розгляд пропозицій, відповідність зазначених у довідках документів з підтверджуючими копіями з метою недопущення встановлених порушень у подальшому. Директор Руслан ГУДИМА Гордієвський 0362 266626
2023-07-25 14:29:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ТОВ ««БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП»» установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
78 650 998,00
UAH з ПДВ
|
78 650 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
97 770 000,00
UAH з ПДВ
|
97 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
78 650 998,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 10:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
97 770 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2023 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 10:10
|
326_6.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2024 08:59
|
326_05.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2024 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2024 08:36
|
326_4.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:17
|
326_3.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2024 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:56
|
326_2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 09:02
|
326_1.PDF | зміни до договору |
23 серпня 2023 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 16:42
|
326.PDF | укладений |
31 травня 2023 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума бюджетних призначень на 2023 рік становить 88 834 705,00грн |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2023 рік становлять 55 698 537,50грн |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору відповідно до скорегованої проектно-кошторисної документації. Бюджетні призначення на 2024 рік 39 561 696,62 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Додатку 2. |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в додатку №2. |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору та терміну виконання робіт у зв"язку з коригуванням ПКД. |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |