Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) приміщень Національного університету "Одеська політехніка" за адресою: м. Одеса, проспект Шевченка, 1-3, пошкоджених внаслідок збройної агресії»
Очікувана вартість
42 331 911,60 UAH
UA-2023-08-16-011008-a 1189f699830a4235a234180ed43c33e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Веретельник

+380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Вебсайт: https://ukb.od.gov.ua/
Місцезнаходження: 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4
Контактна особа: Олександр Веретельник
+380487148535
overetelnyk@odessa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) приміщень Національного університету "Одеська політехніка" за адресою: м. Одеса, проспект Шевченка, 1-3, пошкоджених внаслідок збройної агресії»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, пр. Шевченка, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

16 серпня 2023 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2023 16:41
протокол 6 ВТО Політехніка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-23-000069 ● ea8413c4a6354c5885452bb9a13537ea
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2023 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


23.11.2023 № 108-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.11.2023 № 108-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

4. UA-2023-08-16-011008-a, яку проводить Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністраці.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-29 11:39:41

Запит замовнику на пояснення.

У межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-08-16-011008-a, код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, на підставі статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону №2939, пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 та з врахуванням статті 351-1 Кримінального кодексу України, постала потреба в отриманні достовірних, точних та повних пояснень, з документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РОЯЛ ІНВЕСТ" ?
4. Надати інформацію та документи щодо стану виконання договору (акти виконаних робіт, накладні, договір тощо).
Достовірні, точні та повні пояснення відповідно кожного питання, з наданими документами, які у повному обсязі підтверджують надану у поясненнях інформацію надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-04 11:10:11

відповідь на запит

Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 09.08.2023 № 568/А-2023, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) приміщень Національного університету "Одеська політехніка" за адресою; м. Одеса, проспект Шевченка, 1-3, пошкоджених внаслідок збройної агресії».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
14 серпня 2023 року Департамент надіслав листа за №855/14/03/02-12/2-23, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
15 серпня 2023 року Департамент отримав лист №2125/02/01.1-08/2-23/1576 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
10.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «Євро-Стиль Груп» за ціною 50 187 349,00 грн.
11.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «Будівельна компанія «Роял Інвест» за ціною 42 331 911,60 грн.
15.08.23 Департамент отримав Комерційну пропозицію від ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» за ціною 49 354 923,08 грн.
Розглянувши пропозиції підприємств було прийнято рішення укласти договір з ТОВ «Будівельна компанія «Роял Інвест», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною.
Станом на 01.12.23р. роботи на об’єкті виконані на 90%. (Акти додаються)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РОЯЛ ІНВЕСТ"
#43338237
Переможець 42 331 911,60
UAH з ПДВ
16 серпня 2023 16:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 12:39
Звіт №5-UA-2023-08-16-011008-a.docx укладений
30 січня 2024 12:38
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2024 12:23
ДУ 3 до 5 від 16.08.23 АВР Політех.pdf зміни до договору
30 січня 2024 12:20
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2023 12:34
ДУ 2 до 5 від 16.08.23 Політех.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2023 15:02
ДУ 1 до 5 від 16.08.23 Політех.pdf зміни до договору
31 серпня 2023 15:01
Договір 5 від 16.08 Політехніка.pdf укладений
16 серпня 2023 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до розділу 19 договору, зміни реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення розділу 11 договору пунктом 11.18
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до преамбули договору, зміни до п.3.1 договору, п.11.1 договору, п.16.1 договору, Додатку 1 Розрахунок договірної ціни, додатку 3 План фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2023 — 31 січня 2024
Сума оплати за договором: 41 470 598,42
UAH (в тому числі ПДВ 6 911 766,40 UAH)