Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт стадіону Київського національного університету будівництва та архітектури по вул. Освіти, 3 міста Києва
Очікувана вартість
34 000 000,00 UAH
UA-2020-10-01-005152-c 11321b666ee745509e291c99b7ef6bb7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Олександр Михайлович

380442483042 Matychko21@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 02070909
Місцезнаходження: 03037, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський,31
Контактна особа: Хоменко Олександр Михайлович
380442483042
Matychko21@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 11:45
Очікувана вартість: 34 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 165000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


технічне завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт стадіону Київського національного університету будівництва та архітектури по вул. Освіти, 3 міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03037, Україна, м. Київ, м. Київ, Освіти, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Графіку виконання робіт (Додаток до Договору) протягом 10 робочих днів після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. Замовник бере фінансові зобов’язання та здійснює платежі тільки в межах фактичних надходжень.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування робіт. Можливий аванс на придбання матеріалів у розмірі 30 % (на придбання матеріальних ресурсів).У разі відсутності фінансування на оплату авансу, Підрядник може здійснити виконання робіт за власний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 19:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 19:10
ТД.docx
01 жовтня 2020 19:10
Додаток 5 Згода на обробку персональних даних.docx
01 жовтня 2020 19:10
Додаток 3 Проект договору.docx
01 жовтня 2020 19:10
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
01 жовтня 2020 19:10
Додаток 2 Технічне завдання.docx
01 жовтня 2020 19:10
Додаток 1 (ст. 16) кваліфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 08 жовтня 2020 17:48
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 10:52
Добрий день. До якого класу наслідків відноситься об'єкт?
Відповідь: До класу наслідків СС1.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-12-000017 ● 4a6df406e6604b408e86713fd83d3a9a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2021 20:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.10.2021 № 588

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.10.2021 № 588

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-01-005152-c 01.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-13 10:14:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту стадіону Київського національного університету будівництва та архітектури по вул. Освіти, 3 міста Києва, замовником якої є Київський національний університет будівництва і архітектури (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-01-005152-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Київським національним університетом будівництва та архітектури здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-20 16:46:01

пояснення щодо закупівлі UA-2020-10-01-005152-c

Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оприлюднення та перелік інформації про закупівлю,що має бути оприлюднено в обов`язковому порядку.
Крім того, частиною 5 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, Замовник зазначає, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов҆язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі базується на затвердженій проектно-кошторисній документації та наявному Експертному звіті щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПРОФІТ" 32 399 415,39
UAH з ПДВ
32 399 415,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Міленіум Спорт 33 478 196,10
UAH з ПДВ
33 478 196,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСГ-Україна" 33 546 000,00
UAH з ПДВ
33 546 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 09:55
Електронний підпис
19 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
19 жовтня 2020 09:49
Сучасни техн 2.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Сучасни техн 1.pdf
19 жовтня 2020 09:49
TDS Legend Pro 50140.pdf
19 жовтня 2020 09:49
TDS Bellin-Evolution 50140.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Nodyuaume npo Belinturf.pdf
19 жовтня 2020 09:49
ISO 45001 - BELLINTURF.pdf
19 жовтня 2020 09:49
ISO 14001 EN- BELLINTURF.pdf
19 жовтня 2020 09:49
ISO 9001 - BELLINTURF.pdf
19 жовтня 2020 09:49
CЭС Bellin.pdf
19 жовтня 2020 09:49
bellinturf соответствия.jpg
19 жовтня 2020 09:49
Штатний розпис.pdf
19 жовтня 2020 09:49
РІШЕННЯ 2 від 07.02.2020 р..pdf
19 жовтня 2020 09:49
Лист-гарантія.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Пояснювальна записка.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Локальний кошторис.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Договірна ціна.pdf
19 жовтня 2020 09:49
Дефектний акт.pdf
19 жовтня 2020 09:49
GARANTIYA_165 000UAH.zip

Публічні документи

06 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:36
Довідка ч. 2 ст. 17
06 листопада 2020 16:36
Довідка МВД
16 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:43
19 Інші 46_56.pdf
16 жовтня 2020 16:42
17 Довідка з банку 44.pdf
16 жовтня 2020 16:42
15 Витяг ЄДР 42.pdf
16 жовтня 2020 16:42
13 Витяг з пдв 39.pdf
16 жовтня 2020 16:42
8 Статут та опис 32.pdf
16 жовтня 2020 16:42
7 Проект договору 30_31.pdf
16 жовтня 2020 16:42
6 Договірна ціна 57.pdf
16 жовтня 2020 16:42
5 Технічні 18_29.pdf
16 жовтня 2020 16:42
3 Кваліфікаційні 9_13.pdf
16 жовтня 2020 16:42
2 Кваліфікаційні 5_9.pdf
16 жовтня 2020 16:42
1 Кваліфікайійні 1_4.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 09:13
Лицензия .pdf
19 жовтня 2020 09:13
Дозвіл .pdf
19 жовтня 2020 09:13
Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 09:13
Технічна частина 2.rar
19 жовтня 2020 09:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК ПРОФІТ"

ТОВ Міленіум Спорт

ТОВ "ЕСГ-Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІБК ПРОФІТ"
#42767107
Відхилено 32 399 415,39
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 19:36
ТОВ Міленіум Спорт
#38754631
Переможець 33 478 196,10
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 17:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 жовтня 2020 19:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 19:32
протокол 84 ТК.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Міленіум Спорт #38754631

№ рішення у справі

70/16-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

52-р/тк

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міленіум Спорт
#38754631
33 478 196,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:17
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:31
Додаткова угода 12.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 15:04
підсумкова відомість ресурсів.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:03
розрвх.заг.вир,витр. до лок.кошторису.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:03
акт.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:03
довідка про вартість.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:03
Дод.угода 11.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:02
Додаток 2.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:02
Додаток 3.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 12:06
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 13:49
Експертний звіт 2021р.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 13:46
договірна ціна 2021.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 13:46
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 15:52
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 11:14
акт 7 викон.робіт.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Дов.про вартість.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Розр.заг.вир.вит.до лок.кошт.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Розр.заг.вир.вит.до лок.кошт.2-1-3.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Підсумкова відом.ресурсів.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Роз.заг.вир.вит. до лок.кошт.2-1-7.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Розр.до лок.кошт. 2-1-8.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:13
Дод.угода 8.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:11
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 10:48
Дод.угода 7.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:16
дов.про варт..jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:15
акт варт. устатк..jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:14
пвр.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:14
акт.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:13
дод.угода 6.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:17
дод.угода 5.jpg зміни до договору
28 грудня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:17
Дод.угода 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:26
дод.угода №3.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:46
дод.угода 2.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 17:45
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 17:20
дод.угода1.jpg зміни до договору
16 листопада 2020 17:18
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 18:06
договір.pdf укладений
13 листопада 2020 18:05
під.від.р.8.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.7.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.4.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.6.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.1.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.10.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.3.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.5.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.11.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
під.від.р.2.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.7.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.4.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.8.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.5.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.3.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.1.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.10.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.6.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.2.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.11.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
лок.к.9.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57
НАКАЗ.jpg укладений
13 листопада 2020 17:57
експ.звіт.jpg укладений
13 листопада 2020 17:57
д.ц.1.pdf укладений
13 листопада 2020 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 16 листопада 2020 року. Фінансування об'єкта в 2020 році в сумі 11 818 238,00 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот вісімнадцять тисяч двісті тридцять вісім гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 1 969 706,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою 2 до договору від 13 листопада 2020 року № 13/11 внесені зміни в п. 4.2. розділу 4 "Порядок здійснення оплати"
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою 3 до договору від 13 листопада 2020 року № 13/11 внесені зміни в п. 4.2. розділу 4 "Порядок здійснення оплати"
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4 від 23 грудня 2020 року. Фінансування об'єкта в 2020 році в сумі 12682589,15 грн. (дванадцять мільйонів шістсот вісімдесят дві тисячі п'ятсот вісімдесят дев'ять грн 15 коп.) в тому числі ПДВ 2113764,87 грн. (два мільйони сто тринадцять тисяч сімсот шістдесят чотири грн. 87 коп.)
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №5 від 28 грудня 2020 року. Фінансування об'єкта в 2020 році в сумі 15 559 352,75 грн. (п`ятнадцять мільйонів п`ятсот п`ятдесят дев`ять тисяч триста п`ятдесят дві грн. 75 коп.) в тому числі ПДВ 2 593 225,47 грн. (два мільйни п`ятдсот дев`яносто три тисячі двісті двадцять п`ять грн. 47 коп.)
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №6 від 29 грудня 2020 року. Фінансування об'єкта в 2020 році в сумі 17051661.47 грн. (сімнадцять мільйонів п'ятдесят одна тисяча шістсот шістдесят одна грн. 47 коп.) в тому числі ПДВ 2841943,59 грн. (два мільйони вісімсот сорок одна тисяча дев'ятсот сорок три грн. 59 коп.)
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору (закінчення виконання робіт) до 31.12.2021 року в в зв`язку з виділеним додатковим лімітом фінансування.
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з зв`язку з виділенним додатковим лімітом фінансування на 2021 рік в сумі 5908439,45 грн. в тому числі ПДВ 984739,91 грн. Фінансування об`єкта в 2020 -2021 році в сумі 22960100,92 грн. в тому числі ПДВ 3826683,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода 8 від 04 жовтня 2021 року (на зміну помилково розміщених Додаткових угод №7 та №8) продовження строку дії договору по 31.12.2022 року; фінансування об`єкта у 2021 році в сумі 10 мільйонів грн. (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змешення ціни договору на 77718,89 грн. (з ПДВ) та відповідне зменшення ціни договору. Ціна договору після змін складає 33400477,21 грн. (тридцять три мільйони чотириста тисяч чотириста сімдесям сім грн. 21 коп.), з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода 10 від 15 жовтня 2021 року. Викладено в новій редакції календарний графік виконання робіт та Календарний план фінансування робіт у зв`язку з виділеним додатковим лімітом фінансування на 2021 рік в сумі 3600000,00 грн., в тому числі ПДВ 600000.00 грн. Фінансування об`єкта в 2021 році в сумі 13600000,00 грн., в тому числі ПДВ 2266666,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода 11 від 16 жовтня 2021 року. Викладено в новій редакції Календарний графік виконання робіт та Календарний план фінансування робіт у зв`язку з виділеним додатковим лімітом фінансування на 2021 рік в сумі 2752919,68 грн., в тому числі ПДВ 458819.95 грн. Фінансування об`єкта в 2021 році в сумі 16352919,68 грн., в тому числі ПДВ 2725486,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в пункт 3.1. розділу 3 ЦІНА ДОГОВОРУ та викладення його у наступній редакції: 3.1. Ціна Договору є динамічною, узгодженою торонами та складає 33404581,15 грн. (тридцять три мільйони чотириста чотири тисячі пятсот вісімдесят одна грн. 15 коп.) з ПДВ. Що визначається у Договірній ціні до Договору .
Номер договору про закупівлю: 13|11
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт стадіону Київського національного університету будівництва та архітектури по вул. Освіти, 3 міста Києва 1 роботи 33 404 581,15
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 404 581,15
UAH (в тому числі ПДВ 5 567 430,19 UAH)