Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2024 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 12:01 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 12:01 |
Очікувана вартість: | 74 229 867,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 742 298,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | згідно з вимогами п. 4.11 Розділу І тендерної документації та відповідно до вимог Додатку 6.2 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2024 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 15:05 |
Додаткова інформація_Не являється частиною ТД_ГРС 7 м Дніпро.zip | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 1.1 Гарантійний лист.docx | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 6.2 Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 1 ТЗ.docx | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 2 Перелік інформації.docx | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248_Додаток 4 Проект договору.docx | |
26 вересня 2024 15:05 |
24-2248 ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000038 ● 3f78e17653fc4d75ba5c623490c47f14
- Статус: завершено ● Дата: 19 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-26-009557-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-14 14:53:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 7 м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-009557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 14:02:58
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 14.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-26-009557-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 14.11.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-26-009557-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано замовником на підставі затвердженого завдання на проектування від 26.06.2024 №24.71.15 (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається) за виключенням наступних витрат:
- витрати на утримання служби замовника, крім ПДВ (глава 10 ЗКР)
- кошти на здійснення авторського нагляду, крім ПДВ (глава 12 ЗКР)
- кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, крім ПДВ
Зведений кошторисний розрахунок складений відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандартами України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи.
Отже, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати зміст національних стандартів (зокрема в електронній формі) третім особам без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Додаток: 1. Завдання на проектування
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-26-009557-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" |
60 083 332,33
UAH
|
60 083 332,33
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП" |
64 374 999,00
UAH
|
63 632 650,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП АСУ" |
66 800 000,00
UAH
|
64 299 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НГХ СЕРВІС" |
70 741 063,00
UAH
|
64 300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБС-ІНЖИНІРІНГ" |
74 220 000,00
UAH
|
74 220 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" #34863068 |
Рішення скасоване |
60 083 332,33
UAH
|
11 листопада 2024 12:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТУРБОТЕХСЕРВІС" #34863068 |
Відхилено |
60 083 332,33
UAH
|
11 листопада 2024 12:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП" #40228402 |
Очікує рішення |
63 632 650,00
UAH
|
11 листопада 2024 12:05
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2024 14:24 |
Кінець періоду оскарження: | 14 грудня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Необхідність у відміні торгів за предметом закупівлі «Реконструкція вузлів обліку та очищення газу газорозподільної станції № 7 м. Дніпро з облаштуванням вузла визначення фізико-хімічних показників газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-09-26-009557-a) зумовлена обставинами, що виникли під час їх проведення, зокрема скарги в антимонопольний комітет по аналогічній закупівлі, проблемних питань щодо учасників закупівель (ТОВ «Турботехсервіс» та ТОВ «Газойлтехнопайп») та їх гіпотетична пов’язаність, про що висвітлено в анонімному листі на офіційні адреси працівників ТОВ «Оператор газотранспортної системи України». За таких обставин подальше проведення зазначених торгів із укладанням договору є ризикованим та економічно не доцільним для підприємства. Приймаючи до уваги обставини, на які Замовник не може вплинути та усунення яких в рамках зазначених торгів не можливо, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виникла необхідність відмінити торги в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
03 грудня 2024 14:24
|
Електронний підпис |
03 грудня 2024 14:24
|
02.1 Підстави прийняття рішення про відміну торгів 24-2248-в.docx |
Дата подання: 12 грудня 2024 18:09