Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деталі контактної мережі (затискачі, сідло)
Очікувана вартість
2 393 845,38 UAH
UA-2019-11-14-000174-a 11139948eeb84d98bcf5ab470a032bdc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ісаєва Олена Сергіївна

(048) 727-27-62 ontvm5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Ісаєва Олена Сергіївна
(048) 727-27-62
ontvm5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2019 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 13:54
Очікувана вартість: 2 393 845,38 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 969,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8579 шт
Деталі контактної мережі(затискачі, сідло) в асортименті (всього 26 найменувань згідно Додатку №2 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 10:35
Проект договору (2).doc
14 листопада 2019 10:35
2 ТД ДКМ затискачі, сідло (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оцінка відповідності
Дата подання: 19 листопада 2019 16:29
Дата відповіді: 22 листопада 2019 09:41
З 1 січня 2018 року було скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка підлягала сертифікації та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Оцінка відповідності є цілком добровільною. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, умови Тендерної документації є протизаконними та порушують права потенційних учасників та звужують коло до «бажаних» постачальників. Просимо внести зміни до Тендерної документації та додати перелік документів які необхідно надати учаснику для продукції на яку не поширюється дія технічних регламентів та не проведено добровільну оцінку відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На питання в тендері № 4750270, UA-2019-11-14-000174-a «Деталі контактної мережі (затискачі, сідло)» на електронному майданчику «smarttender.biz» стосовно внесення змін, повідомляємо:
Доброго дня Шановний учаснику.
Оцінка відповідності – це процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене.
В тендерній документації зазначена вимога стосовно надання документу щодо підтвердження відповідності товару заявленим вимогам, а саме:
«Для підтвердження відповідності товару заявленим вимогам надати один з наступних документів про відповідність:
- декларація (у тому числі декларація про відповідність);
- протокол (у тому числі протокол випробувань);
- звіт;
- висновок;
- свідоцтво (у тому числі про визнання);
- сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності);
- атестат;
- інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006».
Отже, вищезазначена вимога не містить жодного посилання на обов’язкову сертифікацію.
Ми, як замовники маємо право вимагати від учасників гарантування відповідності ідентифікованого об’єкта встановленим вимогам.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-14-000174-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 05 грудня 2019 17:12
Вимога дискваліфікувати пропозицію ТОВ "СЕЗ"
Інформація наведена у прікріплених файлах
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2019 13:18
Доброго дня Шановний учаснику.
Наразі учасник ТОВ «СЕЗ» який запропонував найкращу пропозицію знаходиться на стадії оцінки. Під час вивчення пропозиції учасника ТОВ «СЕЗ», Ваша вимога буде взята до уваги.
Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

05 грудня 2019 17:12
01 - Вимога.pdf
05 грудня 2019 17:12
02 - Адвокатський запит.pdf

Документи

06 грудня 2019 13:18
Відповідь на вимогу.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-14-000174-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС", Код ЄДРПОУ:42019312
Дата подання: 19 грудня 2019 15:18
Скарга до Антимонопольного комітету України
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, про що зазначено у Скарзі що додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2019 19:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕЗ" 2 150 000,00
UAH
2 150 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" 2 393 805,60
UAH
2 393 805,60
UAH
Документи
ФОП "ЗЕРНІЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 2 393 845,38
UAH
2 393 845,38
UAH
Документи
ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС" 2 393 845,38
UAH
2 393 845,38
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:47
МВД.pdf
11 грудня 2019 13:47
ДФС.pdf
02 грудня 2019 01:59
Електронний підпис
02 грудня 2019 01:58
Статут.pdf
02 грудня 2019 01:58
Ліцензія 2019.zip
02 грудня 2019 01:58
Довіреність 108.zip
02 грудня 2019 01:58
гарантія 15082.7z
02 грудня 2019 01:58
Щодо ст 17 ЗУ_1.pdf
02 грудня 2019 01:58
Щодо санкцій_1.pdf
02 грудня 2019 01:58
Сертификат якостіdocx_1.pdf
02 грудня 2019 01:58
Проект договору ДКМ.pdf
02 грудня 2019 01:58
Право подписи.pdf
02 грудня 2019 01:58
пп.6 Дані про товар .pdf
02 грудня 2019 01:58
Обладнання МТБ.pdf
02 грудня 2019 01:58
ДСТУ ГОСТ 12393-2017.pdf
02 грудня 2019 01:58
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 12:49
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:48
ТУ (Л-П).pdf
29 листопада 2019 12:48
Зразок паспорту (Л-П).pdf
29 листопада 2019 12:48
ДСТУ (Л-П).pdf
29 листопада 2019 12:48
Акт (Л-П).pdf
29 листопада 2019 12:48
ТУ (КС-Енергія).pdf
29 листопада 2019 12:48
Акт (КС-Е).pdf
29 листопада 2019 12:48
ТУ (Веста).pdf
29 листопада 2019 12:48
Дозвіл УЗ (2019).pdf
29 листопада 2019 12:48
Дозвіл УЗ (2015).pdf
29 листопада 2019 12:48
Декларація (Веста).pdf
29 листопада 2019 12:48
Акт (Веста).pdf
29 листопада 2019 12:48
Захист довкілля.pdf
29 листопада 2019 12:48
ДСТУ ГОСТ 12393-2017.pdf
29 листопада 2019 12:48
ДАНІ про продукцію.pdf
29 листопада 2019 12:48
Протокол загальних зборів.pdf
29 листопада 2019 12:48
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 12:47
Витяг з ПДВ.pdf
29 листопада 2019 12:47
Лiцензiя_завiрена_копiя.zip
29 листопада 2019 12:47
Довiренiст__108_завiрена_копiя.zip
29 листопада 2019 12:47
Гарантия 14031.zip

Публічні документи

29 листопада 2019 15:31
Скан.копія Виписки з ЄДР.PDF
29 листопада 2019 15:31
Копія Витягу з ЄДР.PDF

Публічні документи

01 грудня 2019 22:46
статут завірений .pdf
01 грудня 2019 22:46
Персонал.pdf
01 грудня 2019 22:46
Захист довкілля.pdf
01 грудня 2019 22:46
Довідка про учасника.pdf
01 грудня 2019 22:46
Довідка о счетах банк.pdf
01 грудня 2019 22:46
Дов щодо ст 17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"

ФОП "ЗЕРНІЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕЗ"
#37470196
Переможець 2 150 000,00
UAH
10 грудня 2019 09:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕЗ"
#37470196
2 150 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 січня 2020 16:57
Коментар щодо відміни: торги відмінено у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до абз..2 п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»