Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
бензин та дизельне пальне
Очікувана вартість
1 122 490 372,20 UAH
UA-2024-10-21-014499-a ● 10bcb8aa1b4341cdbd050d07b9def66a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Щуров Максим Дмитрович procurement@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2024 12:41 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2024 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 122 490 372,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 612 451,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 33 674 000,00 грн. (тридцять три мільйони шістсот сімдесят чотири тисячі грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо). - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33674000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу гарантії виданої фінансовою установою у розмірі 1% від ціни договору про закупівлю. Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що у разі невиконання учасником-переможцем (принципалом) його зобов’язань відповідно до укладеного договору про закупівлю, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Не надання учасником-переможцем процедури закупівлі у встановлений вище термін забезпечення виконання договору буде розцінюватись Замовником, як відмова підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю покладаються на учасника. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен становити не менше ніж 13 місяців з дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Замовником у разі невиконання учасником-переможцем своїх зобов’язань відповідно до умов укладеного договору (проект договору наведено у Додатку 4 до тендерної документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Товарна номенклатура:
1) Паливо дизельне (Л та З) за ДК 021:2015:09134200-9 дизельне паливо;
2) Бензин А-95 за ДК 021:2015:09132000-3 бензин.
1) Паливо дизельне (Л та З) за ДК 021:2015:09134200-9 дизельне паливо;
2) Бензин А-95 за ДК 021:2015:09132000-3 бензин.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21146940 літр
бензин та дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні) та надання Постачальником Покупцю рахунку-фактури на оплату товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 18:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 6.docx | |
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 5.docx | |
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 3.docx | |
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 1.docx | |
21 жовтня 2024 18:06 |
ТД.docx | |
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 4.docx | |
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 2.docx |
21 жовтня 2024 18:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 6.docx
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 5.docx
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 3.docx
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 1.docx
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
ТД.docx
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 4.docx
|
|||
21 жовтня 2024 18:06 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення Щодо умов підтвердження обсягу річного доходу (виручки)
Дата подання: 23 жовтня 2024 17:34
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 14:59
Наше підприємство уважно ознайомилося з тендерною документацією за процедурою закупівлі на постачання бензину та дизельного пального (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти) в обсязі 21 146 940 літрів на загальну суму 1 122 490 372,20 грн з ПДВ.
Водночас хочемо звернути увагу на пункт 1.2.( Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю) Додатку 1 до тендерної документації, який встановлює вимогу:
1.2.1. Обсяг річного доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.
1.2.2. На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) учасник повинен надати копію фінансової звітності за 2023 рік та/або І півріччя 2024 року у складі:
1.2.2.1. «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України;З огляду на викладене, просимо звернути увагу на наступне:
1. Вважаємо надмірними вимоги щодо доходу.
Встановлення обсягу річного доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі ( 1 122 490 372,20 грн) суттєво обмежує коло потенційних постачальників. Лише декілька великих гравців ринку, зокрема монополісти ринку, які можуть відповідати даним вимогам. Це фактично обмежує можливість участі інших кваліфікованих компаній, що мають технічну спроможність виконати замовлення, але не мають настільки великий обсяг виручки.
2. Зниження рівня конкуренції.
Дана вимога створює умови, за яких більшість потенційних постачальників, зокрема середні та малі підприємства, не зможуть брати участь у торгах. Це знижує рівень конкуренції, що може призвести до менш вигідних цінових пропозицій і, як наслідок, не забезпечити ефективного використання бюджетних коштів.
3. Підтверджений досвід постачальників.
Підприємства, що успішно брали участь у державних закупівлях та виконували контракти з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України», можуть бути виключені з участі у торгах лише через невідповідність вимогам щодо річного доходу. Це відбувається попри їхню технічну та професійну спроможність виконати аналогічні замовлення.
4. Пропозиція коригування критерію.
З метою залучення більшої кількості учасників, підвищення конкуренції та забезпечення максимально ефективного використання бюджетних коштів просимо знизити вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року учасника повинен становити не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Така зміна дозволить кваліфікованим постачальникам взяти участь у торгах, що сприятиме отриманню найвигіднішої пропозиції.
Враховуючи викладене, просимо переглянути цю вимогу, щоб забезпечити прозорий та ефективний закупівельний процес із максимальним залученням конкурентоспроможних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації обсяг річного доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року учасника повинен становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимога щодо наявності в учасника доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель.
Отже, тендерна документація складена у повній відповідності до вимог законодавства та не потребує внесення змін.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (зі змінами) (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимога щодо наявності в учасника доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року в обсязі не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі повністю відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель.
Отже, тендерна документація складена у повній відповідності до вимог законодавства та не потребує внесення змін.
Звернення до Замовника щодо надання розяснення!
Дата подання: 26 жовтня 2024 13:51
Дата відповіді: 29 жовтня 2024 16:52
Відповідно до умов тендерної документації (Додаток 2):
• Пункт 3.1. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі всім фізико-хімічним показникам*, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати:
• Пункт 3.1.2. копію чинного на дату оголошення процедури закупівлі сертифікату відповідності виданого призначеним органом з оцінки відповідності на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, а саме: паливо дизельне літнє або зимове.
У разі якщо сертифікат відповідності видано не учаснику процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції такий учасник додатково надає лист на адресу Замовника від суб’єкта господарювання, якому видано такий(і) сертифікат(и) відповідності, з посиланням на оголошення цих торгів та з обґрунтуванням наявності підстав у учасника процедури закупівлі для використання такого(их) сертифікату(ів) відповідності. Лист має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи, яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
• Пункт 3.1.3. копію декларації відповідності на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, складеної у відповідності до вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (далі – Технічний регламент), яка має містити посилання на сертифікат відповідності, наданий учасником на виконання вимог пункту 3.1.2 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації.
• Пункт 3.1.4. копію паспорту якості, за яким на дату оголошення процедури закупівлі не сплинув гарантійний термін зберігання товару, складеного відповідно до вимог Технічного регламенту, на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, а саме паливо дизельне літнє або зимове.
При цьому фактичні результати випробувань мають відповідати вимогам до значень всіх фізико-хімічних показників* товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове.
Копія паспорту якості повинна містити відомості щодо декларації про відповідність, наданої учасником відповідно до вимог пункту 3.1.3 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації.
• Пункт 3.1.5. копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», проведений(их) за фізико-хімічними показниками, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове, та пропонується учасником до постачання.
При цьому фактично отримані результати випробувань мають відповідати вимогам до значень всіх фізико-хімічних показників* товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове.
Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року на ім'я учасника або виробника запропонованого товару акредитованою/атестованою лабораторією, яка має відповідну сферу акредитації/атестації, та містити посилання на паспорт якості на товар, який надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.4. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження акредитації/атестації лабораторії у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного документу (атестату/сертифікату тощо).
Надаючи ці документи, учасник повинен підтвердити відповідність товару технічними вимогами, зокрема для дизельного палива літнього або зимового.
Водночас, п. 3.1.7 Додатку 2 забезпечується можливість подання гарантійного листа від учасника . У ньому зазначено: 3.1.7 .Гарантійний лист від учасника, про те що при поставці товару, за маркою кліматичних умов якого учасником у складі тендерної пропозиції не було надано документи, передбачені пунктами 3.1.2-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, замовнику будуть надані документи, передбачені пунктами 3.1.2-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, на товар такої марки.
Просимо підтвердити, чи можемо ми подати документи лише на дизельне паливо зимове у складі тендерної пропозиції, а на дизельне паливо літнє надати гарантійний лист відповідно до п. 3.1.7 Додаток 2. У такому випадку при поставці літнього палива всі необхідні документи (передбачені п. 3.1.2-3.1.5) будуть надані Замовнику.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь та роз'яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Керуючись частиною 5 статті 23 Закону, замовником було встановлено у Додатку 2 до тендерної документації такий спосіб підтвердження відповідності товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
3.1. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі всім фізико-хімічним показникам*, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати:
3.1.1. довідку довільної форми, якою підтверджується можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у Додатку 2 до тендерної документації;
3.1.2. копію чинного на дату оголошення процедури закупівлі сертифікату відповідності виданого призначеним органом з оцінки відповідності на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, а саме: паливо дизельне літнє або зимове.
У разі якщо сертифікат відповідності видано не учаснику процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції такий учасник додатково надає лист на адресу Замовника від суб’єкта господарювання, якому видано такий(і) сертифікат(и) відповідності, з посиланням на оголошення цих торгів та з обґрунтуванням наявності підстав у учасника процедури закупівлі для використання такого(их) сертифікату(ів) відповідності. Лист має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи, яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
3.1.3. копію декларації відповідності на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, складеної у відповідності до вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (далі – Технічний регламент), яка має містити посилання на сертифікат відповідності, наданий учасником на виконання вимог пункту 3.1.2 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації.
3.1.4. копію паспорту якості, за яким на дату оголошення процедури закупівлі не сплинув гарантійний термін зберігання товару, складеного відповідно до вимог Технічного регламенту, на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, а саме паливо дизельне літнє або зимове.
При цьому фактичні результати випробувань мають відповідати вимогам до значень всіх фізико-хімічних показників* товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове.
Копія паспорту якості повинна містити відомості щодо декларації про відповідність, наданої учасником відповідно до вимог пункту 3.1.3 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації.
3.1.5. копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», проведений(их) за фізико-хімічними показниками, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове, та пропонується учасником до постачання.
При цьому фактично отримані результати випробувань мають відповідати вимогам до значень всіх фізико-хімічних показників* товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове.
Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року на ім'я учасника або виробника запропонованого товару акредитованою/атестованою лабораторією, яка має відповідну сферу акредитації/атестації, та містити посилання на паспорт якості на товар, який надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.4. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження акредитації/атестації лабораторії у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного документу (атестату/сертифікату тощо).
3.1.6. довідку довільної форми, якою підтверджується, що запропонований учасником товар виготовлений не раніше 2024 року, відповідає екологічному класу не нижче Євро5 згідно ДСТУ 7688:2015 та гарантія здійснення поставки товару відповідно до сезону та кліматичних умов згідно ДСТУ 7688:2015.
3.1.7. гарантійний лист від учасника, про те що при поставці товару, за маркою кліматичних умов якого учасником у складі тендерної пропозиції не було надано документи, передбачені пунктами 3.1.2-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, замовнику будуть надані документи, передбачені пунктами 3.1.2-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, на товар такої марки.
*крім показника 16 Таблиці 1 – Фізико-хімічні показники дизельного палива ДСТУ 7688:2015.
Виходячи з наведеного, замовником не встановлено у тендерній документації вимоги до учасника щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції документів, передбачених пунктами 3.1.2.-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, одночасно на літнє та зимове дизельне паливо.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону до тендерної документації повинна бути включена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Керуючись частиною 5 статті 23 Закону, замовником було встановлено у Додатку 2 до тендерної документації такий спосіб підтвердження відповідності товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі:
3.1. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі всім фізико-хімічним показникам*, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати:
3.1.1. довідку довільної форми, якою підтверджується можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у Додатку 2 до тендерної документації;
3.1.2. копію чинного на дату оголошення процедури закупівлі сертифікату відповідності виданого призначеним органом з оцінки відповідності на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, а саме: паливо дизельне літнє або зимове.
У разі якщо сертифікат відповідності видано не учаснику процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції такий учасник додатково надає лист на адресу Замовника від суб’єкта господарювання, якому видано такий(і) сертифікат(и) відповідності, з посиланням на оголошення цих торгів та з обґрунтуванням наявності підстав у учасника процедури закупівлі для використання такого(их) сертифікату(ів) відповідності. Лист має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи, яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
3.1.3. копію декларації відповідності на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, складеної у відповідності до вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (далі – Технічний регламент), яка має містити посилання на сертифікат відповідності, наданий учасником на виконання вимог пункту 3.1.2 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації.
3.1.4. копію паспорту якості, за яким на дату оголошення процедури закупівлі не сплинув гарантійний термін зберігання товару, складеного відповідно до вимог Технічного регламенту, на товар, що є предметом закупівлі та пропонується до постачання, а саме паливо дизельне літнє або зимове.
При цьому фактичні результати випробувань мають відповідати вимогам до значень всіх фізико-хімічних показників* товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове.
Копія паспорту якості повинна містити відомості щодо декларації про відповідність, наданої учасником відповідно до вимог пункту 3.1.3 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації.
3.1.5. копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», проведений(их) за фізико-хімічними показниками, що встановлені ДСТУ 7688:2015 для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове, та пропонується учасником до постачання.
При цьому фактично отримані результати випробувань мають відповідати вимогам до значень всіх фізико-хімічних показників* товару, що встановлені ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для товару, що є предметом закупівлі за пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме на паливо дизельне літнє або зимове.
Протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 2024 року на ім'я учасника або виробника запропонованого товару акредитованою/атестованою лабораторією, яка має відповідну сферу акредитації/атестації, та містити посилання на паспорт якості на товар, який надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.4. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження акредитації/атестації лабораторії у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного документу (атестату/сертифікату тощо).
3.1.6. довідку довільної форми, якою підтверджується, що запропонований учасником товар виготовлений не раніше 2024 року, відповідає екологічному класу не нижче Євро5 згідно ДСТУ 7688:2015 та гарантія здійснення поставки товару відповідно до сезону та кліматичних умов згідно ДСТУ 7688:2015.
3.1.7. гарантійний лист від учасника, про те що при поставці товару, за маркою кліматичних умов якого учасником у складі тендерної пропозиції не було надано документи, передбачені пунктами 3.1.2-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, замовнику будуть надані документи, передбачені пунктами 3.1.2-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, на товар такої марки.
*крім показника 16 Таблиці 1 – Фізико-хімічні показники дизельного палива ДСТУ 7688:2015.
Виходячи з наведеного, замовником не встановлено у тендерній документації вимоги до учасника щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції документів, передбачених пунктами 3.1.2.-3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, одночасно на літнє та зимове дизельне паливо.
Про лист від Державної податкової служби України
Дата подання: 28 жовтня 2024 10:09
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 16:42
Виога - 3.1.3. Копію листа від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку або податкова інформація учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, станом на дату не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, якою підтверджується:
- відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку,
або
- інформація стосовно виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Звернення - Оскільки така вимога потребує запиту до Державної податкової служби України, а відповідно до частини першої статті 20 Закону № 2939 розпорядник інформації має максимальний термін на відповідь до 20 робочих днів. Просимо продовжити термін прийому пропозицій з урахуванням граничного терміну надання відповіді Державної податкової служби України до 20.11.2024 або виключити дану вимогу, оскілки учать учасникам не повинна залежить від довідок третіх сторін за умови що Замовник вимагає від Учасників інші аналогічні підтверджуючі документи таких як «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» з підтвердженням обсяг річного доходу (виручки) сумарно за 2023 та І півріччя 2024 року не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати копію листа від Державної податкової служби України про відсутність або виключення учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, станом на дату не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, якою підтверджується:
- відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку,
або
- інформація стосовно виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до пункту 22 Розділу ІІ Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 (далі – Порядок), платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу.
Згідно пункту 23 Порядку для надання податкової інформації іншим платникам податків платник податків через Електронний кабінет може надати контролюючому органу згоду на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі, шляхом вибору інформації, яка може бути надана платнику податків.
Таким чином, учасники процедури закупівлі мають можливість виконати вимоги п.п. 3.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації шляхом надання у складі тендерної пропозиції податкової інформації учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, яку вони можуть отримати у власному електронному кабінеті платника податків.
Отже, тендерна документація не потребує внесення змін зазначених у зверненні.
- відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку,
або
- інформація стосовно виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.
Відповідно до пункту 22 Розділу ІІ Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 (далі – Порядок), платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу.
Згідно пункту 23 Порядку для надання податкової інформації іншим платникам податків платник податків через Електронний кабінет може надати контролюючому органу згоду на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі, шляхом вибору інформації, яка може бути надана платнику податків.
Таким чином, учасники процедури закупівлі мають можливість виконати вимоги п.п. 3.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації шляхом надання у складі тендерної пропозиції податкової інформації учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, яку вони можуть отримати у власному електронному кабінеті платника податків.
Отже, тендерна документація не потребує внесення змін зазначених у зверненні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-21-014499-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ПАТ "УКPНAФТА", Код ЄДРПОУ:00135390
Дата подання: 17 грудня 2024 11:49
Дата подання: 17 грудня 2024 11:49
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та незаконного визнання переможцем закупівлі ТОВ "КАРПАТСЬКА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА" |
961 194 012,12
UAH з ПДВ
|
941 094 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПАТ "УКPНAФТА" |
999 077 562,00
UAH з ПДВ
|
941 094 094,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТСЬКА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ" |
1 025 859 675,60
UAH з ПДВ
|
1 005 230 601,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА" #39237508 |
Відхилено |
941 094 000,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 17:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2024 08:00
|
ПАТ "УКPНAФТА" #00135390 |
Відхилено |
941 094 094,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2024 18:00
|
ТОВ "КАРПАТСЬКА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ" #44842725 |
Переможець |
1 005 230 601,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2024 14:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2024 11:57
|