Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області
Очікувана вартість
2 123 843,00 UAH
UA-2024-04-29-007332-a 10936e0c2d84459cbea2f268be09ab8e
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кальченко

+380535454131 prozoro@sergiyvska-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41066102
Місцезнаходження: 37332, Україна , Полтавська обл., с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 9
Контактна особа: Ірина Кальченко
+380535454131
prozoro@sergiyvska-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2024 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 01:00
Початок аукціону: 08 травня 2024 14:23
Початок аукціону: 08 травня 2024 14:23
Очікувана вартість: 2 123 843,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 476,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданої послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 29 квітня 2024 14:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 квітня 2024 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2024 14:47
4.1.Тендерна документація.docx
29 квітня 2024 14:47
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відстань доставки матеріалів
Дата подання: 03 травня 2024 17:09
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:32
Шановний Замовнику! Просимо уточнити щодо відстані доставки матеріалів, а саме: відповідно до графи «Обґрунтування ціни» Таблиці 2 Розділу II Додатку 5 тендерної документації визначена максимальна відстань на яку здійснюватиметься доставка матеріалів генпідрядником 30 км, у той же час у примітках зазначена максимальна відстань 80 км. Яка має бути максимальна відстань на яку здійснюватиметься доставка матеріалів генпідрядником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відстань доставки матеріалів не повинна перевищувати 80 км.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-29-007332-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
Дата подання: 20 травня 2024 16:21
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАДЯЧШЛЯХБУД» за результатами відкриття тендерних пропозицій та за аукціоном від 08.05.2024 року, запропонувала найкращу цінову пропозицію в закупівлі за номером UA-2024-04-29-007332-a, під назвою «Експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області» код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Протокольним рішенням № 9/22/24 від 02.05.2024 р. було відхиллено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАДЯЧШЛЯХБУД». Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2024 15:35
рішення від 22.05.2024 № 8981.pdf
Дата публікації: 22 травня 2024 15:35
рішення від 30.05.2024 № 9550.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 12:17

Документи подані скаржником

20 травня 2024 16:07
Дог ціна вул.Гадяцька.pdf
20 травня 2024 16:07
лист суб господар.pdf
20 травня 2024 16:07
Скарга__UA-2024-04-29-007332-a.docx
20 травня 2024 16:07
Кошторис вул.Гадяцька.pdf
20 травня 2024 16:07
дод 5 тех завдання.pdf
20 травня 2024 16:07
скарга.pdf
20 травня 2024 16:12
Електронний підпис

Документи подані замовником

24 травня 2024 13:56
договір газ бортовий.pdf
24 травня 2024 13:56
договір Да ТРАНС.pdf
24 травня 2024 13:56
відповідь на скаргу.PDF
24 травня 2024 13:56
Договір ДРСУ.pdf
24 травня 2024 13:56
відповідь на скаргу.docx
24 травня 2024 13:56
договір зоря коток.pdf
24 травня 2024 13:56
лист суб господар.pdf

Документи Органу Оскарження

22 травня 2024 15:35
рішення від 22.05.2024 № 8981.pdf
04 червня 2024 12:17
рішення від 30.05.2024 № 9550.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-16-000015 ● d84a47119ee04fc3860d30310377989b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2024 № 63-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.07.2024 № 63-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2024-04-29-007332-a, 29.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-17 15:19:30

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2123843,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-29-007332-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-19 10:14:24

відповідь на запит

Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 17.07.2024 року, надає відповідь
Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 17.07.2024 року, повідомляє наступне. На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), також керуючись вимогами ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» при плануванні закупівлі за предметом "експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області" (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(ідентифікатор в системі публічних закупівель ID: UA-2024-04-29-007332-a) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на відповідно до очікуваної потреби вартості надання послуг, визначеної за результатами проведеного моніторингу ринку цін.
До того, фінансування даної закупівлі з урахуванням даних щодо вартості послуг, що планувались придбаватись, згідно до якого уповноваженою особою визначено розмір очікуваної вартості предмета даної закупівлі, здійснювалось відповідно до рішення 32 сесії восьмого скликання Сергіївської сільської ради від 20.12.2023 «Про бюджет Сергіївської сільської територіальної громади.
Згідно програми «Утримання та розвиток інфраструктури доріг на 2024 рік». Принагідним звертаємо увагу на тому, що замовником не забезпечувалось обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. При цьому умовами закупівлі визначено обсяг послуги щодо виконання послуги з експлуатаційного утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області виходячи з технічного стану дорожнього покриття такого лінійного об’єкту та необхідності його відновлення до стану повноцінного використання за його призначенням. Уповноваженою особою було проаналізовано потребу щодо обсягів даної закупівлі, а також виготовлено розрахунок очікуваної вартості предмета запланованої закупівлі у вигляді кошторисного розрахунку із витратами на придбавання матеріалів, трудових затрат та витрат на машини/механізми/устатковання, яке мало задіюватись в процесі надання послуг з предметом закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 123 843,00 грн. (враховуючи ПДВ). Розмір очікуваної вартості передбачений фінансовим кошторисом та, як наслідок, річним планом закупівель на 2024 рік та формувалася шляхом моніторингу середньоринкових цін на будівельні матеріали (емульсія бітумна (дорожна), щебенево-піщана суміш, асфальтобетонна суміш) та рівень заробітної плати у відповідному регіоні.
На виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості закупівлі за предметом "експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області" (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) оприлюднене на сайті Сергіївської сільської територіальної громади (за посиланням в мережі Інтернет - https://sergiyvska-rada.gov.ua/vlada/publichni-zakupivli/4627-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmetu-zakupivli-kod-dk-0212015-cpv-2008-45230000-8-)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон) та постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Положеннями абз.2 ч.8 ст.8 Закону визначено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, уважно ознайомившись з висновком про наявність чи відсутність порушень законодавства в рамках проведеного моніторингу UA-M-2024-07-16-000015, не погоджується з зобов'язаннями щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель та надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі зазначено, що у питанні відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, учасником ТОВ «ДБК КВАНТ» на вимогу тендерної документації замовника (додаток 6 до тендерної документації) надано документ «ПРОПОЗИЦІЯ» в якому зазначено: «8. Умови розрахунків: відстрочка платежу: 14 (чотирнадцять) календарних днів». Разом з цим пунктом 4.3 договору про закупівлю послуги від 12.06.2024 № 240 передбачено: «У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п. 4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 10 робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п. 4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги». Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником. При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю послуги від 12.06.2024 № 240 з порушенням пункту 18 Постанови № 1178. Однак, у відповідність вимогами п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, та положенням Додатку 4 тендерної документації, учасником ТОВ «ДБК КВАНТ» надано у складі тендерної пропозиції інформацію щодо погодження з умовами проекту договору та істотними умовами (файл формату pdf «Погодження з проектом договору») у якому у пункті 4.3 проекту договору про закупівлю передбачено: «У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п. 4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом _____ робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п. 4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги.» Договір, який укладається за результатом проведення процедури повинен укладатись у письмовій формі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Положеннями пункту 4.3 договору про закупівлю послуги від 12.06.2024 № 240 встановлено: «У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п. 4.1.1 Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 10 робочих днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п. 4.1. Договору, без права на претензію з боку Надавача послуги щодо несвоєчасної оплати за надані послуги». На виконання вимог четвертого абзаца пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Пунктом 17 Особливостей визначено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного (далі – ЦКУ) і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої і п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Оскільки при укладенні договору між замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДБК КВАНТ» досягнуто згоди за всіма істотними умовами договору, що не змінювалися відповідно до змісту тендерної пропозиції учасника та не суперечать вимогам цивільного та господарського законодавства, зазначені у висновку порушення, не можуть свідчити про невідповідність тендерної пропозиції умовам договору про закупівлю. Таким чином, Уповноважена особа з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради категорично не погоджується з тим, що умови договору про закупівлю послуги від 12.06.2024 № 240 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, з огляду на відповідність підписаного договору умовам проекту договору, який викладено у тендерній документації та умови якого погодженні учасником процедури закупівлі. Разом з тим вимога Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в частині зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 12.06.2024 № 240 не узгоджується з положеннями Закону, який не передбачає усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов`язань за договором. Натомість при укладенні договору між замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДБК КВАНТ» від 12.06.2024 № 240 між сторонами досягнуто згоди за всіма істотними умовами договору, що не змінювалися відповідно до змісту тендерної пропозиції учасника та не суперечать вимогам цивільного та господарського законодавства. Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області не зверталося, а Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради, не отримував жодних запитів про надання пояснень щодо даного питання у запиті від 17 лип 15:19. Формування висновку через проміжок часу після визнання переможцем торгів, укладення відповідного договору, початку фактичного надання послуг, оплати коштів за актами наданих послуг, не відповідає законодавчо визначеній меті процедури моніторингу закупівлі згідно з пунктом 11 частини першої статті 1 Закону України Про публічні закупівлі , відповідно до якого моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Наведені у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області порушення носять несуттєвий характер та не мали жодного впливу на результати закупівлі. Такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі частково виконаний, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. До того ж, станом на дату оприлюднення висновку ТОВ "ДБК КВАНТ" було виконано частину робіт, що пітверджується наданим додатково актом приймання виконаних будівельних робіт №1 від 01.08.2024р., враховуючі темпи надання послуг, які були предметом даної закупівлі, орієнтовно, до 10 серпня об’єкт буде виконаний на 100%. Розірвання договору на етапі незавершених робіт призведе до ряду негативних наслідків а саме: - в результаті зупинення надання послуг, призведе до негативних наслідків, в тому числі і до втрат бюджетних коштів, які могли б бути зекономлені внаслідок виконання гарантійних зобов’язань з боку підрядника, у разі настання відповідних обставин; - постане необхідність повторного виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єми що залишаться. В бюджеті Сергіївської сільської ради відсутнє додаткове фінансування для виготовлення проектно кошторисної документації; - між Замовником та ТОВ "ДБК КВАНТ" за результатом проведення закупівлі, визначено гарантійні умови щодо експлуатації об’єкта за результатом виконаної роботи та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів) протягом визначеного сторонами строку. У разі розірвання договору в цілому усі умови договору між його сторонами будуть припинені і, як наслідок, замовник не зможе в подальшому висувати претензії щодо виконання гарантійних зобов’язань з боку генпідрядника; - Процедура розірвання договору з ТОВ ДБК КВАНТ, оголошення та проведення нової тендерної процедури займе певний період часу, а виконання робіт даного характеру в осінню дощову погоду негативно відобразиться на якості наданих послуг. Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби мають бути враховані принцип співмірності наслідків такого реагування, як розірвання договору тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних послуг (користувачів автомобільної дороги) і публічними інтересами. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі ТОВ ДБК КВАНТ, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення прав господарюючих суб`єктів - сторін договору.

2024-08-01 12:31:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" 1 522 541,02
UAH з ПДВ
1 522 541,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" 1 604 544,42
UAH з ПДВ
1 604 544,42
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 травня 2024 16:53
Електронний підпис
14 травня 2024 15:42
Електронний підпис
14 травня 2024 15:41
аналог договір 54.pdf
14 травня 2024 15:41
рішення учасників.pdf
14 травня 2024 15:41
довідка МТБ.pdf
14 травня 2024 15:41
лист суб господар.pdf
03 травня 2024 13:43
Електронний підпис
03 травня 2024 13:33
дод 5 тех завдання.pdf
03 травня 2024 13:32
Кошторис вул.Гадяцька.pdf
03 травня 2024 13:32
Дог ціна вул.Гадяцька.pdf
03 травня 2024 13:32
дод 6 пропозиція.pdf
03 травня 2024 13:32
довідка працівники.pdf
03 травня 2024 13:32
накази працівники.pdf
03 травня 2024 13:32
5 виписка ЄДР.pdf
03 травня 2024 13:32
довідка АБЗ.pdf
03 травня 2024 13:32
листи довідки.pdf
03 травня 2024 13:32
довідка МТБ.pdf
03 травня 2024 13:32
договір газ бортовий.pdf
03 травня 2024 13:32
договір зоря коток.pdf
03 травня 2024 13:32
Аналог дог 54 мала павл.pdf
03 травня 2024 13:32
договір Да ТРАНС.pdf
03 травня 2024 13:32
4 витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2024 13:32
атестат і договір.pdf
03 травня 2024 13:32
дод 2 календарний план.pdf
03 травня 2024 13:32
Договір ДРСУ.pdf
03 травня 2024 13:32
техніка тех паспорти.pdf
03 травня 2024 13:32
3 витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 травня 2024 13:32
договір офіс та витяг.pdf
03 травня 2024 13:32
2 ліцензія.PDF
03 травня 2024 13:32
дозвіл на викиди.pdf
03 травня 2024 13:32
довідка гарант терм.pdf
03 травня 2024 13:32
Довідка з ЄДР юр особа.zip
03 травня 2024 13:32
довідка право підпису.pdf

Публічні документи

05 червня 2024 11:09
Електронний підпис
05 червня 2024 11:09
Довідка.PDF
05 червня 2024 11:09
Довідка НАЗК юр.zip
05 червня 2024 11:09
Довідка НАЗК фіз.zip
05 червня 2024 11:09
Витяг МВС.zip
20 травня 2024 17:09
Електронний підпис
06 травня 2024 11:13
Електронний підпис
06 травня 2024 11:13
Електронний підпис
06 травня 2024 11:12
435_дц Гадяцька.pdf
06 травня 2024 11:12
435_зкр Гадяцька.pdf
06 травня 2024 11:12
435_вр Гадяцька.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Пояснювальна Гадяцька.pdf
06 травня 2024 11:12
435_лк Гадяцька.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
435_вр Гадяцька.pdf
06 травня 2024 11:12
435_зкр Гадяцька.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
435_лк Гадяцька.pdf
06 травня 2024 11:12
435_дц Гадяцька.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Пропозиція.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Пропозиція.pdf
06 травня 2024 11:12
Уставні документи.pdf
06 травня 2024 11:12
Довідка АБЗ.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Інформаційний лист.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Календарний графік.pdf
06 травня 2024 11:12
Дог-ра МТБ Квант.pdf
06 травня 2024 11:12
послуги ЛКМ-Квант.pdf
06 травня 2024 11:12
послуги ТД-Квант.pdf
06 травня 2024 11:12
Довідка досвід.pdf
06 травня 2024 11:12
Довідка досвід.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Календарний графік.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Довідка АБЗ.pdf
06 травня 2024 11:12
Довідка працівники.pdf.p7s
06 травня 2024 11:12
Довідка працівники.pdf
06 травня 2024 11:12
Інформаційний лист.pdf
06 травня 2024 11:12
Довідка субпідрядник.pdf
06 травня 2024 11:12
Співвиконавець ТЕХДОР.pdf
06 травня 2024 11:12
оренда МТБ ТД-ЛКМ.pdf
06 травня 2024 11:12
Довідка право підпису.pdf
06 травня 2024 11:12
Тех. вимоги.pdf
06 травня 2024 11:12
Тех. вимоги.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"
#40294145
Відхилено 1 522 541,02
UAH з ПДВ
15 травня 2024 14:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 17:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"
#42103828
Переможець 1 604 544,42
UAH з ПДВ
04 червня 2024 16:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 10:42

Вимога про усунення невідповідностей

1.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.2.2 Таблиці 1 Додатку 3 Документації передбачено, що учасник повинен надати копію, завірену у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою (вимога стосується учасників - юридичних осіб). Інформація або документ(и), визначені даним пунктом, не надаються учасником у тому випадку якщо одноосібний виконавчий орган є одноосібним учасником товариства (підприємства). У складі пропозиції учасником надано Статут (Нова редакція) (файл формату pdf «1 статут копія завірена») у п. 8.4 якого вказано, що директор Товариства укладає в Україні та за її межами договори, вчиняє інші юридичні дії та видає доручення про укладення таких договорів та представництво інтересів Товариства іншими особами. Укладення директором угод та/або здійснення правочинів на суму понад 500 000 (п’ятсот тисяч) грн. вимагає попереднього схвалення загальними Зборами учасників. У складі пропозиції відсутнє схвалення загальними Зборами учасників на укладення директором договору на суму понад 500 000 (п’ятсот тисяч) грн., а саме: 1 522 541,02 (один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня дві копійки) 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Додатку 3 Документації 1.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції інформацію (документ), яким підтверджено схвалення загальними Зборами учасників на укладення директором договору на суму понад 500 000 (п’ятсот тисяч) грн., а саме: 1 522 541,02 (один мільйон п’ятсот двадцять дві тисячі п’ятсот сорок одна гривня дві копійки) 2.1. Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У складі пропозиції учасником надано форму «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» №ГШБ 101/24 від 30.04.2024 р. (файл формату pdf «дод 1.1 довідка аналог договір»). У колонці «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартіс ть договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и)» даної довідки вказано вартість договору 2 998 307,41 грн., однак згідно з Додатковою угодою №1 від 02.08.2023 р. вартість послуги становить 2 998 244 ,09. Також, у колонці «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и)» обсяг вказано «100% виконання». 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Документації 2.3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією щодо фактично виконаних зобов’язань за договором з урахуванням встановлених невідповідностей в частині вартості послуги та обсягу виконання 3.1.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.2. Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати документ(и), який(і) із інформацією, що підтверджує наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за одним правочином, характерним (подібним) за видом робіт (або послуг), які є предметом даної закупівлі – договір, акт(и) приймання виконаних робіт або наданих послуг. Акт(и) приймання виконаних робіт можуть надаватись за примірною формою №КБ-2в. У разі надання акту виконання робіт за формою №КБ-2в, додатково необхідно надати довідку(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3. У складі пропозиції учасником надано Договір надання послуг №54 від 23 травня 2023 року, Довідку про вартість наданих послуг та витрати за липень 2023 р., Акт №62 приймання наданих послуг за липень 2023 року (файл формату pdf «Аналог дог 54 мала павл»). В ході аналізу встановлено наступні невідповідності: - У Договорі №54 від 23 травня 2023 року не заповнені реквізити Замовника - У Довідці про вартість наданих послуг та витрати за липень 2023 р. у реквізитах Генпідрядника не вказано дату - У Акті №62 приймання наданих послуг за липень 2023 року у реквізитах Генпідрядника не вказано дату 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.2. Таблиці 1 Додатку 1 Документації 3.3.Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції Договір надання послуг №54 від 23 травня 2023 року з заповненими реквізитами Замовника. Довідку про вартість наданих послуг та витрати за липень 2023 р. з зазначеною датою у реквізитах Генпідрядника. Акт №62 приймання наданих послуг за липень 2023 року з зазначеною датою у реквізитах Генпідрядника 4.1.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій ТОВ «Гадячшляхбуд» №ГШБ 129/24 від 01.05.2024 року (файл формату pdf «довідка МТБ»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: - У п. 12 колонки «Найменування обладнання та матеріально – технічної бази» вказано Компресор АТЛАС КОМПО, однак згідно з Додатком №1 до Договору про надання послуг спецтехніки №01/04-1 від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «Договір ДРСУ») найменування спецтехніки «Компресор АТЛАС КОМПО (пересувний)»; - У п. 17 колонки «Рік випуску або рік введення в експлуатацію» вказано 1998 р.в., однак згідно з Додатком №1 до Договору про надання послуг спецтехніки №01/04-1 від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «Договір ДРСУ») рік випуску Спеціалізованого вантажного – спеціалізований цистерна ЗИЛ 431412 1988 р.в; - У п.22 колонки «Найменування обладнання та матеріально – технічної бази» вказано Трактор колісний МТЗ-82.1,2018 р.в. та у п. 23 колонки «Найменування обладнання та матеріально – технічної бази» вказано Причіп з саморозвантаженням 2ПТС-4,5, однак у п.2.4. Договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів №01-20/23 (файл формату pdf «договір побутові відходи»), вказаного у колонці «Правова підстава володіння/ користування», зазначено «Типи та кількість спеціальних автомобілів, необхідних для вивезення твердих побітових відходів, визначаються Виконавцем» та у даному договорі відсутнє найменування «Трактор колісний МТЗ-82.1,2018 р.в.», «Причіп з саморозвантаженням 2ПТС-4,5». 4.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації 4.3.Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій ТОВ «Гадячшляхбуд» з урахуванням встановлених невідповідностей у інформації 5.1.Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасником надано Договір про надання послуг вантажним автомобільним транспортом №11 від 01 квітня 2024 року (файл формату pdf «договір газ бортовий»), Договір про надання послуг спецтехнікою №01/02/2024-Н від 01 лютого 2024 р. (файл формату pdf «договір Да ТРАНС»), Договір про надання послуг спецтехніка №01/04-1 від 01 квітня 2024 року (файл формату pdf «Договір ДРСУ»), Договір надання послуги від 02 квітня 2024 року (файл формату pdf «договір зоря каток»), Договір про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом № 09П від 05 лютого 2024 року (файл формату pdf «Договір перевезення МІБ»), Договір про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів №01-20/23 від 01 квітня 2024 року (файл формату pdf «договір побутові відходи»), Договір надання послуг спецтехніки №2404/1 від 01 квітня 2024 року (файл формату pdf «Договір Полтавабудсервіс»), Договір про надання послуг спецтехнікою №08СТ від 05 лютого 2024 р. (файл формату pdf 2договір послуги спецтехніки МІБ»), Договір про надання послуг спецтехнікою №01/04-2024/1 від 01 квітня 2024 року (файл формату pdf «договір спецтехніка інтербуд»). Згідно до приміток Додатку 1 Документації до понять "субпідрядник" або "співвиконавець" за умовами даної закупівлі відноситься суб’єкт господарювання, який виконує певну роботу або надає послугу учаснику із залученням власних трудових та матеріально-технічних ресурсів та/або технологій, з метою досягнення загальної мети разом із учасником у виконанні певного обсягу зобов’язань, результатом якої є частина (або етап) послуги, що є предметом даної закупівлі. До такого поняття не відносяться господарські або цивільно-правові відносини щодо надання учаснику послуг фізичною особою у якості позаштатного спеціаліста, послуг з доставки / перевезення / транспортування товару(ів) (матеріалів або складових), які не є предметом даної закупівлі. Договори надані на виконання вимог п.1.2. Таблиці 1 Додатку 1 Документації свідчать про те, що Виконавці / Перевізник з якими укладено договори надають послугу учаснику із залученням власних трудових та матеріально-технічних ресурсів та/або технологій, з метою досягнення загальної мети разом із учасником у виконанні певного обсягу зобов’язань, результатом якої є частина (або етап) послуги, що є предметом даної закупівлі, отже, є співвиконавцями. Також, у складі тендерної пропозиції учасником надано Інформацію щодо залучення субпідрядників/співвиконавців до надання послуг №ГШБ 127/24 від 01.05.2024 року (файл формату pdf «лист відсотки співвиконавці»). Згідно з вимогами п.7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що у разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця разом із договором(ами) договору(ів) про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником(ами) та/або співвиконавця(ми), якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У складі тендерної пропозиції відсутні документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця разом із договором(ами) договору(ів) про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником(ами) та/або співвиконавця(ми), якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців 5.2.осилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2. Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Пункт 7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. 5.3.Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у складі тендерної пропозиції документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця разом із договором(ами) договору(ів) про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником(ами) та/або співвиконавця(ми), якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації.

Документи

15 травня 2024 14:55
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №1417 від 03.05.2024 р. (файл формату pdf «Довідка техніка та механізми»). У п.2 колонки «Тип/марка/модель, рік випуску» даної довідки вказано «ТЕ 1000-AVR, 2020 р.», однак у Витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 станом на 04.04.2024 р. (файл формату pdf «Технічні паспорти, свідоцтва ТЗ») тип/марка/модель обладнання «ТЕ 1000-AVR 230V». Також, у п.19 колонки «Назва» Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №1417 від 03.05.2024 р. та у п.4 колонки «Назва» Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №48 від 03.05.2024 року (файл формату pdf «Співвиконавець ЛК Механізація») вказано «Майданчик, асфальтове покриття, виробничі будівлі, гараж», однак у Договорі суборенди №1-23/08 ГАР від 01.08.2023 р. (файл формату pdf «оренда МТБ ТД-ЛКМ») вказано майданчик, засипаний гранвідсівом та піском 1000 м2, асфальтове покриття 1600 м2, виробничі будівлі (цеха, гаражі, склади) загальною площею 300,00 м2, гараж на сім боксів Р-1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №1417 від 03.05.2024 р. із зазначенням у п.2 колонки «Тип/марка/модель, рік випуску» найменування у відповідності до Витягу з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 станом на 04.04.2024 р. та із зазначенням у п.19 колонки «Назва» найменування у відповідності до Договору суборенди №1-23/08 ГАР від 01.08.2023 р.. Надати Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №48 від 03.05.2024 року із зазначенням у п.4 колонки «Назва» найменування у відповідності до Договору суборенди №1-23/08 ГАР від 01.08.2023 р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2024 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"
#42103828
1 604 544,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2024 10:44
Договір 240.PDF укладений
12 червня 2024 10:41