Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді
Очікувана вартість
5 364 828,00 UAH
UA-2024-12-31-006872-a ● 1093232b30c24f7aa9ef3deb24b547ba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципальної варти Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44350009 |
Місцезнаходження: | 33014, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Степана Бандери, буд. 44 |
Контактна особа: |
Українець Іванна Тарасівна +380673138319 vartarivne2021@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 21:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 364 828,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 824,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33014, Україна, Рівненська область, Рівне, Степана Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг Виконавця здійснюється Замовником щомісячно не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяцем на підставі відповідного акту приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2025 17:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_4_форма_тендерна_пропозиція_зі змінами.docx | |
08 січня 2025 17:43 |
Перелік змін до тенденної документації.docx | |
08 січня 2025 17:43 |
Тендерна_документація_зі змінами.docx | |
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_3_Проєкт Договору зі змінами.docx | |
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_1_перелік_для_учасника_зі змінами.docx | |
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_5_перелік_документів_для_переможця_зі змінами.docx | |
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_2_Технічне_завдання_зі змінами.docx | |
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_4_форма_тендерна_пропозиція.docx | |
31 грудня 2024 21:24 |
Тендерна документація ТО.docx | |
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток 3 проект договору (3).docx | |
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_1_перелік_для_учасника.docx | |
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_5_перелік_документів_для_переможця.docx | |
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_2_Технічне_завдання.docx |
08 січня 2025 17:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_4_форма_тендерна_пропозиція_зі змінами.docx
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Перелік змін до тенденної документації.docx
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Тендерна_документація_зі змінами.docx
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_3_Проєкт Договору зі змінами.docx
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_1_перелік_для_учасника_зі змінами.docx
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_5_перелік_документів_для_переможця_зі змінами.docx
|
|||
08 січня 2025 17:43 |
Додаток_2_Технічне_завдання_зі змінами.docx
|
|||
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_4_форма_тендерна_пропозиція.docx
|
|||
31 грудня 2024 21:24 |
Тендерна документація ТО.docx
|
|||
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток 3 проект договору (3).docx
|
|||
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_1_перелік_для_учасника.docx
|
|||
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_5_перелік_документів_для_переможця.docx
|
|||
31 грудня 2024 21:24 |
Додаток_2_Технічне_завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Міжнародний спонсор війни + дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 січня 2025 09:12
Дата відповіді: 09 січня 2025 23:45
Шановний Замовнику, ми розуміємо необхідність здійснення технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження, але вимагати у складі тендерної пропозиції авторизаційні листи від виробника обладнання та/або програмного забезпечення TM Hikvison, (ЛИШЕ ВИРОБНИКА!) - дискримінаційна вимога. До того ж TM Hikvison НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що існування зазначеного Вами у запитанні реєстру “Міжнародні спонсори війни” неодноразово ставилося під сумнів міжнародними партнерами України, і як наслідок, учасниками розширеного засідання Кабінету Міністрів було відмічено негативний вплив цього списку на ухвалення важливих рішень для протидії російській агресії та Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо доцільності його закриття (як виходить з повідомлення департаменту комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України від 19 березня 2024 року о 17:31 (“На розширеному засіданні Уряду було розглянуто питання зосередження інформації щодо санкційної політики держави на одному ресурсі”).
В теперішній час доступ до реєстру “Міжнародні спонсори війни” відсутній, натомість працює "Державний реєстр санкцій" для достовірного та єдиного інформування про офіційний перелік суб’єктів, щодо яких застосовано санкції в Україні.
Згідно з інформацією що міститься у Державному реєстрі санкцій, який створено з метою надання безоплатного публічного доступу до актуальної та достовірної інформації про суб'єктів, щодо яких застосовано санкції – компанія «Hikvision» відсутня у даному реєстрі. Станом на 06.01.2025 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Вимоги встановлені у Тендерній документації обумовлені предметом закупівлі, а саме: технічне обслуговування складових частин комплексної системи відеоспостереження у Рівненській міській територіальній громаді в цілодобовому (24/7) режимі. Система складається з наступних підсистем: cloud-платформа збору, аналітичної обробки та накопичення відеоданих (серверна частина), програмне забезпечення обробки відеоінформації HikCentral Master Lite. Наведені у Тендерній документації обсяги послуг та їх надання є обов’язковими для предмету закупівлі та включають до себе складові операції. Кількість вузлів системи – 153, кількість каналів зв’язку до вузлів – 98, серверна частина платформи. Функціональний склад вузла: обладнання маршрутизації, відеокамера спостереження, відеокамера, в т.ч. з функціями визначення номерів автомобіля, та функцією розпізнавання обличь. Таким чином, враховуючи складність уже існуючої та безперервно функціонуючої системи, тривалість надання послуг та важливе значення задля забезпечення безпеки в межах Рівненської міської територіальної громади, вимога щодо надання авторизаційного листа саме від виробника обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про офіційні партнерські зв'язки учасника-переможця із виробником обладнання (камер розпізнавання номерних знаків, обличь, оглядовості місцевості) комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді та усього програмного забезпечення.
Тому встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, оскільки будь-який виконавець має змогу звернутися до офіційного виробника TM Hikvison для отримання авторизаційного листа. За умови законності правовідносин між учасником та виробником отримання вищевказаного документу не є проблематичним, а Замовник, у свою чергу, зможе отримати якісні послуги щодо наявної потреби, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники Учасника будуть не кваліфіковані щодо ремонту, обслуговування із збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання TM Hikvison, та використання програмного забезпечення TM Hikvison у межах Рівненської міської територіальної громади.
Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника встановлена з метою підтвердження взятих на себе зобов’язань виробником обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison щодо офіційного зв'язку із суб'єктом господарювання, підтвердження навчання, знань та практичного досвіду працівників такого Учасника та права такого Учасника на сервісне та технічне обслуговування та гарантійну підтримку обладнання та програмного забезпечення виробництва Hikvision. Варто наголосити, що будь-який торговий ланцюг очолює виключно виробник, а дистриб’ютор має розширені права на представлення товару виробника на певних ринках або ж спеціальні ціни. Надання авторизаційного листа від виробника забезпечує більшу прозорість, надійність, відповідність технічним вимогам і довіру державного Замовника.
В теперішній час доступ до реєстру “Міжнародні спонсори війни” відсутній, натомість працює "Державний реєстр санкцій" для достовірного та єдиного інформування про офіційний перелік суб’єктів, щодо яких застосовано санкції в Україні.
Згідно з інформацією що міститься у Державному реєстрі санкцій, який створено з метою надання безоплатного публічного доступу до актуальної та достовірної інформації про суб'єктів, щодо яких застосовано санкції – компанія «Hikvision» відсутня у даному реєстрі. Станом на 06.01.2025 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Вимоги встановлені у Тендерній документації обумовлені предметом закупівлі, а саме: технічне обслуговування складових частин комплексної системи відеоспостереження у Рівненській міській територіальній громаді в цілодобовому (24/7) режимі. Система складається з наступних підсистем: cloud-платформа збору, аналітичної обробки та накопичення відеоданих (серверна частина), програмне забезпечення обробки відеоінформації HikCentral Master Lite. Наведені у Тендерній документації обсяги послуг та їх надання є обов’язковими для предмету закупівлі та включають до себе складові операції. Кількість вузлів системи – 153, кількість каналів зв’язку до вузлів – 98, серверна частина платформи. Функціональний склад вузла: обладнання маршрутизації, відеокамера спостереження, відеокамера, в т.ч. з функціями визначення номерів автомобіля, та функцією розпізнавання обличь. Таким чином, враховуючи складність уже існуючої та безперервно функціонуючої системи, тривалість надання послуг та важливе значення задля забезпечення безпеки в межах Рівненської міської територіальної громади, вимога щодо надання авторизаційного листа саме від виробника обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про офіційні партнерські зв'язки учасника-переможця із виробником обладнання (камер розпізнавання номерних знаків, обличь, оглядовості місцевості) комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді та усього програмного забезпечення.
Тому встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, оскільки будь-який виконавець має змогу звернутися до офіційного виробника TM Hikvison для отримання авторизаційного листа. За умови законності правовідносин між учасником та виробником отримання вищевказаного документу не є проблематичним, а Замовник, у свою чергу, зможе отримати якісні послуги щодо наявної потреби, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники Учасника будуть не кваліфіковані щодо ремонту, обслуговування із збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання TM Hikvison, та використання програмного забезпечення TM Hikvison у межах Рівненської міської територіальної громади.
Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника встановлена з метою підтвердження взятих на себе зобов’язань виробником обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison щодо офіційного зв'язку із суб'єктом господарювання, підтвердження навчання, знань та практичного досвіду працівників такого Учасника та права такого Учасника на сервісне та технічне обслуговування та гарантійну підтримку обладнання та програмного забезпечення виробництва Hikvision. Варто наголосити, що будь-який торговий ланцюг очолює виключно виробник, а дистриб’ютор має розширені права на представлення товару виробника на певних ринках або ж спеціальні ціни. Надання авторизаційного листа від виробника забезпечує більшу прозорість, надійність, відповідність технічним вимогам і довіру державного Замовника.
Зауваження до вимог тендерної документації
Дата подання: 06 січня 2025 16:47
Дата відповіді: 09 січня 2025 23:47
Шановний Замовнику, висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне. Наша компанія зацікавлена взяти участь у даній закупівлі. У результаті детального аналізу тендерної документації, нами було виявлено ряд вимог, які потребують уточнень та/або роз’яснень від Вас. Задля уникнення неточностей при подачі тендерної пропозиції, просимо Вас:
Аргументувати необхідність надання: авторизаційного листа (довідки, сертифіката) з підтвердженням, що не менше 3-ох працівників, пройшли технічне навчання та отримали відповідні знання щодо обслуговування, налаштування, з збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання та/або програмного забезпечення TM Hikvison (п.1 розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації) та авторизаційного листа від виробника програмного забезпечення та обладнання ТМ Hikvision, яке входить до складу комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді, про підтвердження повноважень Учасника на сервісне обслуговування такого обладнання, його технічне обслуговування Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань (п.2 розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації), а саме:
1.1. чим зумовлена потреба у наявності мінімально 3 працівників, оскільки, судячи по обсягу (кількості) послуг протягом року, що містяться у Додатку 2 до тендерної документації, зважаючи на терміни (строки) їх виконання та беручи до уваги наш досвід надання аналогічних послуг, вважаємо, що для повного та належного виконання договору за результатами даної процедури закупівлі буде цілком достатньо 2 людей,
1.2. чому Ви надаєте можливість використовувати авторизаційні листи виключно від виробника (на нашу думку, така вимога тендерної документації є дискримінаційною, адже подібні листи можна отримати і від офіційних дистриб’юторів та/або представників виробника, при цьому не втрачаючи чинність гарантійних зобов’язань та не порушуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них),
1.3. а також чому Ви, вимагаючи надання вказаних вище документів, не берете до уваги той факт, що отримання подібних листів у Hikvison, які активно працюють в рф, наповнюючи російський бюджет та постачаючи обладнання подвійного призначення, яке може використовуватись у воєнних цілях, та які (прим.: Hikvison) було внесено НАЗК до переліку міжнародних спонсорів війни, наразі не є доцільним?
Пояснити потребу у наявності спеціалізованого автотранспорту кількістю не менше двох одиниць (власного, орендованого). Зважаючи на обсяг послуг, беручи до уваги те, що у попередніх роках абсолютна більшість послуг надавалась за допомогою засобів підйому на висоту опор ЛЕП - спеціальних драбин (робоча висота у розкладеному стані не менше 7 метрів), а не за допомогою спеціального автотранспорту. З огляду на наш досвід, а також беручи до уваги необхідну швидкість реагування/ремонту, для належного надання послуг з технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді, вважаємо, що для реалізації предмету закупівлі цілком достатньо однієї одиниці автотранспорту, що значною мірою вплине на вартість надання послуг.
Конкретизувати, які документи, що підтверджують право власності на кожну одиницю обладнання та автотранспорту, вказаних Учасником у відповідній довідці, будуть вважатись належним підтвердженням, у тому числі, чи підійде Вам оборотно-сальдова відомість?
Уточнити, чим зумовлена необхідність надання "сканованої копії форми 20-ОПП Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність (Форма 20-ОПП і квитанція №2 про її прийняття), що подавалась та зареєстрована не пізніше дати оголошення про проведення тендерної закупівлі відносно транспортних засобів із пункту 1.1. та сервісного центру із пункту 1.3." в розрізі строку подання та реєстрації даної форми, а саме: "подавалась та зареєстрована не пізніше дати оголошення про проведення тендерної закупівлі". На нашу думку, дана вимога є дискримінаційною, адже значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та порушує принцип недискримінації учасників і рівного ставлення до них (ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”). Станом на сьогодні наше підприємство володіє достатнім досвідом, матеріально-технічною базою та кваліфікованими працівниками для виконання умов даного тендеру, проте нами не було подано та зареєстровано Форму 20-ОПП щодо транспортних засобів та сервісного центру до дати оголошення про проведення тендерної закупівлі, що фактично унеможливлює нашу участь у даній закупівлі (адже ми позбавлені можливості подати форму 20-ОПП до дати оголошення, тобто у минулому). Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо строку надання і подачі Форми 20-ОПП не пізніше дати оголошення про проведення тендерної закупівлі.
Роз’яснити потребу щодо наявності в Учасника не менше шести працівників в штатному розписі з конкретними посадами (по кожній посаді та їх кількості окремо), а саме: 2 інженера, 2 водії, 1 адміністратор бази даних, 1 програміст. На нашу думку, конкретизація посад та їх кількостей значно звужує коло потенційних учасників закупівлі, оскільки кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі форм здійснення своєї господарської діяльності, у тому числі щодо вибору найменування посад згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 "Класифікатор професій", затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (зі змінами). Звертаємо Вашу увагу, що на підприємстві працівник може бути прийнятий у штат не як власне “інженер”, а як, для прикладу, інженер з організації експлуатації та ремонту, що вже не відповідатиме вимогам Вашої тендерної документації, хоча важливим для закупівлі даного предмету закупівлі є не найменування чи кількість посад, а власне кваліфіковані працівники, які здатні належним чином надати послуги. Наступним також повідомляємо, що чинним законодавством України не заборонено залучати виконавців на підставі договорів цивільно-правового характеру (на певний строк та на виконання конкретної роботи), що неможливо згідно з умовами Вашої тендерної документації, адже мова йде про “штатний розпис”, де вказуються лише штатні працівники. Зважаючи на наш досвід у наданні подібних послуг, беручи до уваги їх обсяг та строки надання, вважаємо, що для належної реалізації предмета закупівлі за даним договором достатньо 1 інженера або працівника еквівалентної посади та 1 монтажника або працівника еквівалентної посади (програміст не потрібен, адже програмне забезпечення вже придбане і несанкціоноване втручання в його роботу заборонено, функцію водія може виконувати будь-який інший працівник, на якого покладені такі трудові обов’язки та який має відповідне посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категоріх, адміністратор бази даних для надання такого роду/виду послуг також не потрібен, оскільки весь їх об’єм може здійснити кваліфікований інженер). Просимо прибрати дані дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Аргументувати обов’язковість залучення до трудової діяльності на підприємстві працівників, вказаних у відповідній довідці, строком не менше 2 місяців, а саме - з якою метою було встановлено наявність терміну і чому Ви обрали власне такий термін? Подібне формулювання, на нашу думку, є дискримінаційним, адже значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та порушує принцип недискримінації учасників і рівного ставлення до них (ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”). Кожен потенційний учасник має бути рівний у своїх правах, проте як можна говорити про рівність, якщо згідно з даною вимогою Вашої тендерної документації, учасники, які працевлаштували кваліфікованих працівників, для прикладу, місяць назад (чи взагалі новостворені суб'єкти господарювання) апріорі позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі? Просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Пояснити чому Ви вважаєте технічне обслуговування системи відеоспостереження та відеоаналітики роботою з електроустановками з напругою до 1 000 В (вимагаєте посвідчення не менше 2-ох працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1 000 В, копії протоколів (витягів з протоколів) щодо перевірки знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ)? Надання послуг з технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики не вважається роботами з електроустановками з напругою до 1 000 В, оскільки працівники не працюють безпосередньо з самими електроустановками, що, власне, також підтверджено Вами у формулюванні: “ремонт та обслуговування таких мереж потребує проведення висотних робіт за умови погодження з власниками опор, забезпечення присутності представників управління патрульної поліції в Рівненській міській територіальній громаді”. Просимо внести відповідні правки до тендерної документації.
Обґрунтувати чим зумовлена необхідність у наданні 2 листів-відгуків за аналогічними договорами, якщо достатнім та належним підтвердженням їх виконання будуть акти приймання-передачі наданих послуг, акти виконаних робіт або видаткові накладні, водночас повідомляємо, що отримання листів-відгуків не є обов’язковим згідно з вимогами чинного законодавства України та може слугувати перешкодою для участі у закупівлі потенційних Учасників, які мають достатній досвід, матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників для надання послуг згідно із предметом закупівлі, проте у зв’язку із комерційною таємницею та/або конфіденційною інформацією не можуть отримати відповідні листи-відгуки.
Просимо внести відповідні зміни до вимог тендерної документації згідно наших зауважень. У разі відсутності корективів, залишаємо за собою право звернення до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що існування зазначеного Вами у запитанні реєстру “Міжнародні спонсори війни” неодноразово ставилося під сумнів міжнародними партнерами України, і як наслідок, учасниками розширеного засідання Кабінету Міністрів було відмічено негативний вплив цього списку на ухвалення важливих рішень для протидії російській агресії та Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо доцільності його закриття (як виходить з повідомлення департаменту комунікацій Секретаріату Кабінету Міністрів України від 19 березня 2024 року о 17:31 (“На розширеному засіданні Уряду було розглянуто питання зосередження інформації щодо санкційної політики держави на одному ресурсі”).
В теперішній час доступ до реєстру “Міжнародні спонсори війни” відсутній, натомість працює "Державний реєстр санкцій" для достовірного та єдиного інформування про офіційний перелік суб’єктів, щодо яких застосовано санкції в Україні.
Згідно з інформацією що міститься у Державному реєстрі санкцій, який створено з метою надання безоплатного публічного доступу до актуальної та достовірної інформації про суб'єктів, щодо яких застосовано санкції – компанія «Hikvision» відсутня у даному реєстрі. Станом на 06.01.2025 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Вимоги встановлені у Тендерної документації обумовлені предметом закупівлі, а саме: технічне обслуговування складових частин комплексної системи відеоспостереження у Рівненській міській територіальній громаді в цілодобовому (24/7) режимі. Система складається з наступних підсистем: cloud-платформа збору, аналітичної обробки та накопичення відеоданих (серверна частина), програмне забезпечення обробки відеоінформації HikCentral Master Lite. Наведені у Тендерній документації обсяги послуг та їх надання є обов’язковими для предмету закупівлі та включають до себе складові операції. Кількість вузлів системи – 153, кількість каналів зв’язку до вузлів – 98, серверна частина платформи. Функціональний склад вузла: обладнання маршрутизації, відеокамера спостереження, відеокамера, в т.ч. з функціями визначення номерів автомобіля, та функцією розпізнавання обличь. Таким чином, враховуючи складність уже існуючої та безперервно функціонуючої системи, тривалість надання послуг та важливе значення задля забезпечення безпеки в межах Рівненської міської територіальної громади, вимога щодо надання авторизаційного листа саме від виробника обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про офіційні партнерські зв'язки учасника-переможця із виробником обладнання (камер розпізнавання номерних знаків, обличь, оглядовості місцевості) комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді та усього програмного забезпечення.
Тому встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, оскільки будь-який виконавець має змогу звернутися до офіційного виробника TM Hikvison для отримання авторизаційного листа. За умови законності правовідносин між учасником та виробником отримання вищевказаного документу не є проблематичним, а Замовник, у свою чергу, зможе отримати якісні послуги щодо наявної потреби, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники Учасника будуть не кваліфіковані щодо ремонту, обслуговування із збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання TM Hikvison, та використання програмного забезпечення TM Hikvison у межах Рівненської міської територіальної громади.
Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника встановлена з метою підтвердження взятих на себе зобов’язань виробником обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison щодо офіційного зв'язку із суб'єктом господарювання. Підтвердження навчання, знань та практичного досвіду працівників такого учасника та права такого учасника на сервісне та технічне обслуговування та гарантійну підтримку обладнання та програмного забезпечення виробництва Hikvision. Варто наголосити, що будь-який торговий ланцюг очолює виключно виробник, а дистриб’ютор має розширені права на представлення товару виробника на певних ринках або ж спеціальні ціни, заключним елементом завжди виступає споживач, у нашому випадку Замовник. Надання авторизаційного листа від виробника забезпечує більшу прозорість, надійність, відповідність технічним вимогам і довіру державного Замовника.
Наявність авторизаційного листа від виробника TM Hikvison щодо кваліфікованого персоналу, а саме 3 працівників відповідних професій, дійсно засвідчить проходження такого навчання, досвід використання отриманих знань на практиці та сталість саме трудових відносин між безпосереднім виконавцем та Учасником-роботодавцем. При цьому, звертаємо увагу, що Замовник встановлює вимогу про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, до якого Ви зауважень не маєте. Можна дійти висновку, що у Вас уже наявний тривалий досвід виконання аналогічних договорів, у штаті Вашого підприємства є кваліфіковані працівники у достатній кількості, котрий має необхідні знання та досвід для надання таких послуг, що було неодноразово підтверджено виконанням мінімум 2-х договорів. У даному випадку у своєму зверненні Ви самі наголошуєте: “хоча важливим для закупівлі даного предмету закупівлі є не найменування чи кількість посад, а власне кваліфіковані працівники, які здатні належним чином надати послуги ”.
Наголошуємо, що Система працює на всій території Рівненської міської територіальної громади, площа якої дорівнює приблизно 60 км2 та складається не лише з камер відеоспостереження, а також: Cloud-платформа збору, обробки та накопичення відеоданих, вузли відеоспостереження, активне мережеве обладнання, окремого програмного забезпечення яке потребує обслуговування та моніторингу 24х7. В силу дії військового стану Замовник вважає недоцільним висвітлювати повний перелік та місцерозташування всіх складових Системи, враховуючи, що Система безпосередньо використостовується працівниками правоохоронної системи, що передбачає оперативне реагування та підтримку Системи у працездатному стані.
Наявність вказаної у Тендерній документації кількості працівників, а саме 3 працівників відповідних професій які будуть вказані у авторизаційному листі від виробника TM Hikvison є мінімальною та просто необхідною для виконання наданих послуг. Оскільки, будь-який виконавець, котрий офіційно залучає працівників саме до трудової діяльності, має змогу звернутися до офіційного виробника TM Hikvison для отримання авторизаційного листа, щодо 3 працівників відповідних професій котрі пройшли технічне навчання та отримали відповідні знання щодо обслуговування, налаштування, з збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання та/або програмного забезпечення TM Hikvison. Звертаємо Вашу увагу, що в розрізі даних послуг перевірка стану серверів сloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та резервне копіювання конфігурації серверів (моніторинг, адміністрування, налаштування - 24/7) та перевірка роботи сервісів сloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих, усунення несправностей або відновлення налаштувань, конфігурацій, моніторинг, адміністрування та налаштування ПЗ HikCentral Master Lite (24/7) здійснюється цілодобово. Забезпечити надання якісних послуг лише 2 двома працівниками, котрі пройшли відповідне навчання та мають змогу підтвердити це авторизаційним листом фізично не можливе.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить наступне твердження: «Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців», що надає рівні права всім учасникам і повністю задовольняє вимогам діючого законодавства.
У формі № 20-ОПП надається інформація про всі об'єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду, тобто щодо наявних у Вас транспортних засобів та сервісного центру власних чи орендованих. Вимога щодо надання форми № 20-ОПП, що подавалась та зареєстрована не пізніше дати оголошення про проведення тендерної закупівлі відносно транспортних засобі із пункту 1.1. та сервісного центру із пункту 1.3. може в дійсності підтвердити сталість та постійність трудової діяльності учасника, постійне використання транспортних засобів, сервісного центру на ринку надання послуг. Звертаємо увагу, що аналогічна вимога містилась у закупівлі аналогічних послуг на 2024 рік (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-10-008736-a). Таким чином, Учасник котрий займається обслуговуванням аналогічних Систем у інших містах/громадах, має підтверджений досвід, кваліфікованих працівників, транспортні засоби та сервісний центр з метою здійснення аналізу ринку мав можливість завчасно ознайомитись з вимогами, котрі суттєво не змінюються з року в рік та отримати необхідну форму № 20-ОПП, яка і без того має бути наявна у суб'єкта господарювання, котрий не порушує вимог Податкового законодавства щодо вказаних об'єктів.
За результатами виконання аналогічних предмету закупівлі послуг, Замовник володіє достовірною інформацією, що мінімум 4 працівника виконавця були залучені до моніторингу та обслуговування програмного забезпечення Системи за принципом 24х7, та близько 10 працівників були залучені до виконання технічного обслуговування за місцезнаходженням вузлів, усунення аварійних, критичних ситуацій, котрі вимагають миттєвого реагування у різних куточках громади. З огляду на вищезазначене, потребу у наявності спеціалізованого автотранспорту кількістю не менше двох одиниць (власного, орендованого) вважаємо також обгрунтованою, оскільки одна одиниця автотранспорту не може забезпечувати потребу громади, площа якої дорівнює приблизно 60 км2 у випадку, до прикладу, виконання технічного обслуговування на одному кінці громади та аварійної ситуації, на іншому. У свою чергу, довготривале усунення несправності роботи Системи тягне за собою можливість її пошкодження, розкрадання або взагалі погіршення криміногенної ситуації у громаді.
Підтвердження наявності не менше шести кваліфікованих працівників підприємства, з відповідним підтвердженням проходження ними усіх необхідних навчань (з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1 000 В, щодо виконання робіт на висоті та щодо обслуговування, налаштування, з збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання та/або програмного забезпечення TM Hikvison) забезпечить можливість надання великого об’єму послуг, передбаченого потребою Замовника в межах обслуговування Системи на території Рівненської міської територіальної громади.
Конкретизація посад та їх кількість, а саме: 2 інженера, 2 водія, 1 адміністратор бази даних, 1 програміст обгрунтовані функціоналом системи, та потребують залучення не менше двох транспортних засобів, комплексу спеціалізованих технічних заходів, які проводяться з метою підтримання працездатності обладнання, а також супроводження та підтримка програмного забезпечення Cloud-платформи збору, аналітичної обробки та накопичення відеоданих виробництва Hikvision (24/7), що входять до складу Системи відеоспостереження та відеоаналітики в межах Рівненської міської територіальної громади. Замовник не може допустити, щоб обслуговування всієї Системи здійснювалось учасником-переможцем у я якого немає відповідного кваліфікованого персоналу. Надання такого роду послуги, підтримання роботу Системи за принципом 24х7 без програміста, 2х-інженерів, адміністратора бази даних та 2 водіїв не можливе з огляду на складність, багатокомпонентність, багаторівневість та кількість користувачів Системи.
Щодо залучення працівника до трудової діяльності на підприємстві не менше 2 місяців, то Замовник вважає, що це мінімально достатній термін для отримання навиків, кваліфікації та проходження навчання персоналу. Даною вимогою ми як Замовник розуміємо що штат Виконавця вже має певний рівень кваліфікації, а не здобуватиме цей рівень при виконанні даного договору.
Додатково роз’яснюємо, що відповідно до Національного класифікатора України ДК 003:2010 "Класифікатор професій", затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (зі змінами) у даній закупівлі під посадою «інженера», «водія», «адміністратора бази даних», «програміста» мається на увазі загальна назва. Підтвердити відповідність займаної працівником учасника посади можна шляхом еквівалентності займаної посади відповідно до переліку посад.
Відповідно до наказу №4 від 09.01.1998 Міністерства праці та соціальної політики України комітет по нагляду за охороною праці “Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів” електроустановка - установка, в якій виробляється, перетворюється, передається, розподіляється, споживається електрична енергія. Відповідно до пункту 2.2.3 оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Таким чином, враховуючи, що Система споживає напругу безперервно, а також наявні вузли де встановлені дбж, що перетворюють 12В в 220В вимога щодо підтвердження наявності у не менше 2-ох працівників дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1 000 В, копії протоколів (витягів з протоколів) щодо перевірки знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) є цілком обґрунтованою, оскільки персонал учасника-переможця безпосередньо буде здійснювати, у тому числі, обслуговування та усунення несправностей у обладнані Системи, що працює під напругою.
Враховуючи те, що статтею 16 Закону не передбачено конкретного переліку документів, які підтверджують відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник має право на власний розсуд визначити у який спосіб учаснику підтверджувати його і яку інформацію має містити той чи інший підтвердний документ. Документи які подаються учасниками, мають свідчити не лише про факт виконання аналогічного договору, а ще й мають підтверджувати належне виконання його умов. На думку Замовника, наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання, а підтвердження виконання договору лише актами наданих послуг жодним чином не свідчить про відсутність претензій чи спорів між сторонами. Відповідно до ч. 2 статті 28 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Зважаючи на те, що вимога щодо аналогічних договорів закріплена статтею 16 Закону і не може бути визначена конфіденційною, учасник повинен виконати умови Замовника. Замовник вважає, що отримання листа-відгуку від контрагента зможе підтвердити якість наданих учасником послуг, компетентність, професійність та в цілому досвід у сфері технічного обслуговування аналогічних Систем.
Таким чином, враховуючи специфіку предмету закупівлі Послуги з технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді, очікувану вартість у сумі 5 364 828 грн з ПДВ за рахунок бюджетного фінансування, необхідність здійснювати обслуговування, моніторинг, адміністрування системи закритого типу, що має централізовану трьохрівневу архітектуру визначені Замовником вимоги у складі Тендерної документації є обґрунтованими та такими, що не порушують принципи здійснення публічних закупівель.
В теперішній час доступ до реєстру “Міжнародні спонсори війни” відсутній, натомість працює "Державний реєстр санкцій" для достовірного та єдиного інформування про офіційний перелік суб’єктів, щодо яких застосовано санкції в Україні.
Згідно з інформацією що міститься у Державному реєстрі санкцій, який створено з метою надання безоплатного публічного доступу до актуальної та достовірної інформації про суб'єктів, щодо яких застосовано санкції – компанія «Hikvision» відсутня у даному реєстрі. Станом на 06.01.2025 Рада Національної безпеки і оборони України не приймала рішення про внесення компанії «Hikvision» до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) та Указ Президента України про введення в дію такого рішення відсутній.
Вимоги встановлені у Тендерної документації обумовлені предметом закупівлі, а саме: технічне обслуговування складових частин комплексної системи відеоспостереження у Рівненській міській територіальній громаді в цілодобовому (24/7) режимі. Система складається з наступних підсистем: cloud-платформа збору, аналітичної обробки та накопичення відеоданих (серверна частина), програмне забезпечення обробки відеоінформації HikCentral Master Lite. Наведені у Тендерній документації обсяги послуг та їх надання є обов’язковими для предмету закупівлі та включають до себе складові операції. Кількість вузлів системи – 153, кількість каналів зв’язку до вузлів – 98, серверна частина платформи. Функціональний склад вузла: обладнання маршрутизації, відеокамера спостереження, відеокамера, в т.ч. з функціями визначення номерів автомобіля, та функцією розпізнавання обличь. Таким чином, враховуючи складність уже існуючої та безперервно функціонуючої системи, тривалість надання послуг та важливе значення задля забезпечення безпеки в межах Рівненської міської територіальної громади, вимога щодо надання авторизаційного листа саме від виробника обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про офіційні партнерські зв'язки учасника-переможця із виробником обладнання (камер розпізнавання номерних знаків, обличь, оглядовості місцевості) комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді та усього програмного забезпечення.
Тому встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, оскільки будь-який виконавець має змогу звернутися до офіційного виробника TM Hikvison для отримання авторизаційного листа. За умови законності правовідносин між учасником та виробником отримання вищевказаного документу не є проблематичним, а Замовник, у свою чергу, зможе отримати якісні послуги щодо наявної потреби, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники Учасника будуть не кваліфіковані щодо ремонту, обслуговування із збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання TM Hikvison, та використання програмного забезпечення TM Hikvison у межах Рівненської міської територіальної громади.
Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника встановлена з метою підтвердження взятих на себе зобов’язань виробником обладнання та програмного забезпечення TM Hikvison щодо офіційного зв'язку із суб'єктом господарювання. Підтвердження навчання, знань та практичного досвіду працівників такого учасника та права такого учасника на сервісне та технічне обслуговування та гарантійну підтримку обладнання та програмного забезпечення виробництва Hikvision. Варто наголосити, що будь-який торговий ланцюг очолює виключно виробник, а дистриб’ютор має розширені права на представлення товару виробника на певних ринках або ж спеціальні ціни, заключним елементом завжди виступає споживач, у нашому випадку Замовник. Надання авторизаційного листа від виробника забезпечує більшу прозорість, надійність, відповідність технічним вимогам і довіру державного Замовника.
Наявність авторизаційного листа від виробника TM Hikvison щодо кваліфікованого персоналу, а саме 3 працівників відповідних професій, дійсно засвідчить проходження такого навчання, досвід використання отриманих знань на практиці та сталість саме трудових відносин між безпосереднім виконавцем та Учасником-роботодавцем. При цьому, звертаємо увагу, що Замовник встановлює вимогу про виконання аналогічних договорів протягом 2021-2024 років, до якого Ви зауважень не маєте. Можна дійти висновку, що у Вас уже наявний тривалий досвід виконання аналогічних договорів, у штаті Вашого підприємства є кваліфіковані працівники у достатній кількості, котрий має необхідні знання та досвід для надання таких послуг, що було неодноразово підтверджено виконанням мінімум 2-х договорів. У даному випадку у своєму зверненні Ви самі наголошуєте: “хоча важливим для закупівлі даного предмету закупівлі є не найменування чи кількість посад, а власне кваліфіковані працівники, які здатні належним чином надати послуги ”.
Наголошуємо, що Система працює на всій території Рівненської міської територіальної громади, площа якої дорівнює приблизно 60 км2 та складається не лише з камер відеоспостереження, а також: Cloud-платформа збору, обробки та накопичення відеоданих, вузли відеоспостереження, активне мережеве обладнання, окремого програмного забезпечення яке потребує обслуговування та моніторингу 24х7. В силу дії військового стану Замовник вважає недоцільним висвітлювати повний перелік та місцерозташування всіх складових Системи, враховуючи, що Система безпосередньо використостовується працівниками правоохоронної системи, що передбачає оперативне реагування та підтримку Системи у працездатному стані.
Наявність вказаної у Тендерній документації кількості працівників, а саме 3 працівників відповідних професій які будуть вказані у авторизаційному листі від виробника TM Hikvison є мінімальною та просто необхідною для виконання наданих послуг. Оскільки, будь-який виконавець, котрий офіційно залучає працівників саме до трудової діяльності, має змогу звернутися до офіційного виробника TM Hikvison для отримання авторизаційного листа, щодо 3 працівників відповідних професій котрі пройшли технічне навчання та отримали відповідні знання щодо обслуговування, налаштування, з збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання та/або програмного забезпечення TM Hikvison. Звертаємо Вашу увагу, що в розрізі даних послуг перевірка стану серверів сloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та резервне копіювання конфігурації серверів (моніторинг, адміністрування, налаштування - 24/7) та перевірка роботи сервісів сloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих, усунення несправностей або відновлення налаштувань, конфігурацій, моніторинг, адміністрування та налаштування ПЗ HikCentral Master Lite (24/7) здійснюється цілодобово. Забезпечити надання якісних послуг лише 2 двома працівниками, котрі пройшли відповідне навчання та мають змогу підтвердити це авторизаційним листом фізично не можливе.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить наступне твердження: «Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців», що надає рівні права всім учасникам і повністю задовольняє вимогам діючого законодавства.
У формі № 20-ОПП надається інформація про всі об'єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду, тобто щодо наявних у Вас транспортних засобів та сервісного центру власних чи орендованих. Вимога щодо надання форми № 20-ОПП, що подавалась та зареєстрована не пізніше дати оголошення про проведення тендерної закупівлі відносно транспортних засобі із пункту 1.1. та сервісного центру із пункту 1.3. може в дійсності підтвердити сталість та постійність трудової діяльності учасника, постійне використання транспортних засобів, сервісного центру на ринку надання послуг. Звертаємо увагу, що аналогічна вимога містилась у закупівлі аналогічних послуг на 2024 рік (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-10-008736-a). Таким чином, Учасник котрий займається обслуговуванням аналогічних Систем у інших містах/громадах, має підтверджений досвід, кваліфікованих працівників, транспортні засоби та сервісний центр з метою здійснення аналізу ринку мав можливість завчасно ознайомитись з вимогами, котрі суттєво не змінюються з року в рік та отримати необхідну форму № 20-ОПП, яка і без того має бути наявна у суб'єкта господарювання, котрий не порушує вимог Податкового законодавства щодо вказаних об'єктів.
За результатами виконання аналогічних предмету закупівлі послуг, Замовник володіє достовірною інформацією, що мінімум 4 працівника виконавця були залучені до моніторингу та обслуговування програмного забезпечення Системи за принципом 24х7, та близько 10 працівників були залучені до виконання технічного обслуговування за місцезнаходженням вузлів, усунення аварійних, критичних ситуацій, котрі вимагають миттєвого реагування у різних куточках громади. З огляду на вищезазначене, потребу у наявності спеціалізованого автотранспорту кількістю не менше двох одиниць (власного, орендованого) вважаємо також обгрунтованою, оскільки одна одиниця автотранспорту не може забезпечувати потребу громади, площа якої дорівнює приблизно 60 км2 у випадку, до прикладу, виконання технічного обслуговування на одному кінці громади та аварійної ситуації, на іншому. У свою чергу, довготривале усунення несправності роботи Системи тягне за собою можливість її пошкодження, розкрадання або взагалі погіршення криміногенної ситуації у громаді.
Підтвердження наявності не менше шести кваліфікованих працівників підприємства, з відповідним підтвердженням проходження ними усіх необхідних навчань (з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1 000 В, щодо виконання робіт на висоті та щодо обслуговування, налаштування, з збереженням гарантійних зобов’язань виробника обладнання та/або програмного забезпечення TM Hikvison) забезпечить можливість надання великого об’єму послуг, передбаченого потребою Замовника в межах обслуговування Системи на території Рівненської міської територіальної громади.
Конкретизація посад та їх кількість, а саме: 2 інженера, 2 водія, 1 адміністратор бази даних, 1 програміст обгрунтовані функціоналом системи, та потребують залучення не менше двох транспортних засобів, комплексу спеціалізованих технічних заходів, які проводяться з метою підтримання працездатності обладнання, а також супроводження та підтримка програмного забезпечення Cloud-платформи збору, аналітичної обробки та накопичення відеоданих виробництва Hikvision (24/7), що входять до складу Системи відеоспостереження та відеоаналітики в межах Рівненської міської територіальної громади. Замовник не може допустити, щоб обслуговування всієї Системи здійснювалось учасником-переможцем у я якого немає відповідного кваліфікованого персоналу. Надання такого роду послуги, підтримання роботу Системи за принципом 24х7 без програміста, 2х-інженерів, адміністратора бази даних та 2 водіїв не можливе з огляду на складність, багатокомпонентність, багаторівневість та кількість користувачів Системи.
Щодо залучення працівника до трудової діяльності на підприємстві не менше 2 місяців, то Замовник вважає, що це мінімально достатній термін для отримання навиків, кваліфікації та проходження навчання персоналу. Даною вимогою ми як Замовник розуміємо що штат Виконавця вже має певний рівень кваліфікації, а не здобуватиме цей рівень при виконанні даного договору.
Додатково роз’яснюємо, що відповідно до Національного класифікатора України ДК 003:2010 "Класифікатор професій", затвердженим наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (зі змінами) у даній закупівлі під посадою «інженера», «водія», «адміністратора бази даних», «програміста» мається на увазі загальна назва. Підтвердити відповідність займаної працівником учасника посади можна шляхом еквівалентності займаної посади відповідно до переліку посад.
Відповідно до наказу №4 від 09.01.1998 Міністерства праці та соціальної політики України комітет по нагляду за охороною праці “Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів” електроустановка - установка, в якій виробляється, перетворюється, передається, розподіляється, споживається електрична енергія. Відповідно до пункту 2.2.3 оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Таким чином, враховуючи, що Система споживає напругу безперервно, а також наявні вузли де встановлені дбж, що перетворюють 12В в 220В вимога щодо підтвердження наявності у не менше 2-ох працівників дозволів (посвідчень) з безпечної експлуатації електроустановок з напругою до 1 000 В, копії протоколів (витягів з протоколів) щодо перевірки знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) є цілком обґрунтованою, оскільки персонал учасника-переможця безпосередньо буде здійснювати, у тому числі, обслуговування та усунення несправностей у обладнані Системи, що працює під напругою.
Враховуючи те, що статтею 16 Закону не передбачено конкретного переліку документів, які підтверджують відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Замовник має право на власний розсуд визначити у який спосіб учаснику підтверджувати його і яку інформацію має містити той чи інший підтвердний документ. Документи які подаються учасниками, мають свідчити не лише про факт виконання аналогічного договору, а ще й мають підтверджувати належне виконання його умов. На думку Замовника, наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання, а підтвердження виконання договору лише актами наданих послуг жодним чином не свідчить про відсутність претензій чи спорів між сторонами. Відповідно до ч. 2 статті 28 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Зважаючи на те, що вимога щодо аналогічних договорів закріплена статтею 16 Закону і не може бути визначена конфіденційною, учасник повинен виконати умови Замовника. Замовник вважає, що отримання листа-відгуку від контрагента зможе підтвердити якість наданих учасником послуг, компетентність, професійність та в цілому досвід у сфері технічного обслуговування аналогічних Систем.
Таким чином, враховуючи специфіку предмету закупівлі Послуги з технічного обслуговування комплексної системи відеоспостереження та відеоаналітики у Рівненській міській територіальній громаді, очікувану вартість у сумі 5 364 828 грн з ПДВ за рахунок бюджетного фінансування, необхідність здійснювати обслуговування, моніторинг, адміністрування системи закритого типу, що має централізовану трьохрівневу архітектуру визначені Замовником вимоги у складі Тендерної документації є обґрунтованими та такими, що не порушують принципи здійснення публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП'ЮТЕР" |
5 288 274,00
UAH з ПДВ
|
5 288 274,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП'ЮТЕР" #38212351 |
Переможець |
5 288 274,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2025 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 15:12
|
IMG_0003.pdf | укладений |
21 січня 2025 15:10
|