Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Ковтонюк +380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 14 432 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 163,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) відповідно до вимог Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72163.69 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2024 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2024 16:55 |
Перелік змін.pdf | |
09 жовтня 2024 16:55 |
Оголошення (у новій редакції).docx | |
09 жовтня 2024 16:55 |
Тендерна документація (у новій редакції).docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 6 (Перелік документів учасника).docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 4.doc | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Оголошення.docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Тендерна документація.docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 7 (Перелік документів переможця).docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 5.docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 3.doc | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 1.docx | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 2.doc | |
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 2.3. (Схема розміщення тимчасового проїзду).pdf |
09 жовтня 2024 17:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2024 16:55 |
Перелік змін.pdf
|
|||
09 жовтня 2024 16:55 |
Оголошення (у новій редакції).docx
|
|||
09 жовтня 2024 16:55 |
Тендерна документація (у новій редакції).docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 6 (Перелік документів учасника).docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 4.doc
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Оголошення.docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Тендерна документація.docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 7 (Перелік документів переможця).docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 5.docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 3.doc
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 1.docx
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 2.doc
|
|||
02 жовтня 2024 10:26 |
Додаток № 2.3. (Схема розміщення тимчасового проїзду).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000040 ● c8382d9cbf2141c5b0dcd809416fbbd9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-10-02-002346-a 02.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 16:21:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Проведення послуг з улаштування тимчасового проїзду (аварійно-відновлювальні роботи) на ділянці дороги по вул. Кільцева в м. Чернігів)», очікуваною вартістю 14 432 737,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-002346-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 12.11.2024 № 7461/5, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» (далі – ТОВ «БК «АТЛАНТІКС») за результатами даної закупівлі.
3. Вимогами пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями».
Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, документи формату pdf під назвою «Проект договору.pdf», «Договір послуг техніки.pdf», «Витяг зі Статуту.PDF», «Виписка з протоколу про призначення директора.PDF», які надавалися ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» у складі тендерної пропозиції, не містять підпису особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, відбитки печатки на кожній сторінці, а також на вказані документи не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис.
Вимогами абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, невідповідності, зазначені вище, не було включено Замовником в вимогу про усунення невідповідностей від 25.10.2024, або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-16 17:28:33
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 17 вересня 2024 року № 580 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Посилання на рішення: https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-17/id-163052/ , https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/15/30/29/15/b9c2b8df37af8b009d635a66d69ebfa0.pdf
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги надаються Виконавцем належною якістю та відповідно до передпроєктних робіт з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 14 432 737,00 Розрахунок очікуваної вартості послуг передбачено кошторисною документацією передпроєктних робіт та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертна оцінка (позитивна)) Східна філія ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВОДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНОВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 25 вересня 2024 року № 643/е/24/ЕО).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 02 жовтня 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/13/09/09/04/f36029da132922a89b24ce8cfdeee477.pdf .
2. Повідомляємо, що станом на 16.01.2025 оплата за договором № 7461/5 від 12.11.2024, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» не здійснювалась.
3. У відповідності до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» у складі тендерної пропозиції оприлюднено в електронній системі закупівель скановані документи у форматі pdf під назвою «Проект договору.pdf», «Договір послуг техніки.pdf», «Витяг зі Статуту.PDF», «Виписка з протоколу про призначення директора.PDF», що містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) – директора ТОВ «Будівельна компанія «АТЛАНТІКС» Євгена ПАСІЧНИКА, а також відбитки печатки учасника та накладено електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому, як це вимагається в тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Протоколу №1-м
2025-01-31 14:51:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" |
13 436 879,29
UAH з ПДВ
|
13 436 879,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" #41729872 |
Переможець |
13 436 879,29
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 14:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2024 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 16:29
|
Додаткова угода №4 до договору №7461-5.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 15:55
|
Додаткова угода №3 до договору №7461-5.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2024 10:17
|
Додаткова угода №2 до договору №7461_5.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 12:37
|
Додаткова угода № 1 до договору №7461_5.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 12:32
|
Додатки до договору №7461_5 (частина 2).pdf | укладений |
13 листопада 2024 12:27
|
Додатки до договору №7461_5 (частина 1).pdf | укладений |
13 листопада 2024 12:27
|
Договір №7461_5 від 12.11.2024.pdf | укладений |
13 листопада 2024 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 7461/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №2 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 7461/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 7461/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №4 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 7461/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |