Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
387 780,00 UAH
UA-2023-02-20-014169-a 104281fe635e4bc998e0faf18772f526
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Міштак

+380500750818 kar_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Карапчівська СЗОШ-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 21423727
Вебсайт: http://zakupki.hrom.ua
Місцезнаходження: 60420, Україна , Чернівецька обл., с. Карапчів, вул. Паркова, 1
Контактна особа: Віталій Міштак
+380500750818
kar_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2023 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2023 18:00
Очікувана вартість: 387 780,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 938,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 кілограм
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60420, Україна, Чернівецька область, с. Карапчів, Паркова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
940 кілограм
окорок курячий охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60420, Україна, Чернівецька область, с. Карапчів, Паркова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
820 кілограм
мясо свинини без кістки заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60420, Україна, Чернівецька область, с. Карапчів, Паркова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
320 кілограм
м'ясо телятини без кістки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60420, Україна, Чернівецька область, с. Карапчів, Паркова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-03-14-000035 ● b431b4d324bd421a870df75313440384
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2023 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.03.2023 № 12-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 14 березня 2023 року № 12-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-02-20-014169-a від 20.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-14 14:09:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-20-014169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Чому Вами неправомірно обрано та застосовано спрощену процедуру закупівлі для закупівлі м’яса (за номером ID: UA-2023-02-20-014169-a)? Оскільки, відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями (відкритих торгів з особливостями).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-14 17:04:08

Про надання пояснень

Доброго дня!
Нажаль сталась механічна помилка при оголошені процедури відкритих торгів з особливостями для закупівлі м’яса (за номером ID: UA-2023-02-20-014169-a), було помилково вибрано спрощену процедуру закупівлі, нащо не було звернено увани. Повністю згодні, що у звя'зку із технічною помилкою неправомірно було застосовано спрощену процедуру закупівлі для закупівлі м’яса (за номером ID: UA-2023-02-20-014169-a), Оскільки, відповідно до пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями (відкритих торгів з особливостями).
Прийнято рішення розірвати договір за згодою сторін, і створення нової процедури (закупівлі) відкритих торгів з особливостями згідно пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

-

2023-04-20 10:03:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2023 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАНЦИР МАРИНА ФЕДОРІВНА" 386 840,00
UAH
386 840,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 березня 2023 16:37
Електронний підпис
04 березня 2023 16:35
Довідка корупція 02.03..pdf
04 березня 2023 16:35
Витяг-714967-ПАНЦИР-2023-02-28.pdf
28 лютого 2023 09:35
Електронний підпис
28 лютого 2023 09:29
довідка субпідрядники.PDF
28 лютого 2023 09:29
медична Панцир.PDF
28 лютого 2023 09:29
гарантія НАССР.PDF
28 лютого 2023 09:29
гарантія товар.PDF
28 лютого 2023 09:29
виписка Панцир.PDF
28 лютого 2023 09:29
ДОВІДКА Анкета.PDF
28 лютого 2023 09:29
Витяг Панцир.PDF
28 лютого 2023 09:29
довідка ліцензування.PDF
28 лютого 2023 09:29
гарантія ст.21.PDF
28 лютого 2023 09:29
довідка наймана праця.PDF
28 лютого 2023 09:29
гарантійний лист ГМО.PDF
28 лютого 2023 09:29
Документи склад.rar
28 лютого 2023 09:29
Донкументи склад.rar
28 лютого 2023 09:29
Документи Авто.rar
28 лютого 2023 09:29
Сертифікат курятина.PDF
28 лютого 2023 09:29
гарантія санкції.PDF
28 лютого 2023 09:29
паспорт + код панцир.PDF
28 лютого 2023 09:29
1.Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАНЦИР МАРИНА ФЕДОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАНЦИР МАРИНА ФЕДОРІВНА"
#3347311864
Переможець 386 840,00
UAH
03 березня 2023 18:07

Документи

03 березня 2023 18:07
Електронний підпис
03 березня 2023 18:06
016.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2023 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНЦИР МАРИНА ФЕДОРІВНА"
#3347311864
386 840,00
UAH
Документи

Документи

03 березня 2023 18:07
Електронний підпис
03 березня 2023 18:06
016.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2023 18:04
d_1.pdf укладений
15 березня 2023 18:03
Електронний підпис укладений
13 березня 2023 19:53
15.pdf укладений
13 березня 2023 19:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Розривання договору у зв'язку із помилкою та неможливістю її усунення