Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380664773581 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2023 12:45 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2023 12:45 |
Очікувана вартість: | 20 376 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 884,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 101884.2 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2023 14:53 |
Проєкт_договору_ДКБ.doc | |
22 серпня 2023 14:53 |
ТД_Старий_Салтів_Світла_49.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-15-000004 ● fe6569b9fed0422aa033eca1cc2d7a63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2024 № 23
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.02.2024 року
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2024 № 23
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2023-08-22-008881-a 22.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 14:52:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Світла, 49» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-22-008881-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Надати пояснення щодо нерозміщення вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» у зв’язку з виявленими невідповідностями:
- учасником документально не підтверджено наявність власного автомобіля, зазначеного у довідці № 28/4 від 28.08.2023 року;
- посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Палуна О.П. не відповідає інформації наведеній у довідці про наявність працівників № 28/3 від 28.08.2023 року (різні посади).
4. Надати пояснення щодо невідхилення переможця закупівлі ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС», відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, який не надав підтвердження (Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) на керівника щодо відсутності притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або порушення, пов’язаного з корупцією.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 16:39:20
Пояснення
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 17:12:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно - відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Світла, 49» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-22-008881-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до інформації, наявній в електронній системі закупівель по процедурі за номером UA-2023-10-16-015445-a, Палун О.П. з 13.12.2022 року прийнятий на посаду виконавця робіт за основним місцем роботи (Наказ ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» № 29-вк від 12.12.2022 року). У посвідченнях про перевірку знань з питань охорони праці Палуна О.П. за номерами № 149-ОП-10 та № 32-ОП-15, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» зазначено місце роботи АТ «БІОЛІК». Зазначені посвідчення видано на підставі протоколів засідання комісії від 31.08.2020 та 25.06.2021 років відповідно. Отже, на основне місце роботи виконавця робіт ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» прийнятий після отримання вищевказаних посвідчень. У відповіді на запит від 16.02.2024 року Вами зазначено, що при працевлаштуванні на інше підприємство працівники проходять навчання та перевірку знань з питань охорони праці як новоприйняті працівники незалежно від терміну дії посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, що було видане на попередньому місці роботи. Крім того додатково зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 3.6 глави 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються. Надати пояснення щодо не виконання ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» вимоги тендерної документації в частині надання сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій посвідчень з охорони праці виконроба Палуна О.П. при працевлаштуванні на інше підприємство, а саме ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС».
2. У довідці про наявність у Учасника працівників від 28.08.2023 № 28/3 ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» зазначено про наявність у штаті підприємства та за сумісництвом трьох виконробів. Надати пояснення щодо не підтвердження учасником вимог тендерної документації в частині відсутності у складі тендерної пропозиції сканкопій оригіналів/належним чином завірених копій посвідчень з охорони праці виконробів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 09:40:26
Пояснення
Пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт
2024-03-07 11:12:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2023 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
18 924 530,40
UAH з ПДВ
|
18 924 530,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будсоюз" |
20 207 438,40
UAH з ПДВ
|
20 207 438,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" #39485251 |
Переможець |
18 924 530,40
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2024 09:21
|
Світла_49.pdf | укладений |
01 березня 2024 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:58
|
ДУ_2_дог_52-23.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:31
|
ДУ_1_дог_52-23.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 10:39
|
Договір_52-23.pdf | укладений |
07 вересня 2023 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до технології будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 52-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до технології будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 52-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |