Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Яна Худович +380508802388,+380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 15 616 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 081,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 78 081,87 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Електронна безвідклична банківська гарантія, повинна бути оформлена обслуговуючим банком, що надає учаснику послуги з ведення поточних рахунків. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78081.87 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 18:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 18:18 |
ВТ ТД Площа Соборна нова редакція.docx | |
23 червня 2021 18:18 |
Перелік змін, що вносятся до тендерної документації.pdf | |
23 червня 2021 18:18 |
Протокол УО № 341 від 23.06.2021.pdf | |
17 червня 2021 16:01 |
ВТ ТД Площа Соборна.docx | |
17 червня 2021 16:01 |
Протокол № 88 від 16.06.2021.pdf |
23 червня 2021 18:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2021 18:18 |
ВТ ТД Площа Соборна нова редакція.docx
|
|||
23 червня 2021 18:18 |
Перелік змін, що вносятся до тендерної документації.pdf
|
|||
23 червня 2021 18:18 |
Протокол УО № 341 від 23.06.2021.pdf
|
|||
17 червня 2021 16:01 |
ВТ ТД Площа Соборна.docx
|
|||
17 червня 2021 16:01 |
Протокол № 88 від 16.06.2021.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-08-000031 ● 253fbf29092043c890a43dff63c74072
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2021 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.12.2021
№ 701
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-06-17-005854-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-10 16:06:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 14:15:59
відповідь на запит
Щодо моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт площі Соборна
м. Павлоград". Коригування
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування з ТОВ "ГЕММА".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі експертної оцінки (позитивної) від 16.06.2021 р. № 35095 за робочим проектом "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград".
Формула розрахунку вартості робіт для платника ПДВ (оголошувалась ціна з ПДВ):
Ц= разом по главах 1-9+АВ+П+ПДВ.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-01-11-003626-a на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради в розділі рішення, а семе: рішення Павлоградської міської ради від 15.12.2020р. №54-3/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради запитує: на яких підставах моніторинг закупівлі – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-01-11-003626-a) здійснює Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ) в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, якщо сфера його діяльності є Житомирська область.
Начальник управління комунального
господарства та будівництва
Павлоградської міської ради Андрій ЗАВГОРОДНІЙ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-15 08:00:57
питання
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради запитує: на яких підставах моніторинг закупівлі – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-01-11-003626-a) здійснює Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ) в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, якщо сфера його діяльності є Житомирська область.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-12-23 15:41:34
Відповідь на запит
Відповідно до пункту 1 положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, у складі Північного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) утворюються структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях.
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Разом з тим, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Слід зазначити, що листом від 26.11.2021 № 003100-18/14939-2021 Держаудитслужбою доручено Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, зокрема, провести моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-23 15:13:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 41 Закону та пункту 3 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 № 368, дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством?
Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених копій дозволу або ліцензії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-28 15:14:29
Щодо моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування з ТОВ "ГЕММА".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 41 Закону та пункту 3 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 №368, дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством? Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених копій дозволу або ліцензії.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради повідомляє наступне, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Гемма» надано дозвіл ГУ Держпраці у Дніпропетровській області від 11.04.2017 року № 0397.17.12 , дозвіл від 11.04.2017 року № 0396.17.12 та ліцензію від 15.03.2017 року №11-Л про господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.
Начальник управління комунального
господарства та будівництва
Павлоградської міської ради Андрій ЗАВГОРОДНІЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-23 17:07:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі, на виконання вимог пункту 2 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 № 368, договірна ціна з розрахунками за її складовими, що визначені згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених усіх документів, що надані на переможцем на виконання вимог 2 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-28 15:16:17
Щодо моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування з ТОВ "ГЕММА".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі, на виконання вимог пункту 2 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 №368, договірна ціна з розрахунками за її складовими, що визначені згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013. Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених усіх документів, що надані на переможцем на виконання вимог 2 розділу 6 тендерної документації.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради повідомляє наступне, при укладенні договору від 20.07.2021 року №368 з ТОВ «Гемма» по закупівлі «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград». Коригування договірна ціна надана з розрахунками та є складовою частиною договору, а саме: додаток №2 Договірна ціна.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В укладеному договорі підряду відсутні умови, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить не менше десяти років від дня прийняття об'єкта замовником.)
Оскарження в суді
Опис: | пзовна заява № 24 від 12.01.2022 р. подано 13.01.2022 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 160/5101/22 |
Дата відкриття провадження: | 13 квітня 2022 |
Документи:
27 жовтня 2022 16:39
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2022 16:38
|
Постанова від 20.10.2022 р. по справі № 160-5101-22.pdf |
23 червня 2022 14:17
|
Ухвала від 13.05.2022 р.pdf |
14 січня 2022 09:29
|
Позовна заява від 12.01.2021 р..pdf |
27 жовтня 2022 16:39
|
Електронний підпис |
23 червня 2022 14:19
|
Електронний підпис |
14 січня 2022 09:32
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2022 16:38
|
Постанова від 20.10.2022 р. по справі № 160-5101-22.pdf |
23 червня 2022 14:17
|
Ухвала від 13.05.2022 р.pdf |
14 січня 2022 09:29
|
Позовна заява від 12.01.2021 р..pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гемма" |
13 586 499,32
UAH з ПДВ
|
13 586 499,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" |
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
14 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Гемма" #23079990 |
Переможець |
13 586 499,32
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 09:14
|
дод угода площа соборна коригування_0001.pdf | укладений |
23 грудня 2022 09:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 10:56
|
дод угода №5 від 28.07.2022_0001.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2022 08:54
|
дод угода №4 від 31.03.2022_0001.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2022 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:36
|
дод угода №3 від 24.12.2021 Соборна_0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 13:13
|
Доп № 2 від 21.09.2021 р..pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 11:42
|
дод угода площа Соборна_0001.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 16:38
|
Договір № 368 від 20.07.2021.pdf | укладений |
20 липня 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.2. Зменшити вартість робіт за договором на суму 244 623,67 грн. та встановити загальну суму за договором 13 341 875,65 грн. в тому числі ПДВ 2 223 645,94 грн. Збільшити фінансування за договором в 2021 році на суму 3 646 865, 95 грн. та встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 6 600 212,80 грн. в тому числі ПДВ 1 100 035,47 грн. Зменшити фінансування за договором в 2022 році на суму 3 891 489,62 грн. та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 6 741 662,85 грн. в тому числі ПДВ 1 123 610,47 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору:протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, план фінансування, календарний графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Відповідно до п. 3 ч. 5 статті 41 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"– "3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;". Сума договору складає 13 341 875,65 грн. (Тринадцять мільйонів триста сорок одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять грн. 65 коп.) в тому числі ПДВ 2 223 645,94 грн. (Два мільйони двісті двадцять три тисячі шістсот сорок п’ять грн. 94 коп.). Фінансування по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок); Фінансування по КПКВКМБ 1217330 в сумі – 11 361 875,65 грн. (Одинадцять мільйонів триста шістдесят одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять грн. 65 коп.). 1.2. Збільшити фінансування у 2021 році на 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок) та встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 8 580 212,80 грн. (Вiсiм мiльйонiв п`ятсот вiсiмдесят тисяч двiстi дванадцять гривень 80 копiйок) в тому числі ПДВ 1 430 035,47 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять тисяч тридцять п`ять гривень 47 копiйок). Фінансування по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок); Фінансування по КПКВКМБ 1217330 в сумі – 6 600 212,80 грн. (Шість мільйонів шістсот тисяч двісті дванадцять грн. 80 коп.). Зменшити фінансування за договором у 2022 році на 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок) та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 4 761 662,85 грн. (Чотири мiльйони сiмсот шiстдесят одна тисяча шiстсот шiстдесят двi гривнi 85 копiйок) в тому числі ПДВ 793 610,47 грн. (Сiмсот дев`яносто три тисячi шiстсот десять гривень 47 копiйок). 1.3. Викласти в новій редакції додатки до договору: Договірна ціна 2021 р., Договірна ціна 2022 р. - Додаток №2, План фінансування – Додаток №3, Календарний графік виконання робіт – Додаток № 4. |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору складає 13 341 875,65 грн., в тому числі ПДВ 2 223 645,95 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217363 у 2021 році збільшити в сумі - 1 473 485,00 грн. та встановити фінансування в розмірі 3 453485,00 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217330 у 2021 році збільшити в сумі 11 754,34 грн. та встановити фінансування в розмірі - 6 611 967,14 грн. Фінансування загальне по договору по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 3 453 485,00 грн. Фінансування загальне по договору по КПКВКМБ 1217330 в сумі - 6 611 967,14 грн. Збільшити фінансування за договором у 2021 році на 1 485 239,34 грн. та встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 10 065 452,14 грн., в тому числі ПДВ 1 677 575,36 грн. Зменшити фінансування за договором у 2022 році на 1 485 239,34 грн. та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 3 276 423,51 грн., в тому числі ПДВ 546 070,59 грн. Викласти в новій релакції додатки до договору: договірна ціна 2021, договірна ціна 2022, план фінансування, календарний графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору складає 13 341 875,65 грн. в тому числі ПДВ 2 223 645,95 грн. Встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 10 065 452,14 грн. в тому числі ПДВ 1 677 585,36 грн. В тому числі: фінансування по договору по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 3 453 485,00 грн. в тому числі ПДВ 575 580,84 грн. Фінансування по договору по КПКВКМБ 1217330 в сумі - 6 611 967,14 грн. в тому числі ПДВ 72 705,03 грн. Встановити фінансування за договором у 2023 році у сумі 2 840 193,35 грн. в тому числі ПДВ 473 365,56 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору: договірна ціна 2021-2023 р., договірна ціна 2022 р., договірна ціна 2023 р., план фінансування, календарний графік виконання робіт. Викласти в новій редакції пункт 5.1. договору: "5.1 Роботи виконуються відповідно до календарного графіка виконання робіт Додаток №4, з 25.07.2021 р. до 15.12.2023 р." Викласти і новій редакції пункт 10.1 договору: !10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2023 р., але у будь-якому випадку до повного належного виконання Сторонами своїх зобов'язань по Договору." |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції пункт 4.1. договору: "4.1. Розрахунок проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на протязі 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3, та на не бюджетний рахунок Підрядника відкритий в ДКСУ UA668201720355329590000010932 у сумі 436230,16 грн. для оплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 липня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
10 501 682,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 750 280,38 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |