Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 303, м. Київ, Вулиця Шумського Юрія, 6-А», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
5 984 500,00 UAH
UA-2020-09-01-009988-b 0fba548358c345d6ac7e7ad08de9ec6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Сєроєд Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Анатолій Сєроєд Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2020 19:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:06
Очікувана вартість: 5 984 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 922,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 303, м. Київ, Вулиця Шумського Юрія, 6-А», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт (благоустрій території) дошкільного навчального закладу № 303, м. Київ, Вулиця Шумського Юрія, 6-А», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Шумського Юрія, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2020 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 19:44
Скан_ТД_ДНЗ №303_благоустрій.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000074 ● d625f63f9ebe4d62a6f249074e4ec25e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-09-01-009988-b 01.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висловлюємо свою повагу та вдячність за здійснення моніторингу нашої закупівлі. Водночас прошу звернути увагу, що зазначене у Вашому Висновку порушення "На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції" не відповідає дійсності, оскільки у пункті 20. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, Розділу І Загальні положення тендерної документації зазначено наступне: "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Щодо порушення п. 9 частини другої статті 21 Закону інформуємо, що умовами надання забезпечення тендерних пропозицій є розмір, вид та строк дії забезпечення тендерної пропозиції, які зазначені у відповідних розділах Тендерної документації (пункти 14, 15 Розділу І та пункт 2 Розділу ІІІ Тендерної документації). Щодо усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору інформуємо про наступне: З висновками Органу фінансового контролю, не можливо погодитися, виходячи з наступного. Відповідно до ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами 2 та 3 ст. 180 Господарського кодексу України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Частиною 5 ст. 318 ГК України визначені істотні умови договору підряду, а саме: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально - технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до п. 5 Постанови КМУ від 01.08.2005 року за № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами;порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. За результатами електронного аукціону за предметом закупівлі № UA-2020-09-01-009988-b , яка оголошена УПРАВЛІННЯМ БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі-УПРАВЛІННЯ) цінова пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» склала 5 956 394,75 (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч триста дев’яносто чотири грн. 75 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. У відповідності до п. 3.1. договору підряду № 35/20-611 від 12.10.2020 року, укладеного між УПРАВЛІННЯМ та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», далі – Договір, договірна ціна, як істотна умова договору, становить 5 956 394,75 (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч триста дев’яносто чотири грн. 75 коп.) грн., в т. ч. ПДВ, що відповідає ціновій пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» за результатами електронного аукціону. Згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином в розумінні чинного законодавства істотною умовою договору будівельного підряду є договірна ціна, яка не відрізняється від змісту тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» за результатами електронного аукціону та становить 5 956 394,75 (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ятдесят шість тисяч триста дев’яносто чотири грн. 75 коп.) грн., в т. ч. ПДВ. Також звертаємо увагу, що між нами та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» досягнуто згоди з усіх істотних умов договору. Враховуючи зазначене, підстави для розірвання договору підряду № 35/20-611 від 12.10.2020 року відсутні. Дякуємо за порозуміння!

2020-11-16 08:55:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів,)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 5 956 394,75
UAH з ПДВ
5 956 394,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 5 984 284,79
UAH з ПДВ
5 984 284,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 12:49
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:04
Інші документи.rar
16 вересня 2020 15:04
Технічні вимоги.rar
16 вересня 2020 15:04
Технічне завдання ДНЗ 303.pdf
16 вересня 2020 15:04
Проект договору ДНЗ 303.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:39
Технічні вимоги.rar
16 вересня 2020 15:39
Стаття 17.rar
16 вересня 2020 15:39
Пропозиція 303.pdf
16 вересня 2020 15:39
Повноваження.rar
16 вересня 2020 15:39
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
5 956 394,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 22:17
ДУ 1 до дог 35-20-611_благоустрій днз 303.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 22:17
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 12:32
Договір_35-20-611.pdf укладений
15 жовтня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "ДУ №1 від 29.12.2020 до Дог. № 35/20-611 від 12.10.2020 щодо викладення в новій редакції пункту 3.1. та додатків 1, 3, 4, 5, 6. Ціна Договору відтепер становить 5 947 744,08 грн (в т.ч. ПДВ 20% - 991 290,68 грн). Зміст інших пунктів Договору залишити без змін."
Номер договору про закупівлю: 35/20-611
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML