Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Корецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05390939 |
Місцезнаходження: | 34700, Україна , Рівненська обл., Корець, пл.Київська, будинок 5 |
Контактна особа: |
Степанюк Лілія Михайлівна 380365122645 mkorec850@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2022 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2022 11:51 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 10 робочих днів, але не раніше надходження коштів за даний вид робіт (послуг) на реєстраційний казначейський рахунок Замовника. Не підписані Замовником акти приймання виконаних робіт до оплати не приймаються. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника обставини ненадходження коштів з бюджету або від їх головного розпорядника на реєстраційний казначейський рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасного їх перерахування органами державної казначейської служби, визнаються Сторонами обставиною, що має місце не з вини Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2022 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2022 15:47 |
протокол 34.PDF | |
08 липня 2022 15:46 |
ПРОТОКОЛ № 34 про виправлення помилок .docx | |
08 липня 2022 15:45 |
Додаток 7 Технічна специфікація(нова редакція) .doc | |
08 липня 2022 15:45 |
Тендерна документація поточний ремонт Київська (нова редакція).doc | |
29 червня 2022 14:33 |
Додаток 6 проект договір.doc | |
29 червня 2022 14:33 |
Додаток 8 заява на обробку даних.docx | |
29 червня 2022 14:32 |
Додаток 5 форма пропозиції.doc | |
29 червня 2022 14:32 |
Додаток 4 документи для переможця (1).doc | |
29 червня 2022 14:32 |
Додаток 3 інші документи зміни.doc | |
29 червня 2022 14:31 |
Додаток 2 стаття 17.doc | |
29 червня 2022 14:31 |
Додаток 1 стаття 16.doc |
08 липня 2022 15:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 липня 2022 15:47 |
протокол 34.PDF
|
||||||
08 липня 2022 15:46 |
ПРОТОКОЛ № 34 про виправлення помилок .docx
|
||||||
08 липня 2022 15:45 |
Додаток 7 Технічна специфікація(нова редакція) .doc
|
||||||
08 липня 2022 15:45 |
Тендерна документація поточний ремонт Київська (нова редакція).doc
|
||||||
29 червня 2022 14:33 |
Додаток 6 проект договір.doc
|
||||||
29 червня 2022 14:33 |
Додаток 8 заява на обробку даних.docx
|
||||||
29 червня 2022 14:32 |
Додаток 5 форма пропозиції.doc
|
||||||
29 червня 2022 14:32 |
Додаток 4 документи для переможця (1).doc
|
||||||
29 червня 2022 14:32 |
Додаток 3 інші документи зміни.doc
|
||||||
29 червня 2022 14:31 |
Додаток 2 стаття 17.doc
|
||||||
29 червня 2022 14:31 |
Додаток 1 стаття 16.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-19-000001 ● f791d85dc1fd4d73995aa2d67c9be34e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2022 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2022 № 33
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2022 № 33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-06-29-003580-a 29.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-19 13:15:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиці Київська в м. Корець Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-06-29-003580-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ДАНКО» виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. При цьому замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам відповідно до статті 17 цього Закону.
Згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника щодо підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам статті 17 цього Закону, що не передбачено частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 16:20:57
Пояснення на запит
При розгляді тендерної пропозиції ТзОВ «ДАНКО» виявлено невідповідності в поданих документах, а саме:
- подана довідка в довільній формі №267/8-6-1від 11.07.2022 адресована іншому Замовнику (Коцюбинській селищній раді) та стосується іншої процедури, а потрібно Уповноваженій особі Виконавчого комітету Корецької міської ради (згідно ст.17 ЗУ);
- лист відгук від Замовника про виконання аналогічного договору має бути адресований Виконавчому комітету Корецької міської ради (кваліфікаційні критерії згідно п.п.3 п.2 ст.16).
Згідно п.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було надано 24 години на виправлення помилок. Учасник в електронному вигляді надав виправлену довідку та лист – відгук.
Оскільки , Учасник ТзОВ « ДАНКО» виправив вищевказані невідповідності, його було обрано Переможцем.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-23 12:15:01
пояснення щодо виявлених порушень по держзакупівлі
враховуючи те, що тендерна пропозиція подана Учасником ТОВ "ДАНКО" була відхилена Замовником, тому ми не вбачаємо за порушення наші дії.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником були прийняті до уваги зауваження щодо виявлених порушень, які були допущені в даній процедурі. Уповноважена особа зобов'язується бути більш уважною та не допускати таких порушень в подальшому, належним чином виконувати свої посадові обов'язки. Від керівництва установи в усній формі винесено зауваження.
2022-08-26 14:20:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО» встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, а саме: розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника, зокрема, щодо підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам статті 17 цього Закону, що не передбачено частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Як наслідок, Замовником на порушення пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «ДАНКО», як таку що не відповідала тендерній документації.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2022 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНКО" |
570 484,80
UAH з ПДВ
|
533 999,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА" |
595 200,00
UAH з ПДВ
|
534 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛНО" |
610 732,00
UAH з ПДВ
|
535 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
600 099,60
UAH з ПДВ
|
600 099,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАНКО" #32727466 |
Рішення скасоване |
533 999,95
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2022 10:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2022 09:29
|
ТОВ "ДАНКО" #32727466 |
Відхилено |
533 999,95
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2022 16:08
|
|
КРАСНОСІЛЬСЬКЕ МПП "МВА" #31358915 |
Переможець |
534 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2022 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 16:04
|
Договір 124 МВА.pdf | укладений |
16 серпня 2022 16:03
|