Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №141 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ БУЧМИ, будинок 44Є у м. Харкові. Коригування
Очікувана вартість
3 267 036,42 UAH
UA-2021-08-26-017640-a ● 0f6d97dee6594d51aba6117fa7a05bbd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ" |
Код ЄДРПОУ: | 38158719 |
Місцезнаходження: | 61101, Україна , Харківська обл., м. Харків, пр.Науки, будинок 43 |
Контактна особа: |
Юрій Степанович Нестерук +380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 267 036,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 335,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Сума банківської гарантії вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів та складає 15000,00 гривень (п'ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. У підтвердження дійсності банківської гарантії надається копія ліцензії банку-гаранта та інформація про повноваження підписанта (уповноваженої особи банку-гаранта). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №141 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ БУЧМИ, будинок 44Є у м. Харкові. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61129, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ БУЧМИ, будинок 44Є
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2021 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2021 16:44 |
Додаток___Проект__договору_вт_ 26.08.2021.doc | |
26 серпня 2021 16:44 |
ТД Бучми _26.08.2021.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-26-017640-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40250918
Дата подання: 22 вересня 2021 15:57
Вимога на рішення Замовника!
Неправомірне відхилення!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2021 17:43
Шановник Учаснику!
Ваша вимога номер UA-2021-08-26-017640-a.b1 розглянута Замовником. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону.
Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації вимагається надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до нижченаведеної форми: Найменування, Кількість одиниць, Власне чи орендоване, чи інше (якщо не власне - зазначаються реквізити договору, найменування, місцезнаходження орендодавця (контрагента).
На підтвердження наявності власної техніки Учасник надає оборотно-сальдову відомість по рахунку 10, 11 бухгалтерського обліку за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що техніка наявна у Учасника та знаходиться на балансі, та/або у разі залучення орендованої техніки обов’язково надаються копії документів про залучення техніки (копія договору (-ів) оренди, лізингу, найму тощо), що мають бути чинними не менш ніж до 31.12.2021 року.
Учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, серед іншого надано:
-довідку про наявність, обладнання матеріально-технічної бази та технологій, вих.№446 від 07.09.2021 р., в якій, зокрема, зазначено, що учасник гарантує залучення до виконання робіт котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т коток дорожній НАММ НD 90 за договором оренди спецтехніки № 25/03/2020 від 25.03.2020 ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» та власних молотків відбійних «МОП-2»;
-оборотно-сальдову відомість рахунку 11 за 01.03.2016-07.09.2021; оборотно-сальдову відомість рахунку 10 за 01.03.2016-07.09.2021;
- договір оренди спецтехніки № 25/03/2020 від 25.03.2020 ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ»;
Проте, вищезазначеними документами Учасником документально не підтверджено наявність котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т коток дорожній НАММ НD 90 договором оренди спецтехніки № 25/03/2020 від 25.03.2020 ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» та наявність власних молотків відбійних «МОП-2» оборотно-сальдовою відомістю.
Відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Учасником надано:
- Довідка № 443 від 07.09.2021 року про уповноважену особу про те, що повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а подальшому договору має виключно директор ЯЩЕНКО Сергій Дмитрович без терміну дії своїх повноважень. До листа додається:
1. рішення загальних зборів Учасників №51 від 07.09.2021;
2. протокол загальних зборів Учасників №1 від 03.02.2006р.;
3. виписка з протокол загальних зборів Учасників №1 від 16.08.2021 року;
4. наказ «Про призначення» №1 від 03.02.2006 р.;
5.згода на збір та обробку персональних даних директора Ященка С.Д.;
6. Лист в довільній формі щодо терміну дії повноважень.
- рішення №51 загальних зборів Учасників від 07вересня 2021 року, зокрема, щодо прийняття участі у торгах, визначення уповноваженої особи на підписання документів, надання права на укладання договору за результатами закупівлі;
- Протокол №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 03.02.2016 року, в якому, зокрема, міститься рішення про призначення директором Ященко Сергія Дмитровича;
- Виписка з протоколу №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 14 серпня 2020 року щодо призначення директором Ященко Сергія Дмитровича;
- Наказ № 1-К від 03.02.2016 року на виконання протоколу №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 03.02.2016 року я, Ященко Сергій Дмитрович приступаю до виконання обов’язків директора товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" з 04.02.2016 р.
- Протокол №2/2017 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 26.06.2017 року щодо зміни місцезнаходження на Донецьку область, місто Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, будинок 10,офіс 1101 та затвердження Статуту в новій редакції;
- Протокол №2/2017 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 21.11.2017 року щодо зміни місцезнаходження 62442, Харківська область, місто Харків, Київський район, вулиця Теплична, будинок 4, кімната 210;
- Рішення №13/05/2019 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 13 травня 2019 року щодо зміни місцезнаходження 61027, Харківська область, місто Харків, вулиця Кричевського, будинок 37.
Таким чином, ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" в довідці № 443 від 07.09.2021 року про уповноважену особу вказав невірні документи для підтвердження повноважень директора.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Виявлені вищезазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції не відноситься до формальних помилок.
Виходячи із вищезначеного, Замовником в порядку частини шістнадцятої статті 29 Закону було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасник ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" не виправив вищезазначені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" не відповідає вимогам тендерної документації в зазначеній частині.
Зазначене є правовою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону.
Вищевказане також підтверджується сталою практикою Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення №11639-р/пк-пз від 26.05.2021 року за закупівлею UA-2021-03-12-000706-b, №20502-р/пк-пз від 08.09.2021 року за закупівлею UA-2021-07-16-001523-c тощо).
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації вимагається надання Учасниками заповненої форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно додатку 3 до цієї тендерної документації.
На виконання цієї вимоги тендерної документації ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" надано документ «Тендерна пропозиція», в якій зазначено, зокрема серед іншого, відомості про місцезнаходження Учасника, а саме: Україна, 84313, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, будинок 1, офіс 1229.
В той же час у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Рішенні №13/05/2019 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 13травня 2019 року, яке надано у складі тендерної пропозиції, містяться відомості що місцезнаходження ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ": Україна, 61027, Харківська область, місто Харків, вулиця Кричевського, будинок 37.
Відповідно до частини 4 статті 89 Цивільного кодексу України до єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.
Статтею 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Законодавство не містить понять «юридична адреса» або «фактична адреса» юридичної особи. Законодавство зазначає термін «місцезнаходження юридичної особи».
Додаток 3 тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» містить вимогу про зазначення відомостей про учасника процедури закупівлі, зокрема, його місцезнаходження.
Місцезнаходженням ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є: Україна, 61027, Харківська область, місто Харків, вулиця Кричевського, будинок 37.
На підставі викладеного, наданий документ в складі тендерної пропозиції «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. 3
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" не відповідає вимогам тендерної документації в зазначеній частині.
Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Пунктом 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» зазначається, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант)
Відповідно п.10 частини 4 Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях.
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" в складі тендерної пропозиції надано документ ГАРАНТІЯ № 17489/21-ТГ від 08 вересня 2021 року АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» (надалі – Гарантія).
Згідно з частиною 3 Гарантії за цією Гарантією Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару Суму Гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату Суми Гарантії (далі - Вимога). Тобто, Гарантія не містить конкретних строків для сплати коштів в робочих або банківських днях.
На підставі викладеного, зазначений строк для сплати коштів за гарантією в Гарантії не відповідає п.10 частини 4 Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та відповідно п.2 розділу 3 тендерної документації, оскільки тендерна документація містить умову про те, що форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Для підтвердження невідповідності Гарантії наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та відповідно п.2 розділу 3 тендерної документації, законодавство не зобов’язує Замовника звертатися до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" правомірно відхилена згідно зі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Ваша Вимога не підлягає задоволенню.
Ваша вимога номер UA-2021-08-26-017640-a.b1 розглянута Замовником. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону.
Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації вимагається надання інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до нижченаведеної форми: Найменування, Кількість одиниць, Власне чи орендоване, чи інше (якщо не власне - зазначаються реквізити договору, найменування, місцезнаходження орендодавця (контрагента).
На підтвердження наявності власної техніки Учасник надає оборотно-сальдову відомість по рахунку 10, 11 бухгалтерського обліку за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що техніка наявна у Учасника та знаходиться на балансі, та/або у разі залучення орендованої техніки обов’язково надаються копії документів про залучення техніки (копія договору (-ів) оренди, лізингу, найму тощо), що мають бути чинними не менш ніж до 31.12.2021 року.
Учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, серед іншого надано:
-довідку про наявність, обладнання матеріально-технічної бази та технологій, вих.№446 від 07.09.2021 р., в якій, зокрема, зазначено, що учасник гарантує залучення до виконання робіт котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т коток дорожній НАММ НD 90 за договором оренди спецтехніки № 25/03/2020 від 25.03.2020 ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» та власних молотків відбійних «МОП-2»;
-оборотно-сальдову відомість рахунку 11 за 01.03.2016-07.09.2021; оборотно-сальдову відомість рахунку 10 за 01.03.2016-07.09.2021;
- договір оренди спецтехніки № 25/03/2020 від 25.03.2020 ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ»;
Проте, вищезазначеними документами Учасником документально не підтверджено наявність котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т коток дорожній НАММ НD 90 договором оренди спецтехніки № 25/03/2020 від 25.03.2020 ТОВ «ТПК ПРОМІНВЕСТ» та наявність власних молотків відбійних «МОП-2» оборотно-сальдовою відомістю.
Відповідно до п.2 розділу 6 тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Учасником надано:
- Довідка № 443 від 07.09.2021 року про уповноважену особу про те, що повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а подальшому договору має виключно директор ЯЩЕНКО Сергій Дмитрович без терміну дії своїх повноважень. До листа додається:
1. рішення загальних зборів Учасників №51 від 07.09.2021;
2. протокол загальних зборів Учасників №1 від 03.02.2006р.;
3. виписка з протокол загальних зборів Учасників №1 від 16.08.2021 року;
4. наказ «Про призначення» №1 від 03.02.2006 р.;
5.згода на збір та обробку персональних даних директора Ященка С.Д.;
6. Лист в довільній формі щодо терміну дії повноважень.
- рішення №51 загальних зборів Учасників від 07вересня 2021 року, зокрема, щодо прийняття участі у торгах, визначення уповноваженої особи на підписання документів, надання права на укладання договору за результатами закупівлі;
- Протокол №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 03.02.2016 року, в якому, зокрема, міститься рішення про призначення директором Ященко Сергія Дмитровича;
- Виписка з протоколу №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 14 серпня 2020 року щодо призначення директором Ященко Сергія Дмитровича;
- Наказ № 1-К від 03.02.2016 року на виконання протоколу №1 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 03.02.2016 року я, Ященко Сергій Дмитрович приступаю до виконання обов’язків директора товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" з 04.02.2016 р.
- Протокол №2/2017 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 26.06.2017 року щодо зміни місцезнаходження на Донецьку область, місто Краматорськ, вулиця Олекси Тихого, будинок 10,офіс 1101 та затвердження Статуту в новій редакції;
- Протокол №2/2017 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 21.11.2017 року щодо зміни місцезнаходження 62442, Харківська область, місто Харків, Київський район, вулиця Теплична, будинок 4, кімната 210;
- Рішення №13/05/2019 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 13 травня 2019 року щодо зміни місцезнаходження 61027, Харківська область, місто Харків, вулиця Кричевського, будинок 37.
Таким чином, ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" в довідці № 443 від 07.09.2021 року про уповноважену особу вказав невірні документи для підтвердження повноважень директора.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Виявлені вищезазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції не відноситься до формальних помилок.
Виходячи із вищезначеного, Замовником в порядку частини шістнадцятої статті 29 Закону було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учасник ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" не виправив вищезазначені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" не відповідає вимогам тендерної документації в зазначеній частині.
Зазначене є правовою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону.
Вищевказане також підтверджується сталою практикою Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення №11639-р/пк-пз від 26.05.2021 року за закупівлею UA-2021-03-12-000706-b, №20502-р/пк-пз від 08.09.2021 року за закупівлею UA-2021-07-16-001523-c тощо).
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації вимагається надання Учасниками заповненої форми "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" згідно додатку 3 до цієї тендерної документації.
На виконання цієї вимоги тендерної документації ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" надано документ «Тендерна пропозиція», в якій зазначено, зокрема серед іншого, відомості про місцезнаходження Учасника, а саме: Україна, 84313, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, будинок 1, офіс 1229.
В той же час у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Рішенні №13/05/2019 загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "ДОНІНТЕРПЛАСТ" від 13травня 2019 року, яке надано у складі тендерної пропозиції, містяться відомості що місцезнаходження ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ": Україна, 61027, Харківська область, місто Харків, вулиця Кричевського, будинок 37.
Відповідно до частини 4 статті 89 Цивільного кодексу України до єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.
Статтею 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Законодавство не містить понять «юридична адреса» або «фактична адреса» юридичної особи. Законодавство зазначає термін «місцезнаходження юридичної особи».
Додаток 3 тендерної документації ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» містить вимогу про зазначення відомостей про учасника процедури закупівлі, зокрема, його місцезнаходження.
Місцезнаходженням ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є: Україна, 61027, Харківська область, місто Харків, вулиця Кричевського, будинок 37.
На підставі викладеного, наданий документ в складі тендерної пропозиції «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. 3
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" не відповідає вимогам тендерної документації в зазначеній частині.
Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Пунктом 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» зазначається, що ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант)
Відповідно п.10 частини 4 Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях.
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" в складі тендерної пропозиції надано документ ГАРАНТІЯ № 17489/21-ТГ від 08 вересня 2021 року АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» (надалі – Гарантія).
Згідно з частиною 3 Гарантії за цією Гарантією Гарант безвідклично зобов'язаний сплатити Бенефіціару Суму Гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара про сплату Суми Гарантії (далі - Вимога). Тобто, Гарантія не містить конкретних строків для сплати коштів в робочих або банківських днях.
На підставі викладеного, зазначений строк для сплати коштів за гарантією в Гарантії не відповідає п.10 частини 4 Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та відповідно п.2 розділу 3 тендерної документації, оскільки тендерна документація містить умову про те, що форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Для підтвердження невідповідності Гарантії наданої в складі тендерної пропозиції ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та відповідно п.2 розділу 3 тендерної документації, законодавство не зобов’язує Замовника звертатися до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" правомірно відхилена згідно зі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Ваша Вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" |
2 774 827,64
UAH з ПДВ
|
2 774 827,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" |
3 250 040,00
UAH з ПДВ
|
3 219 811,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Сірченко Артур Владиславович" |
3 261 030,00
UAH з ПДВ
|
3 221 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" #40250918 |
Відхилено |
2 774 827,64
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 13:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2021 19:03
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" #42502109 |
Переможець |
3 219 811,85
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 17:22
|
Дог_Р-01-01-10-21.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 17:21
|