Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт та технічне обслуговування дорожньо-будівельної техніки JCB)
Очікувана вартість
5 312 550,00 UAH
UA-2023-12-26-011270-a ● 0f55946ac5d74abd90f21546a2090f87
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 312 550,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 125,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 159000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-04-005829-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт та технічне обслуговування дорожньо-будівельної техніки JCB (50531000-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2026
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | НА ПІДСТАВІ АКТІВ НАДАНИХ ПОСЛУГ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_6.1_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_ТД.docx | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
26 грудня 2023 15:37 |
23-3268_Додаток_6.2_Вимоги до забезпечення виконання договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-26-011270-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ОЛАНВО", Код ЄДРПОУ:42901668
Дата подання: 27 грудня 2023 16:10
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вих № 27-12/1 від 27.12.2023р.
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ 42795490
Адреса: Україна, 03065, місто Київ, пр. Гузара Любомира,
будинок 44
Максим МИКИТІН, заступник начальника відділу організації та проведення закупівель послуг
тел.: (044) 298-69-21, (044) 294-92-92
е-mail: mikitin-mv@tsoua.com
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі: UA-2023-12-26-011270-a
ВИМОГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
на закупівлю: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт та технічне обслуговування дорожньо-будівельної техніки JCB)
Єдиний закупівельний словник ДК021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Публічні закупівлі в Україні здійснюються за особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись законодавством, Учасник повідомляє про те, що за наведеною публічною закупівлею в тендерній документації вбачаються дискримінаційні вимоги. Оскільки, Замовник власноруч обмежив коло можливих Учасників.
Зокрема, згідно зі змістом п.п.5 п.2 “Інформація про замовника торгів” розділу ІІ Тендерної документації Замовник зазначив про те, що:
“Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом
Учасники-нерезиденти для виконання вимог Розділів ІІІ та V цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників”.
Разом з цим, вже змістом п.п.2.1.1 п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації (в якому наведений Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї), Замовник власноруч свідомо обмежив коло можливих учасників, викладаючи вимогу про необхідність подання учасником документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу виробника дорожньо-будівельної техніки JCB, усвідомлюючи, що в Україні є лише один єдиний суб’єкт господарювання, який відповідає даному критерію, і ним є тільки компанія CML або ТОВ «Констракшн Машинері” , з її структурними підрозділами.
Такий висновок вбачається із нижче наведених загальнодоступних даних, розміщених на офіційному сайті Компанії JCB - виробника будівельної техніки JCB за офіційною адресою в мережі Інтернет по напрямку індустрії – “Будівництво” (https://www.jcb.com/ru-ru/dealer-locator?location%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2 або https://www.jcb.com/ru-ru/dealer-locator?location=Киев), до якої належить перелік нижче зазначеної техніки, наведеної Замовником у п.1 Додатку 1 відповідної Тендерної документації, а саме:
Додаток 1
до тендерної документації
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Перелік техніки
№ п/п Марка/модель техніки Загальна кількість, од. Роки випуску
1 JCB 3CX 23 2010-2018
2 JCB JS220NLC 21 2016-2021
3 JCB JS220SC 11 2008-2016
4 JCB JS115 3 2009-2010
5 JCB JS220LC 1 2008
6 JCB 48Z-1 1 2017
7 JCB-205 1 2018
8 JCB JS130LCD 1 2019
Разом 62
Додаток 2
до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ
………
2. Інформація , що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
2.1. Наявність в учасника закупівлі обладнання, та матеріально-технічної бази та технологій 2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу виробника дорожньо-будівельної техніки JCB (копія дилерського / субдилерського / дистриб’юторського договору та/або сертифікату уповноваженого дилера та/або авторизаційного листа від виробника), чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції, який би підтвердив збереження гарантії Виробника.
https://www.jcb.com/ru-ru/dealer-locator?location=Киев
Загальнодоступні дані, розміщених на офіційному сайті Компанії JCB-виробника будівельної техніки JCB
Також, хочемо зазначити, що у 2022 році була проведена Замовником аналогічна закупівля, за якою прийняти участь змогла лише компанія ТОВ "Констракшн Машинері", це ще раз підтверджує наведені вище факти.
До того ж, відомості з офіційного сайту виробника відповідної спецтехніки за офіційною адресою в мережі Інтернет (https://www.jcb.com/dfsmedia/261086efe15a46f5afb95d093ef038ea/ 36441-source, де розміщена, наприклад, його брошура на різні моделі Гусеничних екскаваторів JCB JS220 (в тому числі і габаритних), свідчать про те, що власно і сам виробник пропонує варіанти продовження повної гарантії і домовленості про обслуговування, а також договори на проведення обслуговування і ремонт даної техніки виключно групами технічного обслуговування.
То ж, є питання стосовно того, що термін гарантії на техніку, яка ним заявлена, ще не вичерпаний.
Хочемо зазначити, що якщо гарантійний термін на зазначену техніку (2021 року випуску) не сплинув, ця техніка має бути вилучена зі специфікації. Більша кількість техніки 2008-2018 року випуску.
Дії Організатора закупівлі спрямовані на штучне надання поза конкурентних переваг одному єдиному суб’єкту господарювання, який відповідає висунутому Замовником критерію, а саме - тільки компанії CML (або Констракшн Машинері), з її структурними підрозділами. Тим самим, згідно із Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції» такі дії містять ознаки недобросовісної конкуренції, оскільки вони:
1) схиляють до дискримінації можливих Учасників шляхом надання Покупцем (в особі Організатора закупівлі) певних переваг відомому йому Учаснику перед іншими можливими Виконавцями, без достатніх на те підстав. Чим штучно звужує коло охочих взяти участь у даному тендері;
2) спрямовані на надання неправомірних переваг у підприємницькій діяльності;
3) порушують норми законодавства України.
Зважаючи на вище викладене, стверджуємо, що вимоги Замовника до можливих учасників закупівлі мати статус офіційного представника Виробника саме задля збереження гарантії на техніку, термін якої нібито ще не вичерпаний, є не тільки невиправданими, а й дискримінаційним.
Для усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, розширення кола потенційних Учасників, надасть можливість заощадити значну суму бюджетних коштів, тим самим дотримуючись пунктів Закону щодо максимальної економії та ефективності.
Також, Абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Отже, все вище наведене свідчить про те, що Замовник штучно звузив коло охочих взяти участь у даному тендері. Оскільки, через невиконання наведеної вище вимоги Замовника будь-який інший суб’єкт господарювання, окрім наведеного, позбавлений можливості стати учасником даної закупівлі.
Інші Учасники не будучі представниками (дилерами) виробника JCB, мають всі потужності, аналогічний досвід, кваліфікованих працівників для проведення Ремонту та технічного обслуговування дорожньо-будівельної техніки JCB з використанням виключно тих матеріалів та запасних частин, що рекомендовані Виробником.
Враховуючи вище викладене, виходячи із принципів здійснення публічних закупівель та керуючись нормами ч.1 ст.3, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення п.п.2.1.1 із п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, в якому наведений Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї.
Або
2. Надати можливість дилерам інших виробників спеціальної техніки прийняти участь та Вимогу Замовника викласти в наступній редакції:
2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу виробника дорожньо-будівельної техніки JCB або еквівалентного виробника (копія дилерського / субдилерського / дистриб’юторського договору та/або сертифікату уповноваженого дилера та/або авторизаційного листа від виробника), чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ 42795490
Адреса: Україна, 03065, місто Київ, пр. Гузара Любомира,
будинок 44
Максим МИКИТІН, заступник начальника відділу організації та проведення закупівель послуг
тел.: (044) 298-69-21, (044) 294-92-92
е-mail: mikitin-mv@tsoua.com
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі: UA-2023-12-26-011270-a
ВИМОГА
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
на закупівлю: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт та технічне обслуговування дорожньо-будівельної техніки JCB)
Єдиний закупівельний словник ДК021-2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Публічні закупівлі в Україні здійснюються за особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись законодавством, Учасник повідомляє про те, що за наведеною публічною закупівлею в тендерній документації вбачаються дискримінаційні вимоги. Оскільки, Замовник власноруч обмежив коло можливих Учасників.
Зокрема, згідно зі змістом п.п.5 п.2 “Інформація про замовника торгів” розділу ІІ Тендерної документації Замовник зазначив про те, що:
“Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом
Учасники-нерезиденти для виконання вимог Розділів ІІІ та V цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані, з відповідними поясненнями.
Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників”.
Разом з цим, вже змістом п.п.2.1.1 п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації (в якому наведений Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї), Замовник власноруч свідомо обмежив коло можливих учасників, викладаючи вимогу про необхідність подання учасником документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу виробника дорожньо-будівельної техніки JCB, усвідомлюючи, що в Україні є лише один єдиний суб’єкт господарювання, який відповідає даному критерію, і ним є тільки компанія CML або ТОВ «Констракшн Машинері” , з її структурними підрозділами.
Такий висновок вбачається із нижче наведених загальнодоступних даних, розміщених на офіційному сайті Компанії JCB - виробника будівельної техніки JCB за офіційною адресою в мережі Інтернет по напрямку індустрії – “Будівництво” (https://www.jcb.com/ru-ru/dealer-locator?location%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2 або https://www.jcb.com/ru-ru/dealer-locator?location=Киев), до якої належить перелік нижче зазначеної техніки, наведеної Замовником у п.1 Додатку 1 відповідної Тендерної документації, а саме:
Додаток 1
до тендерної документації
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1. Перелік техніки
№ п/п Марка/модель техніки Загальна кількість, од. Роки випуску
1 JCB 3CX 23 2010-2018
2 JCB JS220NLC 21 2016-2021
3 JCB JS220SC 11 2008-2016
4 JCB JS115 3 2009-2010
5 JCB JS220LC 1 2008
6 JCB 48Z-1 1 2017
7 JCB-205 1 2018
8 JCB JS130LCD 1 2019
Разом 62
Додаток 2
до тендерної документації
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ
………
2. Інформація , що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
2.1. Наявність в учасника закупівлі обладнання, та матеріально-технічної бази та технологій 2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу виробника дорожньо-будівельної техніки JCB (копія дилерського / субдилерського / дистриб’юторського договору та/або сертифікату уповноваженого дилера та/або авторизаційного листа від виробника), чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції, який би підтвердив збереження гарантії Виробника.
https://www.jcb.com/ru-ru/dealer-locator?location=Киев
Загальнодоступні дані, розміщених на офіційному сайті Компанії JCB-виробника будівельної техніки JCB
Також, хочемо зазначити, що у 2022 році була проведена Замовником аналогічна закупівля, за якою прийняти участь змогла лише компанія ТОВ "Констракшн Машинері", це ще раз підтверджує наведені вище факти.
До того ж, відомості з офіційного сайту виробника відповідної спецтехніки за офіційною адресою в мережі Інтернет (https://www.jcb.com/dfsmedia/261086efe15a46f5afb95d093ef038ea/ 36441-source, де розміщена, наприклад, його брошура на різні моделі Гусеничних екскаваторів JCB JS220 (в тому числі і габаритних), свідчать про те, що власно і сам виробник пропонує варіанти продовження повної гарантії і домовленості про обслуговування, а також договори на проведення обслуговування і ремонт даної техніки виключно групами технічного обслуговування.
То ж, є питання стосовно того, що термін гарантії на техніку, яка ним заявлена, ще не вичерпаний.
Хочемо зазначити, що якщо гарантійний термін на зазначену техніку (2021 року випуску) не сплинув, ця техніка має бути вилучена зі специфікації. Більша кількість техніки 2008-2018 року випуску.
Дії Організатора закупівлі спрямовані на штучне надання поза конкурентних переваг одному єдиному суб’єкту господарювання, який відповідає висунутому Замовником критерію, а саме - тільки компанії CML (або Констракшн Машинері), з її структурними підрозділами. Тим самим, згідно із Законом України «Про захист від недобросовісної конкуренції» такі дії містять ознаки недобросовісної конкуренції, оскільки вони:
1) схиляють до дискримінації можливих Учасників шляхом надання Покупцем (в особі Організатора закупівлі) певних переваг відомому йому Учаснику перед іншими можливими Виконавцями, без достатніх на те підстав. Чим штучно звужує коло охочих взяти участь у даному тендері;
2) спрямовані на надання неправомірних переваг у підприємницькій діяльності;
3) порушують норми законодавства України.
Зважаючи на вище викладене, стверджуємо, що вимоги Замовника до можливих учасників закупівлі мати статус офіційного представника Виробника саме задля збереження гарантії на техніку, термін якої нібито ще не вичерпаний, є не тільки невиправданими, а й дискримінаційним.
Для усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, розширення кола потенційних Учасників, надасть можливість заощадити значну суму бюджетних коштів, тим самим дотримуючись пунктів Закону щодо максимальної економії та ефективності.
Також, Абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Отже, все вище наведене свідчить про те, що Замовник штучно звузив коло охочих взяти участь у даному тендері. Оскільки, через невиконання наведеної вище вимоги Замовника будь-який інший суб’єкт господарювання, окрім наведеного, позбавлений можливості стати учасником даної закупівлі.
Інші Учасники не будучі представниками (дилерами) виробника JCB, мають всі потужності, аналогічний досвід, кваліфікованих працівників для проведення Ремонту та технічного обслуговування дорожньо-будівельної техніки JCB з використанням виключно тих матеріалів та запасних частин, що рекомендовані Виробником.
Враховуючи вище викладене, виходячи із принципів здійснення публічних закупівель та керуючись нормами ч.1 ст.3, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та Конституцією України, -
ПРОШУ:
1. Усунути дискримінаційну вимогу шляхом виключення п.п.2.1.1 із п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації, в якому наведений Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції, та вимоги до неї.
Або
2. Надати можливість дилерам інших виробників спеціальної техніки прийняти участь та Вимогу Замовника викласти в наступній редакції:
2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу виробника дорожньо-будівельної техніки JCB або еквівалентного виробника (копія дилерського / субдилерського / дистриб’юторського договору та/або сертифікату уповноваженого дилера та/або авторизаційного листа від виробника), чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2023 14:56
Доброго дня! Відповідно до вимоги повідомляємо наступне: вимога Замовника, викладена
у додатку 2 до тендерної документації, а саме: п 2.1.1. «Оригінал та/або електронна копія та/або
сканована копія документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу
виробника дорожньо-будівельної техніки JCB (копія дилерського / субдилерського /
дистриб’юторського договору та/або сертифікату уповноваженого дилера та/або
авторизаційного листа від виробника), чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної
пропозиції, який би підтвердив збереження гарантії Виробника», обумовлена необхідністю
збереження гарантії Виробника.
Гарантія від заводу Виробника складає 60 місяців або 5000 мото-годин, в залежності від
того, що наступить раніше. Станом на сьогодні 13 екскаваторів 2021 року випуску перебувають
на гарантії Виробника, оскільки строк у 60 місяців не минув та зазначена техніка не відпрацювала
5000 мото-годин, що може бути підтверджено пробігом напрацювання техніки з початку ії
експлуатації.
Також звертаємо увагу, що по аналогічній закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-
11-15-006717-a вже була подана скарга до АМКУ, з наступним рішенням органу оскарження:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі.
у додатку 2 до тендерної документації, а саме: п 2.1.1. «Оригінал та/або електронна копія та/або
сканована копія документу, що підтверджує статус Учасника, як офіційного представника заводу
виробника дорожньо-будівельної техніки JCB (копія дилерського / субдилерського /
дистриб’юторського договору та/або сертифікату уповноваженого дилера та/або
авторизаційного листа від виробника), чинного/-их на кінцевий строк подання тендерної
пропозиції, який би підтвердив збереження гарантії Виробника», обумовлена необхідністю
збереження гарантії Виробника.
Гарантія від заводу Виробника складає 60 місяців або 5000 мото-годин, в залежності від
того, що наступить раніше. Станом на сьогодні 13 екскаваторів 2021 року випуску перебувають
на гарантії Виробника, оскільки строк у 60 місяців не минув та зазначена техніка не відпрацювала
5000 мото-годин, що може бути підтверджено пробігом напрацювання техніки з початку ії
експлуатації.
Також звертаємо увагу, що по аналогічній закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-
11-15-006717-a вже була подана скарга до АМКУ, з наступним рішенням органу оскарження:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій