Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Шевчук Наталія natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 13:15 |
Початок аукціону: | 04 березня 2024 13:15 |
Очікувана вартість: | 26 292 131,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 131 460,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 526 000,00 грн. (п’ятсот двадцять шість тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених умовами гарантії, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. Тендерні пропозиції, що не містять документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо). - лист-згода від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє фінансову установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 526000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби
1) Пластикові касети, тип 1 за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів;
1) Пластикові касети, тип 2 за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасових виробів.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (п. 3.5 Договору) та за умови надання Постачальником рахунку-фактури на оплату Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2024 17:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2024 17:47 |
Перелік змін.doc | |
26 лютого 2024 17:46 |
ТД (нова редакція).docx | |
26 лютого 2024 17:46 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
20 лютого 2024 15:12 |
Додаток 3.docx | |
20 лютого 2024 15:12 |
Додаток 4.docx | |
20 лютого 2024 15:12 |
Додаток 2.docx |
26 лютого 2024 17:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2024 17:47 |
Перелік змін.doc
|
|||
26 лютого 2024 17:46 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
26 лютого 2024 17:46 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||
20 лютого 2024 15:12 |
Додаток 3.docx
|
|||
20 лютого 2024 15:12 |
Додаток 4.docx
|
|||
20 лютого 2024 15:12 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога Додатку №1 до тендерної документації п 1.1.2 :
"Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»."
Вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою що обмежую коло потенційних учасників, так як наявність виключно кваліфікованого електронного підпису - непередбачено жодною нормативною частиною.
Просимо внести зміни до вимоги п 1.1.2 Додатку №1ю
ГОСПОДАРСЬКОМУ ПІДПРИЄМСТВУ
«ЛІСИ УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 44768034
Адреса: 01601, Україна, м. Київ, вул. Руставелі Шота, будинок 9А
Електронна пошта: natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ»
Код ЄДРПОУ: 4483979
Адреса: 29000, м. Хмельницький, Проспект Миру, 69
Електронна пошта: treidcom@ukr.net
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-02-20-009842-a
СКАРГА
на протокольне рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 216) ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ЛІСИ УКРАЇНИ» від 07 березня 2024 року
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-02-20-009842-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети).
04.03.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-02-20-009842-a).
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 3 (три) тендерні пропозиції:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ПРОГРЕС».
2. ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (далі – Учасник, Скаржник);
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІГНА УКРАЇНА».
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОГРЕС» (надалі – ТОВ «БУД ПРОГРЕС»).
Проте, рішенням уповноваженої особи № 203 від 05.03.2024 року тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» було відхиллено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, наступною найбільш економічно вигідною була тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (надалі – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ»).
За результатами розгляду уповноваженою особою Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ». Проте, рішенням уповноваженої особи № 216 від 07.03.2024 року тендерну пропозицію ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) було відхиллено тендерну пропозицію, так як на думку Замовника підстави відхилення пропозиції відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте в порушення вимог тендерної документації, з порушенням вимог діючого законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин:
1.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛІСИ УКРАЇНИ» (надалі - Замовником) в електронній системі закупівель об 13 год. 57 хв. 01 хв. розміщено ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
1) Замовником було зазначено, що відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником 01.03.2024р. було розміщено у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступний файл: "sign.p7s".
За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне:
«Підписувач: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
П.І.Б.: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
Країна: Україна
РНОКПП: 2943222766
Організація (установа): ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ
Код ЄДРПОУ: 44832979
Посада: ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача):
21:16:21 01.03.2024
Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000C6F735011026A104
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат: Кваліфікований».
Замовником У відповідності до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, на тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» не накладено кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2) Відповідно до пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка пластикових касет.
На виконання вимоги пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР»).
Відповідно до пункту 1.2. Договору № 25/01 від 25.01.2024р., «Найменування, асортимент, кількість, комплектність і ціна Товару узгоджені Сторонами в Специфікації (Додаток №1) до цього Договору, що є його невід'ємною частиною.».
Проте, наданий у складі тендерної пропозиції учасником аналогічний договір № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР») у своєму складі не містить Додаток №1 до Договору № 25/01 від 25.01.2024р., натомість надано копію Додатку №1 до Договору № 06/13 від 13.06.2023 р.
Виходячи з наведеного, аналогічний договір надано не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
3) Відповідно до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
4) Відповідно до пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів.
У складі тендерної пропозиції учасником також не надано лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу V тендерної документації.
5) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю.
Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів.
Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 28 050 грн.
Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 22 800 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників.
Виходячи з наведеного, в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, водночас учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
6) Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії наказу (розпорядження), на призначення Ковальчук Валентини Олексіївни на посаду директора ТОВ «Поділля Трейдком», що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
7) Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару.
На виконання вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації надано Довідку №02-29/07 від 29.02.2024 року відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ»), що містить порівняльну таблицю, в якій наведена інформація про технічні та якісні характеристики запропонованого учасником товару.
В наданій учасником порівняльній таблиці (файл «07-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ») не зазначено, що похибка розмірів запропонованого товару не змінюється протягом усього терміну експлуатації», що є порушенням вимог пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації.
У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НАДАНО ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ ПРО УПОВНОВАЖЕНУ ЩОДО ПОВНОВАЖЕНЬ ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ПОВНОВАЖЕНЬ ЩО ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ДОГОВОРІВ У РАЗІ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ.
21-ДОВІДКА ПОВНОВАЖЕННЯ ЩОДО ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ТП
23-ЛИСТ ЩОДО ПОВНОВАЖЕНЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ
30-ДОВІДКА ПРО УПОВНОВАЖЕНУ НА ПІДПИС ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак враховуючи те, у складі учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» відсутні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, Замовник не мав права надсилати учаснику повідомлення про усунення виявлених невідповідностей зазаначені у п.5 та п.6 вимоги, оскільки в даному випадку відбуватиметься порушення абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та не мав права відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим було також порушено вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
ДОДАТКОВО УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» БУЛО НАДАНО НАСТУПНІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВНІСТЮ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЩО КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНІ ОЛЕКСІЇВНІ НАДАНО ПРАВО НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОЗИЦІЇ, ДОГОВОРІВ, І З ЯКИХ ВБАЧАЄТЬСЯ ЩО В ОСТАННЬОЇ ВІДСТУНІ БУДЬ-ЯКІ ОБМЕЖЕННЯ НА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРІВ ТА ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ У ТОМУ ЧИСЛІ НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ: «1-ДОВІДКА повноваження щодо підпису документів ТП та договорів»;
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ: «НАКАЗ № 3 від 07.12.2023 р.»;
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ:» НАКАЗ № 4 від 27.02.2024 р._ дозвіл»;
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ: «НАКАЗ К-2 від 06.12.23 про прийняття на роботу»;
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ: «РІШЕННЯ №2 від 07.12.2023р.»;
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ: «РІШЕННЯ УЧАСНИКА дозвіл».
2.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАКЛАДАННЯ КВАЛІФІКОВАНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ПІДПИСУ ОСОБИ УПОВНОВАЖЕНОЇ НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником 01.03.2024р. було розміщено у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступний файл: "sign.p7s".
За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне:
«Підписувач: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
П.І.Б.: КОВАЛЬЧУК ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
Країна: Україна
РНОКПП: 2943222766
Організація (установа): ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ
Код ЄДРПОУ: 44832979
Посада: ДИРЕКТОР
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача):
21:16:21 01.03.2024
Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000C6F735011026A104
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long)
Сертифікат: Кваліфікований».
У відповідності до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті Центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, на тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» не накладено кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ УСІ ДОКУМЕНТИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ БУЛО НАКЛАДЕНО КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС ОСОБИ УПОВНОВАЖЕНОЇ НА ПІДПИСАННЯ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ - ФАЙЛ: "SIGN.P7S", ТИП «ЗАХИЩЕНИЙ», ЯКИЙ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ ЦЕНТРАЛЬНОГО ЗАСВІДЧУВАЛЬНОГО ОРГАНУ HTTPS://CZO.GOV.UA/VERIFY.
3.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ ДОДАТКУ №1 ДО ДОГОВОРУ № 25/01 ВІД 25.01.2024 РОКУ
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка пластикових касет.
На виконання вимоги пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР»).
Відповідно до пункту 1.2. Договору № 25/01 від 25.01.2024р., «Найменування, асортимент, кількість, комплектність і ціна Товару узгоджені Сторонами в Специфікації (Додаток №1) до цього Договору, що є його невід'ємною частиною.».
Проте, наданий у складі тендерної пропозиції учасником аналогічний договір № 25/01 від 25.01.2024р. (файл «44-АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР») у своєму складі не містить Додаток №1 до Договору № 25/01 від 25.01.2024р., натомість надано копію Додатку №1 до Договору № 06/13 від 13.06.2023 р.
Виходячи з наведеного, аналогічний договір надано не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ НАДАНО НАСТУПНИЙ ФАЙЛ:
ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР №2501 ВІД 25.01.2024 Р. ІЗ ДОДАТКОМ №1.PDF» З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ДОГОВОРУ № 25/01 ВІД 25.01.2024Р., «НАЙМЕНУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, КІЛЬКІСТЬ, КОМПЛЕКТНІСТЬ І ЦІНА ТОВАРУ УЗГОДЖЕНІ СТОРОНАМИ В СПЕЦИФІКАЦІЇ (ДОДАТОК №1) ДО ЦЬОГО ДОГОВОРУ, ЩО Є ЙОГО НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ.
4.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ «БАЛАНС» ТА «ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ» ЗА 2022 РІК З ДОКУМЕНТАЛЬНИМ ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ПРО ПОДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ДО ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
У складі тендерної пропозиції учасником не надано копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ НАДАНО НАСТУПНИЙ ФАЙЛ:
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ 2022 р._ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ»;
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «КВИТАНЦІЯ 2_2022 р._ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ».
5.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ «БАЛАНС» ТА «ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ» ЗА 9 МІСЯЦІВ 2023 РОКУ З ДОКУМЕНТАЛЬНИМ ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ПРО ПОДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ДО ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 3.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ НАДАНО НАСТУПНИЙ ФАЙЛ:
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ 2023 р._ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ»;
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «КВИТАНЦІЯ 2_2023 р._ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ»;
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «ЛИСТ-РОЗ'ЯСНЕННЯ ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ».
6.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ АБО ПРЕДСТАВНИКА УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА РІШЕННЯ ПРО НАДАННЯ ЗГОДИ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНУ, ЯКЩО ВАРТІСТЬ МАЙНА, РОБІТ АБО ПОСЛУГ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ТАКОГО ПРАВОЧИНУ, ПЕРЕВИЩУЄ 50 ВІДСОТКІВ ВАРТОСТІ ЧИСТИХ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю.
Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів.
Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 28 050 грн.
Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 22 800 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ НАДАНО НАСТУПНИЙ ФАЙЛ:
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «РІШЕННЯ УЧАСНИКА дозвіл»;
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «НАКАЗ № 4 від 27.02.2024 р._ дозвіл»,
згідно яких громадянка України КОВАЛЬЧУК Валентина Олексіївна, 31.07.1980 року народження, паспорт громадянина України серії НВ № 505475, виданий Красилівським РВ УМВС України в Хмельницькій області 18.09.2008 року, зареєстрована за адресою: Україна, Хмельницька область, реєстраційний номер облікової картки платника податків 2943222766, якій належить 100 % статутного капіталу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ««ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» (код ЄДРПОУ 44832979) (надалі – Товариство, на правах єдиного учасника Товариства, який діє на підставі Статуту та, відповідно до статті 37 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», прийняла такі рішення: а саме надала згоду директору КОВАЛЬЧУК Валентині Олексіївні на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
7.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ КОПІЇ НАКАЗУ (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) ТА ПРОТОКОЛУ ЗБОРІВ ЗАСНОВНИКІВ (УЧАСНИКІВ, АКЦІОНЕРІВ) АБО ДОВІРЕНОСТІ (ДОРУЧЕННЯ) АБО ІНШОГО ДОКУМЕНТУ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСАДОВОЇ ОСОБИ АБО ПРЕДСТАВНИКА УЧАСНИКА НА ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ НАДАНО НАСТУПНИЙ ФАЙЛ:
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «1-ДОВІДКА повноваження щодо підпису документів ТП та договорів;
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «НАКАЗ № 3 від 07.12.2023 р.»;
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «НАКАЗ К-2 від 06.12.23 про прийняття на роботу»»
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «РІШЕННЯ №2 від 07.12.2023р.».
8.ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, ЯКОЮ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ЯКА ОБОВ’ЯЗКОВО МАЄ МІСТИТИ ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ
Відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети), а саме:
ВИМОГА:
Відповідно до пункту 4.1.2. Розділу ІV Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування виробника товару, країну походження, найменування товару та технічні і якісні характеристики запропонованого товару.
УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» НА ВИКОНАННЯ ВИМОГИ НАДАНО НАСТУПНИЙ ФАЙЛ:
- ФАЙЛ ПІД НАЗВОЮ – «02-ДОВІДКА ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ Х-КИ ІЗ ПОРІВНЯЛЬНОЮ ТАБЛИЦЕЮ», із зазначенням того, що похибка розмірів запропонованого товару не змінюється протягом усього терміну експлуатації.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, УЧАСНИКОМ ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» ПОВНІСТЮ БУЛО УСУНУТО ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ від 06.03.2024 по закупівлі № UA-2024-02-20-009842-a, за предметом: код за ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасові вироби (пластикові касети) РОЗМІЩЕНУ ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЛІСИ УКРАЇНИ» (надалі - Замовником) в електронній системі закупівель об 13 год. 57 хв. 01 хв.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до частини 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тобто, відсутність у складі пропозиції будь-якого документу, що стосується технічної специфікації не підпадає під виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, тому замовник не вправі після розкриття тендерних пропозицій, надавати учаснику шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно абзацу 2 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також звертаю увагу, що відповідно до ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ.
Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхилено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхиллення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ», яке оформлене ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій (ПРОТОКОЛ № 216 від 07.03.2024 року).
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ № 216 від 07.03.2024 року) щодо відхиллення тендерної пропозиції ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» по закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет), оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2024-02-20-009842-a.
3. Повідомити про результати розгляду на електронну адресу підприємства: treidcom@ukr.net.
Директор ТОВ «ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ» ______________ КОВАЛЬЧУК Валентина
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОГРЕС» (надалі – ТОВ «БУД ПРОГРЕС»).
Проте, рішенням уповноваженої особи № 203 від 05.03.2024 року тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОГРЕС» було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно пункту 49 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих Особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими Особливостями.
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015:19520000-7: пластмасових виробів (пластикових касет) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «Поділля Трейдком.
Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила невідповідності, зокрема:
Відповідно до пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю.
Згідно пункту 7.4.19 Статуту ТОВ «Поділля Трейдком» збори можуть вирішувати будь-які питання діяльності Товариства, але до їх компетенції належить прийняття інших рішень, віднесених Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» до компетенції Зборів.
Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «Поділля Трейдком».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» надало фінансову звітність підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік, відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають – 28 050 грн.
Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком» складає – 22 800 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників.
Виходячи з наведеного, в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, водночас учасником не надано протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей замовник 06.03.2024 о 13:57 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей.
Кінцевим строком усунення невідповідностей, визначеним електронною системою закупівель, було встановлено 06.03.2024 о 13:57.
Проте, у вказаний строк зазначена невідповідність в інформації та/або документах подання яких передбачалося тендерною документацією учасником ТОВ «Поділля Трейдком» усунена не були, а саме:
На виправлення зазначеної невідповідності учасником надано такі документи:
- Рішення № 3 Учасника ТОВ «Поділля Трейдком» від 27.02.2024 р. (файл “13-РІШЕННЯ УЧАСНИКА дозвіл.pdf”), в якому не зазначено, кому саме надається згоду на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності;
- Рішення № 2 Учасника ТОВ «Поділля Трейдком» від 07.12.2023 р. (файл “11-РІШЕННЯ №2 від 07.12.2023р..PDF”), в якому не зазначено, що директору ТОВ «Поділля Трейдком» Ковальчук Валентині Олексіївні надається згода на вчинення правочину, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.
Враховуючи викладене, учасником не надано копію Рішення загальних зборів учасників (Учасника) про надання директору згоди на вчинення значного правочину, а саме підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції, що є порушенням вимог пункту 3.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
У відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, пропозиція ТОВ «Поділля Трейдком» підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Поділля Трейдком”.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 березня 2024 17:57
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000031 ● 10b760cdab144a95894cf9f11b2d2f8c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-20-009842-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 14:31:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластикові касети» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-009842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 16:02:26
Пояснення на запит
ПОЯСНЕННЯ
у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластикові касети» (UA-2024-02-20-009842-a)
У відповідь на запит від 07.06.2024 «Про надання пояснень» стосовно надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилань на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластикові касети» (UA-2024-02-20-009842-a), надаємо Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі на 15 арк. (додається).
Уповноважена особа Віталій ПРОХОРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 16:04:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пластикові касети» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-009842-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Обсяг доходу (виручка) учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Поділля Трейдком» (далі – ТОВ «Поділля Трейдком») за 2023 рік відповідно до фінансової звітності, наданої на виконання вимог підпункту 3.1.1.4. пункту 3.1 розділу І додатку 1 тендерної документації (файл «8-ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ_2023 р._ТОВ ПОДІЛЛЯ ТРЕЙДКОМ.PDF»), складає 12 252 700 грн (код рядка 2000).
Водночас згідно з інформацією в базах даних, відкритих для доступу, зокрема в електронній системі закупівель, Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України) під час проведення закупівлі за номером UA-2024-03-18-004687-a відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Поділля Трейдком», оскільки останнім було надано недостовірну інформацію, а саме листом від 17.05.2024 № 5805/5/22-01-04-03-13 головне управління ДПС у Хмельницькій області надало копію фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік ТОВ «Поділля Трейдком», відповідно до якої чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) складає 30 631 900 грн.
Чи застосовані Замовником права, визначені пунктом 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Поділля Трейдком»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-13 15:22:05
пояснення на запит
У відповідь на запит від 10.06.2024 «Про надання пояснень» в рамках процедури закупівлі товару ДК 021:2015: 19520000-7 пластмасових виробів (ID в електронній системі закупівель UA-2024-02-20-009842-a) повідомляємо наступне.
Згідно пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статтею 106 Закону України «Про акціонерні товариства» встановлено, що правочин, вчинений акціонерним товариством, є значним, якщо ринкова вартість предмета такого правочину становить 10 і більше відсотків вартості активів товариства, за даними останньої річної фінансової звітності.
Якщо ринкова вартість предмета значного правочину становить від 10 до 25 відсотків вартості активів, за даними останньої річної фінансової звітності товариства, рішення про вчинення значного правочину приймається наглядовою радою або радою директорів.
Якщо ринкова вартість предмета значного правочину перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності товариства, рішення про вчинення такого правочину приймається загальними зборами за поданням наглядової ради або ради директорів.
Якщо ринкова вартість предмета значного правочину перевищує 25 відсотків, але менша ніж 50 відсотків вартості активів, за даними останньої річної фінансової звітності товариства, рішення про вчинення значного правочину приймається простою більшістю голосів акціонерів, які зареєструвалися для участі у загальних зборах та є власниками голосуючих з цього питання акцій.
Якщо ринкова вартість предмета значного правочину становить 50 і більше відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності товариства, рішення про вчинення значного правочину приймається більш як 50 відсотками голосів акціонерів від їх загальної кількості.
Згідно статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Враховуючи зазначені норми законодавства та з метою встановлення наявності в учасників повноважень на укладення договору про закупівлю, замовником у підпунктах 3.1.4. пункту 3 «Інші документи» Додатку 1 до тендерній документації було встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції:
- копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2022 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України;
- копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2023 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України.
Отже, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника з метою встановлення наявності повноважень на укладення договору про закупівлю досліджувалась лише відображена у фінансовій звітності інформація щодо вартості активів.
Крім того, ч. 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Згідно ч. 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Слід зазначити, що на виконання зазначених норм законодавства замовником у підпункті 1.1. пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» було встановлено лише кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Враховуючи, що замовником у тендерній документації не встановлювався кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності, замовник не звертався до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації щодо обсягу доходу (виручки) наданої учасником процедури закупівлі оскільки ця інформація не є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Разом з тим, слід зазначити, що враховуючи інформацію наведену у запиті від 10.06.2024 ТОВ «Поділля Трейдком» за 2023 рік було отримано дохід (виручку) в обсязі більшому ніж зазначений у фінансовій звітності, що свідчить про більшу фінансову спроможність учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОГРЕС" |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» |
22 800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА" |
26 172 000,00
UAH з ПДВ
|
26 172 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОГРЕС" #36171447 |
Рішення скасоване |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 13:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» #44832979 |
Рішення скасоване |
22 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 13:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 березня 2024 13:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГНА УКРАЇНА" #41631167 |
Рішення скасоване |
26 172 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 13:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОГРЕС" #36171447 |
Відхилено |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 13:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Поділля Трейдком» #44832979 |
Переможець |
22 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2024 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 18:08
|
Договір 12_1_04_2024_з від 12_04_2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 18:07
|