Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вхідних груп житлових будинків у м. Дніпро
Очікувана вартість
1 940 000,00 UAH
UA-2021-05-28-002296-a ● 0f4c0cbd0cf846bfbd1f2a48ace7d798
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 посл.
Поточний ремонт вхідних груп житлових будинків у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно переліку об'єктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 16:43 |
ТД нова редакція 2296.pdf | |
11 червня 2021 16:43 |
перелік змін 2296.pdf | |
31 травня 2021 09:51 |
ТД вхідні групи нова редакція.docx | |
31 травня 2021 09:51 |
перелік змін.doc | |
28 травня 2021 15:52 |
ТД вхідні групи.docx |
11 червня 2021 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 червня 2021 16:43 |
ТД нова редакція 2296.pdf
|
|||||||||
11 червня 2021 16:43 |
перелік змін 2296.pdf
|
|||||||||
31 травня 2021 09:51 |
ТД вхідні групи нова редакція.docx
|
|||||||||
31 травня 2021 09:51 |
перелік змін.doc
|
|||||||||
28 травня 2021 15:52 |
ТД вхідні групи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:52
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:32
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що учасник підписує з замовником та виконавцем акт попереднього обстеження об’єкта, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі. Це не порушує пункт 1 статті 12 Закону України про державні закупівлі, яким передбачено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам? Чи не призводить це до поширення інформації про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено, що учасник підписує з замовником та виконавцем акт попереднього обстеження об’єкта, капітальний ремонт якого є предметом закупівлі.
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:53
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:32
" Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що учасник не завіряє печаткою документи лише в разі якщо вона відсутня. Прошу прибрати дану норму як таку що порушує вимоги ч. 2 ст. 207 ЦКУ. Крім того згідно Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122): глава 12 Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:53
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:33
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договори, укладених з бюджетною установою та передбачається надання їх копій. В той же час так як договора укладені з бюджетною установою публікуються в системі Prozorro чи достатнім буде надати посилання на таку закупівлю так як це є загальнодоступна інформація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
У зв'язку з цим, Учасники на підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, повинні надати документи, що вимагаються
У зв'язку з цим, Учасники на підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, повинні надати документи, що вимагаються
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:53
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:33
Кваліфікаційні умови до учасників закупівлі передбачено що для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договори укладених з бюджетною установою. Чи не є ця норма дискримінаційною так як порушує частину другу статті 318 Цивільного кодексу України. Усі суб'єкти права власності є рівними перед законом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова, яка стосується того, що аналогічним вважається той договір, який укладено саме з бюджетною установою, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за надані послуги (виконані роботи) за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів), пов’язано із специфікою укладання таких договорів.
Договори, укладені з такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє Замовнику перевірити реальність такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Підрядника (Виконавця) (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Підрядником (Виконавцем)).
Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Договори, укладені з такими організаціями укладаються з використанням системи Прозорро, що, у свою чергу, дозволяє Замовнику перевірити реальність такої угоди, факт її виконання, та відсутність факту його розірвання з вини Підрядника (Виконавця) (відсутність додаткової угоди, оприлюдненої на порталі Прозорро про те, що договір розірвано через його невиконання Підрядником (Виконавцем)).
Враховуючи те, що за результатами закупівлі будуть використовуються бюджетні кошти, Замовник має намір провести закупівлю із максимальною ефективністю використання таких коштів. Саме це і зумовлює те, що Замовником було встановлено посилені вимоги до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:54
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:33
Кваліфікаційними умовами до учасників закупівлі передбачено надання згоди на обробку персональних даних працівників. Якщо робітники не дають згоди на обробку персональних даних шляхом відмови підписувати згоду яким документом (передбаченим яким нормативно правовим документом ) це підтвердити?
Відповідь: Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, регулюються Законом України «Про захист персональних даних».
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:54
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:34
Кваліфікаційними умовами до учасників закупівлі передбачено надання копії трудивих книжок робітників замовника які містять персональні даніщо, протирічить вимогам Закону “Про захист персональних даних” N 2297-VI 1 червня 2010 року.
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання копій трудових книжок робітників Замовника
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:54
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:35
Які вимоги до офісного приміщення які дозволять якісно надати замовлені послуги?
Відповідь: ТД не встановлено вимог до офісного приміщення.
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:55
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:36
Чи є обовязковим наявність складського приміщення?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься в п. 5.1 ТД
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:55
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:36
Чи є обовязковим наявність офісного приміщення?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься в п. 5.1 ТД
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:55
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:37
чи є обовязковим використання КЕП, УЕП чи достатньо ЕЦП?
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:55
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:37
Яка мінімально необхідна кількість в учасника штатних працівників необхідни для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг учасника?
Відповідь: ТД не встановлено кількісних вимог до працівників Учасника
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:56
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:38
Яка мінімально необхідна кількість в учасника працівників спеціалістів (інженерно-технічних працівників) для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг учасника?
Відповідь: ТД не встановлено кількісних вимог до працівників Учасника
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:56
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:38
Які технічні вимоги існують до автомобіля який має мати Учасник?
Відповідь: ТД не встановлено технічних вимог до автомобіля Учасника
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:56
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:38
Чи є обовязковою наявність автомобіля в учасника?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання міститься в п. 5.1 ТД
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:56
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:38
В тендерній документації передбачено подання довідки про наявність необхідного обладнання, прохання уточнити яке саме обладнання необхідне для проведення даного виду робіт?
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 ТД учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надає довідку за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання (машини, механізми чи інструменти; заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується).
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:57
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:39
Обовязковими до виконання учасником є вимога якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. в той же час до несуттєвих помилок віднесено випадок коли окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), крім того до несуттєвих порушень віднесено подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Прошу усунути дане протиріччя в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:57
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:39
Чи є обовязковим підпис та печатка на сканованих копіях кошторисної документації (та інших документах) якщо вона/вони підписані електронним підписом.
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Формальною помилкою також є подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:57
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:39
Чи є обовязковим використання печатки при подачі та завіренні тендерної документації при її наявності в учасника?
Відповідь: У ТД вказано, що вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
Крім того, відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 р. за № 715/34998, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) – це є формальною помилкою.
Таким чином, печатка не є обов’язковим реквізитом документів пропозиції, а її відсутність не є підставою для відхилення пропозиції Учасника
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:58
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:40
Для Учасників фізичних осіб-підприємців передбачена подача копія свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В той же час це є дані відкритих реєстрів і таким чином є загальнодоступно, чи достатньо вказати індивідуальний податковий номер пфізичної особи підприємця щоб посадова особа змогла самостійно ознайомитися з даною інформацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
Вказане положення стосується виключно підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону.
Крім того, вимога про надання копії свідоцтва про державну реєстрацію такої особи або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 5 Закону.
тендерна документація
Дата подання: 02 червня 2021 23:58
Дата відповіді: 04 червня 2021 23:40
Який клас зносостійкості плитки передбачається до використання?
Відповідь: 4 клас зносостійкості
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-05-28-002296-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СТРОЙ СПЕКТР", Код ЄДРПОУ:44190776
Дата подання: 08 червня 2021 15:28
Дата подання: 08 червня 2021 15:28
Скарга на тендерну документацію
Просимо, зобов’язати замовника вилучити з тендерної документації дискримінаційні, обмежуючи та вимоги, що протирічать чинному законодавству, а саме:
1.вимогу про обов'язкове скріплення підпису посадової особи печаткою
2.протиріччя між обов'язковою нормою завірення підпису печаткою та переліком несуттєвих помилок де ця помилка вважається не суттєвою
3.вимогу про складання акту проведення попереднього обстеження об’єкта
4.вимогу щодо обов'язкового використання лише кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) та дозволити використання ЕЦП
5.вимогу надавати в підтвердження досвіду лише договори з бюджетними установами та організаціями
6.вимогу надавати скан копію договорів які розміщені на загальнодоступних майданчиках
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 10 червня 2021 19:04
Рішення від 10.06.2021 № 13085 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2021 19:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 14000.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 16:41
Рішення від 22.06.2021 № 14000.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 19:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАХАРОВ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
1 934 986,54
UAH з ПДВ
|
1 934 986,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 червня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій