Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
49 200,00 UAH
UA-2021-10-07-005963-b ● 0f20df2de81946b0b06256304973c2d7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинська стоматологічна поліклініка" Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21103023 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул. Марата, 21 |
Контактна особа: |
Середенко Лариса Борисівна +380544961108 stom_buh@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2021 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2021 12:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 12:18 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 49 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 246,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12947 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Марата, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Електрична енергія | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 12:13 |
Оголошення.docx | |
07 жовтня 2021 12:13 |
Додаток 4_ Проект договору.docx | |
07 жовтня 2021 12:13 |
Додаток 3 Цінова пропозиція.doc | |
07 жовтня 2021 12:13 |
Додаток 2 вимоги до учасн.docx | |
07 жовтня 2021 12:13 |
Додаток 1 техн_ якісні характ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-07-005963-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39586236
Дата подання: 26 жовтня 2021 09:55
Щодо рішення Замовника про визначення переможця
Протоколом № 107 від 25.10.2021 року уповноважена особа Замовника прийняла рішення про визначення переможцем спрощеної процедури закупівлі UA-2021-10-07-005963-b ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". ТОВ "СУМИГАЗ ЗБУТ" вважає, що уповноважена особа Замовника під час визначення переможця по процедурі порушила принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що закріплені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Так, пропозиція ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" містить файл "Цінова пропозиція.pdf"( Експортовано: 18-10-2021, 08:41:28), де загальна вартість пропозиції Переможця складає 47256,55 грн. з ПДВ. Проте, екранна форма пропозиції Переможця містить наступні дані: Первинна пропозиція:47 644,96 UAH, з ПДВ. Таким чином, розбіжність складає 388,41 грн. Відповідно до п. 9. ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Отже, Переможець, надавши файл"Цінова пропозиція.pdf"( Експортовано: 18-10-2021, 08:41:28), де загальна вартість пропозиції Переможця складає 47256,55 грн. з ПДВ, не підтвердив інформацію, яку заповнив у електронній формі в окремому полі. Враховуючи вищевикладене, Додаток 3 до Оголошення про спрощену закупівлю, який би підтвердив цінову пропозицію Переможця у екранній формі , ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" не наданий, що порушує вимоги Замовника, встановлені ним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо надання додатків до пропозиції встановленої форми. Уповноважена особа Замовника прийняла рішення про визначення ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" переможцем процедури закупівлі всупереч пп. 1 п. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо від Замовника: 1) скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" переможцем закупівлі; 2) відхилити пропозицію ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" на підставі пп. 1 п. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі";3) закінчити процедуру закупівлі відповідно до положень ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2021 16:26
Доброго дня. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупіель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупіель.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Пропозиція визначеного нами Переможця відповідає всім кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Ми розуміємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупіель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупіель.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Пропозиція визначеного нами Переможця відповідає всім кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Ми розуміємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дякуємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Переможець |
46 609,18
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 08:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 09:33
|
Додугода 4.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 09:26
|
Додугода 3.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 10:08
|
Дод угода 2.PDF | зміни до договору |
06 грудня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 09:13
|
Додугода 1.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 15:04
|
Договір | укладений |
01 листопада 2021 14:10
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 листопада 2021 09:38
|
2 001,24 UAH | UA308201720344350002000034703 КНП "Шосткинська СП" |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "Енера Суми" |
Оплачений |
10 грудня 2021 09:31
|
18 561,06 UAH | UA308201720344350002000034703 КНП "Шосткинська СП" |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "Енера Суми" |
Оплачений |
23 грудня 2021 10:05
|
21 054,24 UAH | UA308201720344350002000034703 КНП "Шосткинська СП" |
UA943204780000026035924900350 ТОВ "Енера Суми" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку з коливанням ціни електричної енергії на енергоринку |
Номер договору про закупівлю: | 241144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку з коливанням ціни електричної енергії на енергоринку |
Номер договору про закупівлю: | 241144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку з коливанням ціни електричної енергії на енергоринку |
Номер договору про закупівлю: | 241144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 241144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |