Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 13:33 |
Очікувана вартість: | 5 365 370,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 826,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 09:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 09:47 |
ЗМІНИ_24.09.2021.pdf | |
24 вересня 2021 09:47 |
Додаток_2_документи.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_7_Проект договору.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
1-ТД__кап. гімн.№107.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_4_лист-згода.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_6_календраний графік.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf | |
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf |
24 вересня 2021 09:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2021 09:47 |
ЗМІНИ_24.09.2021.pdf
|
|||
24 вересня 2021 09:47 |
Додаток_2_документи.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_7_Проект договору.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
1-ТД__кап. гімн.№107.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_4_лист-згода.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_6_календраний графік.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf
|
|||
16 вересня 2021 13:43 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-06-000044 ● d0e0419891ae451b983a0b34a95a8011
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 771
06.12.2021
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №771
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-09-16-006420-b 16.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-08 08:48:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт спортивного комплексу Запорізької гімназії № 107 Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: 69118, місто Запоріжжя, проспект 40-річчя Перемоги, будинок 59». Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015- 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-16-006420-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА» те, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції не завантажив гарантійний лист, який вимагається у частині першій «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: у разі завантаження Учасником сканованих копій оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів тощо), то такий документ, має бути перед скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не копія, а безпосередньо оригінал документу)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 14:45:53
Пояснення на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради з приводу наведеного запиту, щодо надання пояснень в частині ненадання учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА» гарантійного листа, повідомляє про наступне.
Під час оцінки та розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА» було виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а також відсутність гарантійного листа щодо документів, які мають бути перед скануванням перевірені Учасником на предмет його оригінальності (що це не копія, а безпосередньо оригінал документу) передбаченого п. 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В свою чергу Замовником встановлені невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону та враховуючи імперативність норми ч. 16 ст. 29 Закону Замовником наданий час на усунення таких недоліків.
Учасником ТОВ «БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА» 20.10.2021 завантажені виправлені документи в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям та усунуті недоліки, проте одночасно учасником також завантажений лист-відповідь на вимогу № 10-2021/8 від 20.10.2021 відповідно до якого учасником зазначається, що «підприємство гарантує, що усі скановані копії оригіналів документів, що видані іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідки, листи, договори, сертифікати, паспорти, інструкції, повноваження, дозволи тощо) перед скануванням нами було перевірено на предмет оригінальності. Скановані документи тендерної пропозиції не містять різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи».
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Тобто, учасником поряд з усуненням невідповідностей у документах тендерної пропозиції, в частині відповідності ст. 16 Закону, також самостійно усунені невідповідності щодо гарантійного листа передбаченого п. 3 розділу ІІІ тендерної документації. Враховуючи приписи ч. 9 ст. 26 дозавантажені учасниками документи, за наслідками усунення невідповідностей відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, Замовник має розглядати як частину тендерної пропозиції учасника, а отже, станом на дату визначення ТОВ «БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА» переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція вказаного учасника відповідала вимогам тендерної документації, в тому числі, щодо наявності інформації передбаченої п. 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Щодо назви документа «лист-відповідь на вимогу» замість «гарантійний лист» слід зазначити, що п. 1 розділу ІІІ тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відноситься випадок якщо учасником зазначена невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, тобто, вважається формальною (несуттєвою) помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції та надає право Замовнику не відхиляти таку тендерну пропозицію
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом прийняті до уваги зауваження органу державного фінансового контролю за наслідками проведеного моніторингу та повідомляємо, що Замовником вжиті відповідні заходи щодо недопущення таких зауважень в подальшому.
2021-12-20 16:40:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА" |
5 006 122,13
UAH з ПДВ
|
4 869 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСТО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КАРАТ" |
5 360 283,12
UAH з ПДВ
|
4 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА" #41417479 |
Переможець |
4 869 999,99
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 21:07
|
452_107 ДУ_4.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 21:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 18:53
|
452_107 ДУ_4.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 21:40
|
452_107 ДУ№2.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 21:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:48
|
452-107, ду 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 08:31
|
452-107.pdf | укладений |
05 листопада 2021 08:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 452/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 452/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 452/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 452/107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |