Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Для виконання робіт згідно об’єкту замовником було укладено договір генпідряду Договір Генпідряду №39 від 08.10.2018 з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ", яке станом на сьогодні продовжує виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непередбачувані обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому.
За результатами технічної наради під головуванням директора департаменту А.О. Савіна від 25.03.2019 - необхідно виконати додаткові будівельні роботи, які не були включені в початковий проект і необхідність виконання яких виникла після початку виконання будівельних робіт на об’єкті, а саме:
- асфальтобетонне покриття автомобільної дороги на перехрестях;
- асфальтобетонне покриття на з’їздах;
- перехрестя з вул. Можайського відновлення основи на ділянках прокладання комунікацій;
- облаштування технічними засобами організації дорожнього руху;
- в’їзди до приватних володінь
Додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини, а необхідність їх виконання виявлена при здійснення будівельних робіт на об’єкті, зокрема:
1. За фактом обстеження існуючого дорожнього одягу, що виконано ТОВ «ПБК-Водпроект» виявлено наявність ділянок з недостатнім шаром щебеневої основи над мережами комунікацій, що прокладалися раніше.
2. З метою покращення організації руху транспорту на перехресті бульв. Шевченка та вул. Можайського що ускладнена наявністю важкого вантажного транспорту в складі транспортного потоку та зважаючи на щільний трафік у пікові години, додатково вирішити питання відокремлення потоків транспорту на вищезазначеному перехресті.
3. Під час виконання робіт виникла необхідність довести площини посадкових майданчиків до відміток бордюрних каменів і, як наслідок, в додаткових роботах по благоустрою посадкових майданчиків.
4. Згідно протоколу від 05.10.2018 п.2 перехрестя на бульв.Шевченка та Університетська виконано шляхом фрезерування без розбирання шарів основи, тому планувальні відмітки на вищезазначеному перехресті змінились і виникла потреба в доведенні пішохідної зони на бульварній частині до нових планувальних відміток та в додаткових роботах по розбиранню і переукладанню плитки ФЕМ.
5. В зв’язку з набранням чинності 01 червня 2019року наказом від 22.02.2019 №120 Міністерства інфраструктури України. ГБН В.2.3-37641918-559:2019 Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування. Передбачити заміну контрукції дорожнього одягу на зупинках маршрутного транспорту згідно рекомендацій п.5.5 вищезазначеного ГБНу.
6. При перевлаштуванні бортового дорожнього каменю перед приватним володінням, 08.08.2019, за адресою бульв. Шевченка, 78, була виявлена порожнина в товщі дорожнього одягу під шаром піску на глибині приблизно 1,0м.
7. Та інші обстави, які стали при виконання робіт на об’єкті
У зв’язку із зазначеним вище проектувальником об’єкту будівництва ТОВ «ПБК-Водпроект», на підставі заявки на проектування, було здійснено корегування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області.
Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди.
В цілому роботи, що виконується технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. А також забезпечити гарантійний термін експлуатації після введення об’єкта в експлуатацію.
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи, не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому.
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разу коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 ч. 2 ст. 35 Закону.
Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт згідно рішення робочих нарад, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 6238612,00 (шість мiльйонiв двісті тридцять вісім тисяч шiстсот дванадцять) грн. 00 коп., що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору (з урахуванням всіх змін та доповнень) – 31914766,00 (тридцять один мiльйон дев'ятсот чотирнадцять тисяч сiмсот шістдесят шість) грн. 00 коп., а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону.
Додатки:
- копія протоколу технічної наради від 23.03.2019 на 2 арк. у 1 прим.;
- копія протоколу технічної наради від 05.10.2018 на 2 арк. у 1 прим.;
- копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 27.11.2018 №24-1052-18 на 4 арк. у 1 прим.;
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2020 14:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
18 березня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-21-000002 ● 9e81fd0aa481452fad16c14c94ead649
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2020 11:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.07.2020 № 220
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-03-18-001659-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 березня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-21 12:00:14
Запит про надання документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Додаткові будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних документів, а саме: пропонуємо надати копії протоколу технічної наради від 23.03.2019, протоколу технічної наради від 05.10.2018, експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 27.11.2018 №24-1052-18.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту в електронній системі закупівель. При цьому документи можуть супроводжуватись поясненнями Замовника.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-24 19:12:10
Пояснення на запит
На запит про надання документів у межах проведення моніторингу закупівлі № UA-M-2020-07-21-000002 за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Додаткові будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001659-a) та відповідно ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) надаємо наступні документи:
Протокол технічної наради від 23.03.2019,
Протокол технічної наради від 05.10.2018,
Експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 31.10.2019 №24-0804-19.
Експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 26.02.2018 №24-1314-17.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-27 16:41:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Додаткові будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт бульв. Шевченка від вул.Університетської до вул. Можайського»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо пояснити причини невідповідності реквізитів копій експертних звітів щодо розгляду проектної документації, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а саме: від 26.02.2018 № 24-1314-17 та від 31.10.2019 № 24-0804-19, та копії експертного звіту щодо розгляду проектної документації, на який Замовник посилається в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі та який запитувало Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, а саме: від 27.11.2018 № 24-1052-18?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту в електронній системі закупівель. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-30 13:22:21
Відповідь на запит
Причиною невідповідності реквізитів копій експертних звітів щодо розгляду проектної документації, на які Замовник посилається в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі є помилка, зумовлена неправильний написанням символів під час внесення інформації до документів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2020-08-14 10:14:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2020-08-14 11:10:48
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСИ-ІНТЕРСТРОЙ" #38646241 |
Переможець |
6 091 304,40
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 16:25
|
ДУ14 Шевченка 5 Підряд допи.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 09:25
|
ДУ №13.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 09:34
|
ДУ №12.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 13:05
|
ДУ №11 Шевченка 5 додаткові роботи підряд.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 13:25
|
ДУ№10 допи Шевченка 5.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:47
|
ДУ№9.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:46
|
ДУ№9.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:18
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:17
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:17
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:17
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:16
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:15
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:14
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:14
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:14
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:14
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:14
|
Акт огляду.pdf.p7s | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
Тендерна_документацiя_Цибл (1).doc | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
Акт обстеження (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9. Лист відповідність ст.17.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
Акт огляду.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
r_641_ДЦ_ЛС1_2-1-1 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
Акт обстеження (2).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9.4 ЦПД Ревенко.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
14 Згода з проектом договору.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9. Лист відповідність ст.17 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
Документація_СП__проєктування (1).docx | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
13 Згода з вимогами до предмету закупівлі.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
14 Згода з проектом договору (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
15 Згода з умовами закупівлі.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
10.1 Аналогічного договору.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9.1 Кваліфікаційні сертифікати.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9.2 Довідка про незалучення субпідрядників.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9 Довідка про наявність працівників.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
9.3 Наказ Болюк.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
10 Довідка про наявність виконання аналогічного договору.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 08:34
|
ДУ№7 від 29.07.2021.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 10:27
|
ДУ №6.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 11:43
|
ДУ_5.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:38
|
ДУ №4 від 22.04.2021.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:16
|
ДУ №3 від 30 12 2020 до Дог №39 20 від 02 04 2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2020 17:58
|
Договірна.+Кален.граф. зеншений.pdf | зміни до договору |
05 травня 2020 17:57
|
Дод.угод.№2.pdf | зміни до договору |
05 травня 2020 17:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:48
|
Доп.угода №1.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 15:01
|
Договірна ціна, кален. граф. кошториси.pdf | укладений |
02 квітня 2020 14:57
|
Договір №39-20.pdf | укладений |
02 квітня 2020 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в частині фінансування поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміна фінансування поточного року, та зміна реквізитів субпідрядників |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів субпідрядників |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договору в частині фінансування поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | приведення зареєстрованих бюджетних зобов'язань за спеціальним фондом у відповідність із фактичними надходженнями до цього фонду |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік. Продовження строку дії договору через відсутність достатнього фінансування згідно розміру бюджетного призначення за кошторисом на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни фінансування поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії виконання робіт та взяття зобов’язань згідно затверджених призначень по об'єкту на поточний рік, а також зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування поточного року та продовження строку дії та виконання договору згідно додаткової угоди, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 39/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |