Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2023 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 626 472,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. 2. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм - “Ціна”
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до розділу 3 Проєкту договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2023 19:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2023 18:58 |
Тендерна документація із змінами 2.doc | |
05 лютого 2023 18:58 |
Зміни 2 до тендерної документації.doc | |
02 лютого 2023 17:40 |
Тендерна документація із змінами.doc | |
02 лютого 2023 17:40 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
02 лютого 2023 16:54 |
Проєкт договору.doc | |
02 лютого 2023 16:54 |
Тендерна документація.doc |
05 лютого 2023 19:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 лютого 2023 18:58 |
Тендерна документація із змінами 2.doc
|
||||||
05 лютого 2023 18:58 |
Зміни 2 до тендерної документації.doc
|
||||||
02 лютого 2023 17:40 |
Тендерна документація із змінами.doc
|
||||||
02 лютого 2023 17:40 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||||||
02 лютого 2023 16:54 |
Проєкт договору.doc
|
||||||
02 лютого 2023 16:54 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-08-000004 ● ac291835b7f64358a15dc7ca9daa114f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2023 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2023 № 25-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 червня 2023 року № 25-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-02-02-016978-a від 02.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 10:44:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-02-016978-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 15:52:40
Відповідь на запит
У відповідь на запит від 21.06.2023 року про надання пояснень у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-02-016978-а), повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання цієї Постанови управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (обґрунтування та документи до нього додаються).
Відкриті торги (з особливостями) за цим предметом закупівлі були оголошені 02.02.2023 року (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-02-016978-а).
Зазначене обґрунтування оприлюднене 06.02.2023 року:
- на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради в рубриці нашого управління за посиланням:
https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/12
та 08.02.2023 року:
- на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – управління молоді і спорту виконавчого комітету Рівненської міської ради за посиланням в розділі новин:
http://ysms.org.ua/
Додаток на 63 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Експертний звіт ТОВ “ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА” № 221130-02/А від 27.12.2022 року.
- Зведений кошторис, затверджений 29.12.2022 року.
- Наказ про затвердження проектої документації від 29.12.2022 № 01-17/148;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів – управлінням у справах молоді та спорту виконавчого комітету Рівненської міської ради № 1-23 від 25.01.2023 року
- Рішення Рівненської міської ради від 22.12.2022 № 2904 “Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2023 рік”, оприлюднене на сайті Рівненської міської ради за посиланням:
https://rivnerada.gov.ua/public-services/decisions/senate
Начальник управління Володимир ЛЯШУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
8 610 000,00
UAH з ПДВ
|
8 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
8 610 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2023 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2023 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 09:41
|
ДУ 6 до договору 58-Б від 22.02.2023_ кап. рем. СДЮСШОР2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 17:47
|
ДУ 5 до договору 58-Б_ ДЮСШ2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 17:28
|
Додаткова угода 4 до договору 58-Б_ СДЮСШОР _2.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 15:19
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 10:52
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 17:04
|
Додаткова угода 1 до договору 58-Б.pdf | зміни до договору |
07 червня 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 09:37
|
Договір | укладений |
22 лютого 2023 09:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
“Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) | 1 | роботи |
8 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 58-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 58-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 58-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та відповідно вартості договору, зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 58-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 58-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 58-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
“Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) | 1 |
8 097 339,60
UAH з ПДВ
|