Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально виховний комплекс"Балтська ЗОШ І-ІІІст. №3-колегіум" Балтської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34010891 |
Місцезнаходження: | 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96 |
Контактна особа: |
Романець Галина Ярославівна +380486622403 osvitas3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2020 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:54 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 47 065 940,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 235 329,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 235329 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 13:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 15:31 |
Перелік змін від 15.05.2020.pdf | |
15 травня 2020 15:31 |
Додаток__3 зі змінами від 15.05.2020.pdf | |
15 травня 2020 15:31 |
Додаток__4 зі змінами від 15.05.2020.pdf | |
15 травня 2020 15:31 |
ТД зі змінами від 15.05.2020.pdf | |
15 травня 2020 15:31 |
Додаток-_6 зі змінами від 15.05.2020.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№9.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№8.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№7.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№5.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№2.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№1.pdf | |
05 травня 2020 14:15 |
Експертний_звiт.pdf |
18 травня 2020 13:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2020 15:31 |
Перелік змін від 15.05.2020.pdf
|
|||
15 травня 2020 15:31 |
Додаток__3 зі змінами від 15.05.2020.pdf
|
|||
15 травня 2020 15:31 |
Додаток__4 зі змінами від 15.05.2020.pdf
|
|||
15 травня 2020 15:31 |
ТД зі змінами від 15.05.2020.pdf
|
|||
15 травня 2020 15:31 |
Додаток-_6 зі змінами від 15.05.2020.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№9.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№8.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№7.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№5.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№2.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Додаток-№1.pdf
|
|||
05 травня 2020 14:15 |
Експертний_звiт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо виконати вимоги ЗУ Про публічні закупівлі, надавши нам час на усунення недоліків.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо виконати вимоги ЗУ Про публічні закупівлі, надавши нам час на усунення недоліків.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо виконати вимоги ЗУ Про публічні закупівлі, надавши нам час на усунення недоліків.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо виконати вимоги ЗУ Про публічні закупівлі, надавши нам час на усунення недоліків.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-07-000009 ● e4a402d11ac944b4b6dc7e41cc9eac54
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2020 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2020 Одеса № 126
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 07.05.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.05.2020 № 126
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-05-05-000750-c 05.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені шляхом внесення змін до тендерної документації.
2020-05-18 09:35:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-05-18 10:36:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНА ЕЛІТБУД" |
37 791 099,74
UAH з ПДВ
|
32 622 129,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Юніверсібуд" |
41 800 000,00
UAH з ПДВ
|
32 622 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Веста Девелоп" |
43 634 566,80
UAH з ПДВ
|
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" |
38 390 594,40
UAH з ПДВ
|
36 553 486,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНА ЕЛІТБУД" #36755015 |
Відхилено |
32 622 129,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 16:32
|
|
Приватне підприємство "Юніверсібуд" #31502122 |
Відхилено |
32 622 130,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 08:41
|
|
ТОВ "Веста Девелоп" #35179778 |
Відхилено |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 11:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" #36760989 |
Відхилено |
36 553 486,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 09:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |