Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057287 |
Вебсайт: | http://kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2 |
Контактна особа: |
Авраменко Тетяна Юріївна 380536743833 analiz@kremen.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2023 12:43 |
Початок аукціону: | 28 липня 2023 12:43 |
Очікувана вартість: | 7 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни з автономним джерелом живлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата протягом 7 робочих днів з дати поставки замовленої партії товару на адресу Покупця. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2023 16:43 |
Тендерна документація (зі змінами від 19.05.2023).docx | |
18 липня 2023 16:43 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості - траспорт.docx | |
18 липня 2023 16:43 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000037 ● b60786cc51c4426daa19bbfd4833fb2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2023 № 73-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.08.2023 № 73-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-07-18-011142-a, 18.07.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 19:15:55
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни з автономним джерелом живлення», очікуваною вартістю 7980000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-07-18-011142-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- 1. яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- 2. Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «БПК Газінвестпроект». Згідно пункту № 1 вимоги про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БПК Газінвестпроект» «надано порівняльну таблицю, яка містить порівняння характеристик товару наданих замовником та ідентичних характеристик скопійованих в замовника. Даний документ не відповідає вимогам тендерної документації та ставить під сумнів спроможність учасника задовільнити потребу замовника». Так, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково з зазначенням повного найменування товару, назва країна-виробник); Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника». Згідно даних веб-порталу Уповноваженого органу учасником ТОВ «БПК Газінвестпроект» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю із зазначенням повного найменування товару, назва країна-виробника та дані про товар які відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника, як і вимагалося тендерною документацією замовника.
Пояснити в чому саме надана учасником ТОВ «БПК Газінвестпроект» порівняльна таблиця не відповідала вимогам тендерної документації, з конкретним посиланням на вимогу в тендерній документації, якій не відповідає порівняльна таблиця, надана учасником ТОВ «БПК Газінвестпроект».
3. Разом з цим, учаснику для усунення невідповідностей порівняльної таблиці необхідно надати «копію технічного паспорту або іншого документа, що заміняє, на товар, що пропонується для постачання».
Вказати на якій саме сторінці тендерної документації встановлена дана вимога про надання копії технічного паспорта.
4. Разом з тим, замовником в вимозі про усунення невідповідностей зазначено: «на виконання п.п 2.1.2 пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надана копія договору згідно з якою Замовник не може підтвердити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, так як предмет закупівлі в договорі визначений без застосування Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вищезазначене, Замовник не може вважати наданий договір аналогічним за предметом закупівлі. 2. Сам по собі факт укладення договору не свідчить про його виконання і тому не підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (постанова ВС від 05.08.2021 року у справі № 910/1520/20). Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. На виконання 2.1.3. пункту 2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації учасник не надав жодного документа, який би міг підтвердити факт виконання договору».
Згідно даних веб-порталу Уповноваженого органу учасником ТОВ «БПК Газінвестпроект» завантажено новий аналогічній договір, в якому предметом закупівлі є мобільні лазні або банно-пральні комплекси відповідно до «ДК 021:2015 код 44210000-5 Конструкції та їх частини» та видаткову накладну від 17.07.2023 № РН-0000137, як документ, який підтверджує виконання договору. Натомість відповідно до протокольного рішення від 02.09.2023 № 235 замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект». В даному протокольному рішенні вказано, що видаткова накладна не підтверджує виконання договору.
В тендерній документації замовником вказано, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «БПК Газінвестпроект» підтверджено досвід виконання аналогічного договору зі свого боку шляхом надання відповідних накладних про виконання аналогічного договору поставки від 20.02.2019 № УГВС114/13-19; укладеного аналогічного договору поставки від 01.06.2023 № 0106/23 та видаткової накладної від 17.07.2023 № РН-0000137.
З огляду на викладене, поясніть причину відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БПК Газінвестпроект».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 15:02:59
Пояснення на виконання запиту в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 29.08.2023 № 73-з «Про початок моніторингу закупівель»
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на виконання запиту про надання пояснень в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 29.08.2023 № 73-з «Про початок моніторингу закупівель» повідомляє наступне.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.07.2023 №216, на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), були зафіксовані обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі пересувного мобільного комплексу для прання та гігієни з автономним джерелом живлення, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно, вся необхідна інформація була оприлюднена під час публікації оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями в полі "Обгрунтування для відображення на сайті замовника". На електронну адресу майданчика Smarttender.biz був направлений лист з проханням надати офіційне підтвердження того, що під час внесення інформації в електронні поля по закупівлі пересувного мобільного комплексу для прання та гігієни з автономним джерелом живлення (номер в ЦБД : UA-2023-07-18-011142-a) в розділі «Додаткова інформація» підрозділі «Обґрунтування для відображення на сайті замовника» була внесена відповідна інформація для відображення на сайті Замовника. Відповідь очікується.
На офіційній сторінці головного розпорядника бюджетних коштів знаходиться вся інформація щодо закупівель за посиланням: https://kremen.gov.ua/ розділ «Прозоре місто» підрозділ «Публічні закупівлі».
На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції мав надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов’язково з зазначенням повного найменування товару, назва країна-виробник) в якій попри назву товару, виробника та країну походження повинна міститись інформація про схожість або відмінність товару, який пропонується до постачання. Сподіваючись на добросовісність Учасників, Замовником в тендерній документації не було встановлено вимоги про надання в складі тендерної пропозиції технічного паспорту на товар, так як вважалось, що інформація , яка буде надана в порівняльній таблиці дозволить систематизувати і синтезувати дані шляхом порівняння параметрів обох товарів, що дозволить
легко візуалізувати інформацію, яка контрастує між різними характеристиками, що спостерігаються і аналізуються. Натомість, порівняльна таблиця містила технічні характеристики Замовника та технічні характеристики Учасника, які були повністю скопійовані з технічних характеристик, що унеможливило здійснення порівняльного аналізу товару. Таким чином, вивчивши тендерну пропозицію Учасника та, врахувавши факт, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі мали деякі специфічні особливості, так як формувались на замовлення Збройних Сил України, Замовником було прийнято рішення скористатись своїм правом на підтвердження наданої інформації (п. 42 Особливостей) та усунення невідповідностей (п. 43 Особливостей) та запросити в Учасника копію технічного паспорту або іншого документа, що його заміняє для здійснення порівняльного аналізу запропонованого товару.
Опарцювавши наданий Учасником Паспорт на запропонований ним товар, було встановлено, що віддповідно до інформації наведеної в таблиці Розділу 2 «Основні технічні дані та характеристики», мобільний комплекс для прання та гігієни з автономним джерелом живлення містить тамбур та санвузол, що суперечить вимогам Додатка 2 до тендерної документації.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей, зазначеної в п.2 питання 1 Протоколу Учасник надав оновлену довідку про виконання аналогічних договорів та копію такого договору разом з видатковою накладною. Проте, відповідно до договору, оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту піписання видаткової накладної (дата накладної 17.07.2023), тобто, фактично, на момент подання пропозиції (26.07.2023) зобов’язання однією із сторін не виконані. В Законі України «Про публічні закупівлі» наголошується саме на факті виконання умов договору обома сторонами — і замовником, і учасником (постачальником). Тобто договір вважається виконаним, якщо усіма сторонами договору в належній формі виконано всі зобов’язання за цим договором, а саме:
• поставлено товар / надано послуги / виконано роботи;
• здійснена оплата з боку замовника;
• врегульовані питання щодо господарських санкцій, нарахування штрафів та пені, повернення коштів за непоставлений товар (невиконані роботи, ненадані послуги) тощо, про що було зазначено в тексті договору.
Таким чином, керуючись виключно законодавством України, Замовником було прийнято рішення, що наданий Учасником договір не може підтверджувати факт виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Враховуючи вищезазначене, після детального вивчення тендерної пропозиції учасника, з урахуванням документів, що були подані на виконання вимоги про усунення невідповідностей, Замовником було прийняте рішення про відхилення пропозиції Учасника відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-14 15:04:18
Пояснення на виконання запиту в ході проведення моніторингу закупівель відповідно до Наказу від 29.08.2023 № 73-з «Про початок моніторингу закупівель»
Додатково до наданих пояснень надаємо відповідь майданчика SmartTender
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області повідомляє, що на виконання припису, зазначеного в п.3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, з особами, якими було допущено порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 та абзацу 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20232 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова) була проведена роз’яснювально – профілактична робота щодо недопущення відповідних порушень в майбутньому. Надалі зобов’язуємось неуклінно дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови та іншого законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-09-22 15:56:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Постанови № 1178 в частині неправомірного надання вимог про усунення невідповідностей під час розгляду тендерних пропозицій.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2023 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" |
7 380 000,00
UAH з ПДВ
|
7 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОІНВЕСТ" |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БПК Газінвестпроект" #36470766 |
Відхилено |
7 380 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 12:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2023 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОІНВЕСТ" #32450924 |
Переможець |
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2023 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 серпня 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 10:06
|
Договір_371.pdf | укладений |
16 серпня 2023 10:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Пересувний мобільний комплекс для прання та гігієни з автономним джерелом живлення | 3 | одиниця |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|