Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Atomic absorption spectrometer set
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise "Kryvbasvodokanal" |
National ID: | 03341316 |
Contact point: |
Olga Golyak +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:57 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Publication date: | 07 вересня 2021 19:01 |
Enquiries until: | 28 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2021 00:00 |
Planned auction date: | 28 жовтня 2021 11:57 |
Information
Estimated total value: | 5 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата партії Товару здійснюється протягом 90 календарних днів від дати отримання Товару Покупцем. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 17:48 |
Перелік змін 1.docx | |
13 вересня 2021 17:48 |
ТД-спектрометр.docx | |
13 вересня 2021 17:47 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc | |
13 вересня 2021 17:47 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx | |
13 вересня 2021 17:46 |
Додаток 1.Технічне завдання.docx | |
13 вересня 2021 17:46 |
Додаток 4 (проект договору).doc |
13 вересня 2021 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2021 17:48 |
Перелік змін 1.docx
|
|||
13 вересня 2021 17:48 |
ТД-спектрометр.docx
|
|||
13 вересня 2021 17:47 |
Додаток 3.Вимоги ст.17.doc
|
|||
13 вересня 2021 17:47 |
Додаток 2 (Перелік документів).docx
|
|||
13 вересня 2021 17:46 |
Додаток 1.Технічне завдання.docx
|
|||
13 вересня 2021 17:46 |
Додаток 4 (проект договору).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000090 ● fbd943534ded4b0c841d31a155c52f1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-09-07-011994-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-09 16:52:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Комплект атомно-абсорбційного спектрометра» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-07-011994-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 15:28:32
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість
У відповідь на питання перше Запиту щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплекту атомно-абсорбційного спектрометра за ДК 021:2015 38430000-8 — «Детектори та аналізатори» щодо обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі повідомляємо наступне, керуючись наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" замовником було вивчено як загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах, в тому числі і в електронній системі «Prozorro» так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій, а саме шляхом направлення учасникам ринку запитів. Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі та визначити обґрунтовану очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У відповідь на питання друге Запиту щодо надання пояснень повідомляємо:
Обгрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено, не Законом України «Про публічні закупівлі», а Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі –Постанова). Відповідно до пункту 1 Постанови, Кабінет Міністрів України затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком до цієї Постанови.
Пунктом 4.1 вищевказаної Постанови передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі для наступних категорій Замовників;
1)Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня),
2) Суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Статуту Комунального підприємства «Кривбасводоканал», підприємство є комунальним підприємством, яке засновано на комунальній власності територіальної громади міста та здійснює закупівлі як Замовник, що здійснює діяльність в одній або декількох сферах господарювання, зокрема, забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення та здійснює закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» за власні кошти, отримані від господарської діяльності підприємства. На офіційному сайті ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ- https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html - є відповідний перелік суб’єктів господарювання державного сектору економіки «Суб’єкти господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.04.2022», в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній.
Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що наведена вище постанова Кабінету Міністрів України розповсюджує свою дію імперативно лише на розпорядників коштів державного бюджету та суб’єктів господарювання державного сектору економіки, а з урахуванням того, що комунальне підприємство не належить до жодної з визначених категорій, та зазначена закупівля здійснюється за власні кошти підприємства, немає підстав для формування та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до пункту 4.1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) .
КП «Кривбасводоканал», при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, використовує затверджену Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про вартість, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах підприємств та організацій, які займаються технічним обслуговуванням та ремонтом трансформаторів, а також дані в електронній системі закупівель Prozorro. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro, з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют тощо.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-27 15:46:37
Відповідь на Висновок про результати моніторингу від 20.09.2022р.
Вивчивши висновок про результати моніторингу закупівлі за № в ЕСЗ UA-2021-09-07-011994-c, Замовник не згоден визнати вказані у ньому порушення, а саме:
1. пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Стаття 21. Інформування про проведення відкритих торгів
1. Оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);».
Під час оголошення процедури закупівель Замовник заповнює виключно в електронному вигляді передбачені для конкретної процедури поля. Вказана процедура закупівлі була оголошена в особистому кабінеті електронного майданчика NEWTEND, який має усі рівні акредитації (1,2,3,4) майданчиків для роботи в ProZorro. При оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник має змогу заповнити поля, які передбачені функціоналом майданчика.
Вимоги п.9 частини 2 ст 21 Закону щодо наявності в оголошенні умов надання забезпечення тендерних пропозицій заповнені Замовником під час оголошення даних торгів вичерпною інформацією, ідентичною з відповідними пунктами тендерної документації. На підтвердження даної інформації надаються скриншоти з особистого кабінету Замовника. Наголошуємо, що Замовником дотримано вимоги п.9 частини 2 ст 21 Закону, але Замовник не відповідає за інтеграцію інформації, розміщеної в особистому кабінеті електронного майданчика NEWTEND з електронною системою закупівель ПРОЗОРРО.
Тому Замовнику не зрозуміло, чому він має притягнути до відповідальності осіб, які в жодному разі не відповідають за інтеграцію даних в ЕСЗ.
2)пункту 18 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22, який звучить:
«Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за № в ЕСЗ UA-2021-09-07-011994-c містить інформацію про виявлені порушення, зокрема щодо наявності в Тендерній документації вимогу про надання Учасниками інформації про субпідрядників/співвиконавців.
Слід зазначити, що Тендерна документація Замовника містить пункт 8 розділу у наступній редакції:
8 Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)
8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Як видно, даний пункт містить примітки «у випадку закупівлі робіт чи послуг», тобто у тендерній документації є пункт щодо інформації про субпідрядника , оскільки тендерна документація є типовою. При цьому слід зазначити, що тендерна документація Замовника є інструкцією з підготовки тендерної пропозиції, а перелік документів, які вимагаються Замовником зазначаються у Додатках. У жодному Додатку до тендерної документації від Учасників не вимагається інформація про субпідрядника/співвиконавця.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник дотримався вимог Закону при складанні тендерної документації.
3) вимагається надання листа-гарантії щодо дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII.
Аудитором зазначено, що даний нормативний документ втратив чинність. З чим Замовник не погоджується, адже на офіційному сайті Верховної ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/ закон «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» є чинним, в підтвердження даної інформації надаємо скриншот сайту Верховної ради. Замовником у Тендерній документації було невірно визначено номер та дату Закону, що є технічною помилкою.
При цьому слід наголосити, що дана помилка жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону, а навпаки Замовник намагається запобігти корупційним діям і зловживанням на виконання п. 6 частини 1 ст. 5 Закону. Також слід зазначити, що частина ст.64 Кодексу України про адміністративні правопорушення, не містить порушень, стосовно технічних помилок Замовника, головною вимогою є – складання тендерної документації у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаючи на викладене вище, не погоджуємось із Висновком про результати процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (пункт 9 частини 2 статті 21 Закону України "Про публічні закупівлі".))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2021 13:57
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП |
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНВІМОНІТОР" |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕГРЕЙТЕД МЕДІКАЛ ГРУП #38824944 |
Переможець |
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 15:39
|
193-ЕКО ДУ1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 16:12
|
193-ЕКО.pdf | укладений |
15 листопада 2021 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 193-ЕКО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |