Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Очікувана вартість
122 670,00 UAH
UA-2022-08-04-003598-a ● 0e1062290b784f53bfa967b3cc2cf21c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 37918230 |
Місцезнаходження: | 25002, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, проспект Винниченка, 1а |
Контактна особа: |
Лавріченко Вікторія Валентинівна 380955324336 Office@kr.treasury.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2022 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2022 13:54 |
Очікувана вартість: | 122 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 453,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2928 Людино-година
Послуги цілодобової фізичної охорони адміністративного приміщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25002, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Винниченка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата здійснюється щомісячно, по факту надання послуг до 20 числа за місяцем в якому надавались послуги, на підставі рахунку – фактури та акту надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2022 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2022 12:01 |
додаток 6.doc | |
04 серпня 2022 12:01 |
Додаток 5.doc | |
04 серпня 2022 12:01 |
Додаток 4.doc | |
04 серпня 2022 12:00 |
дод.2 до договору.doc | |
04 серпня 2022 11:59 |
дод.1 до договору.doc | |
04 серпня 2022 11:59 |
Додаток 3 редагований.doc | |
04 серпня 2022 11:58 |
Додаток 2.doc | |
04 серпня 2022 11:56 |
Додаток 1.doc | |
04 серпня 2022 11:55 |
Документація по закупівлі.doc | |
04 серпня 2022 11:54 |
оголошення 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-04-003598-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:43294441
Дата подання: 22 серпня 2022 14:41
Вимога щодо Переможця
Файл вкладено
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2022 16:55
Враховуючи абзац 2 частини 14 статті 14 Закону № 922-VIIІ уповноваженою особою Головного управління Казначейства опрацювавши вимогу ТОВ “ГУАРД ОХОРОНА” та встановлено наступне:
1.1 Відповідно до пункту 1 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2021 рік та не менше одного, що виконується за 2022 рік.
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та всієї кількості актів надання послуг (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2021 рік та часткове виконання договору у 2022 році.
Під формулюванням “підтвердження часткового виконання договору у 2022 році” розуміється надання учасниками закупівлі підтвердження виконання частини своїх зобов’язань за договором 2022 року.
Тобто, на виконання даної вимоги учасник має право надати у складі своєї пропозиції акт надання послуг за один місяць 2022 року, що буде вважатися як підтвердження часткового виконання, даним учасником, своїх зобов’язань по договору.
У складі пропозиції ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” наявні акти виконаних робіт до договору від 29.12.2022 № 54/21 за лютий 2022, березень 2022, квітень 2022, травень 2022, що відповідає вимогам абзацу третього пункту 1 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі.
1.2. Відповідно до пункту 16 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник подає довідку в довільній формі, що має містити перелік характеристик запропонованих послуг, відповідно до вимог додатку 6 документації спрощеної закупівлі.
На виконання вищевказаної вимоги документації спрощеної закупівлі, ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано у складі своєї пропозиції довідку від 11.08.2022 № 1187, яка містить перелік характеристик запропонованих послуг, відповідно до вимог додатку 6 документації спрощеної закупівлі, що відповідає вимогам пункту 16 додатку 1.
Довідка від 11.08.2022 № 1187 завантажена в електронну систему закупівель файлом під назвою “Довідка тех.характеристики (дод.6).doox.pdf” 15.08.2022 о 11:02:22.
1.3. Абзацом 5 пункту 1.1 частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” визначено, подання учасником спрощеної закупівлі листа-згоди на обробку наявних персональних даних (згідно додатку 5 до документації).
Під даною вимогою розуміється подання листа-згоди на обробку наявних персональних даних особою, що уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі.
Документацією спрощеної закупівлі не передбачено надання учасниками закупівлі підписаних листів - згод на обробку наявних персональних даних від працівників, інформація про яких, подається у складі пропозиції.
З метою виконання вимог абзацу 5 пункту 1.1 частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано листа-згоду на обробку наявних персональних даних (згідно додатку 5 до документації) від представника товариства уповноваженого щодо підпису пропозиції — І.Іванова, що відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі.
1.4. Відповідно до пункту 8 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник повинен у складі своєї пропозиції подати гарантійний лист про наявність в охоронців, яких планується задіяти до виконання зобов’язань по договору чинних на момент подачі пропозиції:
- довідок (або витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівники не мають непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, чинних на момент прийняття працівника на Підприємство на роботу;
- сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду, чинних на момент подання пропозиції;
- медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду.
Тобто, замовником не вимагається надання учасниками закупівлі вищезазначених довідок на стадії подання пропозиції. Дані довідки подаються переможцем спрощеної закупівлі офіційним листом не пізніше дати залучення до виконання зобов’язань по договору працівників, про що зазначено у пункті 10 розділу “Обовязки охоронної фірми” проєкту договору.
На виконання пункту 8 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано гарантійний лист від 11.08.2022 № 1181, що відповідає вимогам вищевказаного пункту документації спрощеної закупівлі.
1.1 Відповідно до пункту 1 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник подає довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2021 рік та не менше одного, що виконується за 2022 рік.
В даній довідці повинна зазначатись така інформація: найменування та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код замовника, його місце знаходження, предмет договору, номер, дата укладання та строк дії договору, відомості про виконання договору.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надаються копії договорів (не менше 2) та всієї кількості актів надання послуг (тощо), що підтверджують факт надання послуг в повному обсязі за 2021 рік та часткове виконання договору у 2022 році.
Під формулюванням “підтвердження часткового виконання договору у 2022 році” розуміється надання учасниками закупівлі підтвердження виконання частини своїх зобов’язань за договором 2022 року.
Тобто, на виконання даної вимоги учасник має право надати у складі своєї пропозиції акт надання послуг за один місяць 2022 року, що буде вважатися як підтвердження часткового виконання, даним учасником, своїх зобов’язань по договору.
У складі пропозиції ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” наявні акти виконаних робіт до договору від 29.12.2022 № 54/21 за лютий 2022, березень 2022, квітень 2022, травень 2022, що відповідає вимогам абзацу третього пункту 1 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі.
1.2. Відповідно до пункту 16 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник подає довідку в довільній формі, що має містити перелік характеристик запропонованих послуг, відповідно до вимог додатку 6 документації спрощеної закупівлі.
На виконання вищевказаної вимоги документації спрощеної закупівлі, ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано у складі своєї пропозиції довідку від 11.08.2022 № 1187, яка містить перелік характеристик запропонованих послуг, відповідно до вимог додатку 6 документації спрощеної закупівлі, що відповідає вимогам пункту 16 додатку 1.
Довідка від 11.08.2022 № 1187 завантажена в електронну систему закупівель файлом під назвою “Довідка тех.характеристики (дод.6).doox.pdf” 15.08.2022 о 11:02:22.
1.3. Абзацом 5 пункту 1.1 частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” визначено, подання учасником спрощеної закупівлі листа-згоди на обробку наявних персональних даних (згідно додатку 5 до документації).
Під даною вимогою розуміється подання листа-згоди на обробку наявних персональних даних особою, що уповноважена учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі.
Документацією спрощеної закупівлі не передбачено надання учасниками закупівлі підписаних листів - згод на обробку наявних персональних даних від працівників, інформація про яких, подається у складі пропозиції.
З метою виконання вимог абзацу 5 пункту 1.1 частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерних пропозицій” ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано листа-згоду на обробку наявних персональних даних (згідно додатку 5 до документації) від представника товариства уповноваженого щодо підпису пропозиції — І.Іванова, що відповідає вимогам документації спрощеної закупівлі.
1.4. Відповідно до пункту 8 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник повинен у складі своєї пропозиції подати гарантійний лист про наявність в охоронців, яких планується задіяти до виконання зобов’язань по договору чинних на момент подачі пропозиції:
- довідок (або витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що працівники не мають непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, чинних на момент прийняття працівника на Підприємство на роботу;
- сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду, чинних на момент подання пропозиції;
- медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду.
Тобто, замовником не вимагається надання учасниками закупівлі вищезазначених довідок на стадії подання пропозиції. Дані довідки подаються переможцем спрощеної закупівлі офіційним листом не пізніше дати залучення до виконання зобов’язань по договору працівників, про що зазначено у пункті 10 розділу “Обовязки охоронної фірми” проєкту договору.
На виконання пункту 8 додатку 1 до документації спрощеної закупівлі ТОВ “ОХОРОННО - ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” подано гарантійний лист від 11.08.2022 № 1181, що відповідає вимогам вищевказаного пункту документації спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АМІРАН 007" |
66 992,64
UAH з ПДВ
|
66 992,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО ОХОРОНИ "ЦЕРБЕР" |
91 997,76
UAH з ПДВ
|
91 997,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" |
102 011,52
UAH з ПДВ
|
102 011,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" |
105 408,00
UAH з ПДВ
|
105 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АМІРАН 007" #40111360 |
Відхилено |
66 992,64
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2022 17:55
|
ТОВ "АГЕНТСТВО ОХОРОНИ "ЦЕРБЕР" #34062489 |
Відхилено |
91 997,76
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 12:01
|
ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" #41274114 |
Переможець |
102 011,52
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2023 16:06
|
охорона.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 10:49
|
Scan_0160.pdf | зміни до договору |
19 січня 2023 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:29
|
97.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2022 16:12
|
Scan_0364.pdf | укладений |
31 серпня 2022 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 51-г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 97-г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 51-г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження діі договору з метою проведення остаточних розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 51-г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-г |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |