Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянках км 258+513 - км 310+000, км 382+000 - км 432+877(аварійні роботи)
Очікувана вартість
27 000 000,00 UAH
UA-2024-01-27-000482-a ● 0e0550b9ec0347938f992d4d4b5dd776
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Героїв поліції, будинок, 19 |
Контактна особа: |
Гардамала Мар'яна Романівна 380504250446 tendersad@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2024 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2024 12:49 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2024 12:49 |
Очікувана вартість: | 27 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі–банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758-URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590-ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст.31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області, код ЄДРПОУ:25894919, ІВАN: UA078201720344310009000006130, Банк: Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 810000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянках км 258+513 - км 310+000, км 382+000 - км 432+877(аварійні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати детально викладено в проєкті договору. Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2024 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 16:19 |
Додаток_5_Проєкт_договору_31.01.2024.docx | |
31 січня 2024 16:19 |
Тендерна_документація_31.01.2024.docx | |
31 січня 2024 16:19 |
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_31.01.2024.docx | |
31 січня 2024 16:19 |
ПЕРЕЛІК_ОСН_МАТ_РЕСУРСІВ.pdf | |
31 січня 2024 16:19 |
BoQ.pdf | |
31 січня 2024 16:19 |
ДЕФЕКТНИЙ_АКТ.PDF | |
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_1_Гарантійний_лист.docx | |
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_6_Вимоги_до_формування_ДЦ.docx | |
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_3_Відомості_про_учасника_та_ін_документи.docx | |
27 січня 2024 15:19 |
Тендерна_документація.docx | |
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_5_Проєкт_договору.docx | |
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_4_Технічна_специфікація.docx |
31 січня 2024 16:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2024 16:19 |
Додаток_5_Проєкт_договору_31.01.2024.docx
|
|||
31 січня 2024 16:19 |
Тендерна_документація_31.01.2024.docx
|
|||
31 січня 2024 16:19 |
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_31.01.2024.docx
|
|||
31 січня 2024 16:19 |
ПЕРЕЛІК_ОСН_МАТ_РЕСУРСІВ.pdf
|
|||
31 січня 2024 16:19 |
BoQ.pdf
|
|||
31 січня 2024 16:19 |
ДЕФЕКТНИЙ_АКТ.PDF
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_1_Гарантійний_лист.docx
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_6_Вимоги_до_формування_ДЦ.docx
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_3_Відомості_про_учасника_та_ін_документи.docx
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Тендерна_документація.docx
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_5_Проєкт_договору.docx
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_критерії.docx
|
|||
27 січня 2024 15:19 |
Додаток_4_Технічна_специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
умови ТД
Дата подання: 29 січня 2024 17:04
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:19
Умовами тендерної документації передбачено подання у складі пропозиції довідки про наявність асфальтобетонного заводу за встановленою формою, зокрема має бути вказано тип та марка асфальтобетону. Однак в Додатку 4 Технічна специфікація не вказано типів та марок асфальтобетону, який має бути використаний при виконання робіт/наданні послуг за предметом закупівлі. Просимо конкретизувати вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження враховано, до тендерної документації внесені зміни.
Вимоги щодо АБЗ
Дата подання: 01 лютого 2024 11:08
Дата відповіді: 02 лютого 2024 16:30
Шановий Замовнику! У зв'язку із внесеними змінами до тендерної документації просимо внести зміни у п.1.1.3. Додатку 2. Вимога: "Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). " є такою, що не відповідає Додатку №4 "Технічна специфікація" та є дискримінаційною.
Також просимо надати роз'яснення щодо вимоги про надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. Так як в п.1.1.3. дана вимога вказана два рази. Чи вважати ці дві вимоги тотожними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Згідно додатку до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, тобто Замовник не обмежує, не дискримінує учасників, а при цьому надає вибір стосовно атестації. Замовник має бути впевнений в якості асфальтобетонної суміші, яка виготовляється на відповідно атестованому АБЗ, враховуючи що послуги по експлуатації будуть надаватись на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), яка являється міжнародним транспортним коридором із значною інтенсивністю руху вантажних автомобілів. Вимогу про надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу, що в п.1.1.3. вказана два рази - вважати тотожними.
Згідно додатку до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, тобто Замовник не обмежує, не дискримінує учасників, а при цьому надає вибір стосовно атестації. Замовник має бути впевнений в якості асфальтобетонної суміші, яка виготовляється на відповідно атестованому АБЗ, враховуючи що послуги по експлуатації будуть надаватись на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), яка являється міжнародним транспортним коридором із значною інтенсивністю руху вантажних автомобілів. Вимогу про надання дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу, що в п.1.1.3. вказана два рази - вважати тотожними.
Щодо АБЗ
Дата подання: 01 лютого 2024 12:14
Дата відповіді: 02 лютого 2024 16:32
Шановний замовнику!
Відповідно до вимог ТД, а саме Додатку № 2 - "Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). Атестат повинен бути дійсним (чинним) на дату його подання Учасником."
Згідно з Наказом ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ від 22.07.2022 № Н-160_07-00 Про внесення змін до наказу Укравтодор було скасовано обов'язковість атестації виробництва асфальтобетонних заводів.
У зв'язку з чим просимо Вас для уникнення дискримінації учасників, у яких відсутній атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, вилучити його з Додатку № 2 до ТД шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Згідно додатку до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, тобто Замовник не обмежує, не дискримінує учасників, а при цьому надає вибір стосовно атестації. Замовник має бути впевнений в якості асфальтобетонної суміші, яка виготовляється на відповідно атестованому АБЗ, враховуючи що послуги по експлуатації будуть надаватись на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), яка являється міжнародним транспортним коридором із значною інтенсивністю руху вантажних автомобілів. Пріоритетним завданням даної закупівлі є отримання найкращої якості наданих послуг, та одночасного використання максимальної економії державних коштів.
Згідно додатку до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» асфальтобетонний завод повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та/або ДСТУ Б В.2.7-127:2015, тобто Замовник не обмежує, не дискримінує учасників, а при цьому надає вибір стосовно атестації. Замовник має бути впевнений в якості асфальтобетонної суміші, яка виготовляється на відповідно атестованому АБЗ, враховуючи що послуги по експлуатації будуть надаватись на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород), яка являється міжнародним транспортним коридором із значною інтенсивністю руху вантажних автомобілів. Пріоритетним завданням даної закупівлі є отримання найкращої якості наданих послуг, та одночасного використання максимальної економії державних коштів.
Щодо наявності обладнання
Дата подання: 01 лютого 2024 17:09
Дата відповіді: 02 лютого 2024 16:34
Шановний Замовнику! Просимо привести вимогу п.1.1.1 Додатку №2 у відповідність до рекомендованої кількості проходів котка при ущільненні асфальтобетонних шарів (табл. 3.2. СОУ 42.1-37641918-035:2018) першої групи котків - котки самохідні гладковальцеві масою від 8т до 13т. А саме: внести зміни до пункту 5 таблиці 1 Довідка про наявність обладнання матеріально - технічної бази Додатку №2 - котки гладковальцеві від 9т і більше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Система ціноутворення під час визначення вартості дорожніх робіт з експлуатаційного утримання складається з Правил визначення вартості будівництва та реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі – Правила), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі змінами від 25.11.2022 №887) (далі – Методика), інших методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг, а також галузевих розрахунків витрат ресурсів, розрахунків витрат ресурсів підприємств, індивідуальних розрахунків витрат ресурсів. Вартість робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг визначалася згідно Галузевих витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування (далі – РВР). Ці РВР визначають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту дорожню техніку, технологію та організацію виконання робіт і можуть використовуватися замовником. СОУ 42.1-37641918-035:2018 містить ресурсні елементні кошторисні норми (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин та механізмів, кошторисні норми витрат будівельних матеріалів) на роботи з капітального та поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування та мостів, що суперечить вимогам Правил та Методики.
Система ціноутворення під час визначення вартості дорожніх робіт з експлуатаційного утримання складається з Правил визначення вартості будівництва та реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі – Правила), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 № 753 (зі змінами від 25.11.2022 №887) (далі – Методика), інших методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг, а також галузевих розрахунків витрат ресурсів, розрахунків витрат ресурсів підприємств, індивідуальних розрахунків витрат ресурсів. Вартість робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг визначалася згідно Галузевих витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування (далі – РВР). Ці РВР визначають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту дорожню техніку, технологію та організацію виконання робіт і можуть використовуватися замовником. СОУ 42.1-37641918-035:2018 містить ресурсні елементні кошторисні норми (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин та механізмів, кошторисні норми витрат будівельних матеріалів) на роботи з капітального та поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування та мостів, що суперечить вимогам Правил та Методики.
Щодо договірної ціни
Дата подання: 01 лютого 2024 18:39
Дата відповіді: 02 лютого 2024 16:35
Шановний замовнику! Враховуючи документи, викладені Вами при внесенні змін до тендерної документації від 31.01.2024 (Дефектний акт), просимо надати роз'яснення: чи повинні відображатися в договірній ціні повернення матеріалів (зворотні суми)? Згідно вимоги п.1 Додатку №6 "Договірна ціна робіт обґрунтовується та оформлюється згідно Додатку 29 до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (далі – МЕТОДИКА)", а згідно затвердженої форми договірної ціни, Додаток 29 до Методики не передбачає повернення матеріалів при складанні договірної ціни. І чи вважати викладені Вами 31.01.2024 документи у форматі pdf "Дефектний акт" та "Відомість обсягів робіт (BOQ)" внесенням змін до Додатку №4 тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Система ціноутворення під час визначення вартості дорожніх робіт з експлуатаційного утримання складається з Правил визначення вартості будівництва та реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі – Правила), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 (зі змінами від 25.11.2022 №887) (далі – Методика), інших методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг, а також галузевих розрахунків витрат ресурсів, розрахунків витрат ресурсів підприємств, індивідуальних розрахунків витрат ресурсів.
В Договірній ціні, яка оформляється згідно Додатка 29 до Методики відображати повернення матеріалів (зворотні суми) непотрібно.
Разом з тим в п.4.4 проекту договору зазначено, що під час взаєморозрахунків за обсяги виконаних дорожніх робіт та наданих послуг вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель і споруд, придатних для використання, визначається на підставі їх номенклатури, кількості та обґрунтованих цін з урахуванням МВ 03450778-736:2014 «Методичні вказівки з визначення вартості матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву». Зворотні суми позначаються окремим рядком в формах «Акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форма № КБ-2в(УПВ)) та «Довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) під назвою «Зворотні суми».
Всі зміни до тендерної документації конкретно зазначені у Переліку змін.
Система ціноутворення під час визначення вартості дорожніх робіт з експлуатаційного утримання складається з Правил визначення вартості будівництва та реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 (далі – Правила), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 (зі змінами від 25.11.2022 №887) (далі – Методика), інших методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг, а також галузевих розрахунків витрат ресурсів, розрахунків витрат ресурсів підприємств, індивідуальних розрахунків витрат ресурсів.
В Договірній ціні, яка оформляється згідно Додатка 29 до Методики відображати повернення матеріалів (зворотні суми) непотрібно.
Разом з тим в п.4.4 проекту договору зазначено, що під час взаєморозрахунків за обсяги виконаних дорожніх робіт та наданих послуг вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель і споруд, придатних для використання, визначається на підставі їх номенклатури, кількості та обґрунтованих цін з урахуванням МВ 03450778-736:2014 «Методичні вказівки з визначення вартості матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву». Зворотні суми позначаються окремим рядком в формах «Акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості» (форма № КБ-2в(УПВ)) та «Довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) під назвою «Зворотні суми».
Всі зміни до тендерної документації конкретно зазначені у Переліку змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2024 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" |
22 086 000,00
UAH з ПДВ
|
21 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
24 298 500,00
UAH з ПДВ
|
21 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
25 434 000,00
UAH з ПДВ
|
25 434 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ" #39827244 |
Відхилено |
21 599 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2024 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
21 600 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2024 10:54
|
ДУ_4_16_2024_26.02.2024.pdf | укладений |
27 червня 2024 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2024 16:17
|
ДУ_3_16_2024_26.02.2024.pdf | зміни до договору |
26 червня 2024 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 11:40
|
ДУ_2_16_2024_26.02.2024.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 15:50
|
Договір_16_2024.pdf | укладений |
28 лютого 2024 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.4. п.1.16., п.9.3. Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін надання послуг та викласти п. 5.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 26.02.2024 р. – 30.06.2024 р.». 2. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 16-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.5). п. l .16., п.9.3. Договору, відповідно до пп.5) п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони дійшли згоди змінити ціну договору в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1., 3.4., 3.5. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 19 500 968, 61 грн. (дев'ятнадцять мільйонів п'ятсот тисяч дев'ятсот шістдесят вісім гривень 61 копійка) в т.ч. ПДВ складає 3 250 161,43 грн. (три мільйона двісті п'ятдесят тисяч сто шістдесят одна гривня 43 копійки) за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування.»; « 3.4. Сума коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг в договірній ціні становить 2 173 751, 59 грн. (два мільйона сто сімдесят три тисячі сімсот п'ятдесят одна гривня 59 копійок) без ПДВ. Кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг призначені на відшкодування витрат, які пов'язані із необхідністю виконання додаткових послуг та/або додаткових обсягів надання послуг, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час складання акту дефектів та/або збільшення вартості надання дорожніх послуг, спричиненого непередбачуваними додатковими витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил, методик визначення вартості дорожніх послуг.»; «3.5. Сума коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами в договірній ціні становить 314 040, 59 грн. (триста чотирнадцять тисяч сорок гривень 59 копійок) без ПДВ і є лімітом для компенсації витрат підрядника, пов'язаних з інфляційними процесами.» 2. У зв'язку зі зменшенням ціни Договору, сторони дійшли згоди внести зміни в додатки до договору Договірна ціна (Додаток №2), Календарний план (Додаток № 4) та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Договірна ціна (Додаток№2), Календарний план (Додаток№4). 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 16-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |