Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДСНС України у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 38537963 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ МЕЖИГІРСЬКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Роман Бардаш +380939270400 gu.dsns.kyivobl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2023 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 24 576 912,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 769,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2023 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2023 15:32 |
ТД_ОНОВЛЕНА.pdf | |
17 березня 2023 15:32 |
Зміни до ТД.docx |
17 березня 2023 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2023 15:32 |
ТД_ОНОВЛЕНА.pdf
|
|||
17 березня 2023 15:32 |
Зміни до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-03-000021 ● 06bcddfcffa6401381e00d79a6592bf2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2023 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-03-14-010971-a 14.032.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 10:15:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з нового будівництва пожежного депо за адресою Київська область, Вишгородський район, село Старі Петрівці, вул. Захисників України (код за ДК 021:2015-45210000-2 - Будівництво будівель), замовником якої є Головне управління ДСНС України у Київській області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-14-010971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-07 14:08:23
Відповідь на запит про надання пояснень
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації "Нове будівництво пожежного депо за адресою Київська область, Вишгородський район, село Старі Петрівці, вул. Захисників України" виконаній згідно з Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Укрекспертиза Груп» № 0207/1-6799-22/УЕГ/В (проектувальник ДП «НДПІ містобудування»).
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік по об’єкту "Нове будівництво пожежного депо за адресою Київська область, Вишгородський район, село Старі Петрівці, вул. Захисників України" (ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель) становить 25246000 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва”, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 No 275 „Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг.
Посилання на офіційний веб – сайт https://kv.dsns.gov.ua
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://kv.dsns.gov.ua/upload/1/6/6/2/1/6/3/obgruntuvannia.doc
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-04-24 15:38:17
Заперечення щодо виявлених порушень
На виконання вимог, викладених у висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-14-010971-a ГУ ДСНС України у Київській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Уповноваженою особою Замовника через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Нове будівництво пожежного депо за адресою Київська область, Вишгородський район, село Старі Петрівці, вул. Захисників України" (ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель).
У відповідності до вимог тендерної документації Замовника, Закону та Особливостей, учасником торгів ТОВ "Будінтехно" (далі – Учасник) було подано тендерну пропозицію. Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, щодо надання розрахункових кошторисних документів скріплених (завірених) печаткою сертифікованого інженера-проектувальника та зазначення у відомостях про учасника інформації про форму власності та юридичний статус, організаційно – правову форму (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основного виду діяльності. Що було виконано учасником.
Щодо виявлених невідповідностей:
1. Згідно з вимогами пункту 6 Розділу 3 ТД для документального підтвердження відповідності робіт вимогам замовника необхідно мати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням строку гарантії на виконані роботи. Відповідна інформація надана в гарантійному листі Вих. № 87/44 від 20.03.2023, розрахунково кошторисні документи що містять повний та детальний опис матеріалів та робіт (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) також надано учасником у відповідних файлах , в окремому файлі надано перелік робіт, гарантійні зобов’язання детально описані в проекті договору та погоджені учасником . Відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
2. Відповідно вимог, встановлених пунктом 2 Розділу ІІ Додатку 2 до ТД , замовником визначено якого переліку техніки достатньо для підтвердження матеріально-технічної бази, а саме : При цьому, для належного виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен документально підтвердити наявність у використанні наступної техніки: не менше одного екскаватора колісного; не менше двох вантажних самоскидів; не менше одного вантажного автокрана; не менше одного вантажного автопідйомника. (відповідна інформація міститься в договорі оренди спец техніки №1/25 від 11 січня 2023 року ТОВ «Шляхрембуд» , договір № 050938/Т/2023 від 16 січня 2023 року ТОВ «ТК Технологісти» щодо оренди будівельної техніки(вантажного автопідйомника)). Відповідно відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
3. Локальний кошторис №02-01-15 знаходится на останній сторінці файлу Кошторис докум. 1.pdf, та на другій сторінці Кошторис докум. 2.pdf з підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника, договірна ціна та розрахунки №№ 1-4 не повинні містити підпису сертифікованого інженера –кошторисника. Також враховуючи наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Враховуючи вище викладене відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Відповідно до статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону;
5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Згідно пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей;
2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей;
3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей;
5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовником проведено закупівлю у відповідності до вимог Закону та Особливостей, тому відсутні підстави для визнання договору нікчемним/недійсним.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідна інформація міститься у протокольному рішенні уповноваженої особи №21 від 24.03.2023 року, за необхідністю відповідний протокол буде надано. Так як учасником виправлено всі невідповідності зазначені у повідомленні, наданої інформації було достатньо для учасника, відсутні порушення частини 16 статті 29 Закону.
Враховуючи що учасниками закупівлі не подано вимог або оскаржень щодо прийнятих рішень замовником, закупівлю проведено у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2023-03-14-010971-a ГУ ДСНС України у Київській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Уповноваженою особою Замовника через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Нове будівництво пожежного депо за адресою Київська область, Вишгородський район, село Старі Петрівці, вул. Захисників України" (ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель). У відповідності до вимог тендерної документації Замовника, Закону та Особливостей, учасником торгів ТОВ "Будінтехно" (далі – Учасник) було подано тендерну пропозицію. Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, щодо надання розрахункових кошторисних документів скріплених (завірених) печаткою сертифікованого інженера-проектувальника та зазначення у відомостях про учасника інформації про форму власності та юридичний статус, організаційно – правову форму (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основного виду діяльності. Що було виконано учасником. Щодо виявлених невідповідностей: 1. Згідно з вимогами пункту 6 Розділу 3 ТД для документального підтвердження відповідності робіт вимогам замовника необхідно мати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням строку гарантії на виконані роботи. Відповідна інформація надана в гарантійному листі Вих. № 87/44 від 20.03.2023, розрахунково кошторисні документи що містять повний та детальний опис матеріалів та робіт (зведений, локальний кошторис, договірна ціна, відомість ресурсів, інше) також надано учасником у відповідних файлах , в окремому файлі надано перелік робіт, гарантійні зобов’язання детально описані в проекті договору та погоджені учасником . Відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей. 2. Відповідно вимог, встановлених пунктом 2 Розділу ІІ Додатку 2 до ТД , замовником визначено якого переліку техніки достатньо для підтвердження матеріально-технічної бази, а саме : При цьому, для належного виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен документально підтвердити наявність у використанні наступної техніки: не менше одного екскаватора колісного; не менше двох вантажних самоскидів; не менше одного вантажного автокрана; не менше одного вантажного автопідйомника. (відповідна інформація міститься в договорі оренди спец техніки №1/25 від 11 січня 2023 року ТОВ «Шляхрембуд» , договір № 050938/Т/2023 від 16 січня 2023 року ТОВ «ТК Технологісти» щодо оренди будівельної техніки(вантажного автопідйомника)). Відповідно відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей. 3. Локальний кошторис №02-01-15 знаходится на останній сторінці файлу Кошторис докум. 1.pdf, та на другій сторінці Кошторис докум. 2.pdf з підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника, договірна ціна та розрахунки №№ 1-4 не повинні містити підпису сертифікованого інженера –кошторисника. Також враховуючи наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Враховуючи вище викладене відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Відповідно до статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону; 5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Згідно пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовником проведено закупівлю у відповідності до вимог Закону та Особливостей, тому відсутні підстави для визнання договору нікчемним/недійсним. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідна інформація міститься у протокольному рішенні уповноваженої особи №21 від 24.03.2023 року, за необхідністю відповідний протокол буде надано. Так як учасником виправлено всі невідповідності зазначені у повідомленні, наданої інформації було достатньо для учасника, відсутні порушення частини 16 статті 29 Закону. Враховуючи що учасниками закупівлі не подано вимог або оскаржень щодо прийнятих рішень замовником, закупівлю проведено у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
2023-04-25 18:04:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 16 статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" |
23 199 936,78
UAH з ПДВ
|
23 199 936,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ФОРУМ“" |
23 865 684,00
UAH з ПДВ
|
23 865 684,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" #44503083 |
Переможець |
23 199 936,78
UAH з ПДВ
|
28 березня 2023 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2023 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 11:16
|
Додаткова угода 3_0504.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:56
|
Додаткова угода 2 _0504.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2023 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:47
|
Додаток4.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:47
|
Додаток3.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:47
|
Додаток2.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:47
|
додаток1.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:47
|
Договір0504.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:47
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт шляхом укладення додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 05/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладена у зв'язку із зміною директора ТОВ "БУДІНТЕХНО" |
Номер договору про закупівлю: | 05/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 05/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |