Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2022 23:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2022 14:05 |
Очікувана вартість: | 29 842 877,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 298 428,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2022 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2022 16:39 |
ТД Берковщина 29 зміни.docx | |
30 вересня 2022 16:39 |
ТД Берковщина 29 нова редакція.docx | |
20 вересня 2022 23:09 |
Додаток 1 Берковщина 29.docx | |
20 вересня 2022 15:37 |
ТД Берковщина 29.docx | |
20 вересня 2022 15:37 |
Капремонт Берковщина нов.ред. Додаток 6.docx |
30 вересня 2022 16:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2022 16:39 |
ТД Берковщина 29 зміни.docx
|
|||
30 вересня 2022 16:39 |
ТД Берковщина 29 нова редакція.docx
|
|||
20 вересня 2022 23:09 |
Додаток 1 Берковщина 29.docx
|
|||
20 вересня 2022 15:37 |
ТД Берковщина 29.docx
|
|||
20 вересня 2022 15:37 |
Капремонт Берковщина нов.ред. Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000055 ● a4952bc1f0a549b1b13752ab878749b0
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-09-20-009761-a 20.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-30 09:31:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту і реставрації (Капітальний ремонт благоустрою парку на Дніпровській набережній у районі затоки Берковщина у Дарницькому районі), код за ДК 021:2015: 45453000-7, замовником яких є КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-09-20-009761-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-05 19:07:07
Відповідь
Щодо першого питання.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі позитивного експертного звіту № 01475-21 від 10.11.2021, виданого ТОВ «Українська межригіональна будівельна експертиза».
Також інформуємо, що кошти на реалізацію зазначеного об’єкту передбачені відповідно до затвердженого адресного переліку об’єктів згідно наказу Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) № 36 від 09.09.2022
Щодо другого питання.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
- UA-M-2022-12-23-000009 ● 0d214c0e09ba4714a7052cb34ff21d9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 18:08 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2022 № 292
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.11.2022 № 292
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2022-09-20-009761-a 20.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про виконання наведена у файлі
2022-12-30 15:39:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 11 статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2022 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
29 742 870,00
UAH з ПДВ
|
29 742 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" |
29 841 231,97
UAH з ПДВ
|
29 841 231,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" #37566218 |
Переможець |
29 742 870,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2022 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:04
|
ДУ 4 до Д №90.11 від 08.11.22.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:17
|
ДУ 3 до Д №90.11 від 08.11.22.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 13:35
|
ДУ 2 до Д №90.11 від 08.11.22.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2022 23:40
|
ДУ 1 до Д№90.11 від 08.11.22.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2022 23:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2022 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2022 13:24
|
Д№90.11.pdf | укладений |
09 листопада 2022 13:23
|
Д390.11 від 08. 11.22.pdf | укладений |
09 листопада 2022 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з отриманням нового експертного звіту від 28 жовтня 2022 року № 01921-22, виданого ТОВ «УКРАЇНСЬКА МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», уточненням видів та обсягів робіт по об'єкту та зміною ціни договору в сторону зменшення, сторони дійшли згоди викласти договірну ціну (Додаток 1), локальннй кошторис (Додаток 2), підсумкову відомість pecypciв (Додаток 3), дефектний акт (Додаток 4), зведений кошторисний розрахунок (Додаток 6), експертний звіт (Додаток 7) до договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 90/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 1.1. Договору, виклавши його у новій редакції, та змінити реквізити Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 90/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з фактичним виконанням робіт на Об’єкті, уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну на 11 701 825,78 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 90/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти додатки 1-4 до договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 90/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |