Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Landscaping services (arranging lawns, planting trees, shrubs, shrubs, removing and caring for dry and emergency trees, planting summer and perennial flower beds, ornamental plantings, small architectural structures and care for them)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Office of Housing and Environment beautification Ternopil City Council |
National ID: | 35939939 |
Contact point: |
Protasevych Viktor Olegovych +380352525848 gkge@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2022 13:46 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2022 15:20 |
Очікувана вартість: | 8 886 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 січня 2022 13:41 |
Enquiries until: | 19 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 березня 2022 13:46 |
Information
Estimated total value: | 8 886 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 430 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Можливість відстрочки платежу, у тому числі на 2023 рік | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 13:42 |
Додаток 5.doc | |
28 січня 2022 13:42 |
Додаток 4.doc | |
28 січня 2022 13:42 |
Додаток 3.doc | |
28 січня 2022 13:42 |
Додаток 2.doc | |
28 січня 2022 13:42 |
Додаток 1.doc | |
28 січня 2022 13:42 |
ТД УЖКГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000109 ● 7bf6ac7198474e41a60bca9bcd356f73
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2022-01-28-007384-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-10-03 17:18:06
Роз'яснення щодо висновку
Повідомляємо, що уповноважена особа Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку4).
Замовником в тендерній документації встановлено, що відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом).
Додатком 4 до Тендерної документації Замовником була визначена Інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції.
ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ) ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСТИНАХ ПЕРШІЙ І ДРУГІЙ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ
Пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Надається учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Документи від переможця не вимагаються
Замовником враховано роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/34835-06 щодо застосування статті 17 Закону та взято за основу додаток запропонований з переліком документів, необхідний для виконання вимог статті 17 Закону.
Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становить 8 886 000,00 гривень, то від учасника не вимагалось подання антикорупційної програми чим учасником на підтвердження пункту 10 ч.1 ст.17 Закону було завантажено довідку від 25.02.2022 року №36 про, те що в нього не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Згідно Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 5 ст.41 Закону.
Оскільки пункт 2 частини 5 статті 41 Закону є товар то вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю замовником не застосовувалась. Так, як зазначено в пункті 12.3. розділу XII. Проекту договору, даний пункт статті не застосовувався замовником, так як це послуги.
В тендерній документації передбачено пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» вимоги до учасників які повинні подати, а саме: «підтверджуючі документи на володіння/користування матеріально-технічної бази, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних послуг».
На вимогу замовника учасником була подана довідка від 22.02.2022 № 51 яка відповідає встановленим вимогам.
В тендерній документації вимагалось подання учасником в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, які знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, для забезпечення повноцінного та стабільного функціонування (надання послуг) зазначених у тендерній документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КАТАЛЬПА» надано довідку від 22.02.2022 № 51 (далі – Довідка), яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, а саме: виробничо-побутові та складські приміщення (1100 м2), трактор МТЗ, автовишка (2 шт.), автомобіль-фургон С, бензопила (4 шт.), мотоножниці (3 шт.), моторна коса (4 шт.), газонокосарка (4 шт.).
Нашою вимогою не встановлено вимогу щодо надання учасником підтверджуючих документів на володіння/користування трактором МТЗ, автовишкою (1 шт.), автомобілем-фургоном С, бензопилою (4 шт.), мотоножницями (3 шт.), моторною косою (4 шт.), газонокосаркою (4 шт.), чим не порушено вимоги передбачені пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Щодо різниці в площі оренди в довідці, учасником була допущена формальна помилка, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
В тендерній документації замовника передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно з додатком 3 тендерної документації в якій не передбачено вимогу щодо надання учасником актів приймання передачі транспортних засобів.
Щодо учасника ТОВ «ЛМБУД» надано довідку № 10, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, а саме: приміщення матеріально-технічної бази, трактора МТЗ, деревоподрібнюючої машини РМ 160 Т (навісна на трактор), автовишки, вантажного автомобіля, бензопил (3 шт.), тримерів (3 шт.), оприскувачів (3 шт.), граблів (2 шт.), лопат (2 шт.) та сокир (2 шт). Нашою вимогою не встановлено вимогу щодо надання учасником підтверджуючих документів на володіння/користування трактором МТЗ, деревоподрібнюючою машиною РМ 160 Т (навісним на трактор), автовишкою, вантажним автомобілем, бензопилами (3 шт.), тримеромами (3 шт.), оприскувачами (3 шт.), граблями (2 шт.), лопатами (2 шт.), сокирами (2 шт) чим не порушено вимоги передбачені пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
На виконання вимоги щодо надання підтверджуючих документів на володіння/користування матеріально-технічною базою, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних послуг у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛМБУД» було надано договір оренди від 01.02.2022 № 02/02, яким у тимчасове платне користування було надано нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: Тернопільська обл. м.Тернопіль, вул.Бригадна, 46, площею 200 кв.м., що підтверджує володіння/користування матеріально-технічною базою та є достатнім для надання послуг. Окрім того акт прийому-передачі замовником не вимагався. Неподання учасником акту прийому-передачі не впливає на ціну пропозиції та на якість надання послуг.
Враховуючи зазначене замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі»..
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що уповноважена особа Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку4). Замовником в тендерній документації встановлено, що відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом). Додатком 4 до Тендерної документації Замовником була визначена Інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ) ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСТИНАХ ПЕРШІЙ І ДРУГІЙ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ Пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Надається учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Документи від переможця не вимагаються Замовником враховано роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/34835-06 щодо застосування статті 17 Закону та взято за основу додаток запропонований з переліком документів, необхідний для виконання вимог статті 17 Закону. Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становить 8 886 000,00 гривень, то від учасника не вимагалось подання антикорупційної програми чим учасником на підтвердження пункту 10 ч.1 ст.17 Закону було завантажено довідку від 25.02.2022 року №36 про, те що в нього не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Згідно Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 5 ст.41 Закону. Оскільки пункт 2 частини 5 статті 41 Закону є товар то вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю замовником не застосовувалась. Так, як зазначено в пункті 12.3. розділу XII. Проекту договору, даний пункт статті не застосовувався замовником, так як це послуги. В тендерній документації передбачено пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» вимоги до учасників які повинні подати, а саме: «підтверджуючі документи на володіння/користування матеріально-технічної бази, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних послуг». На вимогу замовника учасником була подана довідка від 22.02.2022 № 51 яка відповідає встановленим вимогам. В тендерній документації вимагалось подання учасником в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, які знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних у закупівлі послуг, для забезпечення повноцінного та стабільного функціонування (надання послуг) зазначених у тендерній документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КАТАЛЬПА» надано довідку від 22.02.2022 № 51 (далі – Довідка), яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, а саме: виробничо-побутові та складські приміщення (1100 м2), трактор МТЗ, автовишка (2 шт.), автомобіль-фургон С, бензопила (4 шт.), мотоножниці (3 шт.), моторна коса (4 шт.), газонокосарка (4 шт.). Нашою вимогою не встановлено вимогу щодо надання учасником підтверджуючих документів на володіння/користування трактором МТЗ, автовишкою (1 шт.), автомобілем-фургоном С, бензопилою (4 шт.), мотоножницями (3 шт.), моторною косою (4 шт.), газонокосаркою (4 шт.), чим не порушено вимоги передбачені пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Щодо різниці в площі оренди в довідці, учасником була допущена формальна помилка, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. В тендерній документації замовника передбачено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно з додатком 3 тендерної документації в якій не передбачено вимогу щодо надання учасником актів приймання передачі транспортних засобів. Щодо учасника ТОВ «ЛМБУД» надано довідку № 10, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, а саме: приміщення матеріально-технічної бази, трактора МТЗ, деревоподрібнюючої машини РМ 160 Т (навісна на трактор), автовишки, вантажного автомобіля, бензопил (3 шт.), тримерів (3 шт.), оприскувачів (3 шт.), граблів (2 шт.), лопат (2 шт.) та сокир (2 шт). Нашою вимогою не встановлено вимогу щодо надання учасником підтверджуючих документів на володіння/користування трактором МТЗ, деревоподрібнюючою машиною РМ 160 Т (навісним на трактор), автовишкою, вантажним автомобілем, бензопилами (3 шт.), тримеромами (3 шт.), оприскувачами (3 шт.), граблями (2 шт.), лопатами (2 шт.), сокирами (2 шт) чим не порушено вимоги передбачені пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. На виконання вимоги щодо надання підтверджуючих документів на володіння/користування матеріально-технічною базою, що знаходяться на відстані до 20 км від місця надання вказаних послуг у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛМБУД» було надано договір оренди від 01.02.2022 № 02/02, яким у тимчасове платне користування було надано нежитлове приміщення, що знаходиться за адресою: Тернопільська обл. м.Тернопіль, вул.Бригадна, 46, площею 200 кв.м., що підтверджує володіння/користування матеріально-технічною базою та є достатнім для надання послуг. Окрім того акт прийому-передачі замовником не вимагався. Неподання учасником акту прийому-передачі не впливає на ціну пропозиції та на якість надання послуг. Враховуючи зазначене замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі»..
2022-10-03 17:17:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАТАЛЬПА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2022 12:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2022 12:17
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2022 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАТАЛЬПА" |
8 149 000,00
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛМБУД" |
8 255 000,00
UAH з ПДВ
|
8 020 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАТАЛЬПА" #43290541 |
Переможець |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2022 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 08:19
|
Додаток 7.pdf | укладений |
08 березня 2023 08:17
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 17:30
|
Додаток 6 до 139.pdf | зміни до договору |
19 січня 2023 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 09:16
|
Додаток 5 до 139.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 18:35
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 18:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 14:19
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
20 квітня 2022 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 12:37
|
Договір.pdf | укладений |
20 квітня 2022 12:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст.41 Закону України « Про публічні закупівлі», п.п. 12.2.; 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. даного Договору і викласти його в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та розділом XII Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу місцезнаходження та банківські реквізити сторін і викласти їх в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, п.12.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.1 та п.11.1 даного Договору та викласти їх в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, п.12.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 та п.3.4 та п.12.1 даного Договору і викласти їх в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |