Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43981367 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський, вул.Шевченка, будинок 8 |
Контактна особа: |
Андрусь Ірина Василівна 380968597371 dz.kam@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2022 21:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2022 21:56 |
Зміни.docx | |
17 грудня 2022 21:56 |
Додаток 3 зміни.docx | |
17 грудня 2022 21:56 |
додаток 2. зміни.doc | |
14 грудня 2022 17:16 |
додаток 5.docx | |
14 грудня 2022 17:16 |
ТД.docx | |
14 грудня 2022 17:16 |
додаток 4.docx | |
14 грудня 2022 17:16 |
додаток 1.docx |
17 грудня 2022 21:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 грудня 2022 21:56 |
Зміни.docx
|
||||||
17 грудня 2022 21:56 |
Додаток 3 зміни.docx
|
||||||
17 грудня 2022 21:56 |
додаток 2. зміни.doc
|
||||||
14 грудня 2022 17:16 |
додаток 5.docx
|
||||||
14 грудня 2022 17:16 |
ТД.docx
|
||||||
14 грудня 2022 17:16 |
додаток 4.docx
|
||||||
14 грудня 2022 17:16 |
додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-11-000007 ● 05c1191873f14f0dbdcf4907ec89ab0e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.01.2023 № 2-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-14-021598-a від 14.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 11:19:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Портативний комп'ютер (ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-021598-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 11:54:18
Пояснення на запит щодо закупівлі «Портативний комп’ютер (ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)) (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-14-021598-a) (IDмоніторингу: UA-M-2023-01-11-000007 )»:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування
розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета
закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку
власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника
бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета
закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних
коштів» (зі змінами) надаємо пояснення:
Разом з тим інформуємо, що Камінь-Каширська територіальна громада
розташована в прикордонній 50-ти кілометровій зоні з Республікою Білорусь.
Тому на підставі протокольного рішення позачергового засідання місцевої
комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
Камінь-Каширської військової державної адміністрації освітній процес в
закладах освіти Камінь-Каширської міської ради організовано за змішаною
формою навчання. З метою покращення матеріально-технічної бази закладів
освіти рішенням Камінь-Каширської міської ради від 09.12.2022 року №18/25-2
виділено додаткові кошти з місцевого бюджету.
Технічні та якісні характеристики визначались відповідно до наказу МОН
від 27.04.2021 р. №458 «Про затвердження Змін до Типового переліку
комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та
професійної (професійно-технічної) освіти та з урахуванням потреб для
забезпечення більш якісного освітнього процесу та доступу до мережі Інтернет.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом
порівняння ринкових цін у спосіб, передбачений, пунктом 1 та пунктом 2
частини 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275, а саме
шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни товарів,
що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах
постачальників відповідної продукції та спеціалізованих торговельних
майданчиках.
Разом з тим надаємо посилання на сторінку веб-сайту Управління
гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради https://kmk.osv.org.ua/ де
в розділі Державні закупівлі міститься інформація про закупівлі організації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОГОЗА ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
476 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РОГОЗА ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3017615712 |
Переможець |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 21:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 09:45
|
Договір 05.pdf | укладений |
28 грудня 2022 09:43
|