Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційно-вказівний знак громадського транспорту, код 34990000-3 за ДК 021:2015 «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання»
Очікувана вартість
1 017 750,00 UAH
UA-2023-02-17-012099-a ● 0d9884b1649e48129979940dfb9c377c
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Петрова +380504536101, +380442546631 petrovakpt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2023 09:04 |
Очікувана вартість: | 1 017 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 088,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Інформаційно-вказівний знак громадського транспорту 900х600 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сирецька, 25-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34992200-9 — Дорожні знаки
1500 штуки
Інформаційно-вказівний знак громадського транспорту 900х700 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сирецька, 25-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34992200-9 — Дорожні знаки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесят) робочих днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2023 12:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2023 12:09 |
№ 115 Перелік змін Додаток 1.docx | |
08 березня 2023 12:09 |
Зміни 2 в ТД Інформаційно-вказівний знак (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx |
08 березня 2023 12:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 березня 2023 12:09 |
№ 115 Перелік змін Додаток 1.docx
|
||||||
08 березня 2023 12:09 |
Зміни 2 в ТД Інформаційно-вказівний знак (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Плівка
Дата подання: 21 лютого 2023 11:24
Дата відповіді: 21 лютого 2023 16:15
Доброго дня! Чим зумовлена вимога використовувати у виробництві плівки MacCal?
Адже, статті 23 Закону Про Публічні Закупівлі пункту 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"»
Просимо внести зміни до тендорної документації з додаванням виразу біля назви плівки MacCal та її технічних характеристик - «або еквівалент»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внести зміни.
Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внести зміни.
Плотерна порізка
Дата подання: 21 лютого 2023 11:26
Дата відповіді: 21 лютого 2023 16:14
Доброго дня,
Вимога щодо плотерної порізки плівки є дискримінаційною. Оскільки, обмежує учасників, які не мають плотеру, щодо участі у закупівлі. Просимо додати вираз "Або Еквівалент".
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Плотерна порізка плівки – це технологія, що забезпечує належну якість кінцевого виробу, необхідного Покупцю, точне та швидке різання великої партії Товару у найкоротші терміни, заявлені Покупцем.
Плотерна порізка плівки – це технологія, що забезпечує належну якість кінцевого виробу, необхідного Покупцю, точне та швидке різання великої партії Товару у найкоротші терміни, заявлені Покупцем.
Технічне завдання
Дата подання: 22 лютого 2023 12:20
Дата відповіді: 22 лютого 2023 15:16
Звертаємо вашу увагу, відповідно до Технічного завдання Додаток 5 - плівка типу Oracal - не відповідає ДСТУ 4100:2021 "Безпека дорожнього руху. ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови" пункту 8.3.1 "Знаки потрібно виготовляти зі світлоповертальною поверхнею або із внутрішнім освітленням", так як плівки ПВХ не мають світлоповертального ефекту. Класифікація світлоповертальних плівок зазначена п. 8.1.2 ДСТУ 1400:2021.
Під час виготовлення дорожніх знаків дотримання норм ДСТУ - є обов'язковим.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Повідомляємо що ДСТУ 1400:2021 "Безпека дорожнього руху. ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови. Правила застосування" визначає сферу їх застосування.
Повідомляємо що ДСТУ 1400:2021 "Безпека дорожнього руху. ЗНАКИ ДОРОЖНІ. Загальні технічні умови. Правила застосування" визначає сферу їх застосування.
Плотерна порізка
Дата подання: 23 лютого 2023 00:32
Дата відповіді: 23 лютого 2023 12:38
Шановний Замовник. Якщо у вас є вимоги до якості кінцевого виробу та строків виконання робіт, ви маєте це відповідним чином вказати у тендерній документації. Учасник має право обрати технологію, яка забезпечить виконання умови тендеру у відповідності до якісних вимог та строків. Щоб зняти питання необхідності плотеру, прошу прописати якісні характеристики порізаного матеріалу та кінцевого виробу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Повідомляємо що інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, строки виконання робіт наведено в Додатку 5 до тендерної документації.
Терміни надання робочого примірника
Дата подання: 23 лютого 2023 13:12
Дата відповіді: 23 лютого 2023 14:40
Шановний замовник. В Додатку 5 п2 ви вказуєте : Для підтвердження коректного відображення кольорів Постачальник надає робочий примірник продукції на протязі 24 годин після отримання макет. Немає зазначення робочі чи календарні дні. Що може означати, надав макет в п'ятницю у 6 вечора ви чекаєте надання зразка в суботу. Це обмежує кількість можливих учасників тендеру та є дискримінацією учасників з інших міст або країн.
Прошу пояснити:
- 24 години на протязі календарних чи робочих днів ?
- пояснити чим обумовленні терміни 24 годин або виправити цей пункт на більший термін
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Повідомляємо щодо термінів надання робочого примірника, керується при визначенні термінів ст. 254 Цивільного кодексу України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-02-17-012099-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАЙРОН БІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:42671750
Дата подання: 05 березня 2023 11:30
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
Тендерною документацією, а саме Додатком 2, Таблиця 1 встановлено вимогу надання документів, які повинні надаватися усіма учасниками для підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до ч 2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пункт 3 зазначеної таблиці містить вимогу щодо документів, для підтвердження відповідності критерію: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно, п.3.1. містить вимогу щодо надання – «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір з поставки Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту). На підтвердження надати аналогічний договір, який вказаний в довідці, та документ, що підтверджує факт повного виконання договору.
Яким чином наявність досвіду з поставки Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту відрізняється від поставки будь-якого іншого знаку?
Вважаємо дану вимогу замовника щодо визначення аналогічного договору незаконною, дискримінаційною, та такою що звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Замовником не обґрунтувано необхідність встановлення у Документації наведеної умови- «(аналогічним вважається договір з поставки Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту).»
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на поставку Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вказане вище порушення неодноразово було предметом розгляду скарг АМКУ, стосовно цього були винесені Рішення щодо усунення таких вимог- позиція АМКУ стосовно аналогічного питання містится у Рішення АМКУ- №18006 -р/пк-пз від 24.09.2020
Також є Рекомендації щодо підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг;
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією, а саме Додатком 2, Таблиця 1 встановлено вимогу надання документів, які повинні надаватися усіма учасниками для підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до ч 2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пункт 3 зазначеної таблиці містить вимогу щодо документів, для підтвердження відповідності критерію: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно, п.3.1. містить вимогу щодо надання – «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір з поставки Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту). На підтвердження надати аналогічний договір, який вказаний в довідці, та документ, що підтверджує факт повного виконання договору.
Яким чином наявність досвіду з поставки Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту відрізняється від поставки будь-якого іншого знаку?
Вважаємо дану вимогу замовника щодо визначення аналогічного договору незаконною, дискримінаційною, та такою що звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Замовником не обґрунтувано необхідність встановлення у Документації наведеної умови- «(аналогічним вважається договір з поставки Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту).»
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати договори на поставку Інформаційно-вказівного знаку громадського транспорту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язаних з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Вказане вище порушення неодноразово було предметом розгляду скарг АМКУ, стосовно цього були винесені Рішення щодо усунення таких вимог- позиція АМКУ стосовно аналогічного питання містится у Рішення АМКУ- №18006 -р/пк-пз від 24.09.2020
Також є Рекомендації щодо підтвердження досвіду на виконання аналогічних послуг (поставки товарів), зазначаючи як аналогічний досвід тип послуг/вид товарів з глибиною за кодом ДК не більше ніж до 4 знаку, а не зазначати конкретний перелік товарів/послуг;
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 березня 2023 11:00
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внести зміни, а саме: п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
До тендерної документації будуть внести зміни, а саме: п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
661 500,00
UAH з ПДВ
|
661 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ КОНТРОЛЬ" |
794 000,00
UAH з ПДВ
|
794 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" #37334664 |
Переможець |
661 500,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 березня 2023 16:27
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 16:51 |
Кінець періоду оскарження: | 15 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 15 квітня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
04 квітня 2023 16:51
|
Електронний підпис |
04 квітня 2023 16:50
|
№ 158 від 04.04.2023 Відміна закупівлі.pdf |