Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44070496 |
Вебсайт: | http://ketrysanivska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 27247, Україна , Кіровоградська обл., с.Кетрисанівка, вул.Шкільна 47 |
Контактна особа: |
Олена Попейчук +380993126095 pope6543@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2024 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2024 14:17 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2024 14:17 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2024 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2024 16:16 |
ТД оновлена.docx | |
03 вересня 2024 16:16 |
Додаток 2 оновлений.docx | |
03 вересня 2024 16:16 |
Додаток 3 оновлений.docx | |
22 серпня 2024 15:41 |
П. Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
22 серпня 2024 15:41 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії інші вимоги).docx | |
22 серпня 2024 15:41 |
Додаток _2.docx | |
22 серпня 2024 15:41 |
Тендерна документація укриття.docx | |
22 серпня 2024 15:41 |
Додаток 3.docx |
03 вересня 2024 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 вересня 2024 16:16 |
ТД оновлена.docx
|
|||
03 вересня 2024 16:16 |
Додаток 2 оновлений.docx
|
|||
03 вересня 2024 16:16 |
Додаток 3 оновлений.docx
|
|||
22 серпня 2024 15:41 |
П. Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
22 серпня 2024 15:41 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії інші вимоги).docx
|
|||
22 серпня 2024 15:41 |
Додаток _2.docx
|
|||
22 серпня 2024 15:41 |
Тендерна документація укриття.docx
|
|||
22 серпня 2024 15:41 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 21 вересня 2024 22:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000016 ● b8d546803f164bac996ff4d9b451d275
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2024 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024 № 62-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 16.09.2024 № 62-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-08-22-009772-a 22.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-23 09:51:38
Про висновки
Відділ освіти Кетрисанівської сільської ради отримав ваше повідомлення щодо початку моніторингу процедур закупівель,ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-22-009772-a.
Просимо Вас надати нам висновки зазначеного аудиту для розуміння наших подальших дій.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-09-26 17:06:09
Про зупинення дії рішення про початок моніторингу процедур закупівель
Наказ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-26 17:08:17
Про зупинення дії рішення про початок моніторингу процедур закупівель
Наказ
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:54:35
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-009772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 14:08:44
Пояснення
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі згідно з ДСТУ 9195:2022 «ШВИДКОСПОРУДЖУВАНІ ЗАХИСНІ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МОДУЛЬНОГО ТИПУ. Основні положення.».
Для розрахунку очікуваної вартості використано методи визначення очікуваної вартості, визначені примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, на основі пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на сторінці власного веб-сайту або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, через тимчасові технічні проблеми.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:55:54
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-009772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами не оприлюднений в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації, як це передбачено пунктом 54 Особливостей ?
2. Чому Вами оприлюднені відповіді на звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру на 10 день, тобто з порушення строку, визначеного пунктом 54 Особливостей, а саме - протягом трьох днів з дня оприлюднення такого звернення ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-10 14:20:26
Пояснення
1. Щодо переліку змін.
Перелік змін, що вносилися до тендерної документації, не оприлюднений через технічну помилку, яка сталася під час завантаження файлу, а саме, файл не завантажився.
2. Щодо надання відповіді на звернення.
Відповіді на звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру були оприлюднені на 10 день у зв’язку з тривалим проведенням необхідних консультацій з поставлених питань з відповідними спеціалістами та службами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 15:33:06
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-009772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Чому строк для подання тендерних пропозицій продовжений менше ніж на чотири дні після розміщення відповіді на звернення в електронній системі, як це передбачено пунктом 54 Особливостей? (Відповіді на звернення
від 26.08.2024 оприлюднені 05.09.2024, тоді як кінцевий строк для подання тендерних пропозицій – 08.09.2024 00:00 годин).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-14 11:00:47
Пояснення
Слід зазначити, що пункт 54 Особливостей не містить вимоги, що строк для подання тендерних пропозицій повинен бути продовжений не менше ніж на чотири дні саме після розміщення відповіді на звернення в електронній системі.
Відповідно до пункту 54 Особливостей у разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів.
Згідно з пунктом 54 саме для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.
Враховуючи те, що станом на 05.09.2024 електронна система закупівель автоматично не зупиняла проведення відкритих торгів, поновлення проведення відкритих торгів не було, отже і не було підстави для продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні, оскільки дана вимога згідно із пунктом 54 Особливостей застосовується тільки у разі автоматичного зупинення проведення відкритих торгів електронною системою закупівель саме для поновлення проведення відкритих торгів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 15:53:25
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульні залізобетонні наземні укриття цивільного типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-22-009772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Чому Замовником порушено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» ?
Так, пунктом 36 Особливостей передбачено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин 2, 5, 9, 11, 12, 14, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Із аналізу вказаних норм Особливостей і Закону та інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель вбачається, що 09.09.2024 відбулося розкриття тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА», строк розгляду його тендерної пропозиції становить до 16.09.2024 включно. Тобто, Замовник 16.09.2024 повинен або визначити учасника ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» переможцем, або оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника. Однак, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання учасника ТОВ «УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА» переможцем прийнятий та оприлюднений в електронній системі закупівель 17.09.2024, тобто з порушенням вимог пункту 36 Особливостей, частини 10 статті 29 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-16 15:59:40
Пояснення
Під час складання протоколу № 238 було допущено механічну помилку (описку) у зазначенні дати прийняття рішення, а саме замість дати 17.09.2024 правильною датою є 16.09.2024, коли фактично було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" та оформлене прийняте рішення, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 17.09.2024.
Вказана помилка була виявлена та виправлена 17.09.2024 протокольно після оприлюднення рішення в електронній системі закупівель. Однак, технічна можливість розмістити в системі електронних закупівель протокол про виправлення описки, після оприлюднення рішення, відсутня.
Копія протоколу про виправлення виявленої механічної помилки (описки) в протоколі № 238, додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення) • усунуто
-
2024-11-20 17:53:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Хоббіт хаус" |
9 890 000,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" #21475888 |
Рішення скасоване |
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2024 14:13
|
ТОВ " УКРПОСТАЧБУД-УКРАЇНКА" #21475888 |
Відхилено |
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 15:45
|
ТОВ "Хоббіт хаус" #44894815 |
Очікує рішення |
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 15:45
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2024 09:30 |
Кінець періоду оскарження: | 10 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 10 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товару, у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень на Закупівлю в кошторисі витрат Замовника на 2024 рік. Бюджетні призначення на Закупівлю кошторисом на 2024 рік не передбачені. Закупівля була оголошена відповідно до очікуваної вартості. |
30 жовтня 2024 09:30
|
Електронний підпис |
30 жовтня 2024 09:29
|
Протокол про відмінну торгів.pdf |