Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
31 жовтня 2023 19:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-13-000016 ● 91738ffb70564ae3a1961e1bbcd4857b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2023 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.12.2023 № 41-З
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 13.12.2023
№ 41-З
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації UA-2023-10-31-011328-a 31.10.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 10:35:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-31-011328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 18:49:14
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-31-011328-a) визначено на підставі аналізу ринку та пропозиції ТОВ КБК.
Оскільки закупівля за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-06-012799-a) не відбулась у зв’язку відсутністю учасників, Замовник скористався своїм правом та відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 уклав договір про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Разом з тим, під час закупівлі за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-06-012799-a) очікувана вартість визначалась відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (додається) та експертного звіту від 26 вересня 2023 № 68-К/23-РБК/ЕЗ, реєстраційний номер EX01:7383-5118-0375-7852 (додається)
Щодо другого питання.
Відповідно до пункту 3 частини 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки закупівля на виконання робіт за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» відбулася на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 без використання електронної системи.
Відповідно до зазначеного вище, інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2 не публікувалась на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КБК" #32556142 |
Переможець |
13 669 446,24
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 19:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2024 12:49
|
ДУ 8 до договору 187-23.PDF | укладений |
15 листопада 2024 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2024 15:05
|
ДУ 7 до договору 187-23.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2024 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 10:00
|
ДУ 6 до договору 187-23.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2024 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 11:27
|
ДУ 5 №187 31.10.2023.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:27
|
ДУ №4 187-23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:25
|
ДУ №3 187-23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:02
|
ДУ2 №187-23.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:20
|
ДУ 1 №187-23.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:18
|
187-23.PDF | укладений |
31 жовтня 2023 19:15
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 19:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 187-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |