Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2
Очікувана вартість
13 669 446,24 UAH
UA-2023-10-31-011328-a 0d77f49c9be448c188fac1a5738dadf7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волохонський

+380442067433 tender_tender_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Волохонський
+380442067433
tender_tender_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

31 жовтня 2023 19:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000016 ● 91738ffb70564ae3a1961e1bbcd4857b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 12:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.12.2023 № 41-З


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 13.12.2023
№ 41-З

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації UA-2023-10-31-011328-a 31.10.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 10:35:02

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-31-011328-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-19 18:49:14

Відповідь на звернення

Доброго дня!
Щодо першого питання.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-31-011328-a) визначено на підставі аналізу ринку та пропозиції ТОВ КБК.
Оскільки закупівля за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-06-012799-a) не відбулась у зв’язку відсутністю учасників, Замовник скористався своїм правом та відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 уклав договір про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Разом з тим, під час закупівлі за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-06-012799-a) очікувана вартість визначалась відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (додається) та експертного звіту від 26 вересня 2023 № 68-К/23-РБК/ЕЗ, реєстраційний номер EX01:7383-5118-0375-7852 (додається)

Щодо другого питання.
Відповідно до пункту 3 частини 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки закупівля на виконання робіт за предметом «Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2» відбулася на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 без використання електронної системи.
Відповідно до зазначеного вище, інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на Будівництво нової окремо розташованої захисної споруди цивільного захисту (сховища) на території закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 8 «Теремок» - центру Софії Русової Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області за адресою: Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Добринінський квартал, буд.2 не публікувалась на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КБК"
#32556142
Переможець 13 669 446,24
UAH з ПДВ
31 жовтня 2023 19:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2024 12:49
ДУ 8 до договору 187-23.PDF укладений
15 листопада 2024 12:47
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2024 15:05
ДУ 7 до договору 187-23.PDF зміни до договору
25 жовтня 2024 15:03
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2024 10:00
ДУ 6 до договору 187-23.PDF зміни до договору
17 квітня 2024 09:58
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2024 11:27
ДУ 5 №187 31.10.2023.PDF зміни до договору
09 квітня 2024 11:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 13:27
ДУ №4 187-23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 13:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 13:25
ДУ №3 187-23.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 13:24
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2023 14:02
ДУ2 №187-23.PDF зміни до договору
27 листопада 2023 14:00
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 14:20
ДУ 1 №187-23.PDF зміни до договору
22 листопада 2023 14:18
187-23.PDF укладений
31 жовтня 2023 19:15
Обгрунтування.pdf укладений
31 жовтня 2023 19:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 187-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2023 — 15 листопада 2024
Сума оплати за договором: 656 813,76
UAH (в тому числі ПДВ 109 468,96 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін